Základom celej úpravy je vylepšenie motora. Práve spolupráca s BMW otvorila tejto Toyote cestu k úprave od renomovaného nemeckého úpravcu. Pod kapotou je trojlitrový radový šesťvalec s výkonom 250 kW (340 k). A od AC Schnitzer má výkonu viac.

Po zásahu sa posunula maximálna hodnota na 294 kW (400 k). Kvôli ešte brutálnejšiemu zvuku je vzadu nový tlmič výfuku a karbónový koncový diel. Všetky tieto modifikácie úpravca certifikuje, aby sa s nimi dalo jazdiť bez obáv v akejkoľvek krajine.

Toyota Supra AC Schnitzer - v ponuke budú aj jednotlivé diely Zdroj: AC Schnitzer

Okrem motora sa AC Schnitzer venoval aj výzoru. Predná časť má novú spodnú časť nárazníka, ktorá tiež pomáha aerodynamike. Predný spojler vizuálne rozširuje opticky auto. Zadný spojler je však trochu zvláštny a nehodí sa ku tvarom auta. Je však funkčný a nastaviteľný pre konkrétnu situáciu.

AC Schnitzer vie dodať aj set 20-palcových diskov s rôznymi tvarmi. Je to o palec viac ako majú štandardné disky. Rovnako sa podarilo úpravcovi zmeniť podvozok. Kompletný balík tlmičov a pružín je plne nastaviteľný a vie meniť svetlú výšku. Štandardne je o 25 milimetrov nižšia ako je v sériovej verzii.

O cenách zatiaľ úpravca nehovorí, ale jednotlivé prvky budú dostupné aj jednotlivo.

Toyota Supra AC Schnitzer - zadné krídlo dizajnu veľmi nesedí Zdroj: AC Schnitzer