Najväčšiu zmenu prednej časti predstavuje nová maska chladiča. Je väčšia a hlavne nižšia. Aj preto sa lepšie hodí do súčasnej ponuky automobilky. Má, na rozdiel od A4, výplň s tvarmi včelieho plástu. To je vlastne pre RS modely Audi charakteristické.

Predok ešte menia zatmavené reflektory. Tiež využívajú LEDkové systémy štandardne, ale za príplatok je maticový systém s adaptívnym lúčom. Oproti bežným A4 je karoséria v oblasti blatníkov rozšírená. Je to kvôli nutnosti širších pneumatík.

Zadná časť modelu má novú čiernu lištu medzi svetlami. Interiér zase prezentuje 10,1-palcový dotykový displej. To však znamená aj fakt, že Audi je ďalšou značkou, ktorá sa definitívne zbavuje ovládacieho kolieska. Pri modeli RS dokáže nový displej zobrazovať preťaženia a časy na okruhu.

Audi RS4 Avant - zadné svetlá prepája čierna lišta Zdroj: Audi

Pod kapotou sa toho veľa nezmenilo. Je tam 2,9-litrový motor V6 s dvomi turbami a výkonom 331 kW (450 k). Na stovke je kombi za málo cez 4 sekundy. Využíva osemstupňovú automatickú prevodovku Tiptronic a pohon všetkých kolies Quattro.

V Európe bude v ponuke inovovaná verzia modelu RS4 Avant už v novembri. Nemecké cenníky udávajú základnú cenu 81 400 eur.

Audi RS4 Avant - nový displej má dotykové ovládanie a odstránil koliesko Zdroj: Audi