Podkladom na vytvorenie interaktívneho testu bol prieskum o slobode a peniazoch realizovaný agentúrami Insight Diver a G82 v auguste a septembri 2019 na vzorke 1 580 respondentov bez záväzkov vo veku od 15 do 30 rokov.

Na základe vnímania hodnoty slobody a finančného správania vzišlo z prieskumu 11 rôznych typov mladých Slovákov, s ktorými kampaň pracuje.

Hlavným médiom je spomínaný interaktívny test, kampaňové video je galériou s charakteristikami 11 „typov“ mladých ľudí, na ktoré prišla Slovenská sporiteľňa skúmaním ich lifestylu a finančného správania.

„Pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie sme chceli ako inovatívny a zodpovedný líder vzbudiť u mladých ľudí zvedavosť a premýšľanie o hodnote slobody, ale aj peňazí. Sloboda je pre mladých hlavne o pocite ‚byť sám sebou‘, peniaze sú pre nich dôležité, ale nespájajú ich automaticky s pocitom životného šťastia. Naším zadaním bola personalizovaná kampaň, založená na dátach, ktorá prinesie originálnu a digitálnu brand experience,“ vraví Dáša Juríková, riaditeľka marketingu Slovenskej sporiteľne.

Dôležitá bola podľa podľa nej aj relevancia banky, preto je súčasťou výsledku testu finančná rada na mieru, produktová ponuka na konkrétny účet, či „nežný tip“ na mobilné platenie alebo kontakt na internetovú poradňu pre mladých.

Pri kampani banka spolupracovala s agentúrami Zaraguza a Wavemaker. Konzultantom a partnerom projektu je internetová poradňa pre mladých IPčko.sk.

Sloboda je v tebe, tvrdí v kampani k revolúcii Slovenská sporiteľňa

Vizuál kampane Sloboda je v tebe Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Vizitka kampane

Agentúra: Zaraguza

  • Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
  • Stratég: Juraj Pobjecký
  • Art director: Milan Malý
  • Senior copywriter: Eva Myjavcová
  • Social media: Nela Pazderková, Nina Čepková, Michaela Stanová
  • Account: Eva Klimeková
  • režisér: Peter Ehrenberger
  • kamera: Igor Smitka
  • produkcia: Protos Productions : Andrea Mlynková, Barbara Kipsová
  • postprodukcia: studio Ekran : Peter Košťál
  • strih: Marek Královský

Agentúra: Wavemaker

  • Strategy: Branislav Marko
  • Research: Romana Šipoldová
  • Account: Lucia Kupková Bartoníčková
  • Content Development: Jakub Lazarčík