Martina Grešová našila na svoje odevy značku Belvoir Boutique prvý raz približne dva roky po tom, čo ušila prvú sukňu. Hovorí, že bola pekná len z jednej strany. Vznikla na starom šijacom stroji značky Toyota, ktorý patril mame. Vtedy sa šiť ešte len učila. Zvládala to popri práci asistentky v telerozhlase. Ako sama hovorí, spávala približne tri hodiny do dňa. Dnes vyhodnucuje, že celá snaha jednoznačne stála za to. 

Neprehliadnite

Majitelia kaviarne Mad Drop: Za krach neviníme zákazníkov

Šaty šije stále. Dnes má už krajčírky a malý tím, ktorý jej pomáha. Koronakríza však spôsobila, že ľudia sa o špecifický druh odevu prestali výraznejšie zaujímať. „Mala som krízu. Prvé mesiace pandémie som nevedela, čo budem robiť. Biznis stagnoval. Napokon mi napadlo, že by sme mohli produkovať outdoorové oblečenie," vysvetľuje M. Grešová. A tak vznikla značka Kde bolo tam bolo. Konkurencia bola v tom čase výrazná tak doma ako aj v zahraničí. „Na to som sa ja nikdy nepozerala, ani pri cenotvorbe. Neviem, či to je dobre, alebo zle. Jednoducho som to nerobila a ani nerobím," smeje sa dizajnérka. 

Hovorí, že verejnosť ju stále vníma ako bývalú víťazku súťaže krásy a influencerku. Ona sa cíti návrhárkou a podnikateľkou, pretože to je to, čomu sa aktuálne venuje najviac.

Na otázku, či to majú vizuálne atraktívne ženy v biznise jednoduchšie odpovedala jednoznačne. „Myslím si, že áno."

Celé video

Svoje oblečenie si prezentuje sama. Tvrdí, že model je uveriteľnejší vtedy, keď ho návrhár vie spropagovať na sebe. „Veľakrát mi moje zákazníčky povedali, že nikto by moje modely nedokázal odprezentovať lepšie, ako ja. Lebo ja ich tvorím, mám k nim vzťah a asi to je vidno aj na fotkách," vysvetľuje dizajnérka, ktorá stoji za značkami Kde bolo tam bolo a Belvoir Boutigue.  

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa