Mohutná kapota tak skrýva spektrum od radového štvorvalca po veľký osemvalec. Osemvalec v M modeloch má objem 4,4 litra. Tiež má dve turbá, pohon všetkých kolies xDrive a automatickú osemstupňovú prevodovku.

Základná verzia ponúka výkon 442 kW (600 k) a krútiaci moment 750 Nm. To znamená nárast až 25 kW (34 k) oproti predchádzajúcemu M-kovému SUV. Na stovke je slabšia, základná M verzia už do 4 sekúnd. Balík Competition všetko posúva ešte ďalej.

Výkonnejšia verzia má 460 kW (625 k). Krútiaci moment ostáva rovnaký. Takéto parametre majú aj Mkové verzie radov 5 a 8. Oproti štandardnému M stiahne zo zrýchlenia na stovku až desatinu sekundy. Obe verzie však majú zhodne obmedzenú maximálnu rýchlosť na úrovni 250 kilometrov za hodinu.

BMW X6 M - vzadu sú 4 koncovky výfuku Zdroj: BMW

V prípade doplnenia M Driver's Package sa maximálna rýchlosť dostane na znova obmedzených, ale až 285 kilometrov za hodinu. Podľa druhu balíka je zahrnutý aj kurz jazdy v BMW Performance Centre. Nie je to však len o rýchlosti a výkone. Adaptívny podvozok je štandardom, rovnako ako aktívne stabilizátory. M-ká majú aj väčšie brzdy. Vpredu je priemer 395 milimetrov so šesťpiestikovými strmeňmi a vzadu majú priemer 380 milimetrov.

BMW modely X5 M a X6 M odlíšilo aj vizuálne. Agresívny balík nárazníkov a doplnkov je síce takmer ako M-paket na obyčajnejších modeloch, ale vzadu majú štyri okrúhle koncovky výfukov, ktoré spravia ten požadovaný rozdiel.

BMW X6 M - na volante sú dve tlačidlá naviac Zdroj: BMW