LaLiga - souhrn 5. kola: Real zvládl obrat, konkurenti ztratili

17.09.2021, 22:55, aktualizováno 20.09.2021, 22:59
Komentáře a souhrny
Vinícius Júnior (© AFP)
Real Madrid otočil zápas na Mestalle a posunul se do čela tabulky před Atlético Madrid, které remizovalo s Athleticem, Barcelona zase nenašla recept na Granadu. Bod získali i první nedělní soupeři, Mallorca a Villarreal, takže druhý jmenovaný stále nepoznal jiný výsledek než remízu. Bez branek se rozešly i celky Realu Sociedad a Sevilly.

FC Barcelona - Granada CF 1:1

20.09.2021 21:00

Góly: 90. Ronald Araújo - 2. Domingos Duarte

Fotbalisté Barcelony byli blízko první ligové porážce, když prakticky celé utkání prohrávali o jeden gól a až v poslední minutě dokázali vyrovnat. Granadu poslal senzačně do vedení už ve druhé minutě utkání Duarte, ale poslední slovo měl hlavičkující obránce Araújo.

Barcelona měla v utkání trvalou převahu, ale branka Maximiana byla pro ni zakletá. Diváci na Camp Nou se těšili, že si jejich tým po výprasku od Bayernu zastřílí a zvýší pošramocené sebevědomí. Vždyť Granada nevstoupila do letošního ročníku vůbec dobře.

Zato do utkání vletěla impozantně. Po 120 sekundách obrana Blaugranas zapomněla na zadní tyči na Domingose Duarteho a ten uklízel Escuderův centr hlavou do odkryté branky. Granadě pomohlo vedení se uvolnit a o několik minut později hrozil v náběhu z první Molina. Branku ter Stegena ale přestřelil. Až po nejisté čtvrthodince vystrčila růžky i Barcelona a rána Sergi Roberta orazítkovala břevno.

Rovněž závěr prvního poločasu přinesl dvě velké šance na obou stranách. Nejprve střelu Monchua vyrazil ter Stegen a na opačném koutu hřiště se zaskvěl vynikajícím zákrokem po hlavičce Araúja Maximiano.

Jednobrankový náskok Granadě vyhovoval a Barcelona potřebovala ve druhém dějství výrazně přidat. V 61. minutě přestřelil branku z vyložené pozice Depay a po další Nizozemcově střele reklamovali domácí pokutový kop. Sudí Jaime však jejich prosby nevyslyšel a Barca nadále ztrácela.

Deset minut před koncem Luuk de Jonga zblízka hlavičkoval nepochopitelně nad branku a zdálo se, že ten večer nebude Kataláncům absolutně přáno. V nervózním závěru už Jaime rozdával žluté karty jako na běžícím páse a svojí dostal i rozčílený Ronald Koeman. Nadějné vedení nakonec Granada neudržela, protože v 90. minutě dolétl Gaviho lehký centr až na hlavu Ronalda Araúja a Maximiano už tady nestihl zasáhnout.

Na obrátku měla Barcelona ještě šest minut, ale v hodně nervózním závěru si už žádnou loženku nevypracovala. Konečný výsledek 1:1 je pro Katalánce jednoznačnou ztrátou a naopak pro Granadu cenným ziskem.

Více informací k zápasu

Valencia CF - Real Madrid 1:2

19.09.2021 21:00

Góly: 66. Hugo Duro - 86. Vinícius Júnior, 88. Karim Benzema

Real Madrid zvládl včerejší šlágr kola ve Valencii. V souboji druhého týmu s třetím sice od 66. minuty prohrával po trefě domácího Dura, ale po bleskovém obratu mezi 86 a 88. minutou, který zařídilo duo Benzema - Vinícius, si veze do Madridu důležitou výhru.

Jak Real, tak Valencia mají za sebou velmi úspěšný vstup do sezony. Oba týmy získaly ve čtyřech zápasech po deseti bodech za tři výhry a jednu remízu. V posledním kole si také dost jednoznačně poradily se svými soupeři, když Valencia zdolala 4:1 Osasunu a Real dokázal obrátit nepříznivý vývoj zápasu s Celtou Vigo z 1:2 na konečných 5:2. Na této výhře se hattrickem podílel obávaný šutér "Bílého baletu" Karim Benzema. Ten byl před zápasem společně s Viníciusem největší hrozbou pro obranu Valencie. V jejím dresu naopak zatím střelecky září Španěl Carlos Soler se čtyřmi zásahy.

Za hosty, hrající v nové zelené kombinaci, nastoupil trochu překvapivě i hvězdný Belgičan Eden Hazard. Tomu se přitom stále nedaří adaptovat se na tempo a styl španělské La Ligy a kromě občasných záblesků výrazně zaostává za očekáváními s tristní bilancí 4+5 za 34 utkání v "Bílém baletu". Pro srovnání, Karim Benzema svých 5+4 stihl jen za úvodní čtyři zápasy letošního ročníku. Hazard je zároveň pravidelně mezi prvními střídajícími a svými výkony mu na záda silně dýchají jak Rodrygo s Asensiem, tak především nově příchozí Francouz Camavinga, který během dvou startů z lavičky vstřelil gól a na další přihrál.

Téměř 30 000 diváků sledovalo v úvodních 30 minutách nepříliš záživnou taktickou bitvu s minimem příležitostí na jedné či druhé straně. Týmy většinu času kombinovaly daleko od soupeřovy branky, poctivě vykrývaly prostory a tak byly nejzajímavějšími momenty nucená střídání domácích Solera s Correiou a hostujícího Carvajala. Obzvláště odchod Solera znamenal pro "Netopýry" citelné oslabení ofenzivy. Jeho místo zaujal Američan Musah.

Až ve 43. minutě přišla první výrazná šance zápasu a to pro aktivnější domácí. Daniel Wass poslal ze standardky přesný centr na Gabriela Paulistu, který se do míče tvrdě opřel. Jeho hlavičku ale Courtois reflexivně vyrazil. Real Madrid si naopak za úvodní půli nevytvořil prakticky nic nebezpečného a na jeho pasivní přístup nebyl moc dobrý pohled.

Stejný obrázek hry byl k vidění i po obrátce. Domácí se snažili převrátit skóre na svou stranu a začali si vytvářet šance. Tu největší měl v 51. minutě útočník Guedes, který dostal perfektní zpětnou přihrávku do vápna, kde mu obrana Realu nechala spoustu volného prostoru na klidné zakončení. Guedes ale svojí placírkou o dobrý metr přestřelil.

V období kolem 60. minuty si hráči Realu vytvořili souvislý tlak a pevně obléhali domácí branku. Z množství střel, které šly na gólmana Mamardašviliho však žádná neznamenala větší nebezpečí. Všechny až komicky přesně trefovaly prostředek domácí svatyně.

Lekci z produktivity naopak ukázali domácí, kteří v 66. minutě udeřili po dalších zmatcích v obraně Realu. Vázquez s Militãem si po centru do vápna špatně přebrali hráče a volný Hugo Duro zaznamenal povedenou křižnou střelou první střelecký úspěch v sezóně.

Carlo Ancelotti na situaci zareagoval změnou rozestavení na tři stopery a posílením útočné fáze, když na hřiště poslal Camavingu a Rodryga. Real zároveň rapidně přidal na tempu a konečně začaly přicházet šance i na jeho straně. Odpovědnost na sebe vzal Benzema, který se šikovně uvolnil ke střele. Jeho prudká rána levačkou však mířila přesně na gólmana domácích. Střídající hráči hru rozpohybovali a Real začal konečně připomínat tým, který útočí na vedoucí pozici v lize a Valencii dostal pod tlak. Posílit ofenzivu ještě přišel Isco a Jović, který střídal nevýrazného Hazarda. Ten se do historie utkání zapsal několika dobrými návraty do obrany, nicméně pro branku soupeř nepředstavoval téměř žádné nebezpečí a do hry se příliš nedostal.

Real dál obléhal Valencii, a když už se zdálo, že domácí přeci jen vítězství udrží, přišla 86. minuta a tříminutový šok na stadionu Mestalla. Benzema si všiml ve vápně volného Vinícia, který neváhal a jeho střelu ještě smolně tečoval jeden z obránců za záda bezmocného Mamardašviliho. Bleskový obrat zařídila opět dvojice Vinícius - Benzema, jen v opačném gardu. V 88. minutě prvně jmenovaný perfektně odcentroval zleva a Karim Benzema opětně prokázal svůj střelecký instinkt a přesnou hlavičkou přisoudil Realu vítězství.

"Bílý Balet" tak předskočil rivala z Atlética, který jen remizoval s Bilbaem, a se 13 body se dostal na první příčku španělské La Ligy. Valencia zažila první porážku v sezóně a zůstává na třetím místě.

Více informací k zápasu

Real Betis - Espanyol Barcelona 2:2

19.09.2021 18:30

Góly: 41. Willian José, 45+4. Nabil Fekir - 16. Aleix Vidal, 90+7. Leandro Cabrera

Tak tohle byl duel, který měl naprosto všechno. Góly, šance, karty, jedno vyloučení a mnoho dramat. Hostující Espanyol se poměrně brzy dostal do vedení, ale ještě v 90. minutě prohrával! Pomohlo mu i to, že domácí Betis dohrával tou dobou v oslabení a v sedmé minutě, poslední z nastavení, spasil hosty Cabrera.

Od prvních minut to bylo dramatické utkání. V páté minutě se Rodri opřel z hranice velkého vápna do odraženého míče, ale jeho projektil pouze orazítkoval tyč! Následně museli domácí řešit nepříjemnost, když se zranil obránce Victor Ruiz. Už po osmi minutách musel jít ze hry. Jeho absence se projevila už o dalších osm minut později, když De Tomás ve vápně vyzrál na svého soupeře a poslal na střed vápna zpětnou nahrávku. Na tu si naběhl Aleix Vidal a skóroval - 1:0.

Srovnat mohl mladíček Rodri, jenže pět minut před koncem první půle pálil jen do bližší tyče! Na gól jsme ale nemuseli čekat zas tak dlouho, protože o tři minuty později si na průnikovou nahrávku do vápna naběhl Willian José a ten už si v těchto situacích před brankářem ví rady.

Aby toho nebylo pro hosty málo, tak ve čtvrté minutě nastavení dostal Bellerín krásnou nahrávku do vápna, nabil za sebe Nabilu Fékirovi a ten technickou ranou překonal brankáře Diega Lópeze!

Stejný hráč hned po změně stran hledal a našel Canalese, jenže ten placírkou těsně přestřelil bránu. Delší dobu se nic podstatného nedělo, až v 78. minutě sudí César Soto Grado přehodnotil svůj verdikt a místo žluté karty udělil Germánu Pezzellovi za jeho faul rovnou červenou! Béticos byli oslabení a to se jim vymstilo. V osmé minutě nastavení totiž míč po závaru ve vápně skončil u dobíhajícího Leandra Cabrery, který silou propálil všechno před sebou!

Více informací k zápasu

Real Sociedad - Sevilla FC 0:0

19.09.2021 16:15

Góly: -

Utkání dvou pohárových účastníků nakonec skončilo nudnou remízou 0:0. Nemuselo tomu tak být, protože Real Sociedad měl k dispozici pokutový kop, který ale neproměnil.

Žádné strhující tempo se nekonalo. Po čtvrthodině hry vyzkoušel pozornost diváků i svojí vlastní brankář Remiro, jenž po špatné rozehrávce namazal soupeři a balón po odrazu vzápětí stáhl zpátky k sobě. Největší příležitost nejen prvního poločasu, ale zároveň celého utkání, přišla po ruce Diega Carlose, která neušla pozornosti sudího Matea, takže následoval pokutový kop. Ideální možnost jít do vedení však promarnil Mikel Oyarzabal. Brankář Bono jeho mizerný pokus do středu branky vyrazil nohama.

První poločas nabídl ještě tři velké příležitosti. Bono dalším skvělým zákrokem zneškodnil střelu Isaka a o chvíli později lapil Rakitićův pokus do náruče Remiro. Ve třetí minutě nastavení vyzkoušel střelecké štěstí Januzaj a Bono opět ukázal, proč dostal loni hlavní přednost před Tomášem Vaclíkem.

Sevilla tahala za kratší konec a Julen Lopetegui dobře zareagoval střídáním. Andalusané pak přeci jenom získali větší jistotu a také se osmělili. Po hodině hry rozehráli standardku a En-Nesyrimu chyběl do zakončení kousek. Závěrečná desetiminutovka přinesla šance na obou stranách. Nejprve Zalduovu tvrdou střelu zneškodnil Bono a krátce na to předvedl reflexivní zákrok u levého dolního roku Remiro. Nakonec se neujal ani skákavý pokus Diega Carlose a hlavní arbitr Mateu utkání ukončil.

Více informací k zápasu

RCD Mallorca - Villarreal CF 0:0

19.09.2021 14:00

Góly: -

Villarreal jede z Baleárských ostrovů jen s bodem a to ještě může být vcelku rád. Sudí mu totiž pomohl, když v závěru neuznal branku Mallorky kvůli ofsajdu.

Villarreal měl v nohách o utkání navíc, protože se v Lize mistrů musel postavit Atalantě Bergamo. A to je hodně náročný soupeř. Dnes byl tenhle deficit na jeho výkonu docela znát. Začal ale aktivně. Balon se po pouhých čtyřech minutách dostal před malé vápno, kde střílel z otočky Arnaut Danjuma. Jenže ten, stejně jako jeho spoluhráč z dorážky, pálil jen do obětavého domácího obránce.

Zaskočit hosty mohl hráč, který Villarreal velmi dobře zná - jeho kmenový útočník Fernando Niño. Mladého útočníka našel Salva Sevilla krásnou nahrávkou do vápna, kterou mladík poslal především kvůli teči těsně vedle! Plno práce měl také domácí brankář Reina, protože po třiceti minutách si do vápna perfektně naběhl Dia a vypálil. Reina ale předvedl parádní reflex a jeho zakončení lapil.

Závěr první půle patřil domácí Mallorce. Ta předvedla velmi rychlý kontr vedený Takefusou Kubem, jenž našel kolegu Daniho Rodrígueze. Brankář Rulli naštěstí zasahovat nemusel - Rodríguezova tvrdá rána poslala míč těsně nad.

Dnešní duel se opravdu nepovedl výrazně ani jednomu týmu a ve druhé půli jsme na větší šanci čekali prakticky až do 81. minuty! Plno nepřesností na obou stranách kazilo dojem ze hry a tempo utkání naprosto odpovídalo poobědové gastrodemenci. O šok pro Villarreal se mohl postarat Matthew Hoppe, který pálil pohotově k tyči, jenže sudí po nápovědě od VARu jeho gól pro ofsajd neuznal!

Více informací k zápasu

Deportivo Alavés - CA Osasuna 0:2

18.09.2021 21:00

Góly: 22. David García, 29. Roberto Torres (pen.)

Smutný pohled se naskýtá fanouškům Deportiva Alavés. Jejich oblíbený klub je po čtyřech zápasech stále bez bodu a tím pádem v tabulce na posledním místě. S Osasunou sice nebyl vyloženě horší, ale i tak prohrál o dva góly. Už v prvním poločase se o ně postarali David García a Roberto Torres.

Alavés doma udržel ofenzívu Osasuny na uzdě pouhých dvacet minut, než hosté rozehráli rohový kop a souhra dvou Garcíů skončila gólem. Od rohového praporku odcentroval Rubén García a David García hlavou překonal Siveru. O pár minut později už hosté vedli o dva góly. Antonio Moya zahrál v pokutovém území rukou, takže nemohlo následovat nic jiného, než penalta. Roberto Torres si nic nekomplikoval a střelou do středu branky zvýšil na 2:0. Hosté se nechali dvoubrankovým náskokem uchlácholit a Deportivo na chvilku přebralo iniciativu, ovšem do ofenzívy nebylo nebezpečné.

Osasuna chtěla po přestávce zápas definitivně rozhodnout ve svůj prospěch, ovšem volej Moncayoly skončila těsně vedle. Gólem neskončila ani tutovka Rubéna Garcíi, kterou Rivera vytěsnil nad branku.

Deportivo vystřelilo na Herreru jen třikrát a úspěšné nebylo. Po čtyřech kolech tak zůstává bez bodu a nad svou situací se musí zamyslet. Osasuna si ziskem tří bodů výrazně polepšila a v tabulce jí patří sedmé místo.

Více informací k zápasu

Elche CF - Levante UD 1:1

18.09.2021 18:30

Góly: 33. Lucas - 55. José Luis Morales

Levante opět nedokázalo bodovat naplno a dnes si z Elche odváží jen bod. V první půli jako první inkasovalo po gólu Péreze a víc než jednu branku vsítit nedokázalo.

Levante šlo do utkání s domácím Elche v nepříliš dobré formě a dnes konečně chtělo urvat tři body. A nezačalo moc dobře. Lucas Pérez v sedmé minutě vysunul za obranu Levante do samostatného úniku Morenteho. Ten si navedl míč do pravé strany kolem vybíhajícího brankáře Cárdenase, jenže pálil mimo. O pouhé dvě minuty později vychytal domácí brankář Kike Casilla dobře střílejícího Moralese.

Zkušený brankář si v 15. minutě poradil i s náběhem Gómeze, když ho jeho obránci opět nechali ve štychu. Levante se ocitlo pod tlakem kolem půl hodiny hry a bylo potrestáno. Lucas Pérez stál na konci rychlé akce, když hosté sice první ránu Benedetta ještě odrazili, jenže skončila jen u nohou Lucase Péreze, který z úhlu pálil přesně k tyči - 1:0.

Start do druhé půle se povedl spíš hostům. Pepelu našel hezkým centrem z pravé strany v šestnáctce Elche Goméze, jenže ten mířil těsně vedle tyče. A Levante tohle zaváhání potrestalo. Elche mu samo pomohlo, když Verdú nezpracoval těžkou zpětnou nahrávku a do šance se dral Gómez. Toho sice Verdú v roli posledního hráče ještě zastavil, ale k míči se dostal José Luis Morales, který už se nemýlil 1:1.

Více informací k zápasu

Atlético Madrid - Athletic Bilbao 0:0

18.09.2021 16:15

Góly: -

Atlético znovu zaváhalo a Bilbau nechalo bod. Gólu se fanoušci obou stran na stadionu Wanda Metropolitano nedočkali vůbec a nutno říct, že oba týmy hrály hlavně směrem do útoku hluboko pod svými možnostmi.

Atlético Madrid mohlo jít do vedení prakticky okamžitě. A postarat se o to mohl kdysi marnotratný syn, Francouz Antoine Griezmann. Někdejší rebel z Barcelony si naběhl prakticky hned po rozehrání do vápna a dostal tam na bližší tyč nahrávku od Llorenteho. Jenže v obležení dvou obránců ji poslal těsně nad bránu stráženou Unaiem Simónem.

Hosté pak dokázali zpacifikovat taky pronikajícího útočníka Correu a to těsně před vápnem a tedy těsně před tím, než Correa dokázal zakončit. Bilbao kontrovalo jen ojediněle a prakticky pouze z rychlých brejků. Za jedním dlouhým míčem se hnal Iker Muniaín, jenže ani on neměl přesně seřízená mířidla a pálil mimo.

De Paul poslal do vápna skvělý centr ze středu hřiště a našel kolegu Llorenteho, jenže tomu už se zakončení nepovedlo. První půle zkrátka moc radosti nenabídla a diváci v Madridu museli doufat, že po změně stran se změní i skóre. Jejich přání se pokusil vyslyšet mladík Williams, jenže ten v samostatném úniku neuspěl a mířil těsně vedle tyče.

Do hry se postupem času dostal i jeho mladší bratr Nico, ale ani on nedokázal soupeřovu bránu nijak ohrozit. Velkou šanci měl naopak Llorente, kterému ale radost deset minut před koncem zkazila jen tyč! Atlético možná plánovalo, jak se do soupeře ke konci utkání zakousne, jenže nepočítalo s tím, že mladík Félix dostane po hloupém faulu druhou žlutou kartu a tím pádem oslabí svůj tým.

Více informací k zápasu

Rayo Vallecano - Getafe CF 3:0

18.09.2021 14:00

Góly: 9. Óscar Trejo, 78. Pathé Ciss, 82. Falcao

Pozice Getafe začíná být čím dál kritičtější. Azulones tentokrát nezvládli madridské derby na půdě Raya Vallecana a v tabulce LaLigy zůstávají bez bodu. A aby toho nebylo málo, pro zranění kolene nedohrál ani český záložník Jakub Jankto. Rayo se prosadilo už v první půli prostřednictvím pokutového kopu Treja a až čtvrthodinu před koncem zvyšovali Ciss a nová akvizice Falcao. Kolumbijský snajpr tak začal nové angažmá tím nejlepším způsobem. Rayo využilo jeho služeb až ve druhém poločase, kdy přišel jako střídající hráč. Getafe nebylo vyloženě horší, jenomže domácí proměňovali své šance, zatímco hosté je zahazovali, včetně pokutového kopu.

Všechno mohlo být jinak, kdyby Azulones proměnili první velkou šanci už ve 2. minutě zápasu. Obrovská rána Enese Ünala totiž skončila na tyči! Místo vedení pak Getafe prohrávalo, protože jen o chvíli později zasáhl Dakonam v pokutovém území protihráče do obličeje a následoval pokutový kop. Oscar Trejo poslal Soriu na druhou stranu a Rayo vedlo 1:0. Další pohroma stihla Getafe vzápětí, když si Jankto přivodil zranění kolene a musel střídat. Getafe se z těchto událostí nedokázalo otřepat a do konce poločasu nemělo už jediný vážnější moment.

I ve druhém poločase se hrála vyrovnaná partie. Vallecano vstřelilo v 57. minutě druhý gól, ovšem předcházel mu ofsajd a tak byla radost zbytečná. Dvacet minut před koncem vyběhl na trávník i hvězdný Radamel Falcao a zhruba o jedenáct minut později vstřelil premiérový gól v novém dresu. Ještě než se tak stalo se prosadil také Pathé Ciss, který zblízka usměrnil hlavičku do sítě. Obrana Getafe se následně složila a v 81. minutě zvyšoval Falcao na 3:0. Výbornou kolmici mu dal Ciss a zakončení Falcaa bylo precizní.

Hosté mohli v samotném závěru alespoň zkorigovat, ale nařízenou penaltu za faul na Maciase neproměnil Enes Ünal. To byla pro Getafe konečná.

Více informací k zápasu

Celta Vigo - Cádiz CF 1:2

17.09.2021 21:00

Góly: 64. Santi Mina - 38. Anthony Lozano, 43. Alfonso Espino

Celta pokračuje v hodně mizerných výkonech, které nezměnila ani dnes. Páteční předehrávka 5. kola LaLigy jí naopak nachystala hodně smutnou podívanou, protože si všechny tři body odvezl efektivnější Cádiz.

Jako první se na pozoru musel mít domácí brankář Dituro, který je ale vzhledem k mizerné obraně, jakou Celta pravidelně ukazuje, na stav nebezpečí zvyklý. Po dvaceti minutách kontroloval očima svižnou ránu Salviho, který z pětadvaceti metrů mířil nad. Celta směrem k soupeřově bráně opět nehrála nějak epesní fotbal a vlastně se ani nedokázala dostat trochu blíž k bráně gólmana Ledesmy.

A tak se pro ni stal konec první půle osudným. Nejprve se ve 38. minutě povedlo hostům vstřelit první gól. Dlouhý míč do vápna po standardní situaci si našel Anthony Lozano a s pomocí tyče jej poslal do sítě.

Jenže uplynuly sotva tři minuty, když musel Dituro opět do sítě pro míč. Celá akce začala sprintem Lozana, jehož zastavil José Fontán nedovoleně a sudí pískal penaltu. Tu sice Salvi neproměnil a Dituro ukázal své reflexy, ale dobíhající Alfonso Espino už se z dorážky nemýlil - 2:0.

Ledesma měl také plné ruce práce, zejména po ráně Huga Malla, kterou z místa šibenice vytahoval mimo. Celta se nakonec dočkala aspoň čestného zásahu, když v 64. minutě Aspas vypálil a Ledesma odvrátil míč jen k nohám Santiho Miny. Celta si málem nechala aspoň bod, ale to jí nebylo přáno. V šesté minutě nastavení a v posledním útoku domácích totiž stoper Murillo trefil hlavou jen břevno!

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Real Madrid541015:713
2.Atlético Madrid53207:411
3.Valencia CF531110:410
4.Real Sociedad53116:410
5.Athletic Bilbao52304:19
6.Sevilla FC42205:18
7.FC Barcelona42208:58
8.CA Osasuna52216:68
9.RCD Mallorca52213:38
10.Rayo Vallecano52128:57
11.Real Betis51316:66
12.Elche CF51313:36
13.Cádiz CF51226:85
14.Villarreal CF40402:24
15.Levante UD50416:74
16.Espanyol Barcelona50323:53
17.Granada CF50323:83
18.Celta Vigo50144:101
19.Getafe CF50051:80
20.Deportivo Alavés40041:100

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (240)

Přidat komentář
Switchback

Falcao

Reagovat
el Principito

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
AC.Milan

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Messiáš

Reagovat
smazaný uživatel

Vallecano

Reagovat
Greny

Jankto prý dohrano? Víme něco víc?

Reagovat
Elliasson

Konečně mám letos přístup na LaLigu. No, ne moc krásný zápas. 1.poločas trochu skoro bez tlaku a druhý poločas.... Šlo to, ale přeci jen - tenhle tým by měl hrát trochu lépe.

Carrasco krásně oživil hru a Marco Llorente je prostě úžasný. Lepší ze středu, ale i z křídla umí. Škodáá té tyčky! Naopak Joao - snad se ten kluk poučí. Ano, byl faulovaný a věřím, že ruku dal do obličeje protihráči omylem i díky tomu, že byl sám faulovaný. Ale prosím - takové zkraty ne. Už už to vypadalo jako ten Joao z loňské sezóny, ale taková hloupost!

A jeden z dvojice Lemar / Carrasco zkrátka musí být v sestavě. Já vím, že Thomas byl zraněný, ale s Yannickem by ta první půle vypadala trochu jinak.

Nakonec, velké štěstí, že jsme neprohráli v nastavení. To bylo těsnéééé.

Muchachos, pojďme dál do boje!

Reagovat
smazaný uživatel

..neviem či pozeráme na ten istý tím, ale to čo predvádza atletico je jednoducho hrôza..či hrajú proti elche, celte alebo portu, stále je to o tom istom..

..40 000 divákov na Wande trpí, ďalšie možno milióny pri tv..a to len kvôli jednému človeku, Cholovi..on už dávno stratil to čaro, doba sa zmenila a on na to už proste nemá..takmer premrhal titul, nie jeho zásluhový bol titul náš, ale iba vďaka Luisovi..ved posledné dve kolá ked sa hrali o všetko sme nemali takmer žiadne čisté šance a museli zápasy otáčať..

..aká je to obranná taktika ked oblak takmer každý zápas musí vyťahovať top zákroky a my nevystreline poriadne na bránu..každé kolo ina zostava, každé kolo niekto vyhorí..llorente hra už takmer všade, kombinácie v útoku vôbec nesedia..jednoducho príšerné

..úplne zbytočné riešiť lemara, carrasca, zostavu..tu pomôže len vymeniť trénera..cholo ďakujem ale naozaj stačilo

Reagovat
Tromas

Dobře, kdybych to vzal, tak že Cholo už nemá týmu co nabídnout (co si nemyslím), jakého trenéra bys navrhnul do funkce Atlética? Jediný lepší trenér, který je nyní k dispozici a který mě napadá je Conte. U něj si, dokonce i myslím, že by ten job vzal vzhledem ke kvalitě kádru, se kterou by byl podle mě spokojený a kdyby mu slíbily posily (podle mě teď potřebujeme jenom extra třídu stopera, nebo pravého beka) za další příklady trenérů budu jedině rád.

Reagovat
Raul=Real

Conte by mohol z Atletica urobiť masinu akurát ze Chola pocas sezony nevyhodia a po konci uz zase Conte nebude volny

Reagovat
Tromas

Záleží na průběhu, každý manažer může být vyhozen po neúspěchu (v tomhle případě neúspěších) v sezóně, ale nemyslím si, že by byl, tak hrozný, aby ho vyhodili. To by musel nepostoupit ze skupiny LM do play-off LM. K tomu bychom museli být úplně venku z boje o titul v La Lize už po podzimní části. K Contemu si myslím, že to bude, jako případ Mourinho, kterého když vyhodili z angažmá (Conte jenom skončil v Interu nebyl vyhozen), tak si většinou tu sezónu počkal na dobré angažmá a netrénoval (taková manažerská dovolená) a nepřebíral ty týmy během roku (výjimka u Tottenhamu) to stejné může být u Conteho navíc mě nenapadá, kde by to přebral. V Anglii odmítl Tottenham před sezónou a Chelsea s City a Liverpoolem jsou s manažery spokojen, takže Anglie ne v Itálii asi nebude pokračovat (nenapadá mě tým, ve kterém by téeď byl v Itálii s kádrem a možnostmi přestupů do toho klubu spokojený). Německo je úplně mimo (v úvahu jenom Bayern a Dortmund, ani jeden z klubů ho nechce ani nepotřebuje). Ve Francii PSG až za chvíli vyhodí Poche, ale ty podle mě vemou spíš Zidana s ambicí na zisk LM. Zbylo nám Španělsko tam by šel jenom do Atletica a Realu (nebude se chtít srát se sračkama v Barceloně). Tam záleží, jaký manažer skončí v těchle klubech dřív (hlavní faktor La Liga), když vyhoří Ancelloti bude to rychlý proces s vyozením a angažováním Conteho. U Chola při neúspěšné sezóně očekávám spíš vzájemné ukončení po sezóně, když to úplně neposere, pokud bude neúspěšná pořád může být úspěšná a tuhle možnost, bych rozhodně nezatracoval, protože Cholo není špatný trenér, jak někteří tvrdí a dva remízové zápasy bez gólu na tom nic nemění. Jediné na čem by měl Cholo zamakat je stabilní základ a zlepšení tvoření šancí v útoku.

Reagovat
smazaný uživatel

..jednoznačne Conte, ale toho vedenie nezoberie, lebo atletico to proste takto nerobí.. čiže ak niekto tak si myslím, že bude Gabi..bol osobnosť, ma charizmu..len nemá skúsenosti..ale možno by tým chalanom stačil len niekto ako ked prišiel do Reálu Zidane (on nikdy trénerom nebol, len nechal chlapcov ktorí to vedeli hrať futbal).. Cholo stratil čaro, sám musí vidieť, že sa trápi..vzadu to je zlé ako nikdy a dopredu s tým čo ma k dispozícii je to neskutočná katastrofa..

Reagovat
dextroza_m

Marcelino/Bordelas

Reagovat
Elliasson

Tak já jsem Cholovi vděčný a loni za LaLigu vděčíme celému kádru, jehož lodivod je Cholo. Fotbal není individuální sport, abych si řekl "Jó, ligu nám vyhrál Luís a jestli trénuje náš tým Cholo nebo Lavi, tak na tom nesejde."

Ale herně to není dobré. Nevím vůbec proč. Nemůžou se kluci sehrát,

Reagovat
smazaný uživatel

..Cholo je jednoznačne najväčšia osobnosť atletica v histórii klubu, samozrejme je záruka toho, že rok čo rok budeme vpredu, vďačíme mu za vsetko za posledné roky ak to berieme všeobecne..

..ale to čo stvára od vypadnutia v pohári v minulej sezóne (už vtedy som upozornoval, že takto to ďalej nejde) je neuveriteľné.. predposledné kolo: otočka doma s osasunou (v 80 min.0-1) a takmer strata titulu, a v poslednom ešte v druhom polčase sme prehrávali na pôde Raya 1-0 a žiadna strela ani šanca..nebyť luisita, ten titul/náskok by proste prej.bal..

..zároveň sme najtrestanejsi tím, včera Félix..ako sa správa tréner tak sa správajú aj hráči..pozrieť by sa ale mali najskôr na to čo predvádzajú na ihrisku..a to je katastrofa

..nevie z hráčov vyžmýkať to najlepšie, nevie reagovať na situácie, vzadu je to hrôza, v prednú bieda..už príprava bola na hovno..za mna poďakovať, urobiť sochu a objektívne si prizvnať že takto to ďalej nejde..

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy nepochopim ako niekto moze fandit Shitleticu. Vsak oni s futbalom nemaju absolutne nic spolocne

Reagovat
Elliasson

Proč bych neměl fandit Atletiku Madrid?

Reagovat
smazaný uživatel

..presne, je to jediný veľký klub kde to srdce stále je..rozlúčka, úcta k legendám (viď odchod torresa, gabiho, godina a najkrajšia pre juanfrana kde sa s ním prišli rozlúčiť na wandu všetci, dokonca aj upratovačky, zamestnanci mu urobili uličku a všetci mu tlieskali..) na rozdiel od Reálu, Bárky ..takto sa ma správať k legendám..

..na ihrisku s výnimkou tejto sezóny vzdy všetci išli na 100%, a aj ked sa nedarilo hráči sa suchajú po riti a bojujú za tím..a stabilita v podobe trénera(aj ked si myslím že už stavilo, oceňujem to)..toto sú tie veci pre ktoré atletico milujeme

Reagovat
Tromas

Proč by měl někdo fandit Arsenalu v posledních letech od nejúspěšnější éry Wengera konec 90. let až 2006 (poražený tým ve finále ligy mistrů,což bylo zlomové) a pak fotbalově ani trofejově nic extra (pár fa cupů a anglických superpohárů toť vše z výčtů trofejí od té doby) a teď jsou úplně v prdeli s Artetou. Když Atletico takhle jebeš, tak proč je máš ve vedlejších oblíbených? .

Reagovat
Neutron

ty vole ty mas medzi oblubenymi totalny vyber hnusu a este aj to Atletico a ides sa ozyvat

Reagovat
LAM

Zápas Atletů s Bilbaem velká šeď.

Úroveň LL je fakt hodně dole. Duo Suárez a Griezmann dle mě nebude vůbec fungovat.

Reagovat
CHONG

Jako posuzovat úroveň ligy zrovna podle vzájemného zápasu dvou týmů hrajících dlouhodobě destruktivní fotbal, to je taky umění

Reagovat
oli9

Co ten Jankto?

Reagovat
Pharrell

Atlético

Reagovat
Kixi Syhimour

Williams neuvěřitelné

Reagovat
CHONG

Tygrovi gól přeju, ale Geta bohužel pokračování v tragédii. První tři kola jsem ještě úplně neřešil, přeci jen Valencie s Pepem, Sevilla a Barcelona, to není úplně jednoduchý vstup do sezóny, plus vše prohry o gól po docela slušných výkonech, ale prohrát doma s Elche s jednou střelou na bránu a dostat dardu od Raya, to už je přeci jenom trošičku moc... Navíc jeden vstřelený gól v pěti zápasech, to je fakt křeč, kterou ostatně demonstroval Unal neproměněnou penaltou v momentě, kdy už šlo o hovno.... Jsem zvědavý, jak dlouho tohle Míchel ustojí

Reagovat
CHONG

Jo a Djené se z pozice pilíře týmu pomalu ale jistě dostává do pozice přítěže a zbytečného hráče, nehraje nic a ještě každý druhý zápas předvede úplně zbytečný penaltový zákrok

Reagovat
Israha

V zájmu Getafe by to Míchel měl ustávat co nejkratší dobu. Příšerný trenér, jeho bezradně kyselý výraz na lavičce Marseille doteď nemůžu zapomenout. Ten člověk absolutně neví.

Reagovat
Kenneth

Naopak by mel zustat co nejdyl aby slo Getafe letos konecne z LL.

Reagovat
el Principito

Reagovat
smazaný uživatel

Provincni tym hrajici si na Sevillu

Reagovat
CHONG

O jeho angažmá v Marseille nic nevím, takže nemůžu hodnotit, ale v případě Gety to zdaleka není jenom o něm. U Gety je největší problém v tom, že předminulou sezónu se de facto ze dne na den totálně zhroutila ofenzíva, do covid pauzy bylo vše v pořádku a po covid pauze najednou bum a směrem dopředu prostě nada, což ostatně dokládá loňských nejméně vstřelených gólů ze všech týmů La ligy. A hlavně zatím nepomohlo vůbec nic, odchody hráčů, příchody hráčů, změna rozestavení, změna taktiky, změna trenéra, od skončení covid pauzy ofenzíva prostě neexistuje

Reagovat
Jordi Alba

Jsem koukal a Rayo se na tu výhru ani nijak nenadřelo. Každopádně Rayu nejde nepřát záchrana už jenom kvůli Falcaovi.

Reagovat
CHONG

Je to tak, hned v první minutě měl sice Unal pěkný přímák, který skončil na tyči, ale pak už Rayo v suchým triku.

Reagovat
Israha

Jo, to si pamatuju, jak se na vás tehdy po tom restartu nedalo dívat . Ale vážně - jasně, že ty problémy nejsou jen na lavičce, ale Míchel není ani stratég, ani osobnost takového kalibru, že by to měl jakkoliv pozvednout. V OM a pak i v Málaze si od něj pamatuju jen úšklebky a rozhazování rukama...

Reagovat
CHONG

Přitom první angažmá v Geta špatné nebylo, šesté místo v lize, semifinále CdR...

Reagovat
Israha

Naposledy byl nějak úspěšný v Olympiakosu, což taky není úplně měřítko kvality trenéra. Sezona v OM - 13. místo, sezona poté v Málaze - 20. místo a sestup, pak sezona v Mexiku - 13. místo. To pro Geta nevěstí nic dobrého.

Reagovat
valloire

Zajímavý. Na hřišti věděl.

Reagovat
Israha

Viz odpověď CHONGovi. Bez charismatu, bez autority, bez taktiky.

Reagovat
valloire

Kdo by měl už mít autoritu u mladejch než jeden z nejlepších záložníků svý doby a legenda Realu? Ale zase tak jeho kariéru trendy nesleduju..

Reagovat
Israha

U něj mám pocit, že jako trenér posledních několik let žije právě jen z toho, že je hráčská legenda, a myslí si, že to samo o sobě k něčemu stačí (a vedení klubů, která mu nabízejí smlouvy, to asi vidí taky tak).

Reagovat
smazaný uživatel

FDF

Reagovat
Israha

Sevilla a Villarreal letos zatím velké zklamání.

Reagovat
Ángel di María 22

La Liga je fakt v obdobi utlumu, je to videt na vsech frontach.

Dneska klasicky tezkej zapas ve Valencii, tam je uplne jedno kdy se hraje, pokazdy je to na hovno. Monstrozni 3 body dnes - Kralevic a Vini tahouni

Reagovat
JakubOcko

Tak když rozhodčí celá léta pomáhá RM, tak ještě aby liga nebyla v utlumu.

Reagovat
smazaný uživatel

Fňuk

Reagovat
CHONG

To dává smysl, no

Reagovat
Diskostu

Valencia bola dnes pravom ponížená, nemôže im stále odpískať 3 penalty aby vyhrali... ten tym len simuloval zdržiaval a fňukal pri rozhodcovi aj neprajníci Realu su spokojný že ich Real porazil....

Reagovat
Phillipinho

A Casemiro mel bejt ve sprse davno.

Reagovat
Lamskej#RMCF

Prosimtě..

Reagovat
Phillipinho

https://twitter.com/pepelias17_/status/1439870939886403584?s=21

Pezella dve hodiny predtim VAR a cervena karta a Casemiro (protoze ma na zadech Casemiro) zluta karta. Najdi mi rozdil a rekni duvod, proc by tohle mela byt pouze zluta karta.

Reagovat
Phillipinho

Kolikama napred primo nad kotnik Maximu. Zakrok, kterej ho mohl vyradit ze hry.

Reagovat
Kily

tady člověk maximálně neví, jestli je větší idiot hráč, který tam jde jako hovado, nebo rozhodčí, který to v klidu přejde a naznačí, že takové zákroky jsou tak nějak na úrovni obyčejného zatažení za dres, nebo zakopnutí míče

Reagovat
vilp

Case tam šel do skluzu a prvně hrál čistě balon, druhou nohu toho hráče až pak dojel podrážkou. Za to bych dal taky žlutou.

Reagovat
Mass

Myslim že stejně argumentovali fandové Rangers při zákroku Roofeho na Koláře.

Reagovat
vilp

Píše někdo, kdo ten zákrok Casemira viděl akorát z fotky.

Reagovat
Svatej

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mass

A pak ti i takovej Villarreal porazí Manchester United...

Reagovat
valloire

Zkušený tým ví přesně, kdy má dát goly, aby drtivě zvítězil.

Reagovat
Mass

Ste si ty haluze taky mohli do jinýho zápasu

Reagovat
valloire

Real Madrid nikdy nehaluzí.

Reagovat
Beči

To jo, 2:1 je vpravdě naprosto drtivý výsledek...

Reagovat
Ed_Hazard

Messi

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak palec pro Camavingu jak rychle se dokazal adaptovat a ziskat Carlovu duveru. Vubec neni znat, ze mu je teprve 18, neboji se a ma velky sebevedomi. V tydnu proti Mallorce bych ho rad videl v zakladu.

Reagovat
DePeyrac

Souhlas

Reagovat
CHONG

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pharrell

Reagovat
misinho7

Reagovat
teenz

Reagovat
Baronne

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

Athletic Solidní úvod sezony

Reagovat
LAM

To zase bude sezona kdy bude mít Real Haluz za Haluzí Minule na Interu a teď na Vale dobrej Luck,ale chyba Vale,že nedala gol už daleko dřív.Samozřejmě vyrovnání velká smůla.

Reagovat
Lamskej#RMCF

Že se vůbec vyjadřuješ zrovna ty

Reagovat
smazaný uživatel

Haluzná je celá tvoja katalánska Barceona

Reagovat
misinho7

mna by vobec zaujimalo ci vies co znamena slovo Haluz/Stastie..lebo podla toho co pises asi nie

Reagovat
teenz

Ty si fakt naprostej debil.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

nezklamals

Reagovat
Manik...

Reagovat
Neutron

mi tak pride, ze medzi cules a scousers je dost velka paralela...

Reagovat
Kongo

I když jsme prohráli, tak jsem s výkonem spokojený. Takovy nasazení jsem neviděl několik let.

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
pantondavo

Cucham cucham jednu z tech Zizuovych sezon, kdy se vyhravalo v poslednich minutach. Uz mi ten bojovnej duch chybel, je dobre, ze je s Carlem zpatky. Piskej konec

Reagovat
teenz

Už se těším na konec sezony, kde se o pichichi bude dělit Karim s Vinckem.

Reagovat
Israha

Super je, že v tom týmu zůstala Zizouva mentalita a vůle vyhrávat zápasy v posledních minutách. Ale kvalitativně mi to přijde horší, než za něj, jen se prostě hraje ofenzivněji a Vincek se naučil finální fázi. V zápasech proti silným se budu bát více, než za ZZ, protože defenziva stojí aktuálně jen na Courtoisovi s Militaem. Carvajal zraněný, Vazquéz není obránce, Mendy zraněný, Marcelo není obránce, Alaba je sotva obránce, Nacho s Casemirem jsou oproti loňsku poloviční...

Reagovat
teenz

To, že se hraje ofenzivněji a hráči maji daleko větší volnost (Vincek, Eden..) je přeci zásluha Carla a ne toho, že se najednou rozhodli, ne? Taky je konečně pryč ta nesmyslná nakopávaná do vápna. To bylo fakt strašný.

Reagovat
misinho7

Reagovat
Israha

To jo, ale krom Vincka se v té ofenzivě nikdo kvalitativně nezvedl. Od Hazarda po Rodryga hrajou pořád stejný nemastný průměr, neefektivně a nekonzistentně. Navíc to zhoršení vzadu...mám z toho pocit, že letos se budou vyhrávat takové ty nepříjemné bitvy se suterénem tabulky (protože Carlo víc útočí), ale proti silným se bude spíše ztrácet.

Reagovat
teenz

Tak on i Hazard začíná mít konečně nějaké menší zablesky své hry. Třeba včera nehrál vůbec špatně. Pod Zidanem se bál udělat kličku, otočku - vždy jen nahrál zpět. Zhoršení vzadu je pochopitelné, nemáme Mendyho, nemáme Daniho, nemáme Ramose a Varaneho. Moc jako nevím, co k tomu víc dodat.

Reagovat
Israha

To já beru, ten pokles individuální kvality vzadu tam je. Dává tedy smysl hrát spíše ofenzivně. Jenže v ofenzivě jsou opravdu kvalitní hráči slovy dva, soudě dle aktuálních výkonů . Může tím sice zamíchat návrat Kroose, jeho herní příspěvek chybí citelně. I tak ale mám pocit, že na opravdu funkční ofenzivní smršť, kterou soupeře umlátíme, tam ti hráči aktuálně dost dobří nejsou. A proto se té sezony bojím, i když nuda to zřejmě nebude.

Reagovat
teenz

Toni opravdu chybí, včera jsme hráli celou první půli na 2 záložníky a jedinej kdo si došel pro míč byl Luka. Tohle normálně organizuje s Tonim, takže věřím, že se uklidní i velká část akcí, kdy nás přehrajou jedinou přihrávkou přes střed hřiště.

Mimochodem, nemáme žádný dělo jako je Erling, Cris, Lewa... ale ta letošní Viniciuse přímočarost je opravdu nechutná a věřím, že to většině obráncům chutnat nebude.

Reagovat
Israha

Vidíš to optimističtěji, ale jinak mám pocit, že se celkem shodnem, s tímhle bych souhlasil bez výhrad.

Reagovat
teenz

To co předvádíme mě prostě donutí koukat do konce zápasu. Ke konci s ZZ jsem usínal nebo vůbec nezapl.

Reagovat
Israha

Ještě teda dělá radost přímočarý Camavinga, ale ten si to přinesl už z Rennes.

Reagovat
teenz

Ten je opravdu úžasný.

Reagovat
Ed_Hazard

Z dialky mi pripomina pohybom predatora (toho filmoveho) Asi yo bude hlavne tym copankom.

Reagovat
teenz

Mě docela připomíná pohybem Pogbu.

Reagovat
Israha

Hodně podobný herní profil

Reagovat
DelPiero137

Logicky to bude narocnejsie kedze odisli opory obrany a este mate zranenia. S tym sa ZZ nemusel vyrovnavat.

Reagovat
Israha

Tak se zraněními se ZZ vyrovnávat musel . Odchod opor je objektivní fakt, druhá věc je, že defenzivní hráči, kteří setrvali, mají také pokles výkonnosti (Casemiro, Nacho, Vazquéz).

Reagovat
Kenneth

Neni to treba i tim ze je Casemiro proste unaveny, Nacho nehraje ani svoji pozici a Vazquez hral jeste pred pul rokem vedle Ramose a Varana?

Reagovat
Kenneth

Od vanoc vynechal Casemiro za Real jeden jediny zapas, plus do toho Copa a celkove repre.

Reagovat
vacin

On chyběl jeden zápas v lize a odvetu s Bergamem, takže ulejvák chyběl ve dvou zápasech , jenže snad kromě tří zápasů to bylo plných 90 minut, takže co jsem se díval, tak od začátku roku odehrál asi 3600 minut. A šílený je, že pokud to takhle půjde dál, tak bude mít na konci roku přes 5000 minut...

Reagovat
DrQQ

Za to môžu najmä rozhodcovia. Keby adekvátne ohodnocovali jeho zákroky kartami, tak by si oddýchol podstatne viac. :-)

Reagovat
Raul=Real

Reagovat
Svatej

Reagovat
Israha

Důvody mohou být různé, já jsem pouze konstatoval skutečnost. A ta je taková, že ti tři prostě hrají hůř. Nakolik za to můžou oni sami, nemá moc cenu řešit, zvlášť když jsem je ani neměl v úmyslu hejtit, tedy není nutná obhajoba. A navíc Vazquéz v té obraně hrál blbě vždycky, minimálně ty poziční boty jako včera při gólu dělal furt...jen to za něj zbytek obrany efektivněji hasil.

Reagovat
DelPiero137

Ten zasah do obrany Realu je v skutocnosti citelnejsi nez si mnohi chceli pripustit. Asi sa s tym nedalo nic robit. Holt tuto sezonu to musite pretrpiet a prestrielat

Reagovat
valloire

Když ti odejde někdo jako Ramos, náhradu neseženeš hned, ale tak za pár let.

Reagovat
CHONG

Psát o Zidanově mentalitě je vůči Carlovi hodně nefér, protože ten tým měl vítěznou už za prvního působení Carla, ostatně aspoň jeden příklad si myslím vybavíme všichni. Jinak vím, že máme na fotbal rozdílný pohled, ale v čem, to bylo pod Zidanem kvalitativně lepší? Ofenzíva je pod Carlem lepší nesrovnatelně, a to snad ve všech ohledech, ostatně 15 gólů po pěti kolech hovoří za vše (vloni jsme měli po pěti kolech gólů 6). Defenzíva samozřejmě kulhá na obě nohy, ale těžko to může být jinak, když je nová stoperská dvojice, vpravo hraje záložník bez formy a vlevo se to lepí vším, co má ruce a nohy... Já se každopádně po třech letech u hry Realu konečně zase bavím, a prožívám to, za Zidana jsem buď spal nebo měl chuť se zabít.

Reagovat
Israha

Však to byla spíš pochvala, že Carlo u toho týmu to nastavení mysli udržel i u těch, co ho nezažili a znali to jen od Zizoua. Jinak - já si prostě myslím, že kvalitní a zábavný fotbal nejsou vždy synonyma. Byl tu Mourinhův Real, Carlův Real okolo La Décimy, Heynckesův Bayern, Jardimovo Monaco, atd., tam se to překrývalo. Ale pak tu máš Jemézovo Rayo, Coudetovu Celtu, z druhé strany spektra pak Atlético pod Simeonem. A já to letos vidím tak, že obrana je slabší, hra je méně pod kontrolou a v těch zápasech se bojím o výsledky, a na druhou stranu ta ofenziva těží jen z individuální extratřídy Karima a Vincka, zbytek průměr a ani tam nevidím nějaké nacvičené fungující herní prvky, není to na brejky, není to na držení míče, není to křídelní hra, není to hra středem...je to takový chameleon, o kterém nevím, co si myslet. A v tom vidím tu zmíněnou nižší kvalitu. Protože ZZ sice nehrál tak ofenzivně, ale vzadu to drželo a zápasy byly většinou pod kontrolou.

Reagovat
kaja900

Obrana je tuhle sezonu šílená, to je pravda. Ale není se čemu divit když jsme v jedno přestupový období přišli o stoperskou dvojici, která spolu hrála několik let a držela tu obranu. Kdyby odešel jen jeden, ale oni odešli rovnou oba dva. Navíc vlevo pomalu nikdo neprojde přes Mendyho, ale ten je od začátku sezony zraněný a na druhý straně je zase zraněný Carvajal. Takže z celý obranný čtyřky z minulý sezony nehraje momentálně ani jeden. Věřím že s obranou Carvajal, Militao, Alaba, Mendy by ta hra vypadala uplně jinak a že by se soupeři nedostávali do tolika šancí, ale bohužel nás v obraně furt trápí zranění. Jinak trochu klidu v rozehrávce přidá taky Kroos až bude fit.

Reagovat
valloire

Reagovat
DelPiero137

Carlo je taky chameleon, ak nebude mat spickovy kader, bude sa prisposobovat superovi. Koniec koncov, co ine mu ostava.

Reagovat
Israha

Ale to není o reaktivní hře a přizpůsobování se, to právě dělával Zidane. To je o tom, že Carlo chce hrát na kontrolu hry, ale v ofenzivě tam není jednotící prvek.

Reagovat
CHONG

Souhlas s tím, že zábavný a kvalitní fotbal nemusí být vždy synonyma, stejně jako s tím, že zápasy pod ZZ byly více pod kontrolou, ale s tou kontrolou šla často ruku v ruce nuda a nekoukatelnost, nehledně na to, že když něco nešlo podle plánu (ocitlo se to mimo kontrolu), tak ZZ často nebyl schopný adekvátně reagovat a byly z toho předem neočekávané ztráty...

Obrana je letos slabší docela logicky, odchody obou stoperů, dlouhodobé zranění levého obránce a skleněnost pravého obránce se prostě musí nějak (negativně) projevit...

Co se týče ofenzívy, tak právě to Carlovo "chameleónství" je z mého pohledu velkým krokem vpřed, Carlo je prostě na rozdíl ZZ schopný v té ofenzívě pružně reagovat a přizpůsobovat ji soupeři a výsledku, už to prostě není ta do zblbnutí se opakující nakopávaná jako za ZZ... Ostatně to je vidět nejen na počtu vstřelených gólů, ale i na výkonech ofenzivních hráčů, ten raketový vzestup Vincka (po tom, co dva roky pod ZZ byl dejme tomu rozpačitý) nebude jenom shoda okolností a koneckonců i ten Hazard (byť to není nic fenomenálního) hraje podstatně lépe než pod ZZ (minimálně to není ten alibista, který umí nahrávat jenom dozadu).

Já nechci ZZ pořád jenom hanit, za první angažmá si zaslouží absolutórium, za druhé klobouk dolů za odvahu, že to vzal a i určité uznání i za to, jak se s tím popasoval, ale tu ofenzívu prostě zabil a udělal z Realu druhé Atlety, což je (aspoň tedy v mých očích) zkrátka špatně.

Reagovat
Israha

Řekněme, že ten Carlův fotbal mi přijde až moc hurá a bez koncepce na to, abych si dovedl představit, že bude mít větší úspěchy, Samozřejmě v určitých aspektech je tam oproti Zizouovi progres, ale ten pocit klidu, suverenity a kontroly z toho nemám. Příští kvartál můžu klidně mluvit jinak, ale zatím dominují obavy z "umírání na krásu".

Reagovat
Diskostu

Zbytočne Granada stratila 2 body...

Reagovat
Jordi Alba

Díky bohu aspoň za toho Arauja, čuch na góly má, konečně mu byl nějakej i uznanej.

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona na smiech Hodené zapaľovače na lavičku hostí bola len čerešnička na torte

Reagovat
LAM

Molotov by byl lepší no

Reagovat
dextroza_m

Naštěstí se tohle nikdy na Bernabeu nestalo "Zloděj křičí..."

Reagovat
ttopi

Reagovat
LAM

Než budu psát o zápasu něco o úrovni Španělskýho fotbalu.Dnešní zápas byl jasnej příklad toho proč se LL nemůže ani rovnat PL.

Granada od druhý minuty zdržovala a simulovala a rozhodčí jí dokáže v tomhle celej zápas podporovat Kolik minut se za celej zápas skutečně hrátlo?Naprostá komedie.Závěrečný nastavení kde se nehrála ani polovina byla třešnička na dortu

Jinak k nám nemám ani co napsat.Nechat si z první akce dát gol a pak hrát do plnejch je přesně to co nechceme a i přesto si ten gol necháme dát.Snad to bude spoň znamenat konec Koemana.

A jak jsem psal,tak s tímhle týmem udělat Top 4 bude zázrak

Reagovat
smazaný uživatel

konec Koemana? Vždyť ses ho ještě do minulého týdne neustále zastával.

Reagovat
smazaný uživatel

Top Topov bol ten čierny ktorý sa zranil, nechal sa osetrit, odniest fyzio, vrátil na ihrisko, sadol si a pockal na vozik. To je reklama na La Ligu ako prasa

Reagovat
DelPiero137

V niektorych juzanskych krajinach ozaj nechapu business model

Reagovat
smazaný uživatel

K takovým zápasům už nedá moc říct. Jeden vysoký centr za druhým a něco se třeba chytí, to je celý Koemanův plán. Ve druhé půlce aspoň tekly nervy, když už na fotbal se nedalo dívat

Reagovat
patas92

Ronald

Ronald

Reagovat
celeb

Pre niekoho smutne, pre niekoho nadej do buducnosti. Stari vlci bezzubi, mlade pusky plne energie a prislubu do buducnosti.

Araujo MOTM bez najmensich pochyb, Frenkie na vzostupe, 1. polcas este slabsi, 2. uz motor, cez ktoreho vsetko slo. Gavi asistencia, ale aj agresivita, tuzba pobit sa o kazdu loptu a nieco vymysliet. Ak tuto dobu temna vyuzijeme na sance mladym hracom a vyberieme z nich zopar klenotov, tak to strateny cas rozhodne nebude.

Za tuto sezonu treba vylepsit defenzivu, kde hracov mame kvalitnych, treba zacat vzadu zbierat nuly, resp. znizit pridely.

Najvacsi problem zaloha. Busq sa vlani dal herne do poriadku po polke sezony a teraz ten zaciatok vyzera podobne, navyse je starsi a nema Messiho, ktoreho vedel famozne najst. Utok vyriesi cas. Fati, Kun, Dembele by spolu s Depayom mali stacit.

Reagovat
dextroza_m

Reagovat
patas92

Netuším, jaké odstupné bude muset Laporta Koemanovi vyplácet, ale hádám, že vypadnutí ve skupinách LM a nepostup do dalšího ročníku bude stát Barcelonu mnohem víc. Fati s Dembelem to nevytrhnou a ani největší optimista nemůže doufat, že se to pod Koemanem nějakým zázrakem změní k lepšímu.

Reagovat
dextroza_m

Za mě to zlepší angažování Bordelase/Marcelina, kteří tomu týmu dají jasné instrukce, jejich týmy jezdí po prdeli a porazit je není žádná prdel. Nemyslím si, že má Valencia lepší hráče, ale hrají proti nám top.

Reagovat
Mishko

povedz mi jediný dôvod, prečo by k vám uprostred sezóny šiel jeden z týchto 2...

Reagovat
dextroza_m

Protoze proste Barca a Real se neodmitaji...

Reagovat
JM

Marcelino možná, ale pochybuji, že by Bordalás odešel když je u Valencie teprve od této sezóny a navíc jim to šlape (má tam dobře rozdělanou práci).

Reagovat
Eichel

a kto má barcelonu nahradit v kvalifikácii do LM? dve výhry a dve remízy a robí sa z toho ako keby šla barca zostúpiť... barcelona si v pohode LM uhrá..

Reagovat
2miguel1

Po odchode Lamparda a prichode Tuchela ma uz nikto nepresveči o opaku, že trener je 80% uspechu. Plus hrači, ktori vedia byť atletickí, priamočiari, vybušni, siloví. To je trend futbalu. Bud sa adaptuj, alebo zomrieš. U nas to aspon z nejakej katogorie splnaju zopar hračov.

Ja neviem aky diletant dokaze nechat Busquetsa na ihrisku, to uz keby ma ten Nico ci Gavi obe nohy ľave, aj tak by to malo vacsi prinos. Busquets uz nie, ne, nein, konec, ende, pochopte to uz konecne, ja sa na to uz nemozem pozerat ako v terajšom style futbalu tam dokazeme dat Busquetsa.

Xavi ma nasral, uz davno tu mal byt, naco este caka? Benitez prehral 0:4 s Barcou a nastupil Zidane, Xavi co caka na potlesk? Poslednykrat nech ich napadlo tych španielskych hlupakov tam skusat nejakeho nevyskusaneho prezidenta. Barcelona ma vsetko - historiu, stadion, zakladnu, podnebie aby hrala kazdy rok o titul ci LM, v Anglicku ci v Nemecku bys sa toto nestalo.

Reagovat
montaigne33

Barca "ve stylu K.O.emana" hraje absolutně chaoticky... a holand. legie mu v "jeho díle" pomáhá... Zmar a zoufalství...

Reagovat
smazaný uživatel

základný problem je ze Barca ma v zalohe len posuvacov lopty, hracov co nikdy nic nevymyslia lebo to nemaju v sebe. Megatalent Pedri ak bude mat vplvy na hru aspon ako prime time rakitic bude velmi stastny. V top forme hrajuci de jong by v barce pred 10 rokmi sedel na lavicke a neskrtol by si.

Reagovat
Eichel

Benitéz od zápasu s barcou (0:4) trénoval ďalších 9 zápasov.. nebolo to, źe by prehral a hneď na to musel ísť...

Reagovat
smazaný uživatel

[Opra Jose]54 - FC Barcelona have made 54 total crosses vs Granada CF, their second highest tally in a single LaLiga game since, at least 2005/06 (after 55 vs Málaga in Novembert 2016). Bombing.

Reagovat
Billy McClane

Barcelona je najhorsia od roku 2003.

Cele roky som cakal na Barcelonu po Ronaldinhovi a nasledne po Messim, pretoze tito dvaja hraci boli absolutne vynimocni, cim davali sovjmu timu znacnu vyhodu pred ostatnymi.

Avsak nikdy by som nepovedal ze to bude pre Barcu az taketo peklo, aj ked chapem, ze za to moze viac okolnosti.

Reagovat
dextroza_m

Tak podívej kolik nám teď hraje kluků kolem 18. let. Prostě teď bude sezona bez očekávání a do další si myslím, že to bude lepší.

Reagovat
Billy McClane

Otazka je ci su to naozaj taki talenti alebo hraju preto lebo nie je velmi na vyber.

Reagovat
Kenneth

Tohle Vam momentalne trosku zavidim. Real tam da nalevo misto mladyho odchovance radsi Nacha a do zalohy misto Blanca deadwooda Isca.

Reagovat
Kokesh

Co je na tom k závidění? Ti hráči nemají na A tým výkonnost, to není žádný umění vytáhnout z dorostu průměrné a lepit s nimi díry. Jediný co je drží nad vodou je systémová podobnost všech kategorií...

Reagovat
m.iker007

Přesně, velkokluby typu Realu, Barca a další by neměly být stanicí, kde mladíci nabírají zkušenosti a seznamují se s nejvyšší úrovní. Hostovat, nabrat zkušenosti a pak se vrátit, pokud se osvědčí. Samozřejmě se objeví generační talenti, kteří mohou naskočit hned a pomoct týmu.

Myslim, že třeba i Viniciusovi či Rodrygovi by pár let nazpět prospěla hostovačka a mohli se zlepšit rychleji, s menším tlakem na bedrech. A vlastně se to projevilo i na útočné síle Realu, že místo osvědčené kvality "zaučovali" talentované hráče. Tohle je cesta pro možná pro Arsenal a jiné, ale ne pro týmy, co chtějí vyhrávat a být úspěšní...

Reagovat
alcantara

Ani nie je co, ked je to mnohokrat z nudze a ti hraci nemaju nad sebou niekoho, kto tomu celemu da zmysel. Ak sa to nezlepsi, tazko budeme konkurencieschopni, narozdiel od Vas. Ostatne dva zapasy, ktore som videl, bolo ciste peklo, nic, co by mi davalo optimizmus do buducnosti. S Koemanom proste fakt nie.

Reagovat
smazaný uživatel

To je zase prehanka s tim Miguelem. S jeho nenasazenim slo o takticky zamer a nic jinyho. Nehral kvuli tomu, ze vepredu nastoupili Hazard s Vinckem. Kdyz spolu tyhle dva hraji, tak se Vincek drzi na vlevo na lajne a Hazard ma volnou roli. No a Hazard ve volny roli ma taky velice rad hrani vlevo. V takovym pripade neni Miguel (= utocny bek, ktery se bude cpat dopredu) potreba, protoze tu kombinaci si vepredu obstaraji Hazard s Vinckem sami. Naopak Nacho dava smysl, protoze v takovym systemu funguje jako 3. stoper, coz dovoluje bekovi na druhy strane (Carvajal/Lucas) hrat v podstate pravy kridlo.

Reagovat
JM

Reagovat
king23

Až takové peklo? Vždyť jste v lize ještě neprohráli. Jako jo, prohrálo se v LM, předváděná hra stojí za prd, ale pod pojmem peklo bych si představil, kdybyste třeba od začátku sezony ještě nevyhráli a měli na kontě 2 body.

Reagovat
m.iker007

Juve?

Reagovat
celeb

ber to tak, ze ako vo vasom tabore aj u nas je strasne vela gloryhunterov, pre ktorych fandit Barcelone = fandit uspechu. Posledne roky sme mali najlapsieho (pre inych 2. najlepsieho) hraca svojej doby, vyhry v LaLige sa brali ako samozrejmost a ak nebola k nim aspon LM, tak sa to bralo ako neuspesna sezona.

Pomaly tie naplaveniny prejdu k momentalne uspesnejsim klubom, hlavne na ostrovy.

Ja len dufam, ze Koeman ostane co najdlhsie. Nepamatam trenera, ktory by vedel s chirurgickou presnostou stahovat hracov, ktori hraju zle. Roberto - Busq - Coutinho boli najhorsimi na ihrisku a sli dole. Mladasi priniesli dravost a vacsinu 2. polcasu sa na to nedivalo zle. Ze mame v utoku dreva ako Luuk, ktory z 2 metrov prehlavickuje branu je smutne, ale Koeman nemoze za to, ze su 4 utocnici zraneni a Messi s Griezmannom museli opustit klub.

Sanci bolo dost, aj ked neobvykle po centroch a hlavickach, sam Araujo mohol dat hattrick.

Jo a to volanie po spasitelovi Xavim - no s full kadrom by mal asi lepsie vysledky nez Koeman s tymto zalostnym torzom, ale inak nechapem, na zaklade COHO od neho ocakavaju zazraky. Stale neskuseny trener, ktory prisiel do vitaza ligy Al-Sadd a skoncili pod jeho vedenim minulu sezonu 3. je pre vacsinu cules bozsky uspech. Ja to sice moc nechapem, ale kto som ja?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mishko

Reagovat
Sergi Samper

Chirurgická přesnost klidně stáhnout celou zálohu, poslat tam 5 útočníků a tím úplně odříznout střed hřiště (není to tak dávno co to doma proti Granadě předvedl). Ještě že na to včera neměl moc materiál a na lavce už mu zůstali jen 2 stopeři a 2 golmani

Reagovat
celeb

a co zaloha nebola? De Jong, Gavi, Puig predsa boli v zalohe az do konca, nie?

Tam je prave obrovsky rozdiel medzi Koemanom a Valverdem ci Setienom, ktori boli schopni si uplne odrezat zalohu a fastovat debakle. Hlavne Setien bol v tom expert. 4-4-2 -> 4-2-4 a bum, viac krat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ehm tak zrovna ted si krásně popsal Koemana minulou sezonu kdyz to nešlo naser tam co nejvíc utočníku :D a uplná degradace zálohy... To si to nepamatuješ? Nehledě že ty debakly jsou pod Koemanem jak přes Kopírák... 3:0 Juve, 3:1 Real, 4:0 Psg, 3:0 Bayern. Jak přes kopírat. Chaos nasledný chaos v obraně, a hra na náhodu ted a předtím jestli se Messi urve. :).

Reagovat
celeb

co to meles?

proti PSG sme raz vyhrali 2:0, v odvete prehrali 0:3 - pocet zaloznikov/utocnikov sa NEMENIL! Striedania post za post, tu mas reportaz: https://www.eurofotbal.cz/liga-mistru/2020-2021/reportaz/fc-barcelona-juventus-fc-665114/

Proti PSG v play off v 80. minute za stavu 3:0 pre PSG sa stiahol JEDEN stoper a siel JEDEN utocnik.

Proti Realu v 87. minute pred koncom za stavu 2:1 so snahou vyrovnat prisiel namiesto Albu Braithwaite - hrozne si rozbil tu ZALOHU!

Reagovat
smazaný uživatel

Ty asi nejsi nejostřejší tužka v penále vid jak tak koukám :D Já se bavím o minulé sezoně s PSG... Kdy jste prohráli 4:1 doma a venku jste se zmohli na sračku s 1:1 kdy si PSG kontrolovalo co chtělo. Co mi tu vytahuješ nějaké 2:0? Protože o tich debaklech se vůbec nebavím o nějaké záloze, ale o chaosu a zmaru v tich zápasech, nauč se číst!... Tu zálohu jsem myslel na drtivou většinu zápasů Vaší min sezony. A ne na nějaký Real apd. Nehledě že jsem psal že přesně minulou sezonu se tady blilo na to jak Koeman střída samé utočníky a na zálohu sere ty ocase. Blik cvak příjem.

Reagovat
celeb

"...popsal Koemana minulou sezonu kdyz to nešlo naser tam co nejvíc utočníku :D a uplná degradace zálohy..." - tak ked nie ty, tak co za cerstvo registrovaneho idiota to sem napisalo?

Reagovat
celeb

a to si sa kvoli tejto kokotine musel registrovat?

Reagovat
Sergi Samper

https://www.livesport.cz/zapas/fagULEHa/#prehled-zapasu/prehled-zapasu

Myslel jsem spíš toto, kdy se dohrávalo v nějaké sestavě 2-1-7

A včera by to dopadlo stejně, akorát do toho útoku neměl koho poslat, i tak tam poslal alespoň stopera

Reagovat
celeb

tak a teraz si preklikni na zostavy a zistis, ze sa zacalo len s 2 utocnikmi. V 72. minute sa preslo na nase standardne 4-3-3 a v 81. unaveneho Busqa nahradil Trincao, lebo sme prehravali o gol.

2-1-7

Nauc sa citat s porozumenim.

Ako ceresnicku na torte k tvojmu postu - vsimni si pred VSETKYMI striedaniami cervenu kartu pre Koemana.

Osobne nechapem, ako po Setienovi moze niekto nadavat na Koemana a ako dovod uvadzat prave nasadenie utocnikov na ukor zalohy. Ved tieto maniere uplne prestali. Maximalne za zleho stavu 10 minut pred koncom nahradil vacsinou STOPERA utocnikom

Ale jasne, zacalo sa fandit ked vsetko bolo skvele, tak teraz treba zacat plut na vsetko v klube a tocit trenerov ako Chelsea.

Koeman ma suverejne najhorsie podmienky v klube, vedenie mu doslova nici kader, on nedostane nikoho koho by chcel, navyse mame najhorsiu marodku za dlhe roky ... ale chyba je v Koemanovi a s novym trenerom si ideme po trebble.

Reagovat
smazaný uživatel

Nedostane nikoho, koho by chtěl? Vždyť už si tam natahal celou holandskou kolonii.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

vidíš to reálně

Reagovat
smazaný uživatel

Co je s celtou vigo? Driv tym na pohary, doma vyhravali celkem pravidelne a ted na sestup, dosly prachy?

Reagovat
Jordi Alba

Tak loňská sezóna byla takovou vyjímkou, předtím 2 roky zralý na sestup, jinak průměr. Měli 2 slušný sezóny. Každopádně tým nemají nejhorší a sestupovat nebudou. Hlavně je táhl tehdy parádní Nolito, kterej pak tvořil spolu s Aspasem duo, který trhalo obrany LL, včetně tý Barcelonský, kde nám dala Celta 4:1.

Reagovat
Kokesh

Proč se tu nezmiňuje štěstí a haluz, když dá Barca gól v poslední minutě?

Reagovat
Mishko

Do mŕtveho sa nekope

Reagovat
ttopi

Haluz by byla, kdyby to ještě otočila. Takhle to bylo jen zasloužené vyrovnání.

Reagovat
valloire

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Tak už se začínají skloňovat různá jména, Barceloňáci, koho upřednostňujete? Ten Hag by mohl být OK, co?

Reagovat
Ed_Hazard

To si fqkt myslia, ze problem je Koeman? Hej, mozno tak 3 az 4 v poradi. To su sasovci.

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Údajně to je na pořadu dne no, kde je pravda, to se uvidí. Ale jo, naprostý souhlas, tam je asi třeba hledat problémy v první řadě někde jinde.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta diskuze tam :D Tak to je fakt dno. Jak tam píší že Koeman je vlastně chudák, ty lidi a okecávají to všim možným, dobře jsem se zasmál :D A jaký dobrý výkon to byl, že tomu stačil prý jen golík

Reagovat
Svatej

Reagovat
valloire

Barcelona jako obvykle totální haluz v poslední minutě.

Reagovat
rominhoFCB

Koeman will not continue. The decision is taken [goal].

Reagovat
blaugrana

Vraj Pirlo favorit. Kristove rany, len to nie. Ak uz je k dispozicii Conte, tak ho treba skusit.

Reagovat
patas92

Pirlo je v nějakém Romerově listu kandidátů, který si vycucal z prstu. Však nikdo ani nepíše, že by měl být Koeman už odvolaný.

Reagovat
blaugrana

Trener sa mal riesit v lete. Teraz sa to zas bude lepit, ale vedenie vraj nechce kratkodobu zaplattu, takze ak ma ist Koeman uz teraz, tak fakt jedine Konte, ci Xavi, ktory by mal mat v kontrakte moznost odist do Barcy. K nemu este Carles a jedem.

Reagovat
Svatej

Je celkem prdel, jak ještě rok-dva zpátky nad Contem každej ohrnoval nos a teď se obecně bere za spasitele.

Pirlo bude průser, daleko větší než Koeman.

Reagovat
blaugrana

Tak ja ho neberiem za spasitela, len by bol asi najlepsou volbou, vzhladom na jeho skusenosti, a hlavne uz by to bolo nejake poriadne meno na lavicke po experimentoch ako Setien a Koeman.

Reagovat
Kluivert9

A Valverde

Reagovat
blaugrana

pod nim aspon bol titul, co mu trochu vylepsuje renome, ale ta hra..

Reagovat
Eichel

pod ním začal celý ten úpadok...

Reagovat
Svatej

To já ho za spasitele beru už léta, jen si teď užívám období, kdy ho tak začínají vidět i ostatní

Jeslti ho získáte, máte v mnoha ohledech po problémech, minimálně na jednu nebo dvě sezony.

Reagovat
smazaný uživatel

isiel by do barci ? vsade sa celkom tvaril ake ma naroky na prestupy a koho chce aby mohol hrat svoj futbal , neviem ci to Barca da vzhladom na financnu situaciu.

Reagovat
Svatej

To není tak uplně pravda. Chce prostředky na přestupy, to jo, nicméně to nepotřebuje aby hrál "svůj" fotbal, ale aby měl prostě co nejkvalitnější materiál a mohl reagovat na výpadky formy hráčů, krize týmu a mohl měnit rozestavení i hru.

Následně dle toho, co má, potom za pochodu tvoří systém a mění/vylepšuje hráče, v tom je fantastickej.

Reagovat
blaugrana

A hlavne keby este usadil Busa a Roberta na lavicu.

Reagovat
Svatej

Pokud by evidentně nestačili, tak by seděli. Chudák Cesc na sobě musel skoro rok makat, než splňoval jeho požadavky na hraní v záloze, nejsem si jistej, jestli by se dokázal Bus takhle změnit..

Reagovat
blaugrana

Bus uz je out. Istu dobu bol topom na svojej pozicii, ale kedze dnes uz roste musi byt cela zaloha behava, atleticka a rajtovat, tak sa hodi fakt len do zapasov, kde nemusi tolko behat.

Reagovat
blaugrana

No hlavne aby ta hra nejako vyzeralo a dalo sa na to pozerat, lebo preto hlavne clovek sleduje futbal. Ak by dosiel a Fati, Dembele a Aguero by vydrzali zdravi, tak by mozno z toho timu nieco vymackol.

Reagovat
Svatej

Určitě dovedl. Má schopnost tým naučit hrát odzadu tak, aby nepotřeboval přímo konkrétního playmakera, ale dovedl to i pomocí secvičených mechanismů. Když ale danýho rozehrávače má, tak mu nedělá problém se zaměřit na jiný prvky hry a vylepšit tým tam, kde má nedostatky.

Doteď ho považuju za nejshopnějšího trenéra, kterýho jsme kdy měli. Jen za první tři měsíce změnil rozestavení 3x a pokaždý se hrálo trochu jinak. Mít k dispozici z tý opravdový kvality půlsezonního Costu, Kantého a Hazarda (+ v záloze Cesca), doplněný o nechtěný Alonsy, Mosese, Cahilly, Williany (a podobný podprůměráky až průměráky) a nakopat s tím prdel Guardiolovi, Kloppovi, Pochettinovi i Mourinhovi najednou v dlouhodobý soutěži, to vyžaduje hodně trenérskýho talentu.

+ to nejdůležitější

Umí týmům dodat kuráž, vítěznýho ducha a fanouškům posílit vztah s klubem. Hráči s mizerným přístupem jdou okamžitě do prdele nebo začnou makat. Jako fanda jsem byl celkem v krizi a neměl jsem chuť fotbal moc sledovat. Pak přišel tenhle chlapík a já, dospělej chlap, na konci jeho první sezony běhal zhulákanej po městě s vlajkou klubu na zádech, hltal jsem každou minutu každýho zápasu.

Reagovat
blaugrana

Tak pokial by vsetky tieto atributy dokazal vstiepit timu, tak je az nemozne, aby sa prezentovana hra nezlepaila. Treba ale urcite prevetrat kabinu viac, nez len odchodom Lea. Uz sa viacero hracov vyjadrilo, ze v Barcelone je to dost na mizefnej urovni, co sa treningov tyka, takze je urcite potreba to razantne zmenit. Pisalo sa, ze za Peoa boli hraci sledovani a pod., co bolo zrejme az cez ciaru, ale vysledky boli.

Reagovat
Svatej

Jo, nedávno jsem četl o Aguerovi, kterej se snad ani nedostal do fitka, to jsem fakt zíral

Samozřejmě i Conte má svý limity, ať zas nepřeháním. Klub odvedl na přestupáku přímo ostudou práci, místo Sandra dovedli Emersona a Zappacostu, místo Lukaku přišel Morata, do zálohy dorazil naprosto příšernej Bakayoko a s tím už ani Antonio nic nesvedl.

Stejně tak v Interu se nemohl spolehnout na nějakou extra kvalitní zálohu a měl v podstatě akorát all aroundera Barellu, takže rozehrávku často vynechával a volil nakopáváni na to útočný duo.

Nicméně za všech okolností tým zlepší a je schopnej zlomit i nadvládu kvalitnějších klubů. Dost si ho přeju do Arsenalu, aby to tam zvednul, ale budu mu přát uplně všude. Zasloužil by si jednou časem i koučovat tým, kterej má všechno, aby změnil i ten všeobecnej názor na to, že neumí hrát poháry.

Reagovat
blaugrana

No tazko povedat, ci ma Barca teraz vsetko, skôr nie ako hej.. Co sa tyka prestupov, tak mam pocit, ze odkedy odisiel Pep, tak o prestupoch rozhodoval prezident a Joan uz teraz bas i o Olmovi za 75, co bude dalsi flop, kedze jeho realna hodnota je tak 30.

Reagovat
Gazdo

Reagovat
patas92

Tak on by stejně asi byl jenom na jednu dvě sezóny. V okamžiku, kdy Xavi zvedne telefon a řekne, že je ready, půjde trenér od válu, ať už to bude kdokoliv

Reagovat
Svatej

Pokud by jste vyhodili Conteho jen kvůli Xavimu, tak si zasloužíte skončit na místě, kde jste teď

Druhá věc je, že by Conte nejspíš do dvou let od vás odešel sám, pokud by neměl dostatečnou podporu, takže by to nakonec skončilo nejspíš stejně. Pokud by jste mu dovedli ty jeho chutě dobře krmit, tak to nejhorší, co by jste mohli udělat, je vyhodit ho kvůli jinýmu trenérovi jen tak z plezíru.

Reagovat
blaugrana

Preco by sa vôbec zvazoval Xavi, keby to slapalo pod Contem? Nemyslim si, ze by bol Joan taky sialeny.

Reagovat
patas92

Samozřejmě přeháním, ale v Barceloně jsou pořád ujetí na Cruyffismus, což Conte úplně nesplňuje.

Reagovat
blaugrana

No len pokial si v Barce neuvedomia, ze Cruyfizmom uz to nepôjde, tak sa Barca natrvalo zakope v strede tabulky.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Hristo Stoichkov

Naopak je to naprosto legitimní postoj, před dvěma lety byl v týmu Messi, Suárez, Griezmann a spousta dalších zkušených hráčů, kteří by s bláznivým Contem nebyli schopni kooperovat a jeho angažmá by bylo předem odsouzeno k neúspěchu.

Reagovat
Svatej

V cem je trio Messi Griezmann Suarez tak charakterově rozdilny (nebo vic problematický) od Hazard Costa Willian? Suarez nemel.problem zrat travu pod Rodgersem a je to buldoci povaha, Hazard je mega salamista a stejne pod Contem zabral. Willian s nim mel problem a casem sel do hajzlu, do ty doby se stridal s Pedrem a fungovalo to. V c si myslis, ze by to bylo jiny?

Guardiola je v mnohych ohledech taky naprostej magor a hraci to s nim zvládají taky, v cem je to vsechno tak jiny?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Ten tým by absolutně nebyl schopný hrát Conteho náročným stylem hry, Messi se Suárezem toho už nejsou schopni a Griezmann by byl stejně tak nepoužitelný.

Reagovat
Ed_Hazard

Vysvetlíte mi niekto konečne, čo očakávate zmenou trénera? Teraz si zafantazírujme a povedzme, že zajtra príde Klopp alebo Pep. To im akože prinesú hekto litre gumidžúsu a behom noci ich zmenia na super stars? Však u vás je jednoznačný problém v nekvalite kádru. Takú slabú súpisku si u vás nepamätám hodne dlho..

Reagovat
rominhoFCB

Ak si dobre pamatam, tak Sterling sice prestupovat do City ako velky talent, ale jeho zaciatky v Mancjesteri neboli vobec optimalne. Potom prisiel Pep a stal sa z neho velmi kvalitny hrac. Podobne De Bruyne. V Barcelone si vypracoval Busquetsa ci Pedra. Vlastne cela Barcelona sla pod Pepkom hore.

Reagovat
Svatej

Sterling sel jako top kridlo ligy a sel z tymu, kterej uhral celej rocnik v podstatě jen se trema hracema (jeden z nich byl Suarez a to Sterling s nim byl schopnej držet krok).

KDB sel jako hotovej hráč.

Reagovat
valloire

Sterling byl hotovej hráč...

Reagovat
2miguel1

Terajši futbal je o trenerovi. Lampard odišiel, prišiel Tuchel, odišiel Kovac prišiel Flick. Samozrejme, ked nemas kvalitu, trofeje nedas, no Koeman je trener pre Everton. Pre mna nepochopitelne, ako po Pepovi sme nemali svetoveho trenera. Ak by sme ho mali, tak Tata Roura Enrique Valverde Setien by trenovali po Barcelone nejaky velkoklub. Uz mam dost tychto priemerakov. Doneste konecne Conteho ci Erika Ten Haga. S tym kadrom sa da niečo zahrať

Reagovat
berger321

Enrique prumerak? Vsak jsme s nim vyhrali treble a hrali jeden z nejlepsich fotbalu, co si pamatuju

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
blaugrana

Takze madridu nepomohla zmena trenera? Supiska je slaba, ale kurva aby Barcelona hrala doma na centre na De Jonga, tak zas taka slaba fakt nie je. Ako tu pisal Svatej. Conte vie dat timu rád a hlavne by to bolo konecne poriadne meno a nie priemerak. Madrid tak isto striedal Juande Ramosa, Beniteza, Pellegriniho atd., lebo hral na pi...pod nimi. Takze asi to ocakavam.

Reagovat
Ed_Hazard

Vau, tak vy to myslíte vážne? No v poriadku, vidíte si do kuchyne lepšie ako ja. A práve som narážal na to, že tak slabý tým sme nemali ani my za posledných 15 rokov. Ale keď vravíš, že tým je okej a chyba v trénerovi, tak budiš Z môjho pohľadu, odkedy odišiel Messi, pôsobíte ako ustrašený pudlík a nemáte žiadnu ikonu týmu, ktorá by ho potiahla a príde mi to tak, že to rovnako cítia aj súperi. Psychika urobí veľa..

Reagovat
blaugrana

Tim ok nie je. Hlavne je out Fati...taktiez aj Dembele a Aguero, ktorí snad pozdvihnu tim, ale tazko povedat, ci sa zasa do tyzdna nepolamu.

Reagovat
patas92

Natolik špatný, aby si za 80 minut doma proti Granadě nebyl schopný vypracovat jedinou šanci, jo?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Že je Koeman průměrný kouč, to se ví dlouhodobě. Ale čekal bych, že aspoň mentalitou tomu kádru dodá sebevědomí, místo toho si akorát stěžuje na Laportu, o svým kádru mluví ve stylu “podívejte se na to, co s tím mám dělat?” a ještě donáší novinářům . Za loňskou sezonu si ještě zasloužil šanci, přišel v těžký době a vyhazov by nebyl férový, ale teď už je každý den navíc ztrátou času.

Reagovat
Eichel

Conte by sa zachvílu rozhádal s vedením... ale mená ako Pirlo, Martinéz, Cocu, Low... mne sa teda nezdá ani jeden..

prečo neskúsia Pimientu do konca sezóny rovno... Koeman nie ej žiaden taktický zázrak ale určite radšej on než Pirlo a jemu podobní

Reagovat
Fonzi9

Co ten Araujo směrem dopředu? 4-5 perfektních náběhů/zakončení

Reagovat
blaugrana

Je to borec. Ak ostane, tak buduci kapitan.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Hristo Stoichkov

Udělal neskutečný pokrok, pamatuju, jak v béčku na začátku působení prakticky nebyl schopný rozehrát na víc než 10 metrů. Fyzický monstrum, skvělá mentalita, kdybychom tam podobných typů měli víc, tak se nikdy nedostaneme do podobný krize.

Reagovat
valloire

Conte do Barcelony? Říkate si tady fandové a ani nevíte, jak se vybírá trenda pro Barcu. Conte to ani náhodou nemůže být.

Reagovat
Eichel

nereálny... to bude nejaký Martinéz ktorého vykúpia z repre a budú sa zas čudovať ako to vyzerá

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele