Smer sa síce netajil tým, že inšpiráciu pre svoje video našiel za hranicami, no práve z toho môže mať problém.

V roku 2015 sa B. Netanjahu rovnako snažil napomínať detské verzie neposlušných politických protivníkov. Za spotom stála agentúra Shaviv Strategy & Campaigns.

Ide o rovnakú agentúru, ktorá na kampani spolupracovala aj so súčasným bratislavským primátorom Matúšom Vallom alebo prezidentkou Zuzanou Čaputovou. Rovnako pomáha aj koalícii PS/Spolu, no po čase sa ich cesty rozdelili.

Zakladateľa tejto agentúry Arona Shaviva obviňujú v Čiernej Hore z účasti na neúspešnom pokuse o štátny prevrat spred dvoch rokov, no koalícia to ako dôvod ukončenia spolupráce s ich slovenským konzultantom Michalom Repom neuviedla.

Ako píše týždenník .týždeň, agentúra má teraz zvažovať právne úkony proti strane. Smer si 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa