Koronakríza zmenila návyky a preferencie ľudí a vo veľkej miere aj zamestnávateľov. Nebývalé množstvo firiem a úradov zamestnancom umožnilo, odporučilo alebo dokonca prikázalo pracovať z domu. Kým ešte vlani využívalo podľa Eurostatu home office pravidelne iba 3,6 percenta Slovákov, tento rok v apríli to bolo podľa prieskumu agentúry Go4insight až 35 percent ľudí v produktívnom veku.

Prirodzene, počas karanténnych opatrení narástli aj iné digitálne aktivity. Takmer tretina obyvateľov Slovenska zintenzívnila komunikáciu cez videohovory a vyše desatiny začalo videokonferencie využívať prvýkrát v živote. Občania začali viac aj digitálne nakupovať a „bankovať“.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa