Nový model príde s názvom Prime a bude tiež najvýkonnejšou a zároveň najúspornejšou verziou modelu. Spaľovaciu časť ústrojenstva predstavuje rovnaký štvorvalec s objemom 2,5 litra ako je v konvenčnom hybride.

Celkovo s novým elektromotorom však ponúka výkon 225 kW (306 k). Na stovku sa plug-in hybrid dokáže dostať v priebehu 6 sekúnd. To znamená, že RAV4 je druhý najlepšie zrýchľujúci model automobilky po Supre.

Toyota RAV4 Plug-in hybrid - kufor sa vraj nemzmenil Zdroj: Toyota

Na jedno nabitie batérie dokáže RAV4 Prime prejsť až 60 kilometrov, čo patrí k tomu najlepšiemu na trhu. Touto hodnotou dokáže prekonať aj plug-in hybrid Prius. Toyota umiestnila batérie pod podlahu kufra, čím zachovala dostatočný objem na batožinu.

V ponuke sa nová verzia objaví v polovici budúceho roka. To znamená teoretickú možnosť o žiadanie dotácie na plug-in hybrid, ktorú by mohlo poskytnúť ministerstvo hospodárstva. Cena totiž nebude dosahovať stanovenú hranicu 50-tisíc eur.

Toyota RAV4 Plug-in hybrid - interiér sa takmer nelíši Zdroj: Toyota