Výber týždňa @maléPODNIKANIE.sk: 43-45/19

Pozrite si náš výber toho „naj” (nielen) v slovenskom malom podnikaní za uplynulé týždne..


#podnikateľsképrostredie

Keby to nebolo tak, že štát si to najskôr vymyslel a teraz sa tvári, ako by mal dostať medailu, označili by sme to jednoznačne za dobrú správu. Od decembra totiž úradníci pri vybavovaní akejkoľvek agendy so štátom nemôžu od vás žiadať ďalšie potvrdenia a budú si ich musieť dohľadať sami (dalito.sk).

O inkubátore Národného podnikateľského centra porozprávala konateľka Nature s.r.o. Natália Gápľovská (Slovak Business Agency).

#ľudiaapríbehy

Dvaja mladí Slováci spojili znalosti z marketingu a farmácie. Vznikli z toho kvalitné sypané čaje Wilfred (Forbes).

Úspešní slovenskí producenti čokolády Lyra z okolia Nitry získali aj prestížne ocenenie Great Taste Awards (polnoinfo.sk).

Šiť začala už na škole, neskôr na nej učila a dnes je z nej uznávaná svadobná módna návrhárka. Príbeh Veroniky Kostkovej z Trenčína si prečítajte na podnikajte.sk.

Tancovanie a škola ho priviedli k myšlienke založiť firmu Dancehaus. 25-ročný Jakub Kazík to opisuje v rozhovore na portáli Zero2Hero.

Slovenská firma MERCHYOU zameriavajúca sa na potlač oblečenia poskytuje svoje služby úspešným firmám ale aj naozajstným svetovým hviezdam (Forbes).

#marketingastratégia

Z blogu Visibility sa tradične dozvedáme zaujímavosti zo sveta marketingu. Tentokrát ponúka päť noviniek, ktoré by mali zaujímať social media manažérov.

Inovácie by sa mali týkať všetkých aspektov podnikania, biznis modely nevynímajúc. V blízkej budúcnosti by vážnym otrasom mohli čeliť tradičné banky (Trend).

#kalendáraeventy

Bolo zahájené prihlasovanie na jubilejný, dvadsiaty ročník súťaže Podnikateľka Slovenska (Slovak Business Agency).


Erik Kubička
11. 11. 2019

Foto: wilfred.sk