Prevádzková hmotnosť trochu klesla tým, že práve nebolo nutné používať komponenty na pohon prednej nápravy. Predsalen, motor je v streda a najbližšie k nemu je náprava zadná. Huracán s pohonom iba zadnej nápravy má prevádzkovú hmotnosť 1 388 kilogramov.

Motor však ostal bez zmien oproti štvorkolke. Za sedadlami tróni 5,2-litrový atmosférický desaťvalec. Dosahuje výkon 455 kW (610 k) a krútiaci moment 560 Nm. Spolupracuje výhradne s automatickou prevodovkou, ale v tomto prípade to nie je na škodu.

Lamborghini Huracan EVO RWD - zadný difúzor je špecifický pre túto verziu Zdroj: Lamborghini

V zákrutách tak bude omnoho ľahšie utrhnúť zadnú nápravu a prejsť ju pekne bokom.Všetok výkon dokáže vysterliť kupé na stovku za 3,3   sekundy a maximum je na hodnote 326 kilometrov za hodinu.

Na rozlíšenie má zadokolkový Huracan iný predný spojler na nárazníku a tiež iný zadný difúzor. K zákazníkom sa nová verzia športového vozidla dostane na jar tohto roka. Riaditeľ Automobili Lamborghini, Stefano Domenicali o aute povedal: „Huracán EVO s pohonom zadnej nápravy je serióznym náradím v rukách vodiča. Zážitok dodáva samotný hardvér. Toto auto má pripomínať čisté základy vývoja našich vozidiel. Vodič je v centre výkonov s nefiltrovanou spätnou väzbou a emotívnejším a viac pohlcujúcim jazdným zážitkom.“

Lamborghini Huracan EVO RWD - výkon posiela na zadné kolesá Zdroj: Lamborghini