Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Téma: Jak by se mělo studio zachovat při dlouhodobé on-line šikaně herců ze strany fanoušků Star Wars?

Téma: Jak by se mělo studio zachovat při dlouhodobé on-line šikaně herců ze strany fanoušků Star Wars?

Snad v každé sérii se najde nějaký otloukánek, který to od fanoušků pěkně schytá. Pro ty je to většinou pouze zábava, ale pro herce to může být peklo, které vede k rozsáhlým psychickým problémům. John Boyega má částečné řešení, jak by studia v takovém případě mohla jednat.

9 0
17.11.2020

John Boyega nebyl jediným, kdo to za poslední dva díly Star Wars pěkně schytal. Ovšem když zabrouzdáte ke starým komentářům u Epizody VII, zjistíte, že až na pár rasistických urážek neměla většina diváků s Finnem problém. Ten přišel až v Epizodě VIII, kdy režisér Rian Johnson naservíroval Finnovi a Rose Tico poměrně slabý příběh, který ve finále neměl žádný vliv na hlavní dějovou linku.

Boyega to od fanoušků sice pěkně schytal, ale nebylo to nic v porovnání s Kelly Marií Tran. Ta si musela již několikrát smazat profil na všech sociálních sítích, protože nenávist od fanoušků byla příliš velká. Nadávky, urážky jejího vzhledu a postavy a spousta dalšího, co už herečka zkrátka nedokázala vydržet. Boyega a jeho Finn následně čelili taktéž velké kritice. A to se samozřejmě nezlepšilo (spíše naopak) s Epizodou IX, kde obě postavy dostaly opět ubohý příběh.

Rose na plátně dostala minimum prostoru a navíc její fyzická změna jí zřejmě trochu pomohla se všem těm negativním komentářům zčásti ubránit, terčem se protentokrát stal Boyega. Zatímco Kelly Marie se již dokázala během těch tří let psychicky obrnit a prohlásila, že je nyní se sebou spokojená a nic jí nemůže ublížit, tlak na Johna Boyegu byl čím dál větší. A bohužel čím slabší kořist diváci vycítí, tím víc se do toho opřou.

(Pokud to někdo schytal za prequelové díly, byli to Jake Lloyd a Ahmed Best. Foto: Disney)

Star Wars to ovšem není nic nového. Vzpomeňme třeba na Ahmeda Besta, představitele Jar Jara Binkse. Tomu fanoušci psali výhružné dopisy, že zničil celou ságu. Best z toho byl tak zoufalý, že dokonce uvažoval o sebevraždě. Trvalo několik let, než celá nenávist okolo Jar Jara utichla a Best se mohl psychicky uklidnit a pokračovat ve svém životě.

Lépe na tom nebyl ani Jake Lloyd, představitel mladého Anakina Skywalkera. Ten pro změnu radši rovnou sekl se svou hereckou kariérou a následně se musel jít i léčit. Tlak médií a fanoušků byl zkrátka tak velký, že to vycházející hvězda nemohla unést. Lloyd tak skončil s herectvím, aby měl od fanoušků klid, dle jeho slov se to údajně nedalo snést. To se ovšem bavíme o Epizodě I z roku 1999, kdy zdaleka ne každý měl internet.

Asi si dokážete představit, jak by to Lloyd a Best schytali nyní, kdyby byl první díl ságy uveden v dnešní internetové době. Zřejmě by na tom byli podobně jako zmiňovaní herci z nové trilogie. Co ovšem s takovou on-line šikanou dělat, když herci čelí ustavičným útokům, píšou se o nich hrozné články a kamkoliv jdou, setkají se jen s vlnou nevole? John Boyega na to má jasný názor:

Když herec získá roli důležitou pro celý příběh a je nějakou dobu součástí celé ságy a následně čelí rasistickým urážkám a dostává on-line mediální masírku od rána do večera, studio by s tím rozhodně mělo něco dělat. Je důležité, aby se studia zastávala herců, které si vybrala. Studia se tak musí veřejně postavit za své herce, ale nejen to. Nějaká podpora přímo na natáčení, poplácání po zádech či cokoliv jiného, by všem rozhodně pomohla.

(Největší vlnu nenávisti za sequelovou trilogii pocítili John Boyega a Kelly Marie Tran. Foto: Disney

I když je John Boyega v posledních týdnech velice kontroverzní, svým způsobem má rozhodně pravdu. Asi nikdo z nás skutečně neví, jaké to je být hercem, podívat se na sociální sítě a prakticky nonstop číst nadávky na vaši rasu, postavu, příběh a bůhví, co ještě dalšího. Většinou se s těmito traumaty musí herec vypořádat sám. Vždyť to jsou jen komentáře. Jenže ono to tak ve skutečnosti není.

Když vám každý den bude někdo říkat, že jste nula, postupně o sobě začnete pochybovat, což ovlivní váš výkon v práci a celkově vám to zhorší pohled na svět. Následně těm slovům budete i věřit, protože je přeci říká každý. Svým způsobem z toho zcvoknete a musíte vyhledat lékařskou pomoc. To nastalo právě u zmiňovaného Ahmeda Besta a Jakea Lloyda. A rozhodně nejsou první ani poslední, kteří této (nekonstruktivní) kritice čelili.

Co z toho všeho vyplývá? Studia, když si své herce již vybrala, by určitě svým způsobem o ně měla dostatečně pečovat, dávat jim patřičnou podporu a minimalizovat škody z těchto útoků. To, že jim dávají roli, by jim mělo umožnit rozvíjet se v jejich herecké kariéře, nikoliv znechutit a utlumit celý zájem o herectví. Boyega tedy rozhodně kápl na něco, co aktuálně studia přehlížejí a nevidí v tom až tak velký problém.

Jak se k celému tématu stavíte vy? Měla by studia veřejně zasahovat do šikany herců na internetu? A také podporovat herce během natáčení?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /32

Svjatogor

Jakkoliv je mi JB protivný, musím uznat, že tady má pravdu. Už případ u sousedovic (Johny Deep vs. WB) ukazuje mentalitu koženkových hlav managamentu: Použít a zahodit. Obecně řečeno, nechápu lidi, kteří mají tu potřebu utrácet svůj čas psaním liebesbriefů s přáním smrti (komukoliv). Co je s těma lidma špatně? :-O

#2 NewPerson
17.11.2020 | 10:30:33
NewPerson

#1 Svjatogor: Obecná frustrace z dění ve světě se musí nějak vybít. Doufám, že toho Stbáka někdo picne.

17.11.2020 | 11:02:40
percival2

Docela by mne zajímalo to zastání se studia. Něco jako: „Ano, potřebovali jsme kvůli levicovým novinám zaměstnat černocha a asiatku, tak jsme jim napsali epizodní role“?

#7 Svjatogor
17.11.2020 | 11:25:42
percival2

#2 Když dáš možnost komunikace i lidem, co by neměli mít právo ani psát dopisy, vždycky to skončí takto.

17.11.2020 | 11:27:48
Monkeyskunk

Samozřejmě takhle do herce valit je trošku za čárou, za většinu z toho sami nemůžou (nejsou scénaristé ani režiséři) a osobně takto nadávají zpravidla jednodušší lidé. Na druhou stranu, tohle je showbyznys. Je nainvní do toho jít (jejich vlastní rozhodnutí) a počítat s tím, že se zavděčí všem a kritika bude pouze pozitivní. Kor když se pak někdo vyjadřuje jako JB, to už není věc studia ale jeho samotného. A v dnešní multimediální době musí počítat s odezvou. Tak nějak nevím, co by s tímhle mohlo studio udělat… možná natočit lepší film? Pokud vím, tak studio za filmy a herci dost dlouho stálo. Až po čase se začaly objevovat informace, že nová trilogie nebyla vůbec promyšlená a na to pak reagují herci mnohdy i negativně, tak pak můžou těžko hledat další zastání. Navíc, tohle není věc co by se týkala pouze filmů. Hromada normálních lidí v životě často čelí něčemu obdobnému – kolikrát já slyšel, že jsem nula a nic nedokážu … :-D U herců je to intenzivnější, to je pravda. Ale to je cena za slávu. Holt si tohle každý musí srovnat v hlavě sám nebo do showbysu nelozit. S tím ti žádné studio nepomůže. Hloupí lidé byli, jsou a budou. A nějaké poplácání po rameni… Nevěřím tomu, že se tak neděje třeba při natočení dobrého záběru na první pokus nebo po zvládnutí nějaké kaskadérské scény.

#8 Svjatogor
17.11.2020 | 12:01:19
Zilwicky

Za tie milióny čo berú hádam trocha online hate-u znesú, chúdence :D

17.11.2020 | 12:41:00
Svjatogor

#3 percival2: Trochu jiným slovníkem, ale vlastně ano. :-D

17.11.2020 | 13:50:32
Svjatogor

#5 Monkeyskunk: Souhlas s pozn. o jednodušších kusech. Jejich notnou dávkou lásky na dálku byla obohacena Gil Gadot, když přijala roli Kleopatry VII. Filopator. Dnes je o hubu zahrát si historickým kusu. ;-)

17.11.2020 | 13:56:34
svina

Snowflake. Stačí trochu toho nátlaku a hned se rozbrečí jak děcko.

17.11.2020 | 15:28:43
KarlCZ

Pokud má někdo rád Star Wars, vůbec si nedovolí nijak komentovat herce či postavy…mně se Jar Jar líbil, to samé i Finn a Best…pokud mám k něčemu výhrady, tak je to jak tvůrci naložili s pokračováním Star Wars (epizody 7 – 9), podle mě se to vůbec točit nemělo a měli se natočit raději tři epizody před Skrytou hrozbou…toho by se měl každý držet, jestli je tam Jar Jar, to je přeci úplně jedno…důležitý je děj, příběh a jak to do sebe zapadá, což v epizodách 7 – 9 bylo úplně na hlavu.

#11 Zilwicky
17.11.2020 | 19:24:43
Zilwicky

#10 KarlCZ: To ja by som zase radšej bral pokračovanie ale zasadené tak minimálne 100 rokov po epizode VI :)

17.11.2020 | 19:42:50
svätý.šebastián

Najnovsie Gina Carano

#28 Darnwell
17.11.2020 | 19:55:19
RagnarokCzD

Oni si to ti „herci“ jako je právě tenhle kolikrát ale taky dělaj sami … Někdo má potřebu stát na piedestalu v záři reflektorů i když, nebo možná právě proto, že je tam nikdo nechce. :-/

Konkrétně tahle osoba mě v tomhle neskutečně baví … nejdřív všude rozhlašuje, jak už s SW nechce nic mít … a po nějaký době, kdy se ukáže že vlastně neudělal takovou díru do světa, tak začně dávat všude rozhovory na téma, jak by bylo všechno lepší, kdyby se ten, či onen víc zaměřil na něj a jeho postavu … a teď si bude ještě nárokovat zastávání. -_- Sory, ale nemáš nárok Boyego, jako herec si stál za prd, tvoje postava stála za prd, tvůj příspěvek příběhu stál za prd a ty stojíš taky za prd.

Ano, je pravda že studio by si mělo stát za svojí volbou … už ale nevidim důvod proč by se studio mělo stavět za „herce“, který jsou mu vnucený aby dodrželo kvóty … a už vůbec nechápu proč by se studio mělo stavět za to, jakou roli „hercova“ postava ve filmu má … to by měla bejt režisérova, nebo scénáristova práce … ideálně obou. Na druhou stranu je zase pravda, že spousta diváků by se měla naučit nenávidět postavu a ne herce … ale na to mě napadají daleko lepší případy, třeba Jack Gleeson … fantastický herecký výkony od první scény do poslední … a s herectvím skončil, protože ho lidi neměli rádi. :(

Mluví se tu o rasismu … to je taky těžký téma. Na jednu stranu by nemělo záležet na tom, jakou má herec, nebo „herec“ barvu kůže … s tím bych na 1000% soulasil … na druhou stranu by ale nemělo záležet na tom, jakou má herec, nebo „herec“ barvu kůže. Že sem napsal blbost? Ale kdeže. :) Aby to bylo srozumitelnější … nemělo by to mít vliv ani na kritiku hereckýho výkonu na jednu stranu, ale ani při rozhodování o tom, koho do jaký role obsadí. Prostě dokut jedinou vstupenkou jistých „herců“ (a ano, dívám se na tebe Boyego) bude jen jejich barva, tak se jim bude vyčítat, že jediný co filmu přinesli je jejich barva … je to rasismus? Těžko říct, podle mě je to kritika pravidel nastavenejch společností. Jasně, že na privilegia si nikdy nikdo nestěžuje. -_-

A co se týče reakcí na place? Nevěřím tomu, že by všichni Hollywoodští režiséři, byli takoví dobytci, že by herce nikdy nepochválili, když předvede před kamerou na první (nebo řekněme jeden z prvních deseti) takovej výkon, jakej se od nich čeká. Na stranu druhou, jesli někdo předvádí to, co nám ve filmech předvedl Finn a Rose jako svůj maximální výkon a čeká za to pochvalu. :-/ No, to se fakt nekomentuje snadno tak, aby to bylo slušně. :D

#15 George Wayne
17.11.2020 | 19:59:29
Liborias

Jsem jedním z těch, kterým politické směřování a casting filmů v poslední době hodně vadí, ale ani ve snu by mě nenapadlo z toho vinit herce, vyčítat jim cokoliv a ještě jim psát výhružné, nebo obdivné dopisy. Mě vadí obsazování na základě pohlaví, sexuality a rasy namísto hereckých schopností. Star wars byl vždy o různorodosti, takže mi při oznámení epizody VII vůbec nevadilo, že má hlavní roli hrát žena, nebo, že další roli bude mít američan s tmavou pletí. Proč taky? Až po shlédnutí epizody VII a VIII, když jsem zjistil, že hlavním cílem tvůrců je právě poukázat na rasu a pohlaví na to jak jsou lepší a silnější, se mi obsazení a scénář začaly zajídat. Druhý film to jen celé potvrdil a poslední jsem už ani neviděl a asi nikdy neuvidím. Jenže herci za to nemohou, už vůbec ne JB, který je mi jako osoba docela sympatický a ani KMT, jejíž herecký výkon mi sicce přišel slabší, ale to možná bylo slabým scénářem. Ale přiblblé vykřikování některých slepic o tom, jak svou rolí dokázaly sílu žen a okázale tak ignorují a srážejí úžasné herecké výkony a role svých předchůdkyň, to mě přivádí do varu. A samozřejmě taky směšný „odboj“ rádoby bojovníků proti otroctví, kteří dnes bojují proti dvě stě let mrtvým otrokářům. Tam se těm fanouškům příliš nedivím, že se jim chce z takových protagonistů zvracet, ale snížit se k výhružkám, to už je hodně přes čáru.

17.11.2020 | 20:55:57
George Wayne

#13 RagnarokCzD: Naprosto souhlasím, hlavně s třetím odstavcem. V tom vidím velký problém novodobých filmů, seriálů, ale také současné společnosti. Namísto toho, aby velká filmová studia (jakým Disney beze sporu je) šla v této věci příkladem a snažila se rasismus zcela vymýtit, tak jej vlastně dále v jistém smyslu tolerují, jelikož stále vybírají herce na základě rasy, aby se pak studia mohla chlubit tím, že jejich filmy jsou korektní. Je takové jednání ale opravdu zcela korektní? Dle mého názoru by se mělo při obsazování postav zcela ignorovat jakou barvu pleti herec má, a zásadní důraz by se měl klást na hercovy schopnosti.

Rozumím, že v některých případech je zcela nutné brát v potaz hercův původ, zejména tedy ve filmech s historickým kontextem (afro-američan by zřejmě kvůli věrohodnosti nemohl hrát středověkého rytíře), ovšem v případě Star-Wars, kde existují tisíce mimozemských ras, mi takováto segmentace herců podle barvy pleti přijde naprosto nemístná.

Na druhou stranu je ale také nutno poukázat na to, že se v dnešním šoubyznysu začíná hojně zneužívat kampaně na rasovou rovnost, jelikož někteří herci (bohužel mezi ně řadím i Boyegu) si zkrátka nedokážou přiznat neúspěch, a tak kolem sebe kopou a obviňují kdekoho z rasismu, jen aby popřeli fakt, že se jim něco nepovedlo. Tím se ale jen prohlubuje propast mezi jednotlivými rasami a takovéto jednání je v mých očích zcela kontraproduktivní, jelikož žádnou rasovou spravedlnost nepřinese.

Bohužel televizní obrazovky pouze reflektují aktuální situaci ve společnosti, která je rozdělená, a k jejímu spojení bude třeba víc než jen nepsaná povinnost filmů obsazovat menšiny do vedlejších rolí…

#16 Svjatogor #18 RagnarokCzD #22 Simir
17.11.2020 | 21:37:34
Svjatogor

#15 George Wayne: Celé je o to lenosti studií si zaplatit schopné rešeršery. Kdo chce, umí vydolovat story s černým rytířem, samurajem nebo kozákem a to ani nemusí vůbec lhát. :-)

17.11.2020 | 22:02:41
tom99

Taky se připojím, i když jsem článek psal. Na Boyegu se po sedmičce nenadávalo, podle mě postavu Finna pohřbil až Johnson, kdy ho poslal na misi, která ve finále neměla žádný význam pro celkový děj a stala se naprosto zbytečnou, půlhodinovou vatou.

Kelly Mary Tran nemusí být vůbec špatná herečka. Když to vezmu čistě z povrchního hlediska, v devítce na sobě herečka zapracovala, zhubla a byla snesitelná, až mi ji bylo líto, že ve filmu nebyla víc. A proč tomu tak bylo? Protože měla normální repliky, hrála přirozeně a scénář nebyl (v rámci postavy Rose) špatný. V Johnsonově díle bohužel měla Tran šílený účes, hrozný kostým, debilní mimiku, vyloženě špatné dialogy a celkově její příběh stál za prd. Pokud se někdo podílel na tom hatu, tak nevědomky Johnson. Nikomu (teda aspoň doufám) nevadí, že je Asiatka. Ale když si zpětně přehraju scény s Rose, ať už je to bezdůvodné ničení casina, omráčení Finna a pak ten její rádoby Hero postoj či pusa po finálním souboji, vše to bylo naprosto otřesné, těžko snesitelné a postavu je poměrně snadné (a tím pádem i herečku) nenávidět. Můžeme nadávat, jak chceme, ale skutečně si myslím, že celkově za hatem na Tran a Boyegu může ten břídil Johnson, který zkrátka na Abramsovu sedmičku plivl a udělal z celé nové trilogie jeden velký bordel. A bohužel v devítce Tran prostor nedostala (nezbylo místo) a Finn taky ne. Obecně si myslím, že Finnův příběh (původ, citlivost na Sílu) se měl právě vyřešit v osmičce, pač je jasné, že na takovéto odbočky zkrátka v posledním díle není čas. Obecně i pro mě Epizoda V byla svým způsobem hlavně o Hanovi a Leie, kteří dostali super příběh, a šestka byla zase o Lukeovi.

webmaster
17.11.2020 | 22:43:59
RagnarokCzD

#15 George Wayne: Kéž bys měl pravdu … bohužel historie pro filmaře není tak posvátná jak by měla … příkladem budiž seriál prokletá, kde máme černého (nebo tmavšího … co já vim, do jakýho etnika to spadá) budoucího Krále Artuše … nebo, no prostě tohle: https://www.edna.cz/…e-boleynove/?…

18.11.2020 | 7:25:32
the Grand Inquisitor

„A bohužel čím slabší kořist diváci vycítí, tím víc se do toho opřou.“ – no, no, no diváci nejsou hyeny. Já bych to takto nezvšeobecňoval.

18.11.2020 | 8:29:48
caliel

Poplácání po zádech či cokoliv jiného, by všem rozhodně pomohlo. Jo to by pomohlo pak muzete rezisera zalovat za sexualni obtezovani :D

18.11.2020 | 12:43:06
Londo

Leiu bych před sto lety a dvěma metráky šikanoval třeba celou noc!!! :-)

18.11.2020 | 15:20:48
Simir

#15 George Wayne: Oni nejenom rasismus tolerují, ale oni ho přímo vvolávají. Však se pokochejte :D emojis na facebooku a Halloween už je taky rasistický. https://www.instagram.com/p/CHiEYG5jFdc/ https://www.instagram.com/p/CG97fRmlASm/

#29 Darnwell
19.11.2020 | 0:24:11
AzurovyAzure77

Že zrovna Boyega chce aby se za něj studio postavilo když, sotva skončily sequely, se do studia v jednom kuse naváží a brečí o nespravedlnosti vůči jeho osobě. S ostatními herci soucítím ale zrovna Boyega si nezaslouží žádnou lítost

#24 RagnarokCzD
19.11.2020 | 10:29:40
RagnarokCzD

#23 AzurovyAzure77: Pro herce v dnešní době existujou jen dva způsoby jak prorazit … buď musí podávat fantastický výkony, nebo musí hodně křičet, aby se o něm pořád mluvilo.

19.11.2020 | 13:15:36
HellTsuku

Boyega u tohoto doufám, že zmizí v propadlišti dějin, nemám ho rád a ne nemůže za to kde hrál, ale jak se chová. U ostatních doufám, že ukážou že nejsou jen slabí herci ale začnou něco předvádět i v jiných rolích.

20.11.2020 | 15:55:16
Marty.m293

Namyšlenej, egocentrickej pitomec. Si asi myslí, že se z jeho hereckých výkonů všichni posadí na prdel. Na filmy (byť jsou na přes držku) nadává, kudy chodí, ale od studia by chtěl, aby ho podporovalo, zatímco on jim tam na hlavy bude sypat popel. No, a když mu to překvapivě k lepší roli nepomůže, jde do ulic burcovat lidi a protestovat proti „rasizmu“, neboť to je samozřejmě důvod, proč s ním nechtějí pracovat.

20.11.2020 | 21:27:08
Morten Aðalgrímr

Mě pořád udivuje, že si nesedli všichni producenti a komplet tým, co má SW na starost a nevytvořili pro novou trilogii hlavní rámec příběhu než se začalo vůbec natáčet. Jako kdybych já provedl akvizici značky za tak moc peněz jako Disney, tak budu makat na 100%, abych se vyhnul maléru nekonzistence nové trilogie.

23.11.2020 | 10:49:42
Darnwell

#12 svätý.šebastián:Ta to ustojí. Dobře ví, že do očí by jí to nikdo neřekl. Alespoň ne víc než jednou :-)

23.11.2020 | 13:06:58
Darnwell

#22 Simir: Tak bacha, Američtí vědátoři zjistili, že rasistický i pívo. https://www.transformingsociety.co.uk/…-yes-and-no/

#30 Simir #31 Svjatogor
23.11.2020 | 13:17:28
Simir

#29 Darnwell: Dokonce. Já už čekám kdy přijdou s tím, že bílí dýchají stejný vzduch jako černí a proto je dýchaní rasistický :D

25.11.2020 | 17:31:54
Svjatogor

#29 Darnwell: Čím více bílé pěny, tím více rasismu. To dá přece rozum. Skladi si 14 přiťuknou a pivo 88 usrkují. Jo a pijeme pravicí. ;-)

5.12.2020 | 18:44:55
Karlosz

tady se nedá mluvit o rasismu. Boyega je jen debilní herec, nic víc.. to že je to negr už je věc druhá

26.1.2021 | 9:20:49
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama