„Prísť s odvážnou myšlienkou a vytvoriť zo dňa na deň niečo hodnotnejšie ako len kampaň sme si natrénovali už s nedávnym hackathonom. A túto schopnosť zareagovať okamžite na aktuálne dianie a pomôcť tak komunikovať podstatné veci sme zúročili teraz aj s Kofolou,“ uviedol v tlačovej správe kreatívny riaditeľ agentúry WMC Grey, ktorá sa na výrobe TV spotu podieľala David Suda.

Okrem toho Kofola distribuuje zadarmo pitný režim hrdinom v prvej línii a podporila svojich zamestnancov, aby šili rúška, ale aj tým, že upravila výrobu v Krnove tak, aby mohla zadarmo zabezpečiť nedostatkovú dezinfekciu.

„Vzájomnej spolupatričnosti je teraz treba viac ako kedykoľvek inokedy. Preto sme sa rozhodli inšpirovať ostatných, aby sme spoločne ukázali, koľko lásky nás aj v týchto dňoch obklopuje,“ vysvetľuje generálny riaditeľ skupiny Kofola Jannis Samaras.

Kofole dôvtip nechýba. Kvôli pandémii upravila reklamu

Zdroj: Kofola

Vznikla tiež microsite zlaskykofola.sk, na ktorú sa prepisujú všetky „láskočiny“, do ktorých sa nielen firma, ale aj ktokoľvek ďalší zapojí a umiestni ich na sociálne siete s hashtagom #zlasky. A práve aj na tomto webe vyzýva Kofola verejnosť, aby sa o prípadnú nezištnú pomoc pre potrebných prihlásila.

Vďaka pol miliónu fanúšikov sa Facebook Kofoly stal prirodzenou komunikačnou platformou. Práve tu sa Kofola snaží šíriť pozitívne emócie. Premiéru tu mala napríklad pieseň Láskaranténa, ktorú pre Kofolu zložila dievčenská skupina Trio Viro.

Tá si berie za úlohu pripomenúť ľuďom, že lásku nezastavia ani štyri steny, a vyzýva, aby ľudia neprepadali skľúčenosti a mali sa stále radi. V najbližšom čase spustí Kofola napríklad aj instagramový filter, vďaka ktorému sa ľudia budú môcť zahrnúť bozkami bez toho, aby sa vystavovali riziku nákazy.

Kofole dôvtip nechýba. Kvôli pandémii upravila reklamu

Spoločnosť sa sústredí aj na ďalšie ohrozené cieľové skupiny, napríklad na svojich gastro zákazníkov. Práve prevádzkari reštauračných zariadení totiž teraz zažívajú ťažké časy.