Tieňový minister Ján Marosz a expert na dopravu Jiří KubáčekHNtelevízia
StoryEditorStále snívame s hlavou v oblakoch. Nevieme udržať ani tie železnice, ktoré už máme
Železničná doprava, a to hlavne v okolí veľkých miest, má skutočne veľkú perspektívu, povedal pre HN bývalý sekčný riaditeľ ministerstva dopravy Jiří Kubáček.
Je podľa vás tento projekt na zdvojkoľajnenie a elektrifikáciu trate v takejto forme potrebný?
Na úseku medzi Dunajskou Stredou a Bratislavou je to vážne, lebo tam je frekvencia cestujúcich skutočne vysoká. Ani to nie je tak o elektrifikácii, ako o zdvojkoľajnení. Priepustnosť trate by mala byť vhodná na želaný polhodinový alebo aj pätnásťminútový takt.
Ako je to s menej frekventovaným úsekom od Dunajskej Stredy po Komárno?
Nie som si úpln...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-28 14:31:51 - Feat.: - Title: Pri Nitre museli pristúpiť k radikálnemu kroku. Teraz železničiarov tlačí ďalší problém: platy
02 - Modified: 2024-03-26 07:54:43 - Feat.: - Title: Deutsche Bahn postupne znížia pracovný čas rušňovodičov na 35 hodín týždenne
03 - Modified: 2024-03-25 18:20:01 - Feat.: - Title: Kubiš pre HN: Korčok nie je vojnovým štváčom. Vzťahy s Ruskom prakticky neexistujú, nezmení to ani Fico
04 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky
05 - Modified: 2024-03-25 13:17:32 - Feat.: - Title: Korčok alebo Pellegrini? Hřích hovorí, kto má väčšiu šancu vyhrať druhé kolo