Štúdia má aerodynamické uhladené tvary, ale tvar predných svetiel a maska chladiča stále pripomínajú ku akej automobilke patrí. V noci pôsobí zaujímavo podsvietenie masky chladiča LEDkami.

Čisté línie boku nechajú vyniknúť obrovské disky kolies a línia strechy skôr pripomína kupé so štyrmi dverami ako väčší sedan. Zadné svetlá sú zakomponované po jednotlivých LEDkových bodoch do samotných panelov karosérie a ťahajú sa od blatníkov cez celé veko batožinového priestoru.

Futuristický interiér kladie dôraz na individualitu každého zo štyroch pasažierov. Každý má vlastné kreslo a stred vozidla si zabrala naozaj extrémne veľká stredová konzola, ale bez preplnenia ovládacími prvkami.Volant má dosť šialený tvar, ale aj tu je možnosť autonómnej jazdy, takže to problémom byť nemusí.

Mercedes-Benz Vision EQS - línie sú naozaj čisté a elegantné Zdroj: Mercedes-Benz

Koncept je plne elektrický, ako naznačuje samotný názov písmenami EQ. Konkrétne EQS bude mať celkový výkon systému 350 kW (476 k) a krútiaci moment bude 760 Nm. Samozrejme bude mať pohon oboch náprav. Na stovke dokáže byť za 4,5 sekundy.

Kapacita batérií v podlahe medzi nápravami je až 100 kWh. Mercedes pritom oznámil, že v ideálnych podmienkach prejde na jedno nabitie EQS až 700 kilometrov. Pri použití 350 kW nabíjačky sa dokáže nabiť za 20 minút až 80 percent kapacity.

Zatiaľ je EQS len konceptom, ale to bolo aj EQV, takže Mercedes niečo z neho určite použije pre sériový model.

Mercedes-Benz Vision EQS - prichádza s tretím stupňom autonómnej jazdy Zdroj: Mercedes-Benz