Ako pripomína Respect APP, v jarnej kampani sa na svoje bývanie rodinka Lišiakov už nemohla pozerať, a tak si radšej doma zhasla alebo dala rovno pásku cez oči. Teraz sa problémy v domácnosti presunuli do iných, „menších“ rozmerov.
V malom byte môžu diváci vidieť dve malé spiace líšky, na ktorých príchod doma neboli celkom pripravení. PSS v kampani uvádza, že náhle stiesnené priestory môžu vyriešiť rekonštrukciou alebo novým bývaním, s ktorým môže pomôcť.
Ak rodičom lišiakom budú potomkovia rásť pred očami, aj ich bývanie bude musieť „podrásť“. Zatiaľ, čo sa mama Líška sa na najmenších pozerá s materinskou láskou, otec berie situáciu skôr z praktickej stránky.
Jesenná kampaň sa objaví vo viacerých médiách. Okrem televízie bude spot nasadený aj v kinách a na YouTube. Líščie prírastky budú aj súčasťou kampane v OOH komunikácií a jedna z nich „prehovorí“ aj v rádiovom spote.
Súčasťou komunikácie na Instagrame a Facebooku bude pokračovanie dielov komiksov Domáce Lišiactva.
Zdroj: Prvá stavebná sporiteľňa
Vizitka kampane
- Agentúra: Respect APP
- Creative Director: Peter Michalka
- Art Director: Zuzana Guothová, Barbara Kršková
- Copywriter: Mirka Straková
- Stratégia: Yolka Udičová
- Account Director: Zuzana Marečková
- Account Manager: Michaela Martonová
- Réžia: Dano Dekan