Ako pripomína Respect APP, v jarnej kampani sa na svoje bývanie rodinka Lišiakov už nemohla pozerať, a tak si radšej doma zhasla alebo dala rovno pásku cez oči. Teraz sa problémy v domácnosti presunuli do iných, „menších“ rozmerov.

V malom byte môžu diváci vidieť dve malé spiace líšky, na ktorých príchod doma neboli celkom pripravení. PSS v kampani uvádza, že náhle stiesnené priestory môžu vyriešiť rekonštrukciou alebo novým bývaním, s ktorým môže pomôcť.

Ak rodičom lišiakom budú potomkovia rásť pred očami, aj ich bývanie bude musieť „podrásť“. Zatiaľ, čo sa mama Líška sa na najmenších pozerá s materinskou láskou, otec berie situáciu skôr z praktickej stránky.

Jesenná kampaň sa objaví vo viacerých médiách. Okrem televízie bude spot nasadený aj v kinách a na YouTube. Líščie prírastky budú aj súčasťou kampane v OOH komunikácií a jedna z nich „prehovorí“ aj v rádiovom spote.

Súčasťou komunikácie na Instagrame a Facebooku bude pokračovanie dielov komiksov Domáce Lišiactva.

PSS chce osloviť mladé rodiny. Predstavuje najmenších lišiakov

Zdroj: Prvá stavebná sporiteľňa

Vizitka kampane

  • Agentúra: Respect APP
  • Creative Director: Peter Michalka
  • Art Director: Zuzana Guothová, Barbara Kršková
  • Copywriter: Mirka Straková
  • Stratégia: Yolka Udičová
  • Account Director: Zuzana Marečková
  • Account Manager: Michaela Martonová
  • Réžia: Dano Dekan