Panáček v reality show

SuperStar 2020

neděle 20:20 na TV Nova a TV Markíza

SuperStar 2020, 3. casting: Návštěva z hudebního pekla

4. Březen 2020 | napsal(a): | reality show: SuperStar 2020

SuperStar 2020 - Adam Mišík, Adéla Krejdlová

I když celé Česko žije panikou z koronaviru, pro nás hardcore fanoušky to neznamená, že bychom míň prožívali SuperStar, ačkoliv jsme silně ohrožený druh (nedej bože, aby Covid-19 naše řady ještě zúžil). Jaký byl třetí casting dvanácté řady SuperStar? Přišlo více, nebo méně talentů než minule? Který můj „milášek“ nás navštívil? A ve které pražské hospodě nedaleko natáčení SuperStar mají nejlepší pečené kolínko? To všechno a ještě mnohem více se dozvíte v mém třetím letošním rekapu.

David Jakubkovič

zpíval: Adam Ďurica – Zatancuj si so mnou

V některých případech HLP nijak výrazně nepřekáží, pokud je podpořeno talentem, což byl právě případ Davida. Ačkoliv jeho hlas není ultravýjimečný, tak je David působí jako komplexní balíček kvalitního zpěvu a příjemné osobnosti. Akorát bych na jeho místě změnil účes, který působí jako z osmdesátek. Vzhledem k nedostatku talentů mezi kluky má David velké šance dojít až do finále. A i kdyby se tam náhodou nedostal, může si vzít příklad z Adama Ďurici, jehož píseň zpíval, že účast ve finále SuperStar není vždy nejdůležitější (dobře vzpomínám na to, jak Adam hostoval v dívčím semifinále minulé SuperStar, přičemž smrtonosný tandem Mišík – Callta proti němu těžko obstával).

Nikola Šroubková

zpívala: LP – Girls Go Wild

Arogance není v showbyznysu rozhodně na škodu, například bratři Gallagherové na ní postavili kariéru (a nemusíme chodit tak daleko, stačí se podívat do pravého rohu poroty). Zrovna tak určitá salámovitost ve zpěvu nemusí být na závadu, nesmí se to s ní ale přehánět, což byl právě případ Nikoly. Její silně ležérní artikulace působila, jako kdyby byla vožralá a zhulená zároveň. Přitom barvu hlasu má docela zajímavou, proto s jejím postupem souhlasím. V divadle však musí Nikola nutně přidat plyn, nebo to pro ni bude konečná.

Vlastimír Povolný

zpíval: Ben E. King – Stand By Me

Tady absolutně souhlasím s Monikou a nemám k tomu co dodat. Vlastimír působí velmi sympaticky jako osobnost, je i slušně muzikální, bohužel jeho hlas je totálně obyčejný a těžko z něj něco víc vykřesá. Kdyby to byl nějaký namistrovaný floutek, asi by mi s takto průměrným hlasem jeho postup vadil, ale vzhledem k tomu, že Vlastík je sympaťák jako hrom, tak mi ani v nejmenším nevadí (podobný případ jako „šenkýřka“ Adéla Stonavská z minulého dílu). Divadlo však vidím jako jeho strop.

Sandrine Amadou Titi

zpívala: Bill Withers – Ain’t No Sunshine

A tady bych s mou bohyní nesouhlasil. Sandrine sice není majitelkou velkého hlasu, nicméně má velmi zajímavou zastřenou barvu hlasu a zpívá velmi dobře. Ostatně i Monika patří do kategorie nevelkých, leč krásných hlasů, přičemž mně jsou tyto menší hladivé hlasy mnohem bližší než desetioktávové sirény. Pro mě je Sandrine nejzajímavější soutěžící tohoto dílu a to nejen kvůli sounáležitosti kloboukářů.

Následoval sestřih postupujících, u kterého musím porušit svou zásadu, že jsem za všech okolností gentleman, jelikož všichni tři pánové, kteří se v něm objevili, jsou částečně známé tváře. Daniel Mrózek je fanouškům reality show velmi dobře známý coby finalista prvního Hlasu a jedno ze tří „Šiška’s Golden Kids“ společně s Markétou Konvičkovou a Elis Mraz. Tentokrát mi přišlo, že zbytečně tlačil na pilu, což mi v Odellově Another Love moc nesedělo. Jan Fanta je známý spíše divadelnímu a muzikálovému publiku coby herec Divadla Na Fidlovačce, který zároveň hraje i v několika muzikálech. Jeho Bieber na mě působil jako jedna velká stylizace, což u zpívajícího herce není žádné překvapení. Třetím mužem v tomto sestřihu byl Samuel Peter Cibula, který se do mé velkokapacitní paměti zapsal v loňském Voice (ale pochybuju, že si ho pamatuje i někdo jiný), přičemž názor na jeho zpěv mám pořád stejný – příjemná barva, ale dynamicky monotónní. Všechny tři dívky v tomto sestřihu (konkrétně Karin Kucbelová, Michaela Hanudelová a Júlia Pavlovičová) zpívaly slušně, ale nezanechaly ve mně výrazný dojem (pouze u Júlie mě napadlo, jestli náhodou není příbuzná s Ninou Pavlovičovou, semifinalistkou první slovenské SuperStar, která shodou okolností rovněž zpívala I Will Survive).

Jakub Hudák

zpíval: Coldplay – Viva La Vida

Jakub mi přišel jako vystřižený ze skupiny Hanson (pro později narozené to bylo bratrské trio a idoly puberťaček druhé poloviny devadesátek, kteří se proslavili hitem MMM Bop a které bytostně nesnášela moje sestra, jelikož je považovala za konkurenty jejích miláčků Kelly Family) a to nejen vizuálně, ale i pěvecky, jelikož jeho podání tohoto coldplayovského gigahitu bylo totálně dětinské, zvlášť když to srovnám s tím, jak tutéž píseň v předminulé SuperStar vystřihl plus mínus stejně starý Štěpán Urban, to je skutečně nebe a dudy. Divadlo by pro Jakuba měla být konečná.

Adéla Krejdlová

zpívala: Naughty Boy feat. Beyoncé – Runnin‘

Pokud mám být upřímný, tak být kamarádkou Adama Mišíka pro mě není ten nejlepší „kádrový profil“. Když se však od toho oprostím a zaměřím se jen na Adélin zpěv, tak musím uznat, že Adéla zpívá technicky výborně. Bohužel se k ní příroda zachovala komunisticky a nadělila jí dost tuctovou barvu hlasu. Celkovému dojmu dost výrazně pomohl i klavír, na který se Adéla doprovázela. Osobně tuším u Adély „shocking exit potencial“, mohu se však i mýlit a Adéla to dotáhne až do finále. Z tohoto dílu však rozhodně patřila mezi tři nejlepší, o tom žádná.

Top 3 exotů podle DJ Vlada:

1. František Kořínek alias Tiffany Biggest, ChiChi Tornádo Reloaded
2. Martin Überall, Freddie Mercury měl chuť vstát z mrtvých, vrazit mu „žížalu“ do zadnice a nakazit ho AIDSem
3. Oto Paluš, dvojče Jakuba Pružinského (s vousama), které zpívá ještě hůř (a to je co říct)

Speciální cena pro zoufalce všech zoufalců:

Adam Mišík – kéž by jeho fanynky už odrostly (nebo dostaly rozum) a tento protekční spratek nás přestal otravovat svým dýchavičným a ušišlaným (ne)zpěvěm

Z nepostupujících, kteří nepatřili do kategorie exotů, musím zmínit dva. Tím prvním je René Matlášek, který má slušný hlasový potenciál, ale je na něm ještě kupa práce, jeho Radioactive bylo strašně školácky odfrázované, takže za mě zasloužený nepostup, nicméně do budoucna to není marné. Tou druhou je Melisa Mikulecová, u které musím na jednu stranu souhlasit s Čekym, že si příliš naložila výběrem písně, ale i s Monikou, že jinak Melisa splňuje balíček. Stačilo jen uvážlivěji volit píseň, jinak by to za mě na postup bylo.

Top 3 nejlepších podle DJ Vlada:

1. Sandrine Amadou Titi
2. David Jakubkovič
3. Adéla Krejdlová

Hodnocení 3. castingu podle DJ Vlada:

Třetí díl znamenal oproti talentově slušnému druhému dílu sešup dolů. Talenty musel člověk hledat lupou, naopak exoti opět převažovali. Nechci opakovat stokrát vyřčenou pravdu, že osm castingů je až moc, ale bohužel nedá se jinak. K porotě nic nového pod sluncem říct nelze, pobavilo mě akorát Čekyho lingvistické okénko a nepřestává mě udivovat fakt, že Monika v přísnosti místy předčí i Haberu, což bych (řečeno slovy jejího druhého největšího fanouška Karla Gotta) opravdu nečekal. Co mi přišlo totálně zbytečné, byla vsuvka o vycpávání Patríciiných prsou. Naopak mě hodně těší časté záběry na Jinonice, ve kterých se SuperStar natáčí, jelikož tato západopražská čtvrť pro mě byla do nedávna velkou neznámou (dokonce jsem ani nevěděl, že tamější stanice metra se před revolucí jmenovala Švermova, přičemž to spolu se sousední Dukelskou, jak se dřív jmenovaly Nové Butovice, byly jediné ideologické názvy stanic metra, které jsem neznal), ale přirostla mi k srdci především díky výbornému pečenému kolínku na pivě a česneku, které dělají v tamější restauraci Mezi Lány a které je tak vynikající, že ho po mě vždy loudí i jedna místní fenka. Nejhorším okamžikem pak byla návštěva nejbieberoidnějšího bieberoida, kterého u nás máme. Ještě nás čeká dohromady pět castingů, tak doufejme, že jejich úroveň bude aspoň střídavá.

DJ Vlado

Zpěvácké a talentové soutěže sleduji od roku 2004, tedy především ty české a slovenské, ale pro zpestření rád nahlédnu i do zahraničí. V našich končinách je jen málokterý soutěžící, který by mému oku unikl a neutkvěl mi v paměti. Neskromně se tedy troufám označit za experta :-) Od roku 2010 jsem členem Panáčkovy rodiny a obšťastňuji vás svými rekapy :-) Kontakt na mou maličkost: djvlado@seznam.cz :-) Pokud byste si chtěli přečíst moje články i z jiných oblastí než o talent shows, tak máte možnost na mém blogu dj-vlados-world.webnode.cz :-)

SuperStar 2020

Diskuze k článku

Počet komentářů: 59
1
Tomáš
Reagovat

Moje Top 3 tohoto dílu :

1 René Matlášek – Je na něm hodně velká práce ale mě zaujal z celého dílu jako soutěžící nejvíc. Škoda že se dnes už na všem tak šetří a nejsou schopni investovat do více finálových kol ani do pořádné hlasové učitelky a radši toho kluka pošlou domů aby přišel příště až se zlepší sám. Vývoj soutěžícího byl kdysi v této show to nejzajímavější.

2 David Jakubkovič – Ze začátku mě moc nebral ale nakonec ukázal sílu hlasu a vcelku se mi to líbilo. Je i sympatický, možná má šanci se dostat daleko.

3 Jan Fanta – Na někoho ten jeho Bieber mohl působit herecky a afektovaně jako třeba na Haberu ale mě se to vcelku líbilo. Viděl sem v tom klukovi něco z Ondry Rumla a Martina Šafaříka, něčím mi je připomněl a to byli moji favoriti. Vzhledem k tomu že mu ale moc prostoru věnováno nebylo a že se Haberovi nelíbil, tak nejspíš divadlo bude konečná.

Mě se vcelku líbil i Jakub Hudák, něčím je pro mě zajímavý i když asi moc daleko nedojde. Dovedu si představit že bych mu fandil. Mrózka sem v Hlasu moc nemusel ale už vyspěl a teď by to mohlo být jiné, při nedostatku kluků by se z něj klidně taky mohl stát můj favorit. Z holek nebyla špatná Karin Kucbelová, u ní je rockový příslib ale jinak byla taková nějaká jalová a neuvolněná. Sandrine taky nebyla špatná a je to sympaťačka, i když žádná moje velká favoritka z ní asi nebude. Nikola Šroubková to je kapitoala sama pro sebe ale zajímavá byla, to se jí musí nechat. Ještě nemám na ni moc utvořený názor, taky nevím o si myslet. Adéla Krejdlová to má pěvecky skvěle zmáknuté ale jinak je to bohužel přesně takový nevýrazný typ jakým nikdy nefandím takže pro mě úplně zbytečná soutěžící. Asi je to hodná holka i skvělá zpěvačka ale když to srovnám s Dianou z minulého dílu, tak ta mě paradoxně zaujala daleko víc. Adélu bych přirovnal k Monice Povýšillové, která kdysi soutěžila. Skvělá zpěvačka ale totálně nezajímavá.

Jinak byl tenhle díl zase docela slabý.

2
Paul Man
Reagovat

Většinou jenom pročítám a nereaguju, ale zajímalo mě jestli se někdo, alespoň tady ozve.Tak holt já:D sorry ale už to nevydržím.Je dost slyšet, že spousty soutěžících má hlas skoro až studiově upravenej.A je to slyšet fakt hodně stačí se zaměřit.Hádám,že už se to proste nedá dělat na sucho bez mikrofonu…že by neměli lidi na postup?U věty, že Adéla zpívá technicky výborně, jsem se začal až smát a chvíli sem si myslel ze začnu mlátit hlavou do zdi.To už je fakt úplně mimo, čekal bych že todle si možná bude myslet nějaká důchodkyně z horní dolní. Ono to to teda slyšet je i tady, že techniku nemá, i když ji tam zahladili co mohli.Bohuzel,ale tu holku znám i z konzervatoře, tak opakuju jestli něco tak techniku fakt nemá absolutně žádnou, ta ani neví co to je a jak to funguje:D Si stačí pustit nějaký její video, do kterýho nezasáhnul šikovnej master zvuku na instagramu jich par má-tak enjoy:)Než to smaže, už to totiž někdo někde poznamenal, že v ss je to podezřele velkej rozdíl oproti tomu co má na svým profilu normálně.Bohužel dnešní doba je v tomhle snadná.Udělaj zpěváka z každýho, i když u ní mě to až vyloženě překvapilo právě protože vím co dokáže.Nicmene jak si zmiňoval vzala si celebritu je jasný, že si ji tam nechaj potřebujou, aby se na to někdo koukal.Jsem si říkal, že snad aspoň tady někdo bude mít rozum a nakonec výborná technika no ty jo…pomoc.Doufám v příčetnosti ostatních komentů, přijdou mi že sou častokrát víc na místě.

3
Šarak
Reagovat

Jakubkovic ma uces z 80tek? Vzdyt ma trendovej undercut, proc by to mel menit proboha? Lol. Jinak z autora uplne srsi nenavist k hezkym klukum. Komplex? Urazet Misika, zbytecne. Co dokazal autor? Ale aspon diky nemu vim, ze se jeste dela vareny koleno. Jsem myslel, ze tyhle jidla minuleho rezimu uz vymizela.

4
Bezík
Reagovat

DJ Vlado : co máš proti Adamovi Mišíkovi ? My nejsme jeho cílovka, pro nás je to samozřejmě neposlouchatelné, ale na ty náctileté holčičky to funguje dokonale. Adam je dobrej obchodník, na rozdíl od tatínka, který je skvělý umělec ale mizerný obchodník.

5
DJ Vlado
Reagovat

@Bezík: Já proti němu mám úplně všechno, od netalentovanosti přes zabírání místa na trhu lepším (hlavně zpěvačkám) až po pozérství, kdy to na jednu stranu hraje na pubiny a na druhou stranu se schovává za auru tatínka :-/ Totéž v bledě modrém je Callta, který si pro změnu hraje na písničkáře, z čehož chudák Kryl musí v hrobě rotovat :-D Zlatí Lunetic, ti si aspoň nehráli na víc než na marketingový produkt nevalné úrovně :-)

Jo a k tomu, co se na mě snaží hodit Maxx (alias Šarak), bych jenom poznamenal, že v rekapu zmiňuju Mišíkova jmenovce Ďuricu, který je imho větší fešák, fanynek má zhruba stejně (možná i víc, jelikož cílí na širší publikum), ale ten mi ani v nejmenším nevadí, především proto, že je nesrovnatelně talentovanější než Mišík, a vůbec to není tím, že je o deset let starší, jelikož mu to výborně zpívalo už v 16ti, viz. https://www.youtube.com/watch?v=X_G2sUu2K3U :-)

6
Bezík
Reagovat

@DJ Vlado: Netalentovanost asi ne, spíš jen dobrý obchodní kalkul a přizpůsobení se mu. Myslím, že on sám by uměl dělat lepší věci, ale nenesly by tolik. Adam Ďurica operuje na jiném trhu a Slováci mají kupodivu lepší vkus. Ale jinak je taky dobrej obchodník, jeho kooperace s Karmen Pál Baláž je výtečný obchodní artikl. Nicméně má u mě tím jedno malé plus, protože to zatím Karmen pomáhá.

7
DJ Vlado
Reagovat

@Bezík: Myslím netalentovanost hlavně ve zpěvu (a i v herectví), protože ten teplý vzduch, který z něj vychází, navíc s ušišlanou výslovností, fakt za zpěv nepovažuju :-D Coby skládal, kdyby… opravdu nedokážu posoudit, nicméně ani v rámci žánru (teenage pop) mi jeho tvorba nepřijde bůhvíco, např. takový Harich je ze stejného ranku a je o několik levelů dál (hh. tohle Tomáš neuslyší rád :-D), a to nejen pěvecky, ale i zvukově, jeho tvorba má blíž zahraniční produkci :-) S kooperací Ďurici a Karmen souhlas, stejně jako s tím, že český hudební vkus je mimořádně příšerný a máme Slovákům co závidět, přičemž to není jediná věc, kterou jim můžeme závidět, naposledy i jejich Tatry, do kterých můžou jezdit lyžovat místo italských Alp, tudíž se nenakazí koronavirem :-)

8
Tomáš
Reagovat

U té Adély nevím jestli je ten příspěvek pode mnou mířený na mě nebo na Vlada. Já nejsem odborník na zpěv takže nevím, jen mi prostě přišlo že zpívat umí, že tam problém nemá ale já jsem jen laik, tak to nepoznám. To je ale koneckonců jedno. Pointa zůstává stejná. Televize se z ní snažily udělat hlavní hvězdu večera a skvělou zpěvačku ale pro mě ona zoufale postrádá charisma. Asi to bylo i výběrem songu protože když si někdo vybere Beyoncé což je pro mě jedna z nejnudnějších velkohlasých popových div všech dob, tak to má u mě většinou už předem automaticky prohrané a nebaví mě to. Tudíž sem zařadil Adélu po bok bývalých finalistek jako byly Monika Povýšilová nebo Veronika Danišová, byly jí stylem podobné a taky mě vůbec nebavily. Proti tomu Diana si v minulém castingu zvolila daleko lepší song takže mě to chytlo daleko víc. A jestli má Adéla navíc i problémy s intonací a není to taková pěvecká hvězda jak se nám ji snažila produkce předhodit, tak jen doufám že v soutěži moc dlouho zaclánět nebude protože mě stejně bavit nebude ať už bude zpívat dobře nebo ne. Tudíž je to u mě úplně jedno.

9
Kulihrášek
Reagovat

Tak to je gól, že zrovna DJ Vlado kritizuje někoho za šišlání a protekcionismus. Jo, jo, Mišík zabírá místo talentovaným zpěvačkám, nejlépe hoooodně mladým, nad kterými by se dalo slintat :D

10
Tomáš
Reagovat

Ještě mě trochu zamrzel nepostup toho učitele, David Majliš se jmenoval. Myslím že postup si zasloužil, postoupili i horší. Na druhou stranu ale byl vážně hodně obyčejný a nevím moc jak by si poradil s jinými styly¨než s tím co předvedl na castingu. A u lidí by stejně asi moc nebodoval jak diváky znám. Takže je to asi vlastně nakonec jedno. Podobný případ je i Vlastimír Povolný, který ale postoupil. Ten by mohl být mým typickým favoritem ale přijde mi až tolik obyčejný a nevýrazný že ani mě dokonce moc nezaujal a moc si ho nepamatuju a zapomínám na něj. :-D A to bohužel není dobré. A jestli se mi někdo z chlapů nelíbil, tak to byl ten Cibula o kterém ani nevím že byl loni v Hlasu. To sem myslel že bude na hvězdnou pěchotu a oni ho poslali dál. Další úplně nevýrazný týpek.

Co mě mrzí, už zase se píše že letos jsou kluci slabí. Stejně tomu bylo i u minulé SS, i u té před minulé a ve všech třech řadách Hlasu. Tak já nevím, buď se talentovaní chlapi už nerodí a nebo je televize schválně z nějakého důvodu eliminuje. Myslím že i letos to vyhraje baba a že se v SuperStar mužského vítěze už nedočkáme. Pravda, ještě je na tyhle soudy brzy po třetím castingu, ještě nebyli Jan Nic ani Matěj Vávra ale to v této show rozhodně taky žádní favoriti na vítězství nebudou bez ohledu na to jak talentovaní jsou. Jestli letos vyhraje chlap, tak to pro mě bude největší překvapení letošního roku. Už tomu vůbec nevěřím.

11
Violete
Reagovat

Mne se libily Sandrine, Nikola a Veronika Weissova, to je muj cerny kun souteze. Tady je video pred ctyrmi lety a vidim tam posun https://youtu.be/pFZzUC6Ofcg.

12
Violete
Reagovat

A z kluku budu fandit Jaroslavu Olahovi z minuleho dilu, konecne nekdo jako Vino Alan, doufam, ze to cele vyhraje ;-)

13
Tomáš
Reagovat

@Violete: Ahoj, tak to můžeme doufat spolu.

14
DJ Vlado
Reagovat

@Violete: BINGO!!! Už na začátku jsem si říkal, koho (kromě Rag ‚N‘ Bone Mana) mi Jarda připomíná a taky mě napadl Vino :-) Mužského favorita máme tedy společného (+ z holek Sandrine, i když to není moje hlavní favoritka, tou je Alica) :-)

15
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Tak tohohle mužského favorita tu máme společného už minimálně tři. Doufám že to Jarda aspoň v soutěži někam dál dotáhne a že nás o něj produkce nepřipraví. U holek ta Sandrine není špatná ale u mě zatím vede Diana. Naopak s Alicou ti radost neudělám, její projev se bohužel natolik podobá Emmě že to bude nejspíš nepřekvapivě moje hlavní antifavoritka. :-D

16
Violete
Reagovat

@Tomáš: Já na tenhle tip zpěváka v našich končinách čekám už dlouho, tak snad se dostane daleko.
@DJ Vlado: Jak já tehdy byla zklamaná, když Američani zvolili Tata Stevense, ale dalo se to čekat, že country zpěvák to převálcuje.

17
Tomáš
Reagovat

@Violete: No uvidíme jestli nám produkce letos zase všechny zajímavé chlapy nevyhodí aby umetli cestičku pro další dívčí vítězku. Nezbývá než doufat v zázrak. Jinak ten americký X Factor o kterém je tu zrovna teď řeč sem taky sledoval a já tam fandil Vinovi i Tateovi, líbili se mi oba. Mrzelo mě když Simon Vina nespravedlivě zařízl a když vyhrál Tate, tak to bylo snad poprvé a naposledy kdy mi v nějaké pěvecké show vyhrál můj favorit. :-D

18
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Pamatuj, co jsi mi slíbil, když pro tebe něco udělám (že to nedopadlo je už věc jiná) :-D

@Violete: Mně Tate jako vítěz nevadil, minimálně proto, že nosil klobouk a byl mi vizuálně podobný :-D Mojí srdcovkou v tom ročníku byla Beatrice, jejíž tvorbu sleduju dodnes, ale měl jsem hodně rád i zbylé dvě „malé piva“ Carly a Diamond, z chlapů byl mojí jedničkou Vino a ze skupin Fifth Harmony, které zplodily jednu z největších současných megastars – Camilu Cabello, ve které jsem hvězdný potenciál viděl od začátku :-) Ačkoliv ten ročník byl hojně kritizovaný, já ho měl rád právě kvůli soutěžícím, kteří se mi hodně trefili do vkusu :-)

19
Violete
Reagovat

@DJ Vlado: Když zpíval Tate, tak to kolem mě prošumělo jako nic, ale Vino to byly emoce ve zpěvu a přesvědčivý projev ze srdce. Fift Harmony byly super, ty jsem měla také ráda. Jinak nezapomenutelná byla i CeCe Frey, tím svým chováním a jak dala I´m sexy and I know it. Tenkrát jsem ji nemusela, ale má docela zajímavé písně https://www.youtube.com/watch?v=dBO7XWjpqWg. Takové „zlobivé“ zpěvačky pak mají něco do sebe. Proto sázím na Nikolu, doufám, že v Superstar vydrží.

20
Mirek
Reagovat

můžu se jenom zeptat, jestli nevíte kdo bude moderovat a kolik bude finálových kol

21
Adam
Reagovat

Jsem spíš čtenář téhle diskuze a normálně sem moc nepřispívám, ale všiml jsem si, že jsou tu často dotazy ohledně harmonogramu tohoto ročníku. To by vás možná mohlo zajímat, že Bagárová včera ve stories na instagramu prozradila, že by finále Superstar měla stihnout ještě před porodem a zároveň se svěřila, že je už ve 28 týdnu těhotenství. Pokud tedy nekecá, tak by měla rodit za +- 12 týdnů, během kterých by podle jejího tvrzení měla soutěž dospět do finále. A když si vezmete, že nás čeká ještě 5 castingů, tak na zbylé fáze soutěže by mělo zbývat cca 7 týdnů, což je teda zatraceně málo. Berte to zatím spíš rezervou, je to jen dedukce čistě na základě toho, co Monika tvrdí na instagramu, ale myslíte, že tenhle ročník bude co se týče délky opravdu tak ošizený?

22
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: To jsem ti slíbil a to znamenalo že ji nebudu urážet nijak vulgárně jak sem to třeba u jiných dřív dělal ale kritizovat slušně za to že mě nebaví, že je pro mě nudná atd. to ji samozřejmě budu muset protože to bych o ní jinak vůbec nemohl ani psát. :-D Doufám ale že si Nova a Markíza tuhle holku jako asi už stopadesátou dívčí vítězku v řadě nevybraly. To už bych byl raději kdyby to byla Diana, která aspoň na castingu zpívala song co se mi líbí i když samozřejmě nemůžu vědět jaké věci si bude vybírat dál. Takže budu opět i když zřejmě asi zase marně doufat že vyhraje chlap a že nebudu muset moc kritizovat.

23
Tomáš
Reagovat

@Adam: Já myslím že je to klidně možné že finálových kol bude nejméně ze všech ročníků. Ten vysoký počet castingů o tom jasně napovídá. Prostě se šetří na nesprávných místech ale my s tím bohužel stejně nic nenaděláme. Ten harmonogram vysílání by ale už měl být zveřejněn, nechápu důvod proč ještě není.

24
Patrik
Reagovat

@Tomáš: Mě to strašně připadá že jedeme podle německé superstar tam dokonce měli 12 castingů + 6 Recall a myslím si že budou mít jenom 4 live show tak aby jsme to neměli podobné , vím že máme 8 castingu ale i tak

25
Mila
Reagovat

Taky doufám, že vyhraje chlap, snad se teprve objeví!

26
Tomáš
Reagovat

@Mila: Třeba se teprve objeví a třeba už tam byl ale prosím boha ať to není zase další holka protože těch už u nás v posledních letech vyhrálo tuhle a podobné show tolik že by tomu snad ani nikdo nevěřil. Je fakt zvláštní že i diváky to pořád baví posílat na první místo babu už tolik let po sobě a že si nežádají konečně nějakou změnu. Pokud to teda není zmanipulované. Ale ať mi nikdo netvrdí že talentovaní chlapi tam nejsou. Produkce je prostě vždy různě odstřelí a vybírá si pro diváky toho koho chce. Jestli se nedočkáme letos a vyhraje to třeba Alica nebo Diana, tak si myslím že se nedočkáme už vážně nikdy.

27
Tomáš
Reagovat

Tak ta Diana kterou dnes poslali dál byla hrozně afektovaná a při zpěvu mi byla vyloženě protivná. Takže za mě teda vůbec to na postup nebylo. A ten zpívající pár jako šlo to, bylo to na postup ale těžko soudit když si vybrali písničku, která jim šla vyloženě na ruku. Ukáže se co v nich je až podle dalších songů. Ale jako něco vyloženě extra jsem v nich taky neviděl.

28
Prochor
Reagovat

@Tomáš: Mně se v mužském partu spíš líbí hlubší hlas jako má Hansard. Vzpomněl jsem si hned na Emmu a Dana ve Žlutých lázních. kteří to dali super.

29
Tomáš
Reagovat

Silvester byl celkem fajn, má zajímavou barvu hlasu. Ta patnáctka co postoupila teď za mě brutální nuda takže bych ji rozhodně postoupit nenechal.

30
bobina
Reagovat

@Tomáš: Tome, nejsi sám. kdo si přeje vítězství kluka.
Já sleduji téměř všechny pěvecké soutěže a vždy mne baví kluci víc než holky, Mně připadá. že každý slušně zpívající kluk je originál. kdežto holky jsou tak trochu na jedno brdo. Nejvíc jsem zatím byla spokojená s vítězi briského x-factoru. Letos zatím nic moc.

31
Tomáš
Reagovat

Pavel Šareš, takovej úžasně charismatický kluk, skvěle se na něj koukalo a úžasná barva hlasu. Pro mě jeden z nejzajímavějších typů jaký tam zatím letos byl. Sympaťák a byl by to magnet na baby. Tomu bych fandil jak blázen. A oni ho ti dementi vyhodí? Tak už nám to zase začíná, ještě ani nemáme finálová kola a já už sem zase brutálně nasraný. Tenhle vyhazov fakt nemůžu vydýchat, zasloužil si jít aspoň do divadla. Habera mě zklamal na celé čáře. Ty všechny slepice co přišly po Pavlovi jdou úplně mimo mě. To asi zase letos bude pěkný SHIT!

32
Saskie
Reagovat

Tak co si zatím matně pamatuju z dnešních castingů. Arménská Diana nebyla zlá, ale ze začátku jsem si nebyla jistá, jestli se mi líbí nebo vlastně ne, přišlo mi to takové dost dietní, ale po chvilce naopak jsem si říkala, že to zpívá s takovou lehkostí, takže za mě ano, ale je tam minimálně tucet zajímavějších. Pavel Šareš se mi taky dost líbil, nechápu, proč ho neposlali dál. Pak ta zrzavá Jana, která prý úžasně frázovala. Za mě nuda. Cikánský Balog, i když někdy mu to dost ujelo, myslím, že by s ním šlo úžasně pracovat, měl zajímavý hlas. Sice jsem si už předem řekla, že bude asi tragéd, ale nakonec mile překvapil. Ta dvojice, ta holka měla fakt moooc hezký hlas. Vlastně první postupující dvojice, co jsem viděla.

33
Saskie
Reagovat

Ještě se mi moc líbil ten týpek, co měl jiný hlas při mluvení a zpívání, ten „moderátor“, co ho nechtěli. Moc zajímavý týpek pro mě.

34
Tomáš
Reagovat

Aspoň že toho Samuela pustili dál, ten byl taky dobrej. Ale stejně měl namále a daleko asi nedojde. Pro mě dnes jasná jednička Pavel a sem fakt hodně zklamanej.

35
Tomáš
Reagovat

Ty baby mě fakt už v SuperStar nebaví, ani ta poslední s tím kloboukem mě nezaujala. Všechny jsou na jedno kopyto. Prostě je tam už za poslední roky přebabováno a chce to konečně schopné zpěváky kluky. Buď to produkce konečně pochopí a nebo pokud zase letos vyhraje baba, tak už asi na příští SS kašlu jestli ještě nějaká další někdy bude. Už mě tohle vážně nebaví.

36
Saskie
Reagovat

Tak ta poslední Tereza je pro mě jedna z nejlepších, co zatím ukázali na castingu za všechny 4 díly. Určitě zajímavá vším. Jediné, co mě rušilo, byl trochu její outfit od pasu dolů. To moc mému oku nelahodilo. Nicméně pěvecky fakt super, mám nějaké koně i z minulých dílů, zatím určitě nemám vybrané, kdo se mi líbí nejvíc. To až zhlédnu všechny díly, ale mezi favority patří v náhodném pořadí:

Timotej Májský
Dominika Rovňanová
Veronika Weissová
Michal Šafrata
Jaroslav Oláh
Diana Kovalová
David Jakubkovič
Vlastimír Povolný
Tereza z tohoto dílu (nevím příjmení)
A bohužel si celkově nepamatuju všechno z dnešního dílu, možná později ještě někoho přidám

A nesdílím nadšení pro Alicu a Adélu, za mě obě úplně nudné. Nepopírám jejich pěvecké kvality, ale nikdy se nestanou mými favoritkami. Tím jsem si jistá na 95 %.

37
Bezík
Reagovat

No jo, tak zase přehlídka exotů. Kluci jsou letos absolutně beznadějní (zdravím Tomáše :-D), do finále bych z toho co zatím ve všech dílech bylo nevybral ani jednoho. Z holek mě tentokrát zaujaly jen dvě, Jana Selická a Tereza Navrátilová, přičemž Jana víc, paradoxně postoupila s odřeným hřbetem kdy ji oba pěvečtí laici v porotě chtěli vyhodit. Tím jsem si uvědomil, že přes ty dva bude mít problém přejít kdokoliv projevem trochu „nekomerční“.

38
Monika
Reagovat

Ta posledni slecna me vubec neoslnila, nelibila se mi jeji barva hlasu a vubec mi prisla old school, nudna a nevyrazna. A nechapu postup totalne preceneneho kluka z duetu, cele to tahla jeho frajerka, on tam jen obcas neco zaknoural, prisel mi velmi velmi prumernej a nedivila bych se kdyby v solo zpevu v divadle se zcela utopil.

39
Monika
Reagovat

Za me dnesni jednickou je zrzka Jana, takove krasne hubenoucke stvoreni, zajimavy prednes, symposka, mam ji celkove hodne vysoko. Z bab asi jako jednicku zatim.

40
Monika
Reagovat

Cim dal vic mi vadi Patricie, nechapu proc tu nabidku dostala a proc ji prijala (jo prachy no jasne…). Vzdyt je strasna, porad se jen rozhlizi kolem sebe, aby nahodou neudelala nejakou botu. Zpevu absolutne ale absolutne nerozumi, kolikrat ani nevi co ma placnout. nejvetsi omyl v historii SS.

41
Pavel
Reagovat

Zdravím všechny, mohu se zeptat, jakou skladbu zpívala Jana Selická? Děkuji moc za případnou odpověď.

42
DJ Vlado
Reagovat

@Bezík: @Monika: Vzácná shoda nekomerčního Bezíka, komerční Moniky a komerčně-nekomerčního DJ Vlada :-D Jana Selická, vizuální dvojče Janet Devlin, se mi dneska taky líbila ze všech nejvíc a je to z holek u mě dvojka hned za Alicí :-)

Jinak Tereza Navrátilová není úplně neznámá, hrála už Julii v muzikálovém Romeovi a Julii, kde se alternovala s Andrejkou Gabrišovou :-) V jiném muzikálu ale zatím údajně nehrála (což si musím ověřit u Andrejky), takže osud Romana Tomeše ji nemusí postihnout :-)

43
DJ Vlado
Reagovat

@bobina: No zrovna o mužských vítězích XF UK bych netvrdil, že jsou „co kus, to originál“, jelikož s výjimkou Jamese Arthura a částečně Bena Haenowa (který už ale patřil do Overs) mi přišli jak přes kopírák, tzn. solidní až výborný zpěv, ale generické kantilénové hlasy nadužívající falzety a hlavně nevýrazné osobnosti (což by se zpěvačkám na jejich místě neodpouštělo) :-/ To už zajímavější byli imho mužští vítězové American Idolu, i když ti převážně taky byli z jedné kategorie (pro změnu WGWG) :-)

44
Belisana
Reagovat

Ta dívka z toho duetu, Martina Koniariková, mi připomněla Annu Veselovskou z Hlasu. Ani nevím proč. Něčím.

45
Violete
Reagovat

@Bezík: Ja jsem byla take unesena z Jany Selicke, vubec jsem nechapala, ze malem neprosla.Trochu jako Tori Amos, takovy typ divozenky a elfky. Za me nejvetsi objev u holek.

46
Bezík
Reagovat

@Violete: Já se tomu nedivím, protože ti dva laici v porotě mají zjevně dost prachmizerný hudební vkus (míněno v tom komplexním smyslu) a hlídají si to čistě businessově, tomu minimálně Mareš rozumí. A Jana není ten klasický „kšeftovní“ týpek, takže pro ně ne.

47
Violete
Reagovat

@Bezík: A pritom takovi zpevaci jsou nejvice ohrozeny druh a prave ty by meli podporit, jeste ze Habera ji poslal dal.Stejne tak ten kluk, co mel anglickou vlastni tvorbu, mel namale a ten si take podle me jednoznacne zaslouzil jit dal.

48
Tomáš
Reagovat

@Bezík: Já tebe letos už ani nezdravím, myslím že to nemá smysl.

Pavel Šareš rozhodně absolutně beznadějný nebyl. Ten kluk tam přišel a měl úplně všechno. Měl skvělou barvu hlasu a nekopíroval Maroon 5, zpíval ten song úplně po svém. Prostě ten kluk je originál. Navíc měl charisma jako blázen a dokázal udržovat oční kontakt s posluchači. Nechápu jediný důvod proč ho porota vyhodila, to mi hlava opravdu nebere. Paradoxně jediní zde kritizovaní nezpěváci Leoš a Patricie by ho dál poslali, za to zbylá trojice profíků v tomto případě pořádně zklamala. Že Čekovský a Habera nepoznají talent to jsem fakt nečekal. A Monika? Vyhodila zpěváka, který měl možná lepší a zajímavější barvu hlasu než ona sama a rozhodně to uměl i lépe rozbalit. Až doteď mi Monika nevadila ale včera mě fakt nakrkla. Pavel z toho co zatím bylo na castingu patřil do Finále tak jako málokdo. Opravdu nechápu myšlenkové pochody poroty, které je vedly k tomu ho poslat domů. Hlavně že ukrajince Vasila v prvním dílu dál pustili, tak si ty dva schválně porovnejte! To samé včera ten Samuel. Ten kluk byl skvělý, krásný hlas a Monika mu řekne že jeho zpěv je vlažný? Měla by si vzpomenout na to že sama v době svého účinkování v Superstar žádná velká hvězda nebyla, měla pro někoho zajímavou barvu hlasu to ano ale vyšlo jí hlavně semifinále, ve finálových kolech se už jenom trápila a vorala co mohla, byla tam jako leklá ryba a myslím že nebýt jejího vzhledu, tak by se ani nikdy tak daleko nedostala. Taková Leona Šenková byla daleko lepší zpěvačka. Možná mě za to DJ Vlado rozcupuje ale řekl bych že i za svůj posoutěžní úspěch může Monika vděčit především svému vzhledu a šikovným manažerům co jí dokážou udělat dobrou reklamu. Ty její písničky to je pro mě hrůza. Do včerejška mi nevadila ale jak začne vyhazovat zpěváky, kteří si to nezaslouží tak to tedy ne. Kluci nejsou absolutně beznadějní, produkce tohoto pořadu je absolutně beznadějná. Kéž by to už někdo konečně pochopil.

49
Bezík
Reagovat

@Tomáš: Šareš, Šareš, musel jsem se jít podívat kdo to byl. Nooo… asi hezkej kluk, pakliže to oceníš, já mužskou krásu moc neocením, ale zatím opravdu hodně amatérské, obávám se že v dnešní zrychlené SS není na práci takovými čas.

50
Tomáš
Reagovat

@Bezík: No teď tě musím pochválit že sis dal aspoň práci a našel si ho, ostatní ho tu asi ani nezaregistrovali. Mě to zase tak amatérské nepřišlo a ta jeho barva hlasu mi přišla úplně super. Třeba by s ním zase tak moc práce nemuselo být. Když si vzpomenu že v minulosti byly ve Finále typy jako Dolinek, Záhorovský, Šeps atd… a myslím že i letos už postoupili slabší a méně zajímaví soutěžící než tenhle. Myslím že je ho fakt velká škoda.

51
Tomáš
Reagovat

Moje Top 3 tohoto dílu :

1 Pavel Šareš – Prostě pro mě nejlepší typ ze všech soutěžících v tomto díle a nejzajímavější barva hlasu. Vůbec nechápu proč ho neposlali aspoň do divadla, za tohle Haberu, Čekovského a Bagárovou proklínám do pekel.

2 Samuel Meyers – Další krásná barva hlasu a je to písničkář, ty mám moc rád. Takový československý Ed Sheeran. A taky měl u poroty namále. Oni tam prostě nechtějí originální a skvělé kluky zpěváky aby to náhodou nějaký z nich nevyhrál a aby to mohla vyhrát zase jako vždy baba. Takže je mi jasné že divadlo bude pro Sama konečná.

3 Silvester Roštár – Další unikátní barva hlasu, navíc uvolněný sympatický týpek. I když mám tendenci fandit spíš rockerům a Silvesterovi budou sedět podle mě spíš měkčí a popovější styly tak musím říct že mě i tak zaujal a v dnešní situaci v této show už musím být rád za každého aspoň trochu schopného mužského zpěváka, který se líbí i porotě.

Zamilované duo na mě bylo moc přeslazené a baby šly mimo mě tentokrát úplně všechny. Ta poslední Tereza umí zpívat, o tom žádná ale pro mě je barva jejího hlasu na rozdíl od hlasů kluků úplně tuctová a zaměnitelná, navíc ani jako typ není vůbec výrazná. Spočítal by někdo kolik podobných dam v klobouku už v téhle a podobných soutěžích bylo? Totální nuda a ten nahraný příběh s tatínkem a vzkazy od poroty, to byla snad největší trapnost jakou sme zatím letos mohli v SS vidět. Celkově mě v tomhle díle pořádně hnula žlučí porota a to hlavně vyřazením Pavla. Jestliže minule u Reného Matláška se dal vyhazov pochopit protože to vážně bylo takové jalové, tak tady to spravedlivé skutečně nebylo.

52
Violete
Reagovat

@Tomáš: Tak ja doufam, ze pro Samuela divadlo nebude konecna, bavilo me jeho vystoupeni a hlavne si sklada texty, to je plus.Silvester take zajimavy, snad jeste ukaze, co v nem je.

53
Tomáš
Reagovat

@Violete: Taky budu doufat ale nevím jestli to nebude marné. Přitom když si vezmu že ve finále minulé Superstar byl takový Pružinský nebo Borkovec, tak Samuel už jen podle toho castingu bych řekl že musí být daleko lepší a talentovanější. Ale o talent tady vůbec nejde, jde o to koho určí produkce jako finalisty. Stále mám pocit že porota je jen takový prostředník. Proto to se Samem moc dobře nevidím ale rád bych se pletl. Silvester se jim docela líbil, tak uvidíme jak to s ním dopadne. Škoda toho Pavla sakra.

54
Bezík
Reagovat

@Tomáš: Ty seš ten motorkář z Říčan ? ;-)

55
Tomáš
Reagovat

@Bezík: Motorkář nejsem a z Říčan taky ne.

56
Bezík
Reagovat

@Tomáš: Tak to jsem na FB poslal žádost o přátelství jinému Mrhovi :-D

57
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Omylem jsi zadal mail místo jména, tak jsem ti to změnil (ale Bezík ještě na ten mail stihl zareagovat) :-) Nezasloužíš si to, ale jelikož desáté narozeniny se nedají odkládat na dobu až dostaneš rozum… :-D

58
Bezík
Reagovat

@DJ Vlado: No jo, já jsem koukal že než jsem dopsal post, zmizelo to :-D Tak to když tak smaž i u mě ;-)

59
DJ Vlado
Reagovat

Rekap je venku :-)

Přidat komentář