Nová verzia je dlhoočakávanou, keďže SUV bolo doteraz len s pohonom prednej nápravy. Ale 3008 Hybrid4, ako sa bude táto verzia volať nebude mať klasický pohon s kardanom v strede roztáčajúcim zadné kolesá. Tie pripojí hybridná sústava.

Základom celého systému bude 1,6-litrový turbomotor s výkonom 147 kW (200 k) pracujúci s osemstupňovou automatickou prevodovkou. S nimi je naviac prepojený 81 kW (110 k) elektromotor. A na zadné kolesá automobilka umiestnila elektromotor s výkonom 83 kW (112 k).

Celkový výkon sústavy je 220 kW (300 k), čo z tejto verzie robí najvýkonnejšiu v ponuke. Na stovku sa dostane za 5,9 sekundy. Energia pre elektromotory pochádza z batérií s kapacitou 13,2 kWh. Pri plnom nabití dokážu prejsť s karosériou SUV až 59 kilometrov.

Peugeot 3008 Hybrid4 - na nabitie prejde 58 kilometrov Zdroj: Peugeot

Rýchlonabíjanie z wallboxu znamená plné nabitie za 1 hodinu a 45 minút. Pozitívom hybridu je, že kombinované emisie CO2 sú na úrovni 29 gramov na kilometer. A ešte zaujímavejšou charakteristikou auta je batožinový priestor. Vďaka platforme EMP2 ostáva jeho objem nad podlahou rovnaký ako v iných verziách.

Hybrid4 však nebude jediným hybridom v ponuke. Pre tých, komu bude stačiť predokolka bude vhodné vozidlo s označením výlučne Hybrid bez čísla. Ten poháňa prednú nápravu a bude pozostávať z 1,6-litrového motora s výkonom 132 kW (180 k) a predného elektromotora s výkonom 81 kW (110 k). Celkový výkon sústavy tak bude 165 kW (225 k).

Hybrid4 sa začne na prvých trhoch predávať v októbri tohto roka, ale Hybrid príde reálne až na jar 2020.

Peugeot 3008 Hybrid4 - hybridná sústava nezmenšila batožinový priestor Zdroj: Peugeot