Panáček v reality show

SuperStar 2020

neděle 20:20 na TV Nova a TV Markíza

SuperStar 2020, 1. SuperVýběr: Masakr v bunkru

14. Duben 2020 | napsal(a): | reality show: SuperStar 2020

SuperVýběr (porota)

Dvanáctý ročník SuperStar dospěl do své druhé fáze a nyní se skutečně začíná lámat chleba, jelikož ze 78 postupujících je třeba vybrat finálovou desítku. To je sice ještě daleko, ale i tak se řady postupujících začaly ztečnovat. Potvrdili castingoví favoriti svoji pozici? Dočkali jsme se nějakého nečekaného vyhazovu? Poučila se produkce z minulého ročníku? To všechno se dozvíte v následujících odstavcích.

První kolo aneb jak se nepoučit z minulého ročníku

Pořád mám v živé paměti, jak jsme se Scalexem před dvěma lety systém tohoto kola kritizovali. Ale naše výtky bohužel nepadly na úrodnou půdu. Jakkoliv se nám Leoš dušoval, že letos neplatí žádné národnostní ani genderové kvóty, tak to moc vidět nebylo. Opět musely toto kolo absolvovat kompletně pouze holky, zatímco z kluků vybrali jen jednu pětičlennou skupinu, aby se jakože neřeklo (která mi navíc přišla vybraná stylem „ententýky, dva špalíky“, když v ní byl pekař Jarda a ne třeba Ukrajinec Vasyl) a ostatní postoupili přímo, což považuju za krajní nespravedlnost. Soutěžící by měli mít všichni rovné podmínky a nikdo by neměl být zvýhodňován jen proto, že má mezi nohama „žížalu“. Jinak toto kolo přineslo mnoho překvapení, většinou bohužel však nepříjemných, většina castingových favoritek selhala a postoupila především kvůli svému výkonu z castingu. Například „šedou myšku“ Barboru Piešovou jsem vůbec nepoznával, její No Name byli oproti Imagine Dragons z castingu ani ne desetinovým odvarem. Zrovna tak korpulentní Natália Kollárová byla vyloženě zapomenutelná a obávám se, že kromě zajímavé barvy hlasu nemá co nabídnout. Mladičká Diana Kovaľová potvrdila moje obavy, že se umělecky ještě hledá, jelikož píseň Seleny Gomez by mi k ní sice stylově hodila, ale zbytečně v ní tlačila na pilu. Největší selhání z favoritek pak předvedla exotická Monalisa Al Seify, které ani výborný casting nepomohl a soutěž tak po právu opustila. Jediná z hlavních favoritek, která nezklamala, je má srdcovka Alica Urcikánová, která navíc ukázala, že není jen čistě quirky zpěvačkou, ale má i silnější hlas než to původně vypadalo a umí i přitlačit. Velmi mile mě potěšila i Kamila „Hošťálková“ Polonyová, která potvrdila, že zní velmi dobře v češtině, což je velká výhoda. Čím dál víc z davu vyčnívá i „frankistka“ (jak by řekla „soudružka kuchařka“ z filmu Občanský průkaz) Dominika Lukešová, která by díky své osobitosti mohla být jednou z potenciálních finalistek. Z nepostupů mě překvapily dva: kudrnatá Laura Onušková a zrzka Jana Selická, obě bych si dokázal představit v dalším kole víc než některé tragické kluky, kteří postoupili přímo. Z té jediné chlapecké skupiny postoupil zpívající herec Jan Fanta, šoumen Silverster Roštár a již zmíněný pekař Jaroslav Dolník, naopak nás opustil navrátilec z Voice Samuel Peter Cibula a „Hanson revival“ Jakub Hudák.

Top 3 nejlepších z prvního kola podle DJ Vlada:

1. Alica Urcikánová
2. Kamila Polonyová
3. Dominika Lukešová

Druhé kolo plné karambolů i WTF postupů

Vasyl Fedykovych

zpíval: Lukáš Adamec – Horúca láska

Vasyl byl už od začátku nevětším úletem z postupujících a svou pozici potvrdil i tentokrát. Zcela jasný nepostup, který však přišel o dvě kola později než měl.

Lucie Bikárová

zpívala: Mária Čírová – Unikát

Nedá mi to, ale opět musím opakovat Macháčka ze Samotářů, jelikož Lucie mě přivádí do totální schízy, jelikož zpěvačka je to velmi slušná, ale její mimopěvecký projev je těžce afektovaný. Poust sice zasloužený a na finále má sice slušnou šanci, ale já bych tam mnohem radši viděl jiné.

Miroslav Šimůnek

zpíval: Plain White T’s – Hey There Delilah

Mirek je svůj a to se cení. Není to sice největší hlas v soutěži a pro další kola není příliš perspektivní, ale na rozdíl od jiných kluků mi nijak zvlášť nevadí. Čekačka byla v jeho případě adekvátní verdikt.

Tomáš Mikulka

zpíval: Chuck Berry – Johny B. Goode

Tomáš mi už od castingu evokuje skupinu Tokio Hotel a to především tím, že image a pódiový projev u něj výrazně předčí zpěv, ve kterém ho dost limituje tenký a místy nepříjemný hlas. Adam Kukačka zazpíval tutéž rocknrollovou klasiku podstatně líp. V tomto případě jasný postup nechápu, podle mě to bylo v nejlepším případě na čekačku.

Marina Laduda

zpívala: Charlie Puth – Attention

Naše stará známá od začátku ztělesňuje afekt, který však na rozdíl od Lucie Bikárové není vyvážen talentem. Další zcela jasný nepostup a doufám, že toto nesympatické a netalentované stvoření už nikdy v žádné soutěži neuvidím.

Giovanni Ricci

zpíval: Ed Sheeran – Shape Of You

Kdyby tohle slyšel Ed Sheeran, tak by se obracel v posteli s paní Hádkovou. Znovu zopakuju, že kdyby Giovanni neměl svůj exotický look a jmenoval se Pepa Novák, tak už v soutěži dávno není. Největší WTF postup kola, jelikož tohle bylo na odchod do hvězdné pěchoty.

Martina Koniariková

zpívala: Marshmello feat. Anne-Marie – Friends

Oproti svému netalentovanému příteli je Martina mnohem vyšší level. Už tu sice byly i lepší quirky zpěvačky a v konkurenci, kterou pro Martinu představuje především Alica Urcikánová, to na finále zřejmě stačit nebude, ale za své vystoupení se rozhodně nemusí stydět, na rozdíl od svého boyfrienda.

Jaroslav Oláh

zpíval: Jiří Schelinger – Šípková Růženka

Jarda je pro mě osobně už od začátku nejzajímavějším mužem v soutěži, jakkoliv jsou tam technicky lepší zpěváci (ale zas tak moc jich není). Tady bych důrazně nesouhlasil s porotou, jelikož právě výběr písně z jiného ranku než je soul dodal Jardovu vystoupení velmi zvláštní a zajímavý rozměr. Kamarád mi při Jardově vystoupení poslal esemesku, že mu Jarda připomíná Richarda Müllera, na čemž je velký kus pravdy. Porota mě (s výjimkou Leoše) dost naštvala, když Jardu poslala na čekačku, jakkoliv souhlasím s Monikou, že Jardovou nevýhodou je nedostatek zkušeností, ale když rovnou postoupil tragéd Giovanni, měl rovnou postoupit i Jarda. Takhle mi to připomnělo mojí oblíbenou hlášku z Dědictví aneb Kurvahošigutentag „Cikána nepustíš, černoch ti nevadí“, jen místo černocha by tam byl asiat.

Daniel Mrózek

zpíval: Lenny Kravitz – Fly Away

Jakkoliv u mužských zpěváků preferuju rockery před popaři, tak Daniel byl v popu mnohem přirozenější, zatímco jeho nepřirozeně tlačený rockový chraplák působí, jako kdyby měl zácpu a seděl na záchodě. V této fázi sice ještě poustoupil, ale vzhledem k profláklosti to na finále nevidím.

Jan Fanta

zpíval: Queen – Crazy Little Thing Called Love

Honza je typický zpívající herec. Tóny jsou na svém místě, ale hlas je zcela bezbarvý (nechápu, jak se porotě může zdát jeho barva zajímavá) a dohání to herectvím. Podobně jako u Daniela to zatím na postup stačilo, ale myslím, že Honzu brzy čeká návrat na Fidlovačku a do muzikálů.

Václav Krušina

zpíval: Maroon 5 – Memories

Vašek má dar přirozenosti, což výrazně vyniklo v kontrastu s předchozím vystupujícím. Zatím mě sice žádným vystoupením neposadil na zadek, ale má příjemný hlubší hlas a 0mezi kluky patří rozhodně k těm lepším.

Vlastimír Povolný

zpíval: Coldplay – Viva La Vida

Vlastimír je pro mě další kandidát na „Macháčka“. Lidsky je mi velmi sympatický, ale zpěvák je to veskrze průměrný. Nejvíc si z jeho vystoupení pamatuju Leošovu skvělou hlášku „Ty jsi byl účetní kapely Coldplay“. Vlastimír byl zatím poslán na čekačku, ale očekávám brzký konec.

Michal Šafrata

zpíval: Kings Of Leon – Sex On Fire

Michal je od začátku mezi kluky jedním z nejlepších zpěváků, ne-li vůbec nejlepším. Oproti některým rockerům minulých ročníků mu sice chybí trochu větší energie a je to takový „salónní rocker“, jinak ale k jeho zpěvu nemám žádnou výtku, zasloužený postup a stále si myslím, že Michal bude ve finále.

Marcel Bendig

zpíval: Earth, Wind & Fire – September

No to bych si teda představoval mnohem lepší závěr prvního dílu SuperVýběru. Jak už jsem psal po castingu, Marcel má sice příjemnější hlas než jeho brácha, ale je o několik levelů horší zpěvák, což tentokrát potvrdil, navíc má ještě menší sebevědomí než měl Honza v době divadla. Zcela zasloužený nepostup.

Top 3 nejlepších z druhého kola podle DJ Vlada:

1. Jaroslav Oláh (jeho vystoupení nebylo technicky nejlepší, ale stejně jako Leoše mě Jarda strašně baví)
2. Michal Šafrata (objektivně lepší než Jarda, ale ten mě bavil víc)
3. Martina Koniariková (váhal jsem trochu mezi ní a Vaškem Krušinou, ale holt dáma má přednost)

Hodnocení 1. SuperVýběru podle DJ Vlada:

Zahajovací kolo druhé fáze SuperStar pro mě bylo tentokrát mnohem méně emotivní než v minulém ročníku (což dá rozum, když mé srdcovky nikdo tentokrát nedělal „protekčního spratka“ a snadný terč pro diskusní lynčování), ale i tak přineslo spoustu zvratů a kontroverzí. V prvním kole některé castingové favoritky svou pozici úplně nepotvrdily a zůstaly za očekáváním, nicméně z několikavteřinových úryvků se nedají dělat unáhlené soudy. Stále ale trvám na tom, že kluci měli tohle kolo rovněž absolvovat všichni, aby to bylo spravedlivé, a ne jen vybraná skupinka. Ve druhém kole jsme byli pro změnu svědky několika kontroverzních verdiktů, kdy jednomu stačil na postup sexy exotický kukuč, zatímco jiný mnohem perspektivnější (i když nedokonalý) byl poslán na čekačku. Vyloženého touchdownu jsme se však nedočkali a i ta nejlepší vystoupení byla maximálně dobrá. Příští týden nás čeká druhé kolo SuperVýběru z bunkru a jak naznačil Leoš, dočkáme se mnohých zvratů. Na to, zda vyhoří favoriti nebo překvapí outsideři, si však musíme ještě pár dní počkat.

DJ Vlado

Zpěvácké a talentové soutěže sleduji od roku 2004, tedy především ty české a slovenské, ale pro zpestření rád nahlédnu i do zahraničí. V našich končinách je jen málokterý soutěžící, který by mému oku unikl a neutkvěl mi v paměti. Neskromně se tedy troufám označit za experta :-) Od roku 2010 jsem členem Panáčkovy rodiny a obšťastňuji vás svými rekapy :-) Kontakt na mou maličkost: djvlado@seznam.cz :-) Pokud byste si chtěli přečíst moje články i z jiných oblastí než o talent shows, tak máte možnost na mém blogu dj-vlados-world.webnode.cz :-)

SuperStar 2020

Diskuze k článku

Počet komentářů: 236
1
Prochor
Reagovat

Byly tady všelijaké úvahy proč vyhrávají holky. Podle mého je to v tom, co vlastně píšeš. Holek je na castinzích a pak i v divadle hodně a tak je třeba vyrovnat počty masakrem holek. Touhle bitvou projdou jen ty lepší. Kluci až na pár exotů mají postup zadarmo protože jich je méně. Hustější filtr holek než kluků se zpravidla projeví už v semifinále, kdy je to dívčí SF zpravidla lepší, než mužské. A samozřejmně se to projeví i ve finále. Minulá řada byla extrém, kdy se do TOP 3 už nedostal ani jeden kluk.

2
Lucas
Reagovat

Tak jsem asi jedinej, komu se Giovannův hlas líbí a přijde mu příjemnej :)) v tý písničce sice nic moc neukázal, ale ten jeho hlas se mi líbí.

3
Bezík
Reagovat

Už raduje se z toho každý z nás
a po zádech mu běhá bratr Mráz …

:-D No, Giovanni samozřejmě není můj šálek čaje, ale proti mrázohrůzám úplně v pohodě, tam, kam se žánrově cpe to sedí a nevadí. Ten sborový odpor tak úplně nechápu.

4
Violete
Reagovat

Mne tedy Giovanni take nevadi, naopak si ho v nekterych stylech dokazi predstavit a hudba, co tvori, je celkem takova pohodova https://www.youtube.com/watch?v=CRJqyMfmlHg.

5
Tomáš
Reagovat

Podle mě nejjistější finalista je Michal Šafrata, vidím u něj ještě větší jistotu než u bratří Mrázů. Ale tak je to aspoň trochu rocker takže od něj můžeme čekat dobrou muziku pokud se ho produkce nebude snažit odpálit na nějakých sračkách. Je to velký sympaťák a i když jsou v soutěži kluci které bych chtěl mít ve Finále ještě daleko víc než Michala, tak mu rozhodně fandit budu. Bohužel je to ale čech takže vyhrát to stejně letos nemůže. Pak je docela pravděpodobné že tam bude i David Jakubkovič. U Mrázů jejich osud fakt netuším jak to s nimi dopadne, pořád si ale myslím že půjde do Finále spíš jen jeden z nich než že by tam vzali oba dva. I když kdoví, třeba nakonec tam nepostoupí ani jeden a Bezik se zblázní radostí. Už vůbec si nejsem jistý postupem u Timoteje, u toho by mě vůbec nepřekvapilo kdyby ho vyhodili ještě před finálem. To by zas měla radost jeho největší zdejší hejtařka Monika. :-D Vašek Krušina, u něj ty šance vidím tak 50 na 50, vůbec nedokážu odhadnout. Pak je tu ještě Jan Fanta, mě osobně baví ale obávám se že na Finále to v té konkurenci asi porotě stačit nebude. Vávra a Mrózek asi zas skončí proto že už známí jsou ale to bude nefér z toho důvodu že jim pravidla dovolily se přihlásit. No a ten Giovanni. Ne že bych na něj měl vyloženě averzi to ne, dokonce kdyby dal nějaký touchdown, tak by mě možná i začal bavit. Zatím mi ale přijde z kluků jako jeden z nejslabších a proto by mě jeho postup do Finále mrzel hlavně proto že by zabral místo daleko lepším. Pak tu máme dva pořádné chlapy Jardu Oláha a Jardu Dolníka- až ted mi došlo že jsou oba Jardové. Tam se to odhaduje taky dost těžko. Boxer se bojím že asi to na Finále stačit nebude i když ho tam moc chci, Dolník by tam být měl a snad i má šanci ale uvidíme co na to produkce. No a ještě je tu Silvester a Samuel Meyers, taky nevím ale spíš si myslím že taky do finále neprojdou. Tak to je moje současná analýza kluků, vidí to někdo nějak jinak?

6
Tomáš
Reagovat

Z holek vidím jistotu postupu do Finále nejvíc u Kollárové, pak i u Báry Pieštové. A bohužel asi i Alica. Dominika Kovalová mi něco říká že tam nebude ale uvidíme. U češek vůbec netuším, tam může výběr dopadnout jakkoliv a je jich ve hře taky docela dost. Možná Klára Berisha ale teď se jí vystoupení moc nepovedlo takže se taky uvidí.

7
Tomáš
Reagovat

@Violete: Tak ten jeho song není špatnej, kdyby takhle zpíval v SS tak by to bylo lepší. Na mě sice trochu moc sladkej ale jinak se to dá. V SS ho zatím ostatní kluci válcujou, měl by se tam začít víc snažit. Do Finále bych ho ale stejně nberal už jen proto že jsou tam prostě lepší a zajímavější kluci než on. Ale ta jeho přítelkyně, uspávačka hadů, ta je ještě horší to je pravda.

8
Bezík
Reagovat

@Tomáš: Vidím to jinak, a to tak, že pokud Mrázové nepostoupí, tak se určitě radostí nezblázním :-D. Jako potěšilo by to, ale zase koho bych hejtoval ? :-D :-D Zbláznění radostí by mi hrozilo v případě postupu Rozálky do finále ;-)

9
Violete
Reagovat

A ja bych se zblaznila radosti, pokud by ve finale byl Simunek a Mikulka :-) Zajimaji me stale vic a vic. Tesim se take na Michala Chomu, jestli projde dal. A Rozalku bych ve finale take rada videla, treba misto Dominiky Lukesove, kterou si preje DJ Vlado. Ale u holek mam, zda se, uplne jine preference, a to trojlistek Nikola, Veronika a Dominika Rovnakova.

10
Jan Liška
Reagovat

Vlado, očekával bych od Tebe trochu více noblesy – a použít označení „rákosník“ v tom kontextu, v jakém jsi ho použil, není zrovna hezké…

11
DJ Vlado
Reagovat

@Jan Liška: OK, uznávám, nahradil jsem to slovem „asiat“ :-)

12
Adam
Reagovat

Lehce mimo téma – v USA se rozhodli v neděli začít s přímými přenosy American Idolu a už se ví, jak to bude probíhat – live shows budou kompletně nadálku z domu, tzn. soutěžící budou vystupovat ze svého domova (ano, vážně :-D), porotci budou rovněž každý u sebe doma a moderátor také. Jsem teda zvědavý, jak to bude v reálu technicky probíhat, každopádně jestli se naše Superstar hodlá v tomto inspirovat, tak teda potěš pánbůh… ale doufám, až takhle do extrému to u nás nebude a snad přenosy proběhnou aspoň tak jako u Němců.

13
jab
Reagovat

@Tomáš: Já teda taky vidím zatím nejjasněji Šafratu a snad i postoupí. Ze zbytku by tam mohl být Jarda Dolník, jeden až oba Mrázovi (ale spíš jen Štěpán) a uvidíme, kdo ze Slováků. Asi Dávid. Z holek teď nemám jasnou představu, umím si tam dost představit Natálii Lukešovou, která je jednak trochu do alternativy, navíc umí hrát na piano. Ta by mohla mít hodně zajímavá čísla. Myslím, že tam bude i Hošťálkovanka Kamila, u Natálie Kollárové, Barbory a Kláry bude dost záležet, jestli jejich poslední vystoupení byl jen jednorázový úlet. I když Barboře bych za základě jejích videí na youtube věřil.

14
DJ Vlado
Reagovat

@Violete: Na holkách se moc neshodujeme, to je fakt, ale shodovali jsme se např. na Janě Selické a jak to s ní dopadlo :-( Pro mě osobní trojka holek jsou Alica, Kamila a Dominika, kousek za nimi ještě Martina, ale ta je přece jen míň výrazná (navíc vizuálně podobná Alici), takže bych ji v nejhorším případě oželel, ale tu mojí trojku bych viděl ve finále moc rád :-)

15
Violete
Reagovat

@DJ Vlado: Uprimne, vubec nechapu, ze Janu Selickou porota neposlala dal, ja ji uz videla ve finale naprosto jasne. Stejne tak i Laura si zaslouzila jeste v soutezi zustat. A nejak Ti vypadly z Tvych oblibenkyn kloboukove Tereza a Sandrine, na tech bychom se treba shodli :-)

16
Monika
Reagovat

No ja vam nevim Klara Berisha, minule to pohnojila a dle ukazek ted na nedeli, to vypada na druhou bidu v rade. Nemyslim si, ze pujde do finale.

17
Prochor
Reagovat

@Adam: To je strašně zajímavé. Ještě by to chtělo aby se mohli z domova připojit diváci včetně jejich reakcí. A pak už jen stačí vytvořit polovirtuální večer, kdy by se míchal potlesk a reakce diváků posazených do hlediště, výroky poroty posazené za stůl a vystoupení zpěváků na pódiu. Dost těžké by asi bylo spojit jednotlivé hráče kapely a použít jí pro zpěváky jako doprovod. Klidně bych dal možnost i virtuálně vybrat a hodit plyšáka:-)

18
Violete
Reagovat

@Prochor: Tak to me pobavilo, plysak by nesmel chybet a tak by letal k soutezicim tamagotchi. Koukam, ze scifi realita se stava skutecnosti.

19
libena
Reagovat

@Adam: přesně tak, tohle je oficiální vyjádření na fb moderátora ryana seacresta:

Ryan Seacrest
23 hod ·

A lot of you have been asking, „How will American Idol continue?“ Here’s how:

I’ll be hosting from home in LA.

Katy Perry and Lionel Richie are also in Cali.

Luke Bryan and Bobby Bones will be in Nashville.

Contestants will perform from home.

& America will VOTE and choose a WINNER! Same time, same night. #OnWithTheShow

20
Monika
Reagovat

Mam cim dal vetsi koprivku z Mrazu, to je snad ten nejvetsi kyc co kdy v superstar byl. vsechno zpivaji stejne, clovek ani nepozna jeden song od druheho. Ostuda pro muziku, neco otresneho a nepopsatelneho. Samzorejme uspech po soutezi rovna se nula, tohle vydrzet na koncerte lol :-))) A neni to jen o tom, ze vypadaji jako retardi a jsou nekoukatelni, zvalst ten jeden jak porad krouti hubou, to je ten nejmensi problem. Nicmene i kdyz clovek zavre oci a posloucha je jen, to se neda vydrzet, vzdyt i ten zpev stoji za pytel. neverim, ze se to porote libi, komplet cele a jen neposloucha pokyny produkce pro kterou je samozrjeme ucast jednovajecnych dvojcat zajimava.

Treba tahle hruza me nadzvedla, vzdyt ten zpev je silenej. https://www.facebook.com/frostwins/videos/vb.748056595544024/2178488185742458/?type=2&the

21
Bezík
Reagovat

@Monika: Sourozencům Mrázovým se podařilo takřka nemožné, a to že s Monikou budeme zjevně hejtit stejné soutěžící :-D . Jejich produkce je už tak neskutečně sračkoidní, že to zničilo i naši, komerčními větry brutálně ošlehanou Moniku a to je výkon hodný mistrů !!! Blahopřejeme !!! :-D

22
Monika
Reagovat

@Bezík: Tohle jsem si taky rikala, to jsou casy s Bezikem hejtim stejne soutezici :-)) Co se to deje. Mrazove jsou moc i na me, a to snesu hodne.

23
Tomáš
Reagovat

@Monika: Takže jim nakonec přece jenom fandit nebudeš. Vidím že už tě asi nepřemluvím, vypadáš dost pevně rozhodnutá. :-D

Mě ti kluci stejně nevadí a až tolik jako vy jejich tvorbu neprožívám. Na castingu se mi s Ukolébavkou fakt moc líbíli a hlavně jsou to srdcaři a sympaťáci, tím to všechno zachraňují a divák jim úspěch přeje. Pohádkové songy taky nejsou to co bych zrovna běžně poslouchal ale pořád je to pro mě lepší než ty nudné quirky uspávačky hadů a nebo nějací namistrovaní šampónci jako Sámer, Jankovič a podobně. Tohle jsou takoví dva ťunťové nebo jak to říct a jejich sympatie, to je u nich polovina úspěchu. Nicméně ale podle toho co sem četl tak od bunkru už musí každý z nich bojovat sám za sebe a nebudou už soutěžit společně. Podobně jako druhý zpívající pár Giovanni s Martinou. Takže to rozdělení jejich samostatné schopnosti prověří asi nejvíc a uvidíme kam to dotáhnou. Myslím stejně že ve Finále bude místo maximálně pro jednoho z nich.

24
Saskie
Reagovat

Tak jsem si dala tu práci a mám tady seznam těch, co postoupili v prvním vyřazování v bunkru – Superstar. Omlouvám se za nějaké překlepy ve jménech už dopředu.

1. Dominika Rovňanová
2. Adéla Krejdlová
3. Nikola Šroubková
4. Anna Požická
5. Zara Pragerová
6. Martina Koniariková
7. Valerie Lynn
8. Marina Laduda
9. Barbora Piešová
10. Nela Žáková
11. Sandrie Amadou Titi
12. Natália Kollárová
13. Rozálie ynková
14. Lucie Bikárová
15. Dominika Lukešová
16. Tereza Navrátilová
17. Lucie Horáčková
18. Gabriela Beranová
19. Julia Kramárová
20. Kamila Polonyová
21. Esther Lubadika
22. Hana Peceková
23. Diana Kovalová
24. Veronika Weissová
25. Martina Puchalová
26. Hana Džurbanová
27. Klára Berisha
28. Andrea Loužecká
29. Karin Křížková
30. Diana Chodžjanová
31. Michaela Hanudelová
32. Samanta Jožková
33. Alica Urcikánová
34. Jan Fanta
35. Jaroslav Dolník
36. Silvester Roštár
37. Michal Chova
38. Štěpán Mráz
39. Luboš Mráz
40. Marcel Bendig
41. Václav Krušina
42. Miroslav Šimůnek
43. Matěj Vávra
44. Martin Schneider
45. Karel Valenta
46. Adrián Švec
47. Štěpán Sigmund
48. Giovanni Ricci
49. Samuel Meyers
50. David Jakubkovič
51. Vlastimír Povolný
52. Michal Šafrata
53. Tomáš Mikulka
54. Jaroslav Oláh
55. Mikuláš Hrbáček
56. Timotej Májský
57. Vasil Fedykovych
58. Ján Ožvoldík
59. Daniel Mrózek

——————————————-
vypadli:
1. Kristýna Javorská
2. Bridgette (dál nevím)
3. Michaela Pixová
4. Anita Čekan
5. Irena Petříková
6. Julie Nosková
7. Dorota Tóthová
8. Nora Gandiová
9. Lucie Vaškových
10. Adéla Stonavská
11. Julia Pavlovičová
12. Monalisa Al Seify
13. Laura Onušková
14. Karin Kubelová
15. Michaela Janáčová
16. Jana Selická
17. Kristína Vargová
18. Jakub Hudák
19. Samuel Peter Cibula

25
libena
Reagovat

@Saskie: krásná práce, dík :-)

26
jjj
Reagovat

@Saskie:
Vidím tam jeden překlep, spíš nedoklep, zrovna u toho soutěžícího, kterýmu fandím nejvíc :-) Ale jinak obdivuhodná práce :-)

27
Bezík
Reagovat

@jjj: Nebreč, taky tam mám Rozálku ynkovou ;-) :-D

28
Saskie
Reagovat

Děkuji, ale s překlepy se u mě prostě musí počítat, psala jsem to hned na začátku. :-D Není to neúcta k soutěžícím nebo fanouškům, ale jsem prostě taková, můžu se snažit sebevíc a vždy tam něco bude. Jak jsem si to četla znovu, tak jsem to taky viděla. :-/ Fakt pardon.

29
jjj
Reagovat

@Saskie:
Úplně v pohodě :-) Mimochodem jsem myslel taky Rozálku, takže možná je tam jen jeden :-)

30
Bezík
Reagovat

@jjj: Ty máš fandit Mrázům, Rozálka je moje !!! :-D

31
jjj
Reagovat

@Bezík:
A když ti dám jednoho Mráze k fandění, bude pak Rozálka jen moje? Jsem ochoten i smlouvat. Nedivil bych se, kdybys ze mě vylákal i druhého Mráze. Dva andělé ze jednu hříšnici, no neber to, to bys byl hloupej! :-)

32
Saskie
Reagovat

@jjj: No, je tam Michal Chova :-D Takže není jen jeden a dál už to radši číst nechci. :-D

33
Bezík
Reagovat

@jjj: NE !!!! Jsem jen chudý pasáček ovcí, ale svoji čest, tu nikdy, NIKDY neprodám !!! ;-)

34
jjj
Reagovat

@Saskie:
Tím se netrap! :-) Lidi spíš trápí to, že neví, který z bratrů Mrázů vyhraje celou soutěž. Nebo jestli ve finále při zpěvu písně Angels budou lítat nad jevištěm se skutečnými či přidělanými křídly. Takovýhle věci lidi trápí, hlavně Bezíka, když zrovna nehledá zatoulanou ovci, ne nějaký překlepy :-)

35
Violete
Reagovat

@Saskie: A tomu zase fandím já, díky za přepis, tak to jsem ráda, že ještě mám naději. Jinak jsem taky podobného ražení, mě chyby nerozhází, to jsou ty umělecké typy :-)

36
jjj
Reagovat

@Bezík:
Ta Rozálky tvorba i covery jsou vynikající, navíc mám už dlouho rád Lanu Del Rey jako ona, je mezi námi souznění a harmonie. Lepší bude, když se mezi nás nebudeš plést! Ale fandit nám můžeš! :-)

37
Violete
Reagovat

@Bezík: Jinak Rozálka má za sebou v bonusovém videu Dirty Dancing, takže výhodu při fandění má ten, kdo umí mambo :-)

38
Bezík
Reagovat

@jjj: Já ti dám souznění a harmonii, bič na tebe vezmu spratku !!! Rozálka je jen moje !!! ;-) Ty si zatím užívej s Mrázovci švédskou trojku ! :-D

39
jjj
Reagovat

@Bezík:
Hele, nic mi dávat nemusíš, chápu, že sis dělal naděje a dovedu si představit, jakej to pro tebe musel bejt šok se dozvědět, že už je prakticky ruka v rukávě. Dej si třikrát denně Uspávanku, rány se pak rychle zahojí a nakonec i ty najdeš usmíření a klid v srdci a budeš nám to štěstí přát. Mně a Rozálce, aby nedošlo k mýlce :-)

40
Bezík
Reagovat

@jjj: Hele tak jo. Budu grand. Nech si Rozálku. Ona by manželka stejně neměla pochopení a potřetí už se rozvádět nebudu, to bych nedal :-D Já vám budu jen z povzdálí fandit ;-) Ale nic není zadarmo hochu. Když chceš Rozálku, musíš si nechat i Mrázovce ! Jak si s tím poradíš, tvoje věc ! :-D

41
Bezík
Reagovat

Proč mi čeká komentář na schválení ? Komu jsem šlápnul na kuří oko ? To má jjj tak dlouhé prsty ? :-D

42
Violete
Reagovat

Teď jsem si teprve všimla, že zatím mezi postupujícími je Adrián Ševc, tak doufám, že ho v neděli uvidíme. Škoda, že v Superstar nejsou Duely jako v Hlasu, ráda bych viděla souboj Ševce a Mikulky https://www.youtube.com/watch?v=VyGfTRrB5Ro

43
jjj
Reagovat

@Bezík:
A jéje, už teď se toho komentáře bojím :-) Myslel jsem, žes dostal infarkt a on přitom zasáhl někdo shora. Zapomněl jsem dodat, aby sis tu Uspávanku dával jen na lačno před jídlem a dodržoval dávky, příliš dobra najednou by tě mohlo zabít :-)

44
jjj
Reagovat

@Bezík:
Takovou velkorysost jsem teda nečekal :-) Obával jsem se, že tvému neschválenému příspěvku nebudu rozumět, protože jsem slušně vychovanej, ale rozumím téměř všemu. Nerozumím pouze tomu, proč si nechceš nechat bratry Mrázovi :-)

45
Bezík
Reagovat

@jjj: Chlapče, už jsi dost stár na to, abys pochopil, že nemusíš nutně všemu rozumět … ;-) :-D

46
Bezík
Reagovat

@jjj: A nebo ještě jinak. Když přijdeš do obchodu a něco chceš, musíš zaplatit. Tady je to podobné … :-D

47
Tomáš
Reagovat

https://superstar2020.cz/video-utekla-jmena-finalistu-superstar-2020-do-primych-prenosu/?fbclid=IwAR2w84VTxl4JixO24g7mHFp5vBoPI0dvDFK69ZCvLgGeC5QSwB4BsmLrhAg Tak myslím že jistota z té šestice jsou Kollárová a Šafrata. Ten třetí bude buď Urcikánová nebo Jakubkovič. Ale můžou klidně postoupit oba dva, moc těmhle hádankám nevěřím. Myslím si ale že Timotej a Diana ve Finále bohužel nebudou.

48
jjj
Reagovat

@Tomáš:
Vsadil bych se, že má vše odvozeno z té reakce Leoše na výběr DJ Vlada. Někteří už vypadli, tak se výběr zužuje, jiný z toho hned dělá senzaci. Vlastně bylo štěstí, že Leoš už pak na další dotazy ohledně postupujících nereagoval :-)

49
jjj
Reagovat

@Bezík:
Přeci jsem chtěl zaplatit :-) Vím, že nic nedostanu zadarmo. Není má vina, žes o bratry neměl zájem :-D

50
Bezík
Reagovat

@jjj: Jenže platba je právě to, že si je musíš nechat ! :-D

51
Tomáš
Reagovat

@jjj: Však je to jasné že ty informace mají odtud. :D Ten web odjakživa vaří z vody a dělá ze všeho senzace, tím jsou oni známí. Nicméně si myslím že to tak nějak fakt bude a že Timotej a Diana ve Finále nebudou. Kéž by tam nebyla Alica, jinak mě unudí k smrti.

52
Tomáš
Reagovat

https://dajto.markiza.sk/clanok/1994758 Článek pro Bezika, Moniku a všechny další AntiMrázovce. Už se pod nima houpe větev.

53
Monika
Reagovat

@Tomáš: No fuj to je hnus, tohle zpival Drda v superstar a bylo to jedno z jeho dvou top vystoupeni, to se vubec neda srovnavat. Tohle je tak neprijemne utahane meceni, hruza. Jinak z tech dvou je Lubos total traged a doufam, ze ho dal nepusti jen kvuli PRku produkce.

54
Tomáš
Reagovat

@Monika: No já myslím že oba dva ve Finále určitě nebudou. Aby tam byl vůbec nakonec aspoň jeden z nich.

55
Tomáš
Reagovat

https://superstar.markiza.sk/aktualne/1994924_pekelne-minuty-na-cakacke-ktory-zo-spevakov-dostane-od-poroty-sancu?fbclid=IwAR13fu2JEBH3-p5jcxl4nqhgbndlIrU9RrFmWBh8qrcQLtSCM3XEm9NnSwg Není mi jasné, může z nich postoupit jenom jeden a nebo třeba klidně i všichni? Koukám že Slováci preferují Vlastimíra, který je naopak pro mě z kluků nejméně výrazný a vyřadil bych ho. Já bych rozhodně chtěl v SS dál nechat Jaroslava a pokud by to šlo, tak na druhém místě i Mira.

56
dolores
Reagovat

@Tomáš: ja by som brala Mira :-)

57
dolores
Reagovat

@Saskie: Vasil Fedykovych postupil ? :-O mam dojem, ze ho vyhodili , ci ?

58
Bezík
Reagovat

@dolores: Ty máš zabít Seraca a vyhubit lidstvo, já nevím, že se tu babráš s nějakou SS :-D Ale kdo ví, která kopie vlastně jsi, že ? ;-)

59
Monika
Reagovat

@Tomáš: No nevim Mares pise, ze postoupi 48 lidi do divadla, to je hodne divne. V soucasnosti jich je 55, takze by z tech solo vystoupeni v bunkru vyhodili jen 7 lidi, to se mi nezda.

60
Violete
Reagovat

@dolores: Vasila vyhodili. Miroslava Šimůnka bych také brala ve finále. Je to fakt zajímavý tip zpěváka.

61
Dena
Reagovat

Mne osobne reze – Jarda Olah / Miro Simunek / Michal Safrata
absolut nechapem ze poslali Giovanniho dalej a Mira a Jardu dali na cakacku. Su to ojedineli typci a urcite si postup zasluzia viac
ako viem.. porota mega nadsena z Lucie Bikarovej a jej unikatu ale bez ohladu na spev na mna ta dievcina posobi take mega afektovna.. jednoducho antipatia… ale obavam sa ze ju supnu do finalovej zostavy
ano ano, spev je dolezity – ale.. sympatie tu hraju tiez mega rolu

62
Tomáš
Reagovat

Ono je tam těch zajímavých kluků letos náhodou hodně. Spousta z nich kdyby se dostala do Finále, tak by tam mohli být skvělí a osobití. Třeba i takový Miro Šimůnek si myslím že by byl ve Finále hodně zajímavý a dalo by se mu fandit podobně jako kdysi třeba Šmajdovi i když jsou každý jiný ale v něčem i podobní. Škoda že je finálových míst tak málo a na spoustu borců prostě nevyzbydou. Holky jsou pro mě letos až na výjimky bohužel nudné. Jestli dají do Finále třeba 6 holek a ze všech těch osobitých týpků jenom 4 kluky, tak ať jdou s celou SS už vážně d háje a raději to už nikdy nedělají když to neumí. Kéž by tak překvapili mile ale moc se tomu asi věřit nedá.

63
Prochor
Reagovat

@Dena: Mně se nejvíc líbí zpěv Mira ale obávám se že nepostoupí kvůli síle hlasu. Ale jsem přesvědčený, že zpívá ze všech nejlépe. Bikárová je dobře hodnocená na FB. Jsem dost zvědavý jak dopadne hlasování 1. bunkru na FB. Mělo by být odhalené krátce před dalším večerem.
https://superstar2020.cz/hlasovani-superstar-2020-popularity-poll-super-vyber-1-bunkr-12-4-2020/?fbclid=IwAR2V_gDoU-cabGvjuIutT3uPg_SQpAqfhq4BTz45WX5f_dp-0rVQN1nG0Rw

64
jjj
Reagovat

@dolores:
V bunkru byly vlastně dvě fáze vyřazování. Nejdřív pětice a ti co postoupili rovnou. Pak začalo druhé vyřazování, kdy zpívali po jednom. Ten seznam se určitě týká jen prvního vyřazování, v druhém jsou i lidé na čekačce, není dokončené, sotva začalo. Hlavní zmatek byl u prvního kola, které probíhalo dost rychle a bylo těžký si postupující zapamatovat, na to je dobrý seznam. Tak jsem to pochopil :-)

65
jjj
Reagovat

@Prochor:
Taky mě zaujal z kluků Míra nejvíc a podobně očekávám nepostup. Ještě se mi vybavilo, že Václav Krušina nebyl marnej.

66
Bezík
Reagovat

@Tomáš: Mají to těžký Tomášku, nikdy nevyhovíš všem. Já bych z kluků ve finále nechal Šafratu s Krušinou a zbytek těch nudných chlapců bych vyházel a doplnil je skvělými a talentovanými děvčaty. A komu z nás dvou mají ti chudáci v porotě vyhovět ? :-D

67
Violete
Reagovat

Ja si myslim, ze Simunek a Olah jsou nejvetsimi objevy mezi chlapci, jsou jedinecni, tak snad si to produkce uvedomila take ;-)

68
Prochor
Reagovat

@Dena: Bikárová je velká herečka o tom není pochyb. Ale mně to právě hrozně baví. Třeba to, jak v bunkru mrkala na porotu nemá chybu. Něco takového si nedovolil ani „slizoun“ Motalík, když kulil oči na Knechtovou:-)

69
Tomáš
Reagovat

@Bezík: Mě protože kluk už nevyhrál u nás pěveckou show od roku 2011, všechny tři řady Voice vyhrály baby a i jinak se jim dařilo daleko líp než chlapům a v poslední SS byly tři holky v Superfinále. Nemáš pocit že je ta ženská nadvláda, která trvá už 8 let tak trochu nudná? Ještě připomenu že už počtem let překonala i dobu kdy se podobně dobře dařilo klukům. Nevím koho to pořád dokola baví.

70
Bezík
Reagovat

@Tomáš: Mě !!!! :-D ;-) A určitě by se našla spousta dalších ;-)

71
Tomáš
Reagovat

@Bezík: Tobě nikdy. :-D Ale neboj, víc spokojený budeš určitě ty ale nebude to proto aby udělali radost tobě ale protože to tak sami budou chtít.

72
Prochor
Reagovat

Ještě mně baví oprsklá eko aktivistka Nikola. Jak ostatní holky zpívaly velké hity v angličtině a když přišla Nikola na řadu ta začala úplně neznámou odrhovačku “ Na hotelu v Olomouci..“ a hned jí pustili dál :-)))

73
Bezík
Reagovat

@Prochor: Co ? „Na hotelu v Olomouci“ je úplně neznámá odrhovačka ? Doufám, že si děláš prd.l !!!

74
Violete
Reagovat

@Prochor: Konečně také někdo, kdo fandí Nikole, doufám, že dojde daleko.

75
Tomáš
Reagovat

Bavíte se tu o Nikole. Ta by mi ve Finále taky nevadila, je zajímavá a mám tam po vypadnutí Monalisy jedno volné místo. Nevím jak to s ní dopadne ale velkou konkurencí jí bude Bára která je podobně alternativní typ ale o dost lepší zpěvačka i větší favoritka, tak nevím jestli pustí porota do Finále dvě takové holky. Zase na druhou stránu Bára je slovenka a u holek češek možná taková fronta na finálová kola nebude. Taková Klára Berisha, která byla na castingu fakt dobrá minule teda docela děs a dnes teda podle ukázek to nebude taky nic moc. Takže možná další uvolněné finálové místo, uvidíme. Je ale asi třeba počítat i s tím že holky z ČR můžou jít do Finále třeba jenom dvě. Nikola je dost specifická, může ještě na něčem vyhořet a nebo taky ne, to je fakt otázka jak si poradí s dalšími úskalími soutěže.

76
Nadya
Reagovat

Ty úvodní párvteřinové zpívánky nemá podle mě moc smysl hodnotit, protože, sportovní terminologií řečeno, je to jako vyřazovat mílaře v rozbězích na základě výkonu ze stodesítky s překážkami. Výsledek je většinou upachtěný a hrozně nervózní. Tím se mi tenhle díl smrskl na poslední třetinu, která ale potěšila a ukázala, že mezi kluky panuje různorodost, v níž si vybere opravdu každý (tak třeba moji maminku rozhodil vyhazov Vasila, což jen dokazuje pravdivost Haberova výroku o čtyřicetiletém časovém posunu). Mě bere spíš trio Šafrata, Krušina, Šimůnek, i když už jsem smířená s tím, že toho posledního mi nejspíš brzo vyřadí. Doufám, že se holky dneska předvedou stejně.

77
Monika
Reagovat

Sleduju Superstar na Voyo a jsem vytocena, neverim, ze v pripade Mrazu porota jedna dle sveho svedomi a nema v usich naseptavace Pepeho. To je uplne neuveritelne co z te poroty leze. Fakt by se pod to Habera podepsal pred Simonem? Tvl ten Lubos je vsech tragedu kral, kdyby to takhle zazpival kdokoliv jiny okamzite v soutezi konci. Stepan je samozrejme lepsi, ale i u nej traga. To si snad delaji legraci, kde jsou emoce te pisnicky, kde je ta ohromna energie originalu, Stepana zrychlena ustrasena verze je desna. nejistota v hlase, nejistota v projevy, a to jsem Ztraceneho moc nemusela, ale v porovnani se Stepanem pan zpevak.

78
Monika
Reagovat

Nekdo vys psal, ze je zvedavej na Svece. Oosbne musim rict, ze ma pro me prijemnejsi barvu hlasu i prijemnejsi vzhled nez oba Mrazove. Diky Leosi, v tomhle pripade s tvym hodnocenim souhlasim.

79
Monika
Reagovat

Ta Nikola me po dnesku taky bavi, Leos opet dobre.

80
Violete
Reagovat

@Monika: Nikola zazarila? Super. Na Sevce jsem zvedava ja, ma skvely hlas, ale vypada to, ze proti Mrazum nema nikdo moc sanci, ve finale budou asi oba. Skoda.

81
Monika
Reagovat

Beziku jestli tu jsi, na vecer si priprav silne nervy a neco na uklidneni, budes imho hned u nekolika verdiktu vytocenej z hodnoceni poroty. Uprimnou soustrast :-)))

82
Monika
Reagovat

Nechci tu moc spoilerovat, ale Dolores ty budes asi hodne nadsena, jedna zpevacka specialne tobe udela velkou radost. Takovej krasnej peveckej darecek pro tebe, tak se tes :-))

83
Bezík
Reagovat

@Monika: Já nic než katastrofu neočekávám. :-D Od té doby, co to má pevně v rukách produkce je to dost smutný. Proč já na to sakra vůbec koukám ? :-D

84
Monika
Reagovat

@Bezík: No zrovna v tom jednom pripade by me skutecne zajimalo proc dotycna zpivala song co zpivala, uplne mimo vyber, fakt nechapu kdo ma ten song na svedomi :-))

85
Joel
Reagovat

@Monika: evidentně produkce ;) asi naivně jsem myslel, že minimálně při castinzích si vybírají soutěžící songy sami, ale stačí kouknout na fb of Adély Stonavské, která tam píše, že Šenkýřku jí vybrala komise, kterou museli projít před hlavním castingem..
A pak se běžný divák u televize může divit, že holka zpívá věci, na kterých se nedá nic moc ukázat a ještě jí porota ten výběr zkritizuje oproti druhému songu (tuším to byla Christina Perri), který dala zajímavě a moderně. Asi stejně jak ten Schreiner nebo kdo z kluků říkal v minulém kole, že měl zpívat něco, čím si není úplně jistý.
Myslím, že můžeme dát všechny iluze stranou a smířit se s faktem, že soutěžící jsou loutky po celou dobu soutěže.

Jinak zdravím všechny na panáčkovi, čtu vás tady pravidelně, ale píšu tak jednou za sezónu :D

86
Tomáš
Reagovat

Otázka na všechny čechy a slováky. Počítáte do historie vaší SuperStar i tři samostatné ročníky SS ( češi čistě slovenské ročníky a slováci čistě české ročníky ) které byly odvysílány ve druhé zemi než je ta vaše ještě před spojením do federálního projektu a nebo počítáte jen ročníky, které se vysílaly ve vaší zemi a mohli jste do nich hlasovat? Kdyby počítal každý jen ročníky ve své zemi, tak by tato Superstar byla celkově devátá, kdyby každý počítal ročníky z obou zemí tak je už celkově dvanáctá jak ji tu nazývá DJ Vlado. Já si s tím dost lámu hlavu jestli mám počítat i ročníky co se vysílaly jen na Slovensku a nebo jen ty v mojí rodné ČR. Jen tak něco pro odlehčení před masakrem v bunkru. Budu rád za názor každého z vás jak to berete vy.

87
Violete
Reagovat

Ja bych zahrnovala vsechny rocniky, nedelala bych mezi tim rozdil, Cesi a Slovaci jsou sprizneni porad i tak. Mne osobne i chybi porady ve slovenstine v televizi.

88
jjj
Reagovat

@Monika:
Děvčico nešťastná, co to tady naznačuješ, chceš mi otrávit celou Superstar? Přestaň s tím! :-) Hlavně doufám, že jsem to pochopil špatně a Bezíkovi vypadla nějaká jiná srdcovka, než si myslím.

89
Monika
Reagovat

@jjj: Ty mozna muzes byt v klidu, uplne si nepamatuju plejadu tvych favoritu, ale na Bezika to chce dat pozor, aby neletel televizor oknem.

90
Tomáš
Reagovat

@Monika: Já doufám že mě nepoletí nic oknem. :-D

91
Bezík
Reagovat

@Monika: nemá co letět oknem, televizor už dávno nevedu a svoje počítače mám příliš rád na to, abych je někam vyhazoval :-D

92
Bezík
Reagovat

@Monika: No to zase pozor, jjj má stejnou srdcovku jako já, jen k tomu má ještě bratříčky Mráze :-D Takže u něj hrozí infarkt ještě víc jak u mě ! :-D

93
jjj
Reagovat

@Monika:
Favorita mám jen jednoho, ostatní v klidu oželím. No, nebudu do toho radši šťourat, třeba budu mile překvapenej a současně připravenej na nejhorší :-)

94
jjj
Reagovat

@Bezík:
Ty Mráze si strč, snad víš kam! :-)

95
Bezík
Reagovat

@jjj: No no no, a kdo o nich napsal (s dovolením tě budu citovat) :
„@Bezík:
Nejhorší na tom je, že ani nijak nezpytuju svědomí, nestydím se za to, nesvádím nic na porouchanou klávesnici či ztrátu sluchu, naopak se k nim hrdě hlásím. A budu za ně bojovat do posledního dechu! Nebo dokud z nich nedostanu cukrovku! Z pohádek vím, že dobro nakonec zvítězí, nás hodně, sklop štíty, veškerý odpor je marný, budeš asimilován! :-)“

Takže pokud si je má někdo někam strčit, já to rozhodně nejsem !!! :-D :-D :-D

96
dolores
Reagovat

@Monika: jaj, tak ty si dnes vdaka Voyu za zahadne dievca tu :-D, ja som sa z Voyo cca pred rokom odhlasila …
kedze mam v merku hlavne Dianu a Barboru, tak z nich dvoch niektora zeby zaziarila ? …este mam Rozalku, ale ked pises Bezikovi, ci pises, tak asi je to ona ta poskodena, co ma rozosmutnilo :-(..

97
Monika
Reagovat

@Bezík: Po dnesku se zamilujes do Mrazu jeste vic :-))) Jinak ale mozna najdes v dnesnim dile dalsi favoritku, prijde mi takova jako tvuj typ, ze bys ji mohl zacit fandit.

98
jjj
Reagovat

@Bezík:
Tak jednak to vypadá, jako když cituješ sám sebe. Tvůj nick, dvojtečka a hned za ní následuje jakási citace šíleného fanouška :-) A druhak, i kdybych ta citace byla čistě náhodou moje… ;-) Jejich uspávanka se mi líbila a stále líbí, to nepopírám, ale jinak je mám spíš v kategorii neurazí, nenadchne. Do posledního dechu bych za ně určitě nebojoval, to byla humorná nadsázka, možná ani do prvního :-)

99
dolores
Reagovat

@Tomáš: pises, ze Jan Fanta v tej konkurencii asi neuspeje, myslim, ze v speve prave on je konkurenciou inym, ale ako osobnostne aj vizualom asi nespada do ziadnej cielovky,..som ho minule spomenula, ze ma zaujal, ale Monika aj Vlado sa mi ho snazili znechutit, :-D Monika (slizoun), Vlado (sprt)…ja by som ho inak ani neriesila, lebo nejake emocie vo mne nezanechal, ale kedze oni sa hned chytili .-D, a ja nic o nom neviem, nedalo mi a trochu som si ho dohladala.,… no ma na pocudovanie duety s Maskovou, a aj niektore svoje dobre aj horsie nahravky, … Obavam sa, ze prave on je ten pripad ako Maskova v chlapskej podobe, spev ok, niekedy az prehnana snaha o dokonalost, az to prekombinoval… a hlavne niekde mi dost chyba prezitok, … to je skoda, lebo ta farba je fakt zaujimava a vnima to tak aj porota, lebo nie je farohlucha :-) On je silny a pekne zafarbeny v spodnych polohach, v tom swingu s Maskovou (Cheek to Cheek) sa to pekne ukazalo, dobre zaswingoval, jeho hlas tam dycha starymi casmi, miestami mi pripomenul Sinatru :-) Ale vo vysokych polohach neprijemne ostry a vyrazovo nejasny, na jeho mieste by som si vyberala songy, kde vynikne jeho barytonova stranka (Ave Maria je od neho pekna)

jeho postup do finale ale nevidim realne aj preto, ze uz viem ze je herec a hral dokonca v tej nekonecnej Ordinacii :-D a to este nebolo, aby vo finale Ss bol uz zarabajuci herec z muzikalov a serialov :-D

100
Prochor
Reagovat

Jak jsem si všiml, máme tady výsledky populat poolu na FB. Diváci dali na 1. místo Bikárovou jak jsem konečně čekal podle ohlasů na FB.Kameník je 6. a zaním Oláh 7.
https://superstar2020.cz/superstar-2020-vysledky-divaku-popularity-poll-bunkr-c-1-12-4-2020-2/?fbclid=IwAR2nUAhatmcjbn5Xcclujv2UrB5heZDbSP9NGunQK9IEzUqtycBvFDXyUR0

101
Bezík
Reagovat

@jjj: Z toho se nevykroutíš hochu, je to příliš snadno dohledatelné ! :-D Ale až jim budeš zakládat fanklub, mě pozvánku neposílej :-D

102
dolores
Reagovat

@Nadya: velmi dobre prirovnanie s tym sportom ;-) a navyse je tazke hodnotit ich, kedze kazdy zavodi vo svojej individualnej discipline :-D

103
dolores
Reagovat

@Violete: ja dufam, ze hoci sa Adrian Sevc v kastingu len mihol, tak vo finale za Slovensko bude ;-)

104
jjj
Reagovat

@Bezík:
Snad se se mnou Mrazíci aspoň rozdělí o výhru, když už jsem nezvratně poznamenanej jako jejich největší fanoušek :-)

105
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Ten „šprt“ byl jen reakcí na tvé „šprtky“ :-P Jinak jsem použil označení „zpívajíci herec“, což je v podstatě kompliment, jelikož celá řada herců se snaží zpívat, přestože to neumí (např. Čenský mi nemálo pil krev svým nezpěvem v osmdesátkových papundeklových pohádkách :-D), Fanta oproti tomu zpívat umí, ale tu barvu u něj na rozdíl od tebe a poroty neslyším, nemůžu si pomoct :-) Prostě jeho zpěv vnímám jako dobře odvedenou roli, ve které na rozdíl od jiných umí i kráknout, ale zoufale to postrádá osobitost (i když např. Dyk je imho podobný případ a kam to dotáhl) :-)

106
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Já čistě slovenské ročníky rozhodně do historie SS počítám, ale to myslím nemusím připomínat :-D Kromě toho, že jednoznačně vedly po stránce zpracování, tak mají pro mě i plus v tom, že celkově víc tíhly k vysílání na podzim (SHS3 celkově a i SHS1-2 taky začínaly na podzim, i když se táhly až do jara) :-)

107
Violete
Reagovat

@dolores: Tak aspon budu mit komu fandit, kdyz patrne ani Simonik, ani Olah tam nebudou, to by byl prilis velky zazrak ;-) Jeste vkladam nadeje v Chomu a Mikulku.

108
Violete
Reagovat

Nicole vyborna, nechtela jsem, aby to skoncilo. Skoda Sevce a jeste doufam u Samuela, ze postoupi.

109
libena
Reagovat

pomalu ale jistě se stávám fanouškem nikoly, toto bylo fajn

110
Violete
Reagovat

@libena: Me Nikola chytla od zacatku, ale Martin me ted prekvapil, mohl by mit dobre sance.

111
Mila1
Reagovat

Nikola mne naprosto dostala. A Leoš má pravdu- není to u ní arogance, ale něco úplně jiného.

112
libena
Reagovat

martin byl skvělý, ale timotej mě nebaví

113
Violete
Reagovat

Timotej ma skvely zajimavy hlas, ale a temi tanecky to prehnal, ale treba to bude priste lepsi, ty ceresne bych rada slysela.

114
dena
Reagovat

no timotej spieval song ktory ja zboznujem.. kurna alemne to sklbalo usi.. ja nechapem tu chvalu

115
Violete
Reagovat

Nechapu, proc tu Nikolu tak stiraji. Hrbacek by mohl byt zpevak pro teens, z Ozvoldika by mohl byt takovy Seps, kdyby se rozhodl rap predstavit v soutezi vsem.

116
libena
Reagovat

tak samanthy je mi moc líto, nějak ji to semlelo, minule zářila :-(

117
Bezík
Reagovat

Timotej, další megakýčař. Brrrrr ….

118
Monika
Reagovat

Timotej za me traga od castingu, dneska jeste o dva levely horsi, to bylo jak z kabaretu. Ocekavala jsem nestup, byla jsem prekvapena, ze ho p[ustili dal, omg.

119
Violete
Reagovat

Adela se mi dnes poprve libila.

120
Bezík
Reagovat

Nemá někdo číslo na Johna Wicka ? Měl bych pro něj nějaký kšefty ….

121
Violete
Reagovat

Rozálka nebo Samantha si zasloužily dostat šanci místo Esther. Diany zpěv mi přišel přeslazený.

122
Prochor
Reagovat

@Mila1: Nikola je trochu oprsklá ale ne z hlouposti. Podle mně je Nikola docela chytrá a osobnost. Porota jí chce vždycky vyprovokovat k drzým kecům, ale Nikola není tak jednoduchá aby jim to sežrala a nechala se vytočit. A to mně baví.

123
Pattrick
Reagovat

Za mě prostě Nikola dneska nejlepší.. ta holka se mi líbí už od castingu a jsem rád, že zapšknuté trubky Bagárka s Pagáčovou jsou přehlasovány.

124
Bezík
Reagovat

@Violete: Rozálka dojela na to, že není univerzálka. Ale to se dalo celkem čekat. Nedá se říci, že by mě něco vyloženě nadchlo. Fajn byla Nikola, ale ta nemá šanci jít moc daleko, to bude konec v dalším kole. Letošní ročník pro mě asi bude bez favoritů. Aspoň zatím to tak vypadá. Všichni, o kterých porota pochvalně mručí, že patří do finále, mi přijdou dost nezajímaví.

125
Monika
Reagovat

Tesi me, ze se Nikola libila vice lidem, me dneska taky hodne bavila. Mrzi me dva nepostupy, prvni je Svec pekna barva hlasu, takova chlapska a i peknej vzhled, stokrat lepsi nez Mrzu traged Lubos, nevim proc nemohl postoupit. A druhe jmeno, ktere me hodne zaujalo byla Anna Pozicka, jeji Sober se mi hodne libilo, halda emoci, zajimava osoba a oni ji vyhodi omg omg.

126
Bezík
Reagovat

@Pattrick: Tak Pagáčová tomu nerozumí, ta jede jen po povrchu. Monika tomu rozumí, ale ta je svým cítěním úplně jinde než já, to co mě baví ji nechává chladnou a to co baví ji nebaví mě :-D Takže s Nikolou se nemohla potkat. Docela překvapil Mareš, že ji poslal dál. Zase ale Nikola je děvče, které i kdyby postoupila do finále tak vyletí asi jako první, a to už je lepší se SS moc neušpinit.

127
Monika
Reagovat

@Bezík: Tak jsem te odhadla, myslela jsem si, ze si te ziska Nikola. No ale jak rikas ta se daleko stejne nedostane. Rozalie to pohnojila vyberem songu, jestli si to vybrala sama, tak potes. Pokud ji byl pridelen, tak totalne likvidacni song.

128
Bezík
Reagovat

@Monika: Jojo, Anička byla docela fajn, taky bych ji poslal dál ale oni nehledají zajímavé týpky ale hlavně výrazné univerzály, tak to v SS prostě chodí.

129
Violete
Reagovat

@Bezík: A ja bych Nicole prala celkove vitezstvi, osobita je dost a je to takova Aneta naruby, jen tu nervozitu ventiluje jinak.Dnes by mi i Martin nevadil jako vitez.

130
Monika
Reagovat

Pro me je nejvetsi hvezdou letosni rady Bagarova, opravdu jsem mile prekvapena jejim porotcovanim. Jak je videt, tak ma respekt i u Habery a Cekyho. Tohle je jeji zivotni role a vubec by mi nevadilo, kdyby mela v porote sve misto kazdy rocnik. Pagacove mi je chvilema az lito, v te porote se hrozne trapi a vubec kolikrat nevi co ma rikat. Strasne se opakuje, opakuje slova, ktera po ni vyrkl Habera, Mares, Ceky nebo Monika. Kouka se po nich behem vystoupeni, jak se tvari a co si mysli. je bohuzel velmi ale velmi spatna.

131
Ally
Reagovat

@Bezík: Mít číslo na Johna Wicka nebo spíše Keanu R.je teda asi můj sen ;) ale nemůžu sloužit..:) I když včera se mi nekecám zdálo o Monice Bagárové :) A to se ani nedívám na Superstar pořádně..No první jsme si vzpomněla na DJ Vláda :) Něco na té holce asi je ..
Jinak ted nevím, kdo z vás je zamilovaný do Rozálky :) jako je zlatá, ale ..asi by byla ještě nervózní ? Možná něco jak Vladova “maturantka “ Zuzka ? A Creep je jen kousek na you tube..ale nevim, asi víc líbilo od Venduly Příhodové ? I když uplně jiná verze..ok, asi když se vezme od srdce , nejde zkazit…pokud umíš zpívat tedy

132
Monika
Reagovat

@Bezík: Tusila jsem, ze Anicka vyleti. Po Rozalii a Anicce pujde brzo i Nikola.

Jinak Ester s Timotejem by spolu mohli vystupovat v kabaretu, vyborne cislo do estrad.

133
Bezík
Reagovat

@Monika: Sama si tohle určitě nevybrala, ale jí by zlikvidoval i bambilion jinejch songů. V SS musíš být do značné míry univerzál, k tomu má Rozálka daleko. Takovej Bob Dylan (zamlada) by neprošel ani kastingem :-D

134
Monika
Reagovat

@Monika: Pred ni samozrejme. Pagacova uz vickrat v porote ne doufam….

135
Michaela
Reagovat

Mame TOP 48.

Jsem take nazoru, ze u nekterych absolutne nechapu tu prechvalu od poroty.

Celkove si myslim, ze to bude jeden z tech slabsich rocniku, ale …

Tady jsou mi TOP –

Hana Dzurbanova
Karin Krizova
Dominika Lukesova
Timotej Majsky
jeden z Mrazu, ten, co zpival 2. a postoupil hned
Barbora Piesova
Miroslav Simunek
Nikola Sroubkova
Sandrime Amadou Titi
Matej Vavra

136
DJ Vlado
Reagovat

Asi tady budu osamocen, ale Diana se mi dneska hrozně líbila :-) V té španělské písni vynikla její schopnost dát tam emoce a navíc nijak zvlášť netlačila na pilu (a když už, tak vkusně) :-) Až dosud jsem měl Dianu tak nějak na hraně, ale tímto výkonem se u mě pasovala do osobní Top 5 favoritek spolu s Alicí, Dominikou, Kamilou a Martinou :-) A jsem rád, že v podstatě všechny favoritky tady mám sám pro sebe, o Kamilu se dělím jen s Monikou, o Dianu se dělím jen s dolores + s yeey, který sem už ale nechodí, zbylým třem fandím sám, což je pro mě ideální stav :-)

137
Ally
Reagovat

@Monika: Tak koukám, že nejsem v tom sama s Monikou Bagárovou :)) Ne fakt je dobrá..co jsem slyšela. Trochu se mi dříve asi “zprotivila” tím věčným obdivem od Vlada no :)

A té Lucie Bikárové škoda no , že je tak afektovaná, i když malé holky to nevidí a budou ji fandit . Možná z toho ještě vyroste..a jednou se na to bude dívat, ježíš já jsem byla trapná :) Ale možná taky ne..hm.. u mě asi neprojde

138
Monika
Reagovat

A jeste nemusim toho muzikaloveho zpevaka Schneidera, je to takovej balik s jelimankovskym kukucem, zadne charisma, zadna osobnost. Stve me u nej, ze si stale vybira songy na prvni signalni, takovej ten libivej podtext, kde je uz vyberem pisne z 50% zarucen uspech. Predpokladam, ze po You raise me up da v dalsim kole Hallelujah. Mimochodem to You raise me up bylo o nekolik levlu horsi nez u Sevcika.

139
Ter.
Reagovat

Já nechápu to porotcovský nadšení z Kláry Berishy. Jako je to fakt pěkná a asi i milá baba, ale ten hlas je prostě nepříjemnej, hlavně ve vejškách.

140
Michaela
Reagovat

@Ter.: S ni to mam stejne!!!

Ja myslela, ze poleti a ona chvala velechvala.

141
Prochor
Reagovat

@DJ Vlado: Vůbec nejseš sám mně se Diana ohromně líbila. Navíc jsem milovník Latin Jazzu (Dizzi Gillespie, Joao Gilberto, Carlos Jobim…, skladby jako Corkovado , Desafinado, Girl from Ipanema…). Takže konečně pro mně předvedla Diana příjemnou oddechovku.

142
Monika
Reagovat

@Ter.: Souhlas, Klara je krasna baba, ale ten hlas je neprijemny a ve vyskach uplne rve usi, byla jsem na 100% presvedcena, ze vyleti a koukala jako blazen na porotu.

143
dolores
Reagovat

budem dnes proti panackovskemu prudu, lebo ma pobavil Majsky a nedal si on nahodou predtym jointa? :-D ten jeho exoticky hlas sa mi pozdava, ma ho celkom iny ako ktokolvek…len trochu exhib asi :-)) otazka je ako sa nabuduce predvedie v skupine vo stvorici .. no a Nikola ma az tak nenadchla, nieco v nej je, ale to ze ma niekto arogantny kukuc este neznamena, ze je hviezda, dnes zaspievala velmi dobre, ak bude pokracovat takto, davam jej sancu.a je pekna, do filmu by sa hodila ako charakterova postava :-))
sklamanie z Adriana, ten song dal dietne, skoda, lebo ma pekne spodky. tesim sa z postupu niektorych chalanov z cakacky hlavne pekara aj kamenika.:-) aj z Chomu, hoci sa mi zdalo, ze cely cas bol mimo ton…
Co omg Habera vidi na tej Ester, ved bola otrasna, naopak Rozalkina ina verzia sutazami preflaknutej piesne sa mi pacila, len bolo vidiet unavu.
Martin vo mne vyvolal dejavu z roku 2011 a vytesovala som sa z toho, hoci nie je dokonaly ako Petr, nejako sa ma to emocne dotyka… co samozrejme sposobil aj vyber piesni.
Diana aj Barbora nesklamali – skvele obidve, hlavne Diana mala efektny song, ktory zabral…zatial to ale boli piesne, co maju nacvicene. Hrozne sa o Dianu bojim nabuduce, obavam sa ze ona je soliter….
Dnes ma zaujala prvykrat este aj Klara, bolo citit, ze si ten song uziva… a necakane aj Kollarova, hoc kratka ukazka, ale zafungovalo to na mna .Naopak koho nemusim, je Julia., sorry Tomas, ale potesim ta, Vavra sa mi viac pacil ako minule :-)

a este poznamka k Lubosovi Mrazikovi, podla mna nepostupi, ma dost slabin..ale bolo zaujimave pozorovat ako velmi tym trpelo jeho dvojca, ked bol na cakacke ;-)

144
dolores
Reagovat

som si vsimla v uputavke nabuduce, ze porota bola neskutocne unesena z vystupenia stvorice dievcat, medzi ktorymi bola ja Ester (aj Klara , Bikarova, stvrta neviem kto)… takze Ester pojde dalej asik…uf

145
Monika
Reagovat

@dolores: Julie me taky nebavi, ani se mi tenhle styl zpevu vubec nelibi, takove ty sireny co busi v hlave. Pro me velmi neprijemne vysky, ale to same bych napsala i ke Klare. Navic si myslim, ze ve finale Julie nebude mit sanci a bude pro divaky jeden z prvnich adeptu na vyhazov. vavra se mi dnes taky libil, z kluku vlastne nejvic, je videt, ze kdyz nedela kudrlinky a neprehani to, da se to i poslouchat. Choma ma pro me jednu z nejkrasnejsich barev letos, ale uplne ji zabil v tom songu, nebavilo me to. Total dietni verze a zahozena sance ukazat se.

146
Monika
Reagovat

@dolores: Byla tam jeste ta Americanka Valerie. Ano, ester pujde urcite dal priste, ale neocekavam ji ve finale.

147
Mila
Reagovat

Ta Pagáčová- to je výsměch porotcovství, absolutně nemá svůj názor, nerozumí zpěvu, papouškuje to, co řekli před ní jiní. Kdo ji tam nominoval ?! Trapas. Proč tam nemůže být odborník – třeba Klezla nebo Finková?

148
dolores
Reagovat

@Monika: paradoxne mne Juliina farba vo vyskach nevadi, ale vadilo mi ze bola v strese, akoby v krci, cakala som kedy tomu bude koniec, nespievala pre radost divaka, bolo to len ako pohovor do zamestnania ..zato Klara, hoci nema najprijemnejsiu farbu, ale vie sa s piesnou pohrajkat, uzivala si to….uverila som jej :-)
ale do finale Juliu chcu aspon som to tak pochopila, par ludom tam povedali, ze ich chcu vidiet vo finale, tusim aj Vavrovi

149
dolores
Reagovat

aj Silvester mal blbu pesnicku, vobec sa mu toto nehodi, to asi dostal povinne, to nebude jeho styl… ale ide dalej to je podstatne

@DJ Vlado: yeey fandi Diane ? tak to je zaujimava zhoda .-) .. a fandi aj Mrozkovi ? to bol jeho hlavny favorit v Hlase

150
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: yeey fandí Dianě a Báře, takže u holek máte shodu stoprocentní :-) K Mrózkovi psal mi jen to, že ho nepoznával :-D

151
jjj
Reagovat

@Ally:
Zamilovaný z nás dvou do Rozálky asi není ani jeden, i když se bojím, aby mě Bezík zase necitoval a nesnažil se dokázat opak :-) Je mi akorát hodně sympatická a baví mě její zpěv, už dlouho jsem u nás neslyšel někoho tak dobrého. Sice jsem podobný vypadnutí očekával, akorát přišlo moc brzo, zamrzelo to. Od Rozálie jsem slyšel kolem třiceti různých písní a žádná z nich nebyla té včerejší ani vzdáleně podobná, zcela proti jejímu naturelu a vkusu, takže je jasný, že ji dostala přidělenou. Mě baví, jak se Habera dost často soutěžících škodolibě či naivně ptá, proč si vybral tu nebo onu písničku a dotyčný pak bezradně kroutí rameny, protože nemůže viníka prozradit. Pak ještě Rozálie vypadala dost unaveně i nervózně, zřejmě šla mezi posledníma, takže výkon žádná sláva. Jak už bylo zmíněno jinde, výhodu má univerzální zpěvák, což ona není, a i ten nejuniverzálnější musí mít štěstí na to, co mu vyberou a v jakém rozpoložení bude on i porota, jak dlouho vydrží bez spánku apod. Prostě věci mající význam jen v této soutěži. Ale jsem rád, že jsem ji objevil, sledovat ji budu dál, protože se mi přesně trefila do vkusu. Působí na mě inteligentně, umí skládat, má výbornou angličtinu, tak snad se neztratí. Tož tak se mnou… :-)

152
Violete
Reagovat

@dolores: Rekla jsi to hezky s tou exotickou barvou hlase Timoteje a jak se Ti libil Hrbacek? Ma v sobe nejakou pozitivni energii.

153
Bezík
Reagovat

@jjj: Hezky jsi to napsal jjj, moc hezky ! Palec hore ;-)

154
jjj
Reagovat

@Violete:
Už mi to vrtá v hlavě delší dobu a třebaže už to není aktuální, v jakém bonusovém videu? Prosím, prosím! :-)

155
jjj
Reagovat

@Bezík:
Ani se mi nechce psát nic zábavnýho, už budu asi pořád smutnej, tak jen díky za pochvalu, šéfe! :-)

156
Prochor
Reagovat

Takže nás už čekají jen poslední dvě divadla a tím to končí ? Detektivka s vytrženou poslední stránkou.

157
piha
Reagovat

Ahojte,
čtu vás pravidelně ale poslední doboou jsem se moc nepřidávala,doby kdy jsme tady měli Adamec family jsou dávno pryč.Ale letos jsem se rozhodla že se k vám přidám,tak doufám,že mě nevyženete.:)
Musím ale říct že vás obdivuji jak si pamatujete jména kdo je kdo.:D Já znám jména jen těch,kteří mě zaujali nebo byli tragičtí.Ale snad se brzy zorientuju.:)
Za mě teda letos aspoň prozatím vedou Matěj,Timotej,Nikola a Diana,docela se mi líbila i Klára ale jak čtu tady moc neuspěla.:) Nechápu postup Esther,ta mi přišla mega děsná a nepostup Aničky mě nemile překvapil.

158
piha
Reagovat

Zapomněla jsem ještě mezi svými favority napsat Barboru,s mými milovanými Imagine Dragons mě naprosto dostala,ale po těch minulých děsných No name jsem se moc divila že ji pustili dál…Včera už to bylo mnohem lepší ale kvality ID to nedosahovalo bohužel….A ještě jsem úplně zapomněla na slečnu která mi je nesympatická i když mi nic neudělala a to je Julie…Něco mi na ní vadí ale zatím nejsem schopná plně popsat co to je…

159
Violete
Reagovat

@jjj: V bonusovém videu, kde Rozálka věští moderátorovi budoucnost, mimo jiné Rozálka zpívá i z okna https://novaplus.nova.cz/porad/superstar-2020/bonus/5502-rozalie-synkova-vyvestila-budoucnost-moderatorovi-superstar-extra-podivejte-se-co-mu-rekla Netušila jsem, že Hříšný tanec pořád ještě boduje.

160
Nadya
Reagovat

Z těch, co včera vypadli, je mi opravdu líto akorát Rozálky. Nebyla to zrovna moje favorita, protože mám radši jiný styl, ale zpívala krásně a vypadnout jenom kvůli špatně zvolené písničce (ať už je za to zodpovědný kdokoli), mi přijde trochu nefér. Jasně že není univerzální typ, ale copak třeba Šeps byl?

161
Violete
Reagovat

@piha: S Julií to mám podobně, něco mi tam nesedí, přitom přesně tenhle typ hlasu zbožňuji, ale našla jsem videa, kde zpívá s Alžbětou a ta jsou výborná https://www.youtube.com/watch?v=y_cxJXc-Abs Takže podobně jako Mrázovi Julie by měla zpívat jedině ve dvojici s Alžbětou :-)

162
jab
Reagovat

Včera mi bylo líto nepostupu Lucky H. a hlavně Rozálky, ačkoliv Lucčin výkon na postup rozhodně nebyl, u Rozálie už vše zmínili kolegové přede mnou. Na druhou stranu, tahle soutěž přece jen hledá úplně jiné typy zpěvaček/osobností a obě holky mi přišly spíš jako materiál pro Hradecký Slunovrat než pro showbussiness. Třeba by Rozálku mohli někdy pozvat na welcome scénu ;-)

163
piha
Reagovat

@Violete: Je fakt že v tom duetu mi až tak nevadí…Pořád uvažuji jestli měla i v minulém díle červené šaty a tak strašně zprznila Skyfall…

164
piha
Reagovat

@jab: Ty znáš Hradecký slunovrat?

165
jjj
Reagovat

@Violete:
Díky. Jsi opravdu dobrá, sám bych ten Hříšný tanec na stěně určitě nezaregistroval :-) Ty novácký videa jsou ale šílený, samá reklama. Jinak mě překvapilo, že většina videa je o bratrech Mrázových, ale nadpis i úvodní fotka se týká jen Rozálky. Holt tam už někdo ví, kdo je skutečná hvězda. Taky mě udivilo, že na Superstar spolupracuje Matějovský z Fajn rádia, v éteru bývá občas docela zábavnej :-)

166
jjj
Reagovat

@piha:
Minulý kolo opravdu Julie něco strašně zpryznila, pamatuju si to stále moc dobře, i když už bych na její výkon rád zapomněl. Teď byla o něco lepší, ale zdá se mi, že pořád silně přehrává, nevěřím jí ani tón.

167
jab
Reagovat

@piha:
Mám ho skoro za barákem. ;-) Zhruba od r. 2016 jsem byl na všech letních a skoro všech zimních. Třeba z koncertu Jana Spáleného a ASPM mám zážitky doteď. :-)

168
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Strašně tě překvapím, možná zatím vůbec nejvíc za celou historii Superstar, ale i mě se včera Diana vážně moc líbila! Ten španělský song dala fakt moc hezky a moc příjemně se na ni kouká, je to sympaťanda. Takže i kdyby trochu tíhla k těm technickým divám jako Mašková nebo Stýblová, tak na rozdíl od nich to zachraňuje pro mě tím že je to fakt milá holka a taková lolitka a nepůsobí jako stará mladá což se Maškové nebo Stýblové říct nedá. Takže Diana za mě super a moc bych jí přál Finále. Podle mě její cestu by mohly zastavit jen bezpečnostní opatření kdyby teď náhodou byla ve Španělsku a nebo jak tu zmínila Dolores příští týden ten zpěv ve čtyřech. Jinak si nedovedu představit co jiného by se muselo stát aby ji porota neposlala do Finále. Za mě je skvělá i Julia, kterou tu bohužel moc lidí nemusí. Je to rozhodně taky jedna z nejhezčích bab co kdy v SS byla a skvělá zpěvačka. I ona doufám bude ve Finále. A doplnil bych k nim Báru P. A pak že nefandím babám. :P Už tam mám favoritky a dokonce jsou to i slovenky. :-D Samozřejmě pořád chci aby to vyhrál kluk ale kdyby to náhodou vyhrála jedna z těchhle holek, tak mi to vadit nebude. Jestli teda ti nebude vadit se dělit o Dianu i se mnou, tak jí klidně rád budu fandit taky. Pak je tu ještě Klára Berisha, tu jsem minule odepisoval protože jí to moc nevyšlo ale včera se mi opět na rozdíl od spousty lidí zde líbila a myslím že se tím výkonem zařadila zpět mezi adeptky na místo ve Finále. Takže já mám minimálně o čtyřech finalistkách z holek jasno. Otázka je která bude ta pátá. Potěším možná i Bezika, ta Rozálka nic extra nepředvedla ale raději bych vyhodil Adélu K. která má ráda klavír, ta mi přišla včera o dost horší i nudnější. A bohužel to vůbec nevyšlo ani Esther která úplně šíleně tlačila na pilu a proto bych se nyní i bez ní ve Finále obešel. Natália ta mě bavit nikdy nebude, bohužel ale ve Finále asi bude. Nikola není špatná, je vcelku zajímavá ale nějak extra unešený z ní zatím nejsem a myslím že do Finále ji stejně asi nepustí. Takže to je moje shrnutí holek za tenhle díl, pokud si ještě na nějakou vzpomenu, tak názor doplním.

169
Violete
Reagovat

@jjj: Mně na to hned padnul zrak, éra Patricka Swayzeho je pro mě nezapomenutelná, já sháněla kazetu Dirty Dancing ještě na bleším trhu, kde jsou ty časy :-) Rozálka má holt vkus, ještě tam má Edith Piath, tu jsem si pouštěla také jednu dobu hodně často. V téhle urychlené verzi Superstar by stejně Rozálka neměla šanci se rozvíjet, tak třeba nás potěší po soutěži.

170
Tomáš
Reagovat

A jdu rovnou na kluky. Trochu škoda je rapera Ožvoldíka nebo jak se jmenuje, ukázal že umí i zpívat a je to hodně zajímavý týpek ale kluků je tam hodně a na Finále by to stejně asi nebylo. Nijak zvlášť mě nezasáhl vyhazov Ševce, zajímavých kluků je tam dost. Pro mě včera rozhodně nejlepší z kluků Matěj Vávra a jestli ho Monika protlačí do Finále, tak to bych jí byl vážně moc vděčný. U Timoteje se přiznám že mi to včera taky až tak nesedlo ale to bylo výběrem songu. Show udělal skvělou a je to zajímavý týpek, ve Finále bych ho rozhodně rád viděl. Silvester a Samuel měli také špatné výběry songů které jim vůbec nesedly ale jsem rád že dostali ještě jednu šanci protože to prostě jsou zajímaví týpkové. Hrozně jsem rád i za to že jde dál boxer Jarda. Dolníka už pomalu ale jistě začínám vidět jako jasného finalistu protože ten prostě a jednoduše nic nepokazí a je to skvělý zpěvák. No a kluci Mrázové…začínám mít obavu aby byl ve Finále vůbec nějaký z nich. Bohužel na skvělou ukolébavku z castingu včera ani jeden z nich nenavázal. Honza v tom Elntonovi byl fakt průměrnej a je mi prostě už jasný že v tý konkurenci dalších kluků ho budu muset obětovat a na Finále to nebude. Štěpán je až na ten uměle vytvářený chraplák fajn ale taky nevím jestli to mezi ostatními kluky nebude spíš průměr. Bojím se že dvojčata budou mít spíš sestupnou tendenci ale asi se to dalo čekat. :/ Přesto bych pořád aspoň jednoho z nich ve Finále hrozně rád viděl protože jejich Ukolébavka z castingu je pro mě pořád nekrásnějším vystoupením tohoto ročníku SS.

171
Tomáš
Reagovat

@dolores: Já bych hrozně rád toho Fantu ve Finále viděl. Je mi sympatický, připomíná mi svým způsobem trochu Martina Šafaříka. A k němu Matěje Vávru a Timoteje a i holky by aspoň měly na co koukat. :D Bohužel finále není nafukovací a už teď je jasné že v dalších kolech nás čekají ztráty. Jsem hodně zvědavý kdo to všechno přežije a dojde do živáků a kdo ne.

172
piha
Reagovat

@jjj: Takže to byla ona…:) Jsem si to myslela…Mám s ní stejný problém…:/
@jab: To znamená že jsme skoro sousedi…:D

173
Violete
Reagovat

@jjj: Já myslím, pokud by tam přišla takhle „verze“ Julie, jako je v tomhle videu, s obyčejnou džínovou bundou a třeba bubínkem, tak by byla daleko uvěřitelnější i v tom zpěvu https://www.youtube.com/watch?v=T8tIs-X7GEo

174
jjj
Reagovat

@Violete:
Bude asi hodně svá, i to věštění z karet tomu napovídá :-) Rozálie v tom videu říkala, že se původně do Superstar hlásit ani nechtěla, že si to nedovedla představit a až časem změnila názor, tak snad ji vypadnutí až tolik nemrzí :-)

175
jjj
Reagovat

@Violete:
Mě ani v tomhle Julie moc nebaví, už mám asi averzi na ní, ale je nepatrně uvěřitelnější :-)

176
Violete
Reagovat

@jjj: Snad si z toho vezme to lepší, třeba to, že jí někdo jako třeba my tady fandíme :-) Mně spíše vadí, že porota nenechává svobodu, ať jsou sami sebou, od výběru písní, až po vyžadování, ať udržují oční kontakt s diváky. Joe Cocker také míval přivřené oči a propadal se do svého světa a přitom posluchači byli u vytržení. Nebo takový Rag’n’Bone Man, právě tohle je na něm krásné a přináší i více emocí. Stejně tak Euzen. Kdyby každý zpěvák musel být showman, kam by to vedlo? Ta všehochuť odlišných prožitků na pódiu je přece zajímavá.

177
Bezík
Reagovat

@Violete: To vyžadování očního kontaktu je nějaká demence, která postihla produkci až letos. Kdoví proč. Člověk fakt neví, co za blbost je zase napadne :-D

178
Tomáš
Reagovat

Já jsem fakt zvědavý jestli se do Finále dostanou Diana Kovalová, Timotej a Matěj Vávra. Mnoho lidí jim tu předpovídalo že do Finále to nedotáhnou ale zatím to tak teda vůbec nevypadá. Já bych je tam všechny moc chtěl. Stát se ale může všechno, uvidíme. Ještě si nějak dovedu představit že by se zbavili Timoteje ale u Diany a Matěje to budou mít hodně těžké po těch superlativech co jim řekli a hlavně by to na diváky působilo nedůvěryhodně. Každopádně se to pěkně zamotává.

179
Violete
Reagovat

@Bezík: Asi se porotci dívali na četníky, „Sem se mi dívejte“, jinak si to nedovedu vysvětlit. Já tomuhle říkám krabičkování, prostě ten systém člověka musí za každou cenu nacpat do předem dané krabičky a smůla je, když se cítí zrovna jako trojúhelník :-)

180
Tomáš
Reagovat

Já na letošní vítězku tipuju Báru Piešovou. Tohle je přesně ten typ, který u nás vyhrává. Taková nová Langerka. Ze začátku stydlivá a uťápnutá šedá myška ale dokáže to rozbalit a postupně se bude odkrývat víc a víc. Tohle je prostě příběh kterému žádný divák neodolá. Naprosto dokonale zapadá do portfolia všech předchozích vítězek. Narozdíl od spousty z nich je mi ale aspoň sympatická takže mě to snad nebude až tolik štvát že ani tentokrát nevyhraje kluk. Pokud bude ve Finále, tak má podle mě výhru jistou. Ve spojení s tím že je ještě k tomu slovenka je to tutovka. Pokud by to nebyla ona, tak to bude Natália Kollárová nebo Alica Urcikánová ale to už bych teda zkousával o hodně hůř. Taky by mohly vyhrát ale Bára je typově nejblíž osobnostem co u nás vyhrávají. Takže já tipuju Báru a uvidíme jestli budu mít pravdu, sice bych chtěl už konečně aby vyhrál kluk ale vidím to takhle.

181
jjj
Reagovat

@Violete:
Pěkněs to napsala :-) Ten oční kontakt mě taky fascinuje, mám dojem, že Habera si ho vynucuje neúprosně už léta, vyžadoval by ho i po Bocellim či Stevie Wonderovi :-)

182
Joel
Reagovat

Jak koukám, tak se letos opět v oblíbencích neshodnu ani s většinovým divákem, ani s váma na panáčkovi :D tak jsem si říkal, že by nebylo od věci sem hodit svoje favority, aby si neřekli, že nikoho nezajímají, kdyby to náhodou četli ;)

Holky
Julia Kramárová – ta si u mě vysloužila přízeň hlavně díky castingu a drobnou hlasovou podobností s Lauren Jauregui. Ostatní vystoupení uznávám, že byly překombinované, ale zase jí musíme nechat, že ví, co platí na porotu a jak si zaručit postup. I když i v bunkru se v každém vystoupení našly nějaké tóny či “lámání” hlasu (nevím, jak to nazývají odborníci), ze kterých jsem měl husí kůži
Martina Koniariková – unikátní hlas, který se strašně dobře poslouchá i v písničkách, kterýma se ji produkce snaží odstřelit
Adéla Krejdlová – casting se mi líbil až u druhého poslechu, acapella super, pro mě asi jedna z nejlepších, včerejší vystoupení mě na zadek neposadilo, ale v porovnání s ostatníma mě baví výrazně víc a navíc tak sympaticky přirozeně charizmatická
Natalia Kollárová – její casting (ano Tomáši :D pardón) mě zaujal asi ze všech nejvíc a pak přišel šok v podobě dalšího kola, kdy jsem si povzdechl, že asi umí jen jednu písničku, ale včera mě naštěstí vyvedla z omylu a můžu jí držet palce dál

A teď k těm snad pomalu vůbec nezmiňovaným;
Diana Chodžajanová (tuším Arménka?) – zaujala mě už na castingu a v bunkru byla jedna z mála, co se mi líbila. Zatím ještě čekám na nějaké fakt wow vystoupení, ale doufám, že překvapí – vlastně by to mohla být taková Adéla Kvitová letošní řady
Martina Puchalová – casting hodně solidní a její vystoupení v pětici, je asi jediné, co jsem si nadšeně pustil několikrát. Krásný znělý čistý hlas
Veronika Weissová – nevím, proč jí k tomu zpěvu ještě pořádně nepustili.. že by tajná zbraň produkce? :D ale za mě dost zajímavá i z těch pár tónů

Kluci
Matěj Vávra – dost z vás ho tady nemusí, z různých důvodů, ale v té konkurenci se u mě řadí k jednoznačně nejlepším. Opravdu je to hotový zpěvák, i když neměl moc štěstí prorazit. Úplně nenuceně (v mých očích) strká ostatní do kapsy. Bít se za něj nebudu, ale pokud si on nezaslouží finále, tak asi nikdo :)
Jan Fanta – taky jsem narozdíl od většiny zaslechl zajímavou barvu hlasu na konci fráze – takové to lehké zajódlování (nadšeného laika tu pusťte k hodnocení :D)
Miro Šimůnek – za mě nejzajímavější týpek. Mohli by ho poslat do finále, když u nás narozdíl od UK není tenhle styl zpívání zrovna profláklý, ale pochybuju, že zaujme většinového diváka
David Jakubkovič – reinkarnovaný Palo? neskutečná nálož talentu a velký sympaťák, i když casting a zábery na něj v zákulisí pro mě zajímavější než poslední vystoupení

Tipuju, že se mi do finále dostanou maximálně 3 a to bude ještě dobře. Každopádně pokud někoho z vás taky zaujaly zde málo jmenované holky, tak dejte vědět. Ve dvou se fandí líp :D

183
Violete
Reagovat

@Joel: Kéž bys měl pravdu a Veronika byla tajná zbraň, kterou porota nechává v zásobě a ten super hlas konečně pořádně uslyšíme ve vší parádě. Já jsem Veroniky fanoušek už od castingu. Já bych byla i fanoušek Julie, kdyby ubrala z té stylizace a la Barbie, na porotu to možná působí, ale mně to z nějakého důvodu nevyhovuje, protože mám pocit, že je uvnitř jiná. Ale třeba se mýlím. A Miro Šimůnek, ten je pro mě také obrovské zjevení, do finále bych si ho přála moc.

@Tomáš: A já věřím ve vítězství Nikoly, třeba tím propluje a favoritkám to nakonec ukáže :-)

184
jjj
Reagovat

@Joel:
Mě z těch tří snad pomalu vůbec nezmiňovaných zaujala Veronika tím, že mě vůbec nezaujala a ty zbylé dvě tím, že vůbec nevím, o koho se jedná. Na nějaký velký fandění to z mé strany asi nebude, ale právě proto by se mohly dostat daleko, vlastně už jsou jednou nohou ve finále :-)

185
Tomáš
Reagovat

@Joel: U holek se s tebou shodnu na Julii, mě taky baví. Já holkám všeobecně moc nefandím a když už, tak většinou těm kterým tu fandí málokdo. :D A u kluků se s tebou shodnu úplně na všech , které si vyjmenoval. Nejvíc na Matějovi, vůbec to nechápu co tady kdo proti němu má. Že se objevil v nějaké totálně zdevastované verzi X FACTORU na Primě před šesti lety kterou stejně nevyhrál a nikdo si tu soutěž už pomalu ani nepamatuje. A spousta zpěváků z letošního ročníku už se hudbou tak trochu živí, točí videoklipy a songy, spolupracují s jinými. Dnes už prostě ty podmínky v SS nejsou tak tvrdé jako kdysi a asi je dnes Superstar ráda za všechny schopné zpěváky i když už jsou v hudebním světě tak trošku protřelí. Jinak je Matěj strašnej sympaťák, hotový zpěvák a špičkový muzikant. Za mě by klidně mohl letos i vyhrát i když vím že to tak nebude. Ale aspoň do Finále ať fakt jde, zaslouží si to z kluků snad nejvíc. Fanta je taky dost zajímavý týpek, bohužel trošku v ústraní ale já bych ho bral taky do Finále, škoda že tam asi bude málo volných míst. Šimůnek i Jakubkovič bez debat, ve všem souhlas. Taky myslím že se mi do Finále moc favoritů nedostane jak už to tak u mě většinou bývá. Zatím mi jich sice ještě moc nevypadlo, zatím sem vlastně neutrpěl letos ještě žádnou velkou ránu což je fakt překvapivé ale tipuju že mě to čeká v divadle a na dlouhé cestě protože tam už fakt porota bude vyřazovat i ty nejlepší, na které prostě ve Finále nebudou místa.

186
Tomáš
Reagovat

@Violete: Nikola nevyhraje. Není to slovenka. :-) A i kdyby byla, tak je tam letos velká konkurence. Je zajímavá ale zase nějak extra mi nepřijde. Myslím že ani ve Finále nebude, kdyby jo tak už to by pro ni byla výhra. Vsadím se o co chceš že vítězem bude dívka ze Slovenska.

187
Violete
Reagovat

@Tomáš: Škoda, že nemám po ruce Rozálku, ta věští budoucnost, tak by nám mohla říct, kdo bude vítěz :-) Když to nebude Nikola, tak ať je to tedy Miro Šimůnek, nebo Martin Schreiner. Sama jsem zvědavá, kolik mých oblíbenců se do finále dostane.

188
Bezík
Reagovat

@Violete: To já už mám prakticky jistotu … žádný … :(((

189
Joel
Reagovat

@jjj: chápu. To je podle mě dost velká nevýhoda. Podobně, jak jste zmiňovali u kluků, že se nevryjou lidem do paměti, když postoupili přímo přes acepella kolo, tak si myslím, že to teď uškodí zmíněným holkám daleko víc, že se neukázaly, pokud by náhodou některá z nich postoupila do živáků. Přecejen zpívání v pěticích byl celkově velký zmatek, že si lidi jednotlivců až tak nevšímali, ale tady dostal poměrně dost prostoru každý.

190
yeey
Reagovat

Dolores, Vlado – ba ano, chodim sem a proctu si to tu vzdycky, jen nemam chut se rozepisovat :-))

Fandim nejvic asi ctverici Diana, Bara, Klara, Natalia (asi i plus minus v tomto poradi)

Mrozek a Matej me brali v The Voice/X Factoru o dost vic, trochu mi fakt nesedi, co tam vlastne delaj. Ale z kluku jsou asi nejlepsi, jinak je to bida.

191
Tomáš
Reagovat

Martin Schreiner na mě působí jako takový nasládlý muzikálový zpěvák, není to úplně typ kluka kterému bych fandil. Intonuje fakt skvěle, je to sympaťák, jenom mi u něj schází ta osobitost. Dovedu si představit že jsou i songy ve kterých by se mě dotknout mohl ale vždy tam asi pro mě budou zajímavější jiní kluci. Tak sem schválně taky zvědavý jak dopadne protože podle poroty je to taky adept na Finále. No a Miro Šimůnek, toho bych do Finále bral, taky hodně sympatický klučina. Ale moc tomu šance nedávám. Z těch dvou bral do Finále toho osobitějšího, tedy Mira. Ale vsadil bych se že postoupí spíš ten s větším hlasovým rozsahem.

192
Joel
Reagovat

@Tomáš: na mě působí typově jako Andrea Faustini z UK X Factoru a jemu podobní – intonace a rozsah super, ale jde to úplně mimo mě – už jenom čekám, až se dostane do finále a bude v každém kole zpívat profláknutou věc od pěveckých div typu Whitney ;)
Ale abych mu zas úplně nekřivdil, teď v posledním kole mi vlastně nevadil. Příjemná změna oproti školní besídce, co předváděli jiní.. můj favorit to ovšem nikdy nebude.

193
piha
Reagovat

@yeey: Jeeeee konečně jedna známá tvář,ty tady ještě stále diskutuješ?:)

194
Mia
Reagovat

Tak práve pozerám včerajší diel a konfrontujem si moje názory s ostatnými a mám pocit, že skôr letia preč ľudia, ktorí sa mi páčia (napr. Anna Požická alebo Adrián Ševc), a tí, ktorí sa mi nepáčia, idú ďalej a ešte sú aj vychválení (napr. Michal Choma a Martin Schreiner). Ale čo ma práve úplne zdvihlo zo stoličky, je Timotej. Už to Say something na castingu sa mi zdalo otrasné (nehovoriac o tom trápnom prekombinovanom stajlingu, ku ktorému sa čiastočne priznal tým komentárom o okuliaroch). V tom bunkri či čo to je ubral zo stajlingu, ale DOVOLIL si sprzniť jednu z mojich najobľúbenejších skladieb – Way down we go, a za to sa hlásim k jeho nezmieriteľným hejterom! Fuj, oblaky síry sú tu všade okolo mňa, a to ja som taký nekonfliktný mierumilovný človek, čo SS až tak neprežíva.

195
nofux
Reagovat

@Prochor: Divadel bude 6, pokud se nemýlím. Podle TV programu to tak vypadá.

Tady máte anotace k dalším 3 dílům. Vzhledem k tomu, že v posledním kole Super výběru má být 18 soutěžících, tak pochybuju, že bude víc jak 10 finalistů. Nedivil bych se, kdyby jich bylo nakonec 9 a ta fotka, co postovala Ester Lubadika na instáč je skutečně fotka finalistů :)

26.4. Super výběr se přesouvá z bunkru do divadla v Karlových Varech. Dalším úkolem, který si na ty nejlepší zpěváky a zpěvačky z Čech a Slovenska porota připravila, je totiž zpívání ve čtveřicích. Teď musí zpívat jeden za všechny a všichni za jednoho! Stačí chyba jediného z nich a může selhat celá skupina! Kdo bude pokračovat a kdo se bude muset rozloučit? To se dozvíte v další části napínavého Super výběru.

3.5. Zatímco některé skupiny už v prostorách divadla v Karlových Varech svá vystoupení předvedly, na jiné to stále ještě čeká. A před vyřazováním není v bezpečí vůbec nikdo! Jen těm nejlepším se podaří porotu přesvědčit, že si zaslouží postoupit do dalšího kola, kde je čeká další zkouška v podobě duetů. A v některých dvojicích to bude doslova vřít! Nenechte si ujít šokující čtvrtou část Super výběru!

10.5. Napínavé duety pokračují! Porota bude muset rozhodnout, kterých osmnáct uchazečů o titul Superstar si nejvíce zaslouží postoupit do posledního kola Super výběru. Buďte při tom!

196
Motylek
Reagovat

@Mia: na toho Timoteja mám stejný názor… :-) silně herecky přehrával už na kastingu, a včera už byl k smíchu úplně…
Konečně vím, která to byla ta Rozálie…, tak ta mi neutkvěla…, takže mi ani chybět nebude… Kdo je mi z holek nejvíc sympatický je Nikola a Barbora… , a u Barbory si myslím, že to vůbec nebylo ustráchané, jak se to všem snažil namluvit Habera, zpívala v pohodě, a suveréně…. /tak si to doufám Palo přečteš, a jestli né, tak ti to přečte Leoš :-D/ a Nikola není vůbec arogantní, atd.., ale nebudu se rozčilovat…
jinak -děkuju moc za pozdravy – Dolly, DJ :-*, jjj ♥, a zdravím i přišedšího yeey, ahoj…

197
Monika
Reagovat

@nofux: To nebude finale, to by nam pak Leos lhal:-)) Imho je to ale semifinale, teda cast lidi, druha sedi u stolu co se nevesel na fotku. takz\e se da vlastne rici, ze tito lide jsou minimalne v semifinale:
Bikarova, Bara, Safrata, Schneider, hana, Klara, Vavra, fanta, esther

Tome vypada to nadejne co? Vavra je zrejme v semifinale minimalne. Z tech jmen me hodne prekvapuje ta Hanka, zatim total nevyrazna a nikdo ji ani tady snad nezminoval, ta asi hodne zaperli, ze ji tam dali.

198
Tomáš
Reagovat

@nofux: Že finalistů nebude víc než 10, to je jistota. Bude jich 10 nebo 9, možná dokonce i 8 když budeme mít fakt velkou smůlu. Na víc zkrátka nejsou peníze ani čas. Tak si to aspoň myslím já.

199
libena
Reagovat

@Mia: no s tím timotejem souhlasím, snad se do finále nedostane

já bych chtěla ve finále natálii, nikolu, kláru, báru, davida jakubkoviče, klidně oba jardy, vaška krušinu, michala šafratu – i když kvůli tomu bude mít omezená vystoupení jeho skupina bagr (no ale v tomhle virovém prostředí vlastně ne :-))

200
Tomáš
Reagovat

@Monika: Já se za Vávru modlím každý den. Která je Hanka? Taky bohužel o žádné vůbec nevím ani že by tam byla.

201
Tomáš
Reagovat

Koukám že Timoteje do Finále snad nikdo nechce. Teda kromě mě. Pro mě má charisma a je zajímavá osobnost se zajímavou barvou hlasu, tak bych ho tam taky rád viděl. Tak se za něj budu taky modlit ale všechny si do Finále asi nevymodlím.

202
dena
Reagovat

@Mia: Mia mam to podobne..ja zacula tony kaleo..reku woow konecne niekto. ale.od toho momentu nemozem timoteja ani citit.miro

203
dena
Reagovat

no nejak mi to odislo :-).. miro simunek je fajn..ani mi viac menej ostatni nevadia..teda az na timoteja a tohos „bielymi/sedivymi“ vlasmi..no neviem ani ako sa vola. skorej s babami mam problem..klara a julia.. kriste nieco otrasne..preafektovane..a tie tony.. a lameciace kozy pre moje usi.. mne od castingu sadla natalia..troska chraplakaza mna skoda anicky. nadherne jemne precitena demi lovato
.

204
yeey
Reagovat

@Motylek: @piha: ahoj vam obema, rad vas virtualne opet slysim – kdo to mohl tusit, kdyz jsme tu par let zpatky virtualne po internetu klabosili, ze se to dnes stane takovym hitem/nutnosti, ze? :-D

205
Prochor
Reagovat

@nofux: Asi to tak bude. Ale jak začnou živáky a jestli tahle řada skončí je ve hvězdách. Schválně jestli uhádneme poslední 18-tku. Třeba hodně je tady podceňovaná Bikárová. Ale ta mezi nimi určitě bude.

206
Mia
Reagovat

@dena: Tak to mame velmi podobne.. :-) Pri Klare som si hovorila wtf a Julia nema moc peknu farbu. Niekoho z minulych superstar mi strasne pripomina, ale kedze nemam pamat DJ Vlada, tak neviem prist na meno… Tusim taka s medzerou medzi zubami, tiez bola taky otloukanek vo finale.

207
Prochor
Reagovat

@Tomáš: No, Miro Šimůnek kdyby se dostal do finále, tak by mohl získat podporu diváků protože suprově zpívá. A pak by se z něho mohl klidně stát černý kůň třeba jako byl Miro Šmajda, který byl podle poroty taky na začátku na vyhazov.

208
Filip
Reagovat

@Tomáš: Timotej se mi hodne osobnostne libil na castingu. Ted vypadal tak na 15 a navic ukazal, ze ma obrovsky limity.

Timotej je neco jako Pruzinsky, ikdyz trochu jinak. Oba dva skvela a originalni barva hlasu, ale maji obrovsky limity, coz by se ukazalo u zivaku. U Pruzinskyho se to jasne ukazalo, kde to naprost nedaval, ikdyz jako Youtube zpevaka si ho dokazu skvele predstavit. Timotej by v zivacich zhavaroval uplne stejne, ale prvni otazkou je zda, bude vubec ve finale, protoze letos je ta konkurence opravdu velka a ja bych si tipl, ze nebude a pokud bude, tak jestli vubec nejaky zivy finale bude.

209
Filip
Reagovat

Pro me je dost mozna nejvetsi SuperStar Julia Kramarova – te ta aura Superstar uplne kouka z oci.

Ale tipuju, ze i kdyby zpivala nejlip, tak to nevyhraje, protoze takovyhle typy to nevyhravaji – bude pusobovat na hodne lidi arogantne, ale Superstar by urcitou miru arogance (samozrejme podporenou talentem a umem) mit mela.

210
libena
Reagovat

leoš mareš zveřejnil na instagramu jmenovitou top 48 s jejich instagramovými účty. včetně videa, na kterém je nejvíc vidět a slyšet lucie bikárová. pak ale píše v komentářích, že ví kdy se má přestat být bláznivá, tak jí to budeme věřit :-)
nejspíš bude ve finále, ona zpívá moc hezky, ale ten projev je moc přehnaný, přehrává. no a na tom chatu s leošem marešem byla mezi úplně prvními diskutujícími, leoš si toho všimnul a komentoval: áá leslí bikárová, zdravím, no tak uvidíme kam až se leslí dostane…
tak dedukuji, že jako neúspěšná soutěžící by se až tak neprojevovala

211
piha
Reagovat

@yeey: Tak to jsem ráda,že si mě ještě pamatuješ…Kde jsou ty doby kdy jsme s cedarinem byli skoro manželé tady na panáčkovi.:D
@Tomáš: Náhodu Timoteje mám mezi oblíbenci i já…Poprvé mě dostal,teď už to bylo trošku moc divadýlko,ale stejně mě ten jeho hlas bere a to nejsem zdaleka puboška aby mě dostal svou vizáží.:)

212
Tomáš
Reagovat

@piha: Mě Timotej trochu osobnostně připomíná Jerguše Oravce. Na lidi asi bude působit arogantně a bude o něm hodně psát bulvár, prostě zhýralá celebrita. :-D Na diváky asi nebude působit moc dobře, to je vidět už tady na Panáčkovi. Myslím že pokud se dostane do Finále a pokud nějaké Finále bude, tak poletí hned mezi prvními. I tak bych byl ale strašně rád kdyby tam byl. Má krásnou barvu hlasu ale je hodně specifický takže potřebuje song na míru. Uvidíme jak to s ním dopadne, já raději zatím počítám s tím že do Finále se nedostane a pak můžu být maximálně tak mile překvapený pokud by se tam dostal.

213
Violete
Reagovat

Timotej má výhodu toho zvláštního zabarvení v hlasu, jsem na jeho další výkony docela zvědavá. Ale když už tady byla řeč o utajené zbrani poroty, tak si myslím, že by jí mohla být i Dominika Rovňaková, tohle je totiž naprostá rocková bomba :-) https://www.youtube.com/watch?v=m-7EUbgPpDQ

214
Violete
Reagovat

Timotej má výhodu toho zvláštně zabarveného hlasu, jsem na něj v dalších výkonech zvědavá, ale když tady byla řeč o utajené zbrani poroty, tak podle mě by to mohla být ještě Dominika Rovňaková, tenhle koncert je naprostá bomba :-) Rockerky je tam zapotřebí https://www.youtube.com/watch?v=m-7EUbgPpDQ

215
Bezík
Reagovat

@Violete: No jo, zpívat umí děvče, ale ten repertoár … chjo .. to je ta achilova pata. Ale to v SS nevadí, třeba by mohla projít, rozhodně bych jí to přál víc jak těm popovým fiflenám a fifleňákům ;-)

216
jjj
Reagovat

@Motylek:
Taky tě zdravím ♥ :-) S Barborou souhlasím, určitě nezpívala ustrašeně, spíš naopak. Haberovo hlavní kritérium pro posuzování míry ustrašenosti není zpěv samotný, ale hlavně kam se kdo kouká. Kdyby Barbora zpívala ustrašeným tenkým hláskem, ale čuměla mu zblízka drze do očí, tak by ji nejspíš osočil, že zpívá sebevědomě až moc, ať se kouká krotit. A holky v porotě už by ji hnaly pometlem. Což mě přivádí k Nikole. Nikola má zvláštní anglickou výslovnost, u castingu mě to rušilo. Na druhou stranu má výraznej hlas, jakej tam moc holek nemá, v neděli se jí to celkem povedlo. Nic arogantního na ní také nevidím. A i kdyby byla, co je porotě vůbec do toho? Mají posuzovat zpěv a ne nějakou povahu. Hlavně s holkama v porotě ty domnělý emoce často cloumaj a jsou pro ně důležitější než zpěv, přes aroganci u nich nejede vlak. Jak si pak celá porota vzala poradu, aby mohla rozebírat povahu Nikoly, to bylo vážně směšný :-)

218
piha
Reagovat

@Tomáš: Oravce jsem nemusela,připomínal mi mladého Krause,ten má tu drzost taky v ksichtě.:D

219
Tomáš
Reagovat

@Violete: Jak tak koukám, mě už asi nebaví rockerky. Nebo aspoň Dominika mě teda nebaví určitě. A myslím že neprojde, vždyť je slovenka a tam je už tolik favoritek že nemá podle mě šanci se tam nijak dostat. Jedině že by nějaká jiná favoritka ze Slovenska odpadla ale stejně jí dávám šance minimální.

220
Tomáš
Reagovat

Ještě z kluků koho tu nikdo nezmínil, tak to je Mikuláš Hrbáček. Na castingu byl dost amatérský i když mě už tam zaujal ale tentokrát si myslím že doopravdy hodně překvapil a po právu postoupil. A ten Michal Choma má fakt zajímavou barvu hlasu i když mu song teď nijak extra nesednul. Dá se říct že spousta z těch kluků i holek by byla ve Finále zajímavá kdyby se tam dostali ale bohužel větší většina z nich se tam nedostane. A ti co budou mít to štěstí, tak snad si tu účast doopravdy zaslouží.

221
Violete
Reagovat

@Bezík: Pak že nebudeš mít komu fandit ve finále :-) Díky za odkaz, super. Dominika je prostě zpěvačka podle mého gusta.

@Tomáš: A neříkal jsi, že to vyhraje holka Slovenka? Tak tady ji máme :-) Mikuláše Hrbáčka jsem už zmiňovala, ale nikdo se na něj tady nechytal, podle mě pokud neprojde dál Mikulka, tak by mohl být Hrbáček takový ten typ k fandění pro teens. Já bych ho pro zpestření finále tam i ráda viděla, ale těch zajímavých chlapců je tam hodně. Zatím u mě vede trojice Miro, Jaroslav Oláh a Samuel. Hned v závěsu Choma, Mikulka, od kterých čekám showmanství a naposledy mě začal více zajímat Martin a Timotej. A to se mi tam nevešel ani Jaroslav Dolník, kterému bych to také přála. Takže i s Hrbáčkem to je to jich už devět a z holek nejvíce Nikola, Dominika a Veronika. Potřebovala bych dvanáct míst ve finále :-)

222
Bezík
Reagovat

@Violete: Já bych finále klidně zúžil na čtyři, Dominika s Nikolou a Krušina se Šafratou, ostatní bych poslal dom :-D Ale finálovejch dílů bych klidně udělal 10, ať si jich užijeme ;-)

223
Violete
Reagovat

@Bezík: No, aspoň se shodneme na ženském obsazení finále :-) Ale pro těch 10 finálových kol bych byla také všemi deseti. Když bych měla vybrat dva k Dominice a Nikole, tak by to byl Miro a Jaroslav Oláh. A dnes jsem slyšela v rádiu písničku, kterou bych chtěla slyšet v podání Nikoly, od Gombitové Malá smutná baletka a pro Dominiku bych vybrala něco od Metallicy, třeba Nothing Else Matters.

224
Joel
Reagovat

Jako rockerka mě osobně baví víc Hana Peceková. Pěvecky to je sice takové neotesané, ale i když tento žánr nemusím, ten její drive mě prostě baví :)

225
jab
Reagovat

Já bych zatím chtěl do finále Báru, Nikolu a hlavně Dominiku Lukešovou. Dneska jsem si pouštěl nějaké její covery a tady mi navíc vizuálně trochu připomíná Gabrielle Aplin. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=AiqTlsoLGvE
Z kluků mě nejvíc berou Michal Š. a Jarda Dolník, ale zajímavých by tam mohlo být více.
Další top oblíbence si možná přidám po neděli.

226
Violete
Reagovat

@Joel: Hana Peceková, ta je až taková metalová, přijde mi https://www.youtube.com/watch?v=o3pzeEcjz7Y Bylo by zajímavé dát do dvojice Hanu s Dominikou a dát jim zazpívat třeba nějakou Tarju Turunen, zajímal by mě jejich souboj :-) S tím drivem souhlasím, ale bližší mi je Dominika.

227
jjj
Reagovat

@Tomáš:
Ta Hana bude Džurbanová, na fotce má brejle. Ten Schneider spíš přiběhne na zavolání Schreiner! Opravdu může jít o jednu semifinálovou skupinu, většinou jsou na fotce oblíbenci poroty, proč by seděli takhle pospolu.

228
alla
Reagovat

https://novaplus.nova.cz/porad/superstar-2020/bonus/5734-silvester-cekal-na-verdikt-poroty-dlouhe-hodiny-co-behem-toho-prozival Já bych chtěla do Finále Silvestera, kterého tu skoro nikdo nezmiňuje. Vypadá to, že to má v hlavě srovnané a je to fajn kluk. A hlas má taky zajímavý ale nesedne mu všechno. Ale asi budu mít smolíka, lidí je tam prostě stále hodně a finalistů určitě bude málo takže se štěstí usměje jen na ty nejlepší nebo na ty co se nejlépe budou hodit televizím do krámu. Stejně by mě ale zajímalo co by na něj řekli diváci, jestli by vypadnul hned a nebo by postupně začal bodovat. Přijde mi hodně neodhadnutelný.

229
dena
Reagovat

necitala som vyssie – ale bude aj rekap dalsieho bunkr vecera??

230
dena
Reagovat

@Mia: uf no huraaspon nekto.. bo som si pripadala ze somasi ina:-) ked tu citam aj chvalu…

231
DJ Vlado
Reagovat

@dena: Rekap bude dneska večer, prosím ještě o strpení, díky :-)

232
DJ Vlado
Reagovat

@jab: Vítej v klubu :-) Už jsem si myslel, že jsem tady jediný fanoušek Dominiky Lukešové, kterou považuju za černou kobylku soutěže :-) Mně zase vzdáleně připomíná Angie Miller díky té kombinaci čistého leč zajímavého hlasu a klavíru :-) Navíc je to jedna z mála holek, která i v brýlích je vyloženě sexy (i když ještě víc bez nich, viz. https://www.talentida.com/detail-profilu/domi-lukesova/) a nepůsobí „husákovitě“ :-D

233
Violete
Reagovat

@DJ Vlado: Jsem zvědavá, jak Dominika dopadne, když inklinuje k jazzu, tak jestli ji do finále porota pustí. Repertoárem je mi sympatická, ale hlasově mám raději jiné zpěvačky, ale uvidíme, jak se projeví ještě v divadle. A zaujala mě zmínka, že by chtěla dělat tvorbu jako Jacob Collier, zajímavý výběr, ta kombinace zpěvu a digitálních technologií https://www.youtube.com/watch?v=nspqYGz-Z1s

234
Violete
Reagovat

I když se občas některé jazzovější zpěvačky v soutěži propracují, třeba Markéta Chladová, které finále uteklo ve Voice jen o kousek, tady je s ní jeden starší rozhovor, kdo by si ji chtěl připomenout https://ustecky.denik.cz/kultura_region/bez-zpevu-si-zivot-nedokazu-predstavit-rika-marketa-chladova-byla-ve-voice-20190709.html Nesledujete někdo její tvorbu?

235
Tomáš
Reagovat

Tak zase přemýšlím o tom kdo bude ve Finále a kdo ne. Myslím že by nebylo vůbec překvapení kdyby tam nakonec Mráz nebyl ani jeden. Luboš tam nebude určitě a nemusí tam ani Štěpán být. Finálových míst je prostě málo a porota i produkce to musí řádně redukovat, nemůžou si dovolit pustit tam každého. Navíc si myslím že když jedno dvojče odpadne, tak to druhé bez něho už nemá pro produkci moc dál smysl protože tím se vytrácí jeho kouzlo a stává se z něj veskrze osamocený celkem průměrný zpěvák. Takže myslím že si jejich příběhu ještě užijou dosyta a pak je nejspíš oba dva těsně před branami Finále pošlou domů. Další u koho si myslím že se asi do Finále nedostane je bohužel boxer Jarda Oláh, já bych ho tam bral všema deseti ale porota k němu má často výtky a konkurence je šílená, bojím se že to nebude stačit. To by jedině musel fakt ještě zazářit a nebo by to s ním riskli ale moc tomu nevěřím. Uvidíme. Pak jsou tu Samuel a Silvester, oba pro mě dost zajímaví ale nesedne jim každý song. Myslím že ani jeden z nich do finálových kol nepůjde. A ten Choma asi taky ne. Timotej je otázka ale taky si spíš myslím že do Finále ho nedají. I Fanta je podle mě skoro bez šance. Naopak jako téměř jistého finalistu vidím Šafratu a asi i Dolníka a Jakubkoviče. To máme hned tři kluky finalisty. Pak je tu Matěj Vávra, tomu bych přál finále ze všech nejvíc a původně sem si myslel že ho tam nepustí ale teď mi svítá naděje protože mu pořád říkají jak to byl nejlepší výkon ze všech a Monika řekla že ho chce ve Finále, bylo by fakt hodně divné ho po tomhle vyhodit. Ještě je tu taky Mrózek ale pokud dají do Finále Vávru, tak Mrózka už určitě ne. Možná z těch dvou by jim Vávra mohl vadit míň protože na rozdíl od Mrózka v minulosti nesoutěžil na Nově ani na Markíze. No jsem fakt zvědavý jak to dopadne. U holek vidím jistotu bohužel u Kollárky, Báry, snad i Julia a Dominika by mohly postoupit i když ty dvě mi z nějakého důvodu pořád úplně jisté nepřijdou. Moc bych si přál jestli tam bude Kollárka, aby nepostoupila aspoň Alica. Dvě uspávačky, to už by na mě bylo vážně moc. Z češek netuším, ve hře jsou Klára Berisha, asi i Esther i když ta to teď pořádně pokazila, asi i ta Dominika o které tu píšete, možná ale jen možná Nikola a může se objevit ještě nějaká další adeptka. Už abychom věděli víc, letos je vážně dost těžké to odhadnout.

236
DJ Vlado
Reagovat

Rekap je venku :-)

Přidat komentář