Podľa očakávaní je pod kapotou presne rovnaký pohonná sústava ako v prípade M8 kupé a kabrioletom. A tam zase pohonná jednotka prešla s ostatnej generácie supersedanu M8. Dá sa povedať, že M8 je náhradou za neexistujúcu ostrú verziu sedmičky.

Na prvý pohľad je jasné, že M8 Gran Coupe má rozšírený podvozok a ostrejšie tvarované nárazníky. Istými zmenami prešiel aj interiér. Má radiacu páku, ktorá je exkluzívne pre modely s logom M. A na volante sú dve nové červené tlačidlá s prepínaním nastavených režimov.

Najdôležitejšia zmena je, samozrejme, pod kapotou. Tam je 4,4-litrový prepĺňaný osemvalec. Ten dosahuje v M8 Gran Coupe výkon 442 kW (600 k) a krútiaci moment 750 Nm. Verzia Competition dokonca ponúka ešte o 19 kW (25 k) viac. Krútiaci moment je pritom rovnaký.

BMW M8 Gran Coupe 04 Zdroj: BMW

Na stovke je M8 Gran Coupe za 3,2 sekundy. Competition na rovnakú disciplínu potrebuje o 0,1 sekundy viac. Obe verzie majú automatickú prevodovku a pohon všetkých kolies xDrive. Maximálna rýchlosť je tradične obmedzená na 250 kilometrov za hodinu.

Vyššia maximálna rýchlosť, 300 kilometrov za hodinu, je v prípade priplatenia za M Driver's balík. M8 Gran Coupe má tiež štandardne adaptívny M podvozok, ktorý sa dá nastaviť v rámci tých dvoch dodatočných tlačidiel na volante.

Ku výkonnému motoru sú spárované aj lepšie brzdy. Tak ako pri kupé a kabriolete má aj Gran Coupe v ponuke keramické brzdy. Ale za príplatok.

BMW M8 Gran Coupe 05 Zdroj: BMW