Aktivita aj video vznikli ešte vo februári, ale kvôli pandémii Covid-19 a následnej zmene termínu tradičného bratislavského maratónu sa nasadenie kampane posunulo.

Hlavné video je zverejnené na YouTube, Facebooku a Instagrame, dopĺňajú ho ďalšie zostrihy, profily Maratónskych psov či vizuály. 

„Prepojiť svet bežcov a súčasne vybehať psíkov z útulku je originálna a krásna myšlienka. Preto sme sa rozhodli ČSOB Bratislava Marathon komunikačne podporiť ideou, že pes je najlepším trénerom človeka,“ hovorí Emília Garajová, brand manažérka ČSOB.

Hrdinami komunikácie sa stali tri psíky z bratislavského útulku, avšak na tréning si môžete požičať ktoréhokoľvek psa, ktorý sa potrebuje vybehať. Stačí len zájsť do jedného z 24 centier Slobody zvierat na Slovensku, pričom jeho pracovníci vám vytypujú najlepších možných kandidátov pre váš tréning a oboznámia vás s pravidlami venčenia. Veľkou výhodou je, že ak sa vám váš parťák zapáči, môžete si ho rovno aj adoptovať! Všetky potrebné informácie sú dostupné na kampaňovej podstránke.

Bežci takýmto tréningom pomôžu nielen svojej kondičke či psíkom, ale aj samotným útulkom. „Ak sa na sociálnych sieťach pochválite fotkou z tréningu so svojím štvornohým parťákom a označíte ju #maratonskepsy, my za každé použitie tohto hashtagu venujeme Slobode zvierat 5 eur,“ dodáva Bea Kolodziejska správkyňa ČSOB nadácie.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Emília Garajová, Bea Kolodziejska) v spolupráci so Slobodou zvierat

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Jaroslav Vígh

Copywriter: Barbora Grič, Andrej Hrivnák, Ján Stančík, Jaroslav Vígh

Art Director: Ivan Tichý, Peter Danada, Roman Švajka

Strategy Planner: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová

Account Director: Anh Doan

Account Manager: Diana Hromeková

Réžia: Róbert Ludrovský