StoryEditor

Prečo by mal marketing dnes spolupracovať s IT firmami?

07.08.2020, 10:11
Autor:
(pš)(pš)
Aj to sa môžete dozvedieť v podcaste Striking Back.

Kríza priniesla mnohé obmedzenia, na druhej strane aj nové príležitosti. Firmy začali pociťovať väčšiu potrebu digitalizácie, ktorá otvorila množstvo otázok vrátane koordinácie IT a ostatných oddelení. Podcast Striking Back je o tom, aké možnosti má dnes digitalizácia vo firmách, či pre pandémiu vzrástli na ňu požiadavky a prečo je dnes dôležité, aby marketingové oddelenie využívalo spoluprácu s IT. V podcaste sa o tejto téme zhovára Michal Uriča zo spoločnosti Exe a Stanislav Várady z agentúry Digitask. Vypočúť si ho môžete tu.

V podcaste sa dozviete aj:

  • Prečo sa spojili firmy Digitask a Exe
  • Čo môže priniesť a prečo je dôležité prepájať v súčasnosti svet marketingovej komunikácie s IT svetom
  • Či kríza urýchlila prechod firiem na digitalizáciu
  • Aké miesto má dnes digitalizácia vo firme
  • Ako digitalizácia a technologizácia súvisí s efektivitou
  • Prečo dnes potrebujú marketingové oddelenia IT oddelenia viac ako inokedy
  • Ako sa dáta dajú využiť v prospech zákazníkov či kampaní
  • Či súčasná situácia súvisiaca s pandémiou bude podporovať takzvaný IT driven marketing
  • Aká je budúcnosť spolupráce marketingu a IT a kde sa dá spolupráca posunúť

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 20:54