Od bežných hybridných UX sa líši len v detailoch. Najmä je to teda označenie na veku kufra a absencia akéhokoľvek výfuku, aj toho schovaného za nárazníkom. Konektor nabíjania je dokonca skrytý za takmer rovnakými vrátkami ako je na hybridoch hrdlo nádrže.

Vnútri prichádza prepracovaný informačno-zábavný systém, v ktorom je možnosť pripojiť telefón cez Apple CarPlay, či Android Auto. Ale najmä zobrazuje lepšie veličiny dôležité pre elektrické vozidlá.

Nový Lexus UX300e bude mať hmotnosť 1 900 kilogramov a jeho predný elektromotor ponúkne výkon 150 kW (204 k). Kvôli aerodynamike bol malý crossover znížený až o 20 milimetrov. Aerodynamika si vyžiadala aj použitie špeciálnych diskov.

Lexus UX300e - nabíjací konektor je pod dvierkami Zdroj: Lexus

Na jedno nabitie batérie s kapacitou 54,3 kWh prejde UX300e až 400 kilometrov, ktoré sú odmerané podľa WLTP. V súčasnosti sú elektroautá v kurze a preto automobilka pripravuje aj ďalšie elektrické modely.

Model UX300e je primárne určený pre trh v Číne, ale bude sa predávať aj v Japonsku a v Európe.

Lexus UX300e - stav je možné monitorovať cez aplikáciu Zdroj: Lexus