Československá Kofola kúpila 100-percentný podiel pražskej firmy Espresso začiatkom tohto leta. Tá približne dvadsať rokov prináša na náš a český trh kávu Café Reserva a čaje Dilmah. Do jej portfólia patria aj barmanské sirupy Maison Routin a kávovary Faema.

Producenta čajov Leros vlastnila Kofola už predtým, patrí jej od vlaňajška. Čech K. Hrbek, ktorý je po novom na čele marketingu v Leros, sa podieľa na komunikácii značiek spoločnosti Kofola 15 rokov. Najskôr sa venoval značke Kofola, posledné štyri roky riadil marketing všetkých brandov spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Jeho nástupca zo Slovenska P. Chalupka v minulosti pôsobil aj ako marketing manager v spoločnosti Rover a brand manager v spoločnostiach Stock Slovakia a Heineken Slovensko. V Kofole pôsobí s krátkou prestávkou 13 rokov.

Kofola hlási zmeny na poste šéfa marketingu

Pavol Chalupka Zdroj: Kofola

V Kofole sa najskôr ako brand manager venoval značkám Jupí a Jupík a neskôr mu na Slovensku zverili značku Kofola Original.

Ako senior brand manager riadil do roku 2012 marketing značiek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Ostatných päť rokov strávil na čele Rajec tímu a celého vodného portfólia spoločnosti Kofola.

„S Kofolou sa pozitívne ovplyvňujeme už podstatnú časť môjho života. A tak sa teším na napĺňanie nových predsavzatí, ktorými sú riadenie najúdernejšieho marketingového tímu v ČeskoSlovensku a nová éra upevňovania všetkých našich značiek v srdciach spotrebiteľov,“ hovorí P. Chalupka.