Nadal i poosmé porazil Schwartzmana a zkompletoval semifinálové obsazení US Open

5. 9. 2019, 06:40
Aktuality 214
US OPEN - Rafael Nadal na letošním US Open pokračuje v útoku na 19. grandslamový triumf. Největší favorit po vypadnutí Novaka Djokoviče a Rogera Federera ve čtvrtfinále zdolal 6-4 7-5 6-2 Diega Schwartzmana, se kterým vyhrál i osmý vzájemný souboj. O postup do finále se v pátek utká s Matteem Berrettinim.
Rafael Nadal (© AFP)

Rafael Nadal loni na US Open skrečoval semifinálový souboj s Juanem Martínem Del Potrem a sezona pro něj skončila. Třiatřicetiletý Španěl před startem letošního ročníku závěrečného grandslamu sezony opět ovládl Rogers Cup a získal rekordní 35. trofej z turnajů Masters.

Ve Flushing Meadows letos zatím působí suverénně. Trojnásobný šampion do svého osmého semifinále v New Yorku postoupil se ztrátou jedinou setu, když si postupně poradil Johnem Millmanem, druhé kolo hrát po odhlášení Thanasiho Kokkinakise nemusel, kvalifikantem Hyeon Chungem, Marinem Čiličem a dnes po setech 6-4 7-5 6-2 s Diegem Schwartzmanem, kterého porazil i poosmé.

Dle výsledků Nadal zatím na US Open postupuje opravdu suverénně, ale s dnešním výkonem nejspíše spokojený nebude. V úvodní sadě totiž přišel o náskok 4-0 a za stavu 4-4 čelil dvěma brejkbolům, ve druhém setu ztratil vedení 5-1. Naštěstí pro 33letého Španěla vždy koncovku i díky chybám soupeře zvládl. Ve třetím dějství už si náskok pohlídal a další zaváhání nepřipustil.

"Nebylo to tak snadné. Musel jsme bojovat a jsem šťastný, že jsem v semifinále," prohlásil trojnásobn ývítěz US Open Nadal.

Schwartzman sice předvedl skvělé pasáže a získal v úvodních dvou setech čtyři hry v řadě, nicméně nikdy v koncovce nedokázal na předchozí vývoj herně navázat.

"Je jako lev v kleci. Je skvělý. Je to bojovník. A ví, jak se hrají důležité míče. V každém utkání se mnou je zahrál lépe," konstatoval Schwartzman.

Nadala v celkově 33. grandslamovém semifinále, v němž má na US Open bilanci 4-3, čeká premiérový souboj s Matteem Berrettinim. Italský mladík v pětisetové bitvě vyřadil Gaëla Monfilse a poprvé postoupil do semifinále grandslamu.

"Chvilku jsem koukal, jak hraje. Je na vlně. Věří si a hraje skvěle, takže to bude pořádný boj," očekává osmnáctinásobný grandslamový vítěz Nadal, který na US Open naposledy slavil vítězství předloni.

Berrettini udolal Monfilse za pomoci skvělého servisu. Francouz v pátém setu odvrátil čtyři mečboly, při pátém už nestačil. "Pamatuju si jenom poslední míč," radoval se Berrettini, první Ital po 42 letech v semifinále ve Flushing Meadows. "Měl jsem dojem, že hraju a zároveň zápas sleduju. Bylo to skvělé" dodal.

Druhý finalista vzejde ze souboje mezi Daniilem Medveděvem a Grigorem Dimitrovem.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 57,238.700 dolarů
středeční výsledky (4. 9. 2019)
• Dvouhra muži - čtvrtfinále •
Nadal (2-Šp.) - Schwartzman (20-Arg.) 6-4 7-5 6-2
M. Berrettini (24-It.) - Monfils (13-Fr.) 3-6 6-3 6-2 3-6 7-6(5)
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

214
Přidat komentář
steve79
Ted davaji na Digisport zaznam Federer-Thiem. Tam mel taky Roger taky velke sance. Tezko rict proc se mu letos na big pointech nedaři.
Reagovat
steve79
On Indian Wells hraje opravdu skvely tenis, ale tohle je kaňka.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlava.
Reagovat
steve79
Jinak na zapas Federer Nadal se prodalo 48 000 za 10 minut :D
Reagovat
MarcelPersch
Jsem zvědavý, jak bude ATP vydělávat, až po těhle 2 nebo 3 nezbyde ani památky.
Reagovat
steve79
To bude pruser, protoze bez nich neni v soucasnem tenise zadna rivalita. Rafa s Djokovicem spolu sehrali temer 60 zapasu. Myslel jsem, ze Thiem a Zverev budou vice kousat.
Reagovat
smazaný uživatel
Tá Exhibícia?..

Radšej by som sa isiel pozriet na akýkolvek GS zápas v druhom tyzdni, hoci bez big 3, nez na sranda mač..
Reagovat
MarcelPersch
Tak Jihoafričani se blíž ke GS asi nedostanou.
Reagovat
spaniel
Co ti brani?
Reagovat
Vlk-v-trave
Hlava
Reagovat
smazaný uživatel
Bol som, mam splneno...
Reagovat
spaniel
Ses nikdy nepochlubil...nebo jsem to prehlednul.
Reagovat
smazaný uživatel
Bol som W12..

Mal som Nadala na meter od seba. Na druhy den prehral s Rosolom :)
Reagovat
spaniel
Musis chodit casteji.
Reagovat
kada.tom
Rafa výborně :-)
Reagovat
Kozoroh
Letošní USO je na Rafanově raketě.
Reagovat
Cico93
Tak fandime všetci spolu.-))
Reagovat
paddy
Po každém překvapení se místní prognózy na průběh turnaje měnily. Z toho logicky plyne, že na aktuální prognózu se můžete bez obav spolehnout :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to svým způsobem odměna za Konstantní výkonnost Nadala na GS.

Kdyby Federer neprohraval stupidne zápasy s outsidery tak má těch titulu za poslední roky podstatne více.

Ale to je zivot
Reagovat
JCFerrero
Kdyby rafa bol zdravy ako Federer uz ma teraz tak o 4 viac ako on
Reagovat
ipko
"Čokoľvek, čo urobili, nefungovalo. Suspendácia je asi jediná odpoveď," povedal jedenásťnásobný grandslamový víťaz Laver v stredu v rozhovore pre Sydney Herald. "Z ničoho sa nepoučil. Stále môže byť šampión, ale v ceste mu stojí jeho hlava. Nechce dodržiavať pravidlá a rešpektovať rozhodcov," dodal 81-ročný velikán, po ktorom je pomenovaný centrálny dvorec na Australian Open v Melbourne.
Reagovat
Kozoroh
Rod by měl zajít ještě dál a prohlásit, že pokud nebude Gyros vyloučen z letošního ročníku LC, tak se od letošního LC distancuje.
Reagovat
Krisboy
Možná tím chtěl naznačit, že jeho účast se LC se mu nelíbí...ale pravděpodobně na nominaci nemá žádný vliv. Ledaže by se Big John zalekl jeho nepřízně a Nicka stáhl. Jenže Johnny se nebál nikdy nikoho a ničeho, tak to asi nelze čekat :DDD
Reagovat
paddy
To samozřejmě neudělají, čímž se potvrdí, že jsou skutečně zkorumpovaní.

Flandersův Todd by řekl:"Rode, ty jsi ale ťululum." :)
Reagovat
annah
Tak Rogera s Rafou ještě na kurtu uvidíme. Když ne na turnaji, tak na exhibici v Kapském Městě 7. února. Vstupenky šly do prodeje včera a za 10 minut prý bylo vyprodáno.
https://pbs.twimg.com/media/EDmmm_XX4Ac4b9G?format=jpg&name=small
Reagovat
MarcelPersch
Ale poslední 2 roky nikdo, jen ten Thiem.
Reagovat
Stan_Borowitz
Myslím, že nezbývá než pogratulovat Rafovi k 19. GS titulu a 4. titulu z US Open.

Vzhledem k selhání Rogera ve WB se překonání jeho rekordu v počtu GS titulů jeví poměrně reálným.
Reagovat
MarcelPersch
Pokud prohraje s Berrettinim, tak se asi jen velmi těžko na tu 20 dostane.
Reagovat
Lukyi
Tomu snad nevěří ani ten největší pesimista :D Jediný, kdo má aspoň teoretickou šanci Nadala trochu pozlobit, už je jen Medvěděv. A na toho dolehne tíha GS finále, navíc bude mít v hlavě nedávnou těžkou porážku z Kanady.
Reagovat
Denis92
Ten naozaj nie. Nezvladne to velke susto, co nanho bude cakat v podobe semifinale GS - atmosfera, tlak a na druhej strane Nadal. Dostane nalozene podobne ako dostal vo W od Rogera.

Podla mna ma sancu Medvedev, ale tam je otazka fyzicka/zranenia. Kazdy z jeho superov bude hrat prvykrat v kariere takyto velky zapas a to je Nadalova vyhoda. Zaroven ale aj tlak, ze je favorit a "musi" vyhrat.
Reagovat
MarcelPersch
Berrettini měl včera dobrou rozcvicku. Nevím, mám prostě ten pocit, abychom se všichni nedívili ještě.
Reagovat
Krisboy
Alibismus. Mates uhraje max. 10 gemů.
Reagovat
annah
Tolik ne...
Reagovat
Krisboy
"max"
Reagovat
Marduch
Jj, Rafa je proste herne a predevsim mentalne Matador takoveho kalibru, ze jina varianta je vzhledem ke slozeni GS ctyrky a zkusenostem jednotlivych borcu s poslednimi koly GS takrka absurdni.. Nejspis bude velmi zajimave a vzrusujici vstupovat do nove sezony za stavu 19:20, kdy pred nami budou hardove AO a antukove RG.
Reagovat
smazaný uživatel
Kto by to bol povedal po RG14, ze Nadal 3 roky neziska GS..

Tentokrát stači 2 ročná séria a vybavené..

Nikdy nevies; ktory GS je ten posledný. Vies le to, ze po vyhraní majoru to nikdy nevyzera tak, ze by to malo byt naposledy.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak Matteo jeste s Mallorcanem snad nehral? Nebo uz maji nejaky svuj match-up v kariere za sebou? Jejich h2h je 0:0, pokud si to pamatuji spravne.
Dejme tomu Italovi aspon moznost souboje bez tech predcasnych gratulaci:)
uz jsme tady meli w.o. federera, monfilse v SF, a ja nevim, co jeste:)

Opirat to o souboj Berrettini s Federerem nema asi smysl. Berrettini spolu s Pellou jsou FFF fans, bych rekl mnohem lepsi, nez nekteri tady na TP. takovi pricmrdavaci dle situace na kurtu. Oba dva by mu nejradeji behem zapasu nosili vodu a cistil tenisky... jsou v tomhle dost svihli. na tom bych to vubec nestavel.

Jak by se hralo na trave, tak bych o Berretiniho nemel ani obavu... je pravda, ze neni uplne jeste asi v te forme pred W., vidim tam par malickosti, ktere mohou delat Mattimu problemy, ale zeby Nadal hral nejak super... vcera mohl byt rad, no za mnoho veci...jednou z veci, ktera pomohla, ze ne vzdy bozi ruka Diega dokazala dobre zasahnout:)

jasne kazdy zapas je jiny. No uvidime zitra, jak to bude vypadat v tom primem souboji. Zatim jsme ho nemeli moznost videt. Tak nechme se aspon prekvapit:)

Krom toho, ikdyby postoupil Nadal, porad mu muze hrozit ve finale Meda... sice s nim ted v Kanade prohral, ale tady na USO mu slusne svihlo v hlave:))) Takze to bude asi taky dost jiny zapas...tedy pokud mu ta svihlost vydrzi i zitra proti Dimitrovovi...
Reagovat
tito
K tomu předčasnému titulování Rafy- neměl včera Gael vyhrát díky svým zkušenostem? Dnes je po zápase, ale tipoval by někdo opačný výsledek před 14 dny? Medveděv se už tolik nezpochybňuje, výsledek předchozího vzájemného klání je asi nyní bezpředmětný. Navíc když jsem viděl, jak účinně měnil rytmus a kouskoval hru proti Stanovi, tak přesně tohle brownování Rafovi bude pramálo sedět. A nepřízeň fanoušků si vyloženě vychutnává a nenechává se ovlivnit, takže psychiku má velmi dobrou. Ke Grigorovi mám respekt od AO 2017.
Rafa je určitě největší adept na titul, ale pochybnosti mám a souhlasím s tebou.
Reagovat
MarcelPersch
Konečně rozumný komentář! Nepřekvapí, že není od fanouška Federera. Díky za nej.
Reagovat
Stan_Borowitz
Pokud se Rafa nezraní, je pravděpodobnost, že v neděli nezvedne nad hlavu pohár šampióna z US Open asi tak velká, jako že na centrkurtu přistanou ufoni a přivezou Amíkům zpět Elvise...

Při vší úctě k třem zbylým hráčům je Rafa lepší tenista než oni a navíc má takovou motivaci, že buď vyhraje, nebo ho z kurtu odnesou na nosítkách/v rakvi.

Tož asi tak, nemám potřebu si něco nalhávat ani si dělat alibi jako RFF.

Tak uvidíme.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak je videt, zes aspon trochu rozumny, a nejsi jak Kamil, ktery by vpohode vyhlasil, ze se klidne polije medem a bude behat nahy po namesti, jestli by mel Nadal prohrat... ty aspon rozumne slibis Elvise:D)

No jak by se vratil Elvis v kadencnim obdobi Trumpa, tak by se stal asi dozivotnim prezidentem...

Celkem bych to i bral jako ironii, nebot ty plamenne reci o GOATovi Nadalovi, ktery prohrava jen zraneny si tady clovek mohl precist nekolikrat.

Jako predikci bych to bral taky, ....take kolo zpet jse tu napsal, ze se nam to ve WTA tak nejak vyviji na finale Matka s Biancou, ale do Ufonu bych asi nesel...a asi ani do gratulaci:)

Jinak ubehlo presne 10 let od vitezstvi DelPa...behem te dekady, jsme tam mohli videt ve finale i Samuraje, oslavili jsme nejen vitezstvi Wawrinky, ale dokonce Mury...a to byl jeho pryyy nejhorsi GS:) No a to vitezstvi Cilice Ti snad ani nebudu, pro dobro Tveho zdravi, pripominat...
Takze porad ten USO plati za GS s nej. prekvapenimi...no vcetne i s nej skrecemi.

Rad si pockam do konce...nakonec co tady clovek muze ztratit...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Osobne si nemyslim, ze by vitazstvo Medvedeva nebolo vacsim prekvapením, nez onehdá vitazstvo Cilica.

Takze ten Elvis nie je zas tak nereálny.

Medvedev je uz aspon vitaz Masters1000, dokonca mam pocit, ze aj v rebricku je vyssie, nez bol vtedy Cilic..

Ale rozumiem tomu tak, ze Stan ako fanusik Federera je zmiereny s variantou Nadala ako vitaza, kdezto fans Nadala su ostrazití. Je to prirodzená tendencia fanusikov.
Reagovat
smazaný uživatel
*bolo vacsim prekvapenim.
Reagovat
Stan_Borowitz
Já zase chápu zdrženlivost fanoušků Nadala, nechtějí to zakřiknout nebo se pak nechat zesměšňovat za to, že měli příliš velké oči.

Já jdu s kůží na trh - klidně nechám svou prognózu omlátit o hlavu a může se mi kdo chce a jak chce vysmívat, když náhodou nevyjde ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
A koniec koncov, aj Delpo bol v roku 2009 v podobnej situácii ako Medvedev.

Mal fantastické US open series, mal 23r a hral premiérové finále proti hrajucej legende. 10r dozadu, az mi tá spojitost nahana strach :)

US Open 2019 je poslednou prilezitostou aby GS vyhral v rámci tejto dekády hrac narodený v 90r..Nikdy predtým sa nestalo aby bola celá dekáda v rukách takto "starých" hráčov.

Vypadnutie Nadala s Matteom by bol šok, prehra s Medvedevom by bola prekvapenim, ale šokom, ktory by bol na urovni Elvisa a mimozemšťamov už nie.
Reagovat
Stan_Borowitz
Delpo na tom byl přece jen o něco líp, byla to jeho nejlepší sezóna, hrál QF v Austrálii, kde sice dostal od Rogera potupný výprask, ale v semifinále na RG už s ním hrál naprosto vyrovnanou partii a své první GS finále (a třeba i titul) mohl klidně uhrát už tam. No a na USO už ho porazil. Medveděv myslím letos nepřešel na žádném GS přes 4. kolo a od Rafy dostal naposled slušnou nakládačku. Navíc je otázka, jestli Medvěd vůbec přejde přes Grigora, kterej teď bude jako politý živou vodou.

Krom toho si myslím, že Medveděv nemá na Rafu zbraň. To už bych spíš věřil tomu střelci Matteovi...
Reagovat
smazaný uživatel
Po 30 je velmi tazké zachovat si konštantnú výkonnost. Je celkom bežné, že hráč v tomto veku nevyhrá tých potrebných 5-6 zápasov na GS, aby sa dostal k stretu s dalsou 30r+ legendou..

Roger v tomto smere zaznamenal v NY hetrik, Delpo, Millman, Grigor, nedávno Tsitsipas..Djokovicove deja vu s Wawrinkom, predtým Checcinato..

Rafovi naozaj slúži ku cti, že od príchodu Moyu urobil len jednu "prehru, ktorú si mohol odpustit", s Mullerom..Na harde si drží vysoky štandard, na povrchu, kde by mal mat práve on výpadky, no nemá. Skvelá práca. Kazdopádne, treba byt ostražitý, stále zostávaju dva zápasy..

V buducnosti, vzhladom na vyssie spomenuté, ocakavam GS tituly pre velku trojku, no predpokladám, ze vacsina z nich uz nebude zoči-voči. Naozaj nečakám, ze 2/3 z troch pokročilých tridsiatnikov zvládne tých potrebných 5-6 zápasov, najma pre neustále narastajúcu vykonnost zdola a klesajúcej tej vlastnej zhora. Nadalovi zostáva uz len jeden GS, na ktorom bude 33r, kazdy dalsi uz bude mat 34r Nadala. U djokovica plati to iste, akurat ma rok naskok.
Reagovat
sojka1
nejvetsi vyhodou jak Djokovice tak Rafy je oproti Rogerovi (krome 5-6 let veku k dobru) :-) jejich herni styl, na ktery stale jeste mohou hledat a lepit nejakou nadstavbu... zrychlit pokrocenim do kurtu, nabehy na sit, variovat servis, nesleduji, jak experimentuji s raketou, ale i tam je treba jeste cesta. (Oblast pece o telo a vyzivu by mela byt uz u vsech davno osetrena, ehm.) Roger hraje vsechno, presto mel podle me nejvetsi vuli zvratit sesup (taky byl drive donuceny) a odvahu ke zmenam, ale uz je zrejme vycerpal. Bude zit uz "pouze" ze sve podstaty.... a jeho vykon uz bude jen kolisat ve smyslu, jak pises....
Reagovat
annah
Tak tak. Velké výhry už de prostě v jeho věku ocekavat nedají.
Reagovat
MarcelPersch
Ale to ani u Nadala, podle me je tohle jeden z posledních záchvěvů u nej, byť bych si samozřejmě přál, aby byl konkurenceschopný co nejdéle.
Reagovat
annah
U Rafy to podle mě žádný poslední záchvěv není. Je o pět let mladší než Roger, může ještě pár let hrát a tu a tam (zvlášť na antuce) sbírat tituly. Rafafans mají ještě nadějné vyhlídky, FFF už ne.
Reagovat
peRFect
Myslíš jako na letošním W?
Reagovat
annah
Tam byl k Velké výhře na milimetr blízko, ale nedal to. A líp nebude, myslím.
Reagovat
smazaný uživatel
To je jedna strana mince samozrejme. Tá druhá, čo nám je neustále, možno trochu dogmaticky podsúvana je, ze Djokovicov aj Nadalov štýl je omnoho náročnejší na fyzično, a tak by mali logicky "odíst" skor. Momentálne majú vsetci 4 GS po 30ke, z toho Roger 3 po 35ke, to je velmi kuriózne.
Reagovat
Marduch
Mno, Djoko uz asi moc do kurtu nenakroci, uz tak se snazi stat co nejbliz, ceho je schopen (opisem jeho vlastni slova), variovat servis muze taky dost omezene, kvuli postupne uprave techniky smerem do zapesti nejspis vynucene problemem s ramenem, s raketami experimentoval pri problemech s loktem, takze cca 2 roky pouziva raketu s jinym tezistem. S vyzivou uz taky neni moc kam, neji lepek, rafinovany cukr a krome ryb maso (a kdovi jestli nekoketuje i s veganstvim) a nevypada to, ze by o tom pochyboval :)
Reagovat
Kozoroh
Djoker může ještě vylepšit hru na síti, tlačí se k ní víc, než před 5-6 lety.
Reagovat
sojka1
nepredbihej... cetla jsem Vlcka.... :-))
Reagovat
Marduch
Tim si muze sem tam pomoct, ale dokud nezlepsi stopvoleje (zejmena z FH), tak to bude marna snaha.
Reagovat
sojka1
toz vymena srdicek za voleje... vic mu nevymyslim.... :-)) Zmenou teziste rakety zrejme ulevil hlave, cesta je volna.. ;-)
Reagovat
Cico93
Marcel Hirscher naozaj končí? No nechce sa mi veriť:-((
Jeho som fakt zbožňoval, veľký profesionál.

Mám pocit, že žijem v období, kde sú tí najlepší a nikto ich nikdy neprekoná. Viď tenis b3...Bolt, Phelps, Shiffrin, Messi, Ronaldo, Fourcade...atď
Reagovat
Cico93
Serena, Yelena Isinbayeva, Ronnie O sullivan...
Reagovat
smazaný uživatel
Yelena je laska :333
Reagovat
ttopi
Ale překoná. Snad jedinej sportovní rekord, u kterýho jsem si na 99,99% jist, že ho nikdo nepřekoná, je bodový rekord Gretzskyho. To je tak velký číslo, že to je snad i teoreticky nemopžný. A že už tu od té doby bylo hodně borců, ale nakonec jsou od něj furt dost daleko (i Jágr).
Reagovat
Cico93
Hokej sa veľmi zmenil...
Jágr, Crosby a mnoho ďalších nie sú horší hokejisti.
V súčasnej NHL neprichádza do úvahy ani 150 bodov, nie to ešte 200.
Ale Ovechkin si na tie góly verí.

Boltov rekord na 100-ke je tiež na dlhé roky neprekonateľný.
Reagovat
spaniel
Proto jich tolik melo podobne bodu jako on, ze? Hokej je sice jiny, a skorovat je tezsi, presto byl nekde jinde.
Reagovat
Cico93
Veď píšem, že to není možné už.
Patrick Kane je tiež špica, možno ešte šikovnejší.
Ale priznávam NHL sledujem od 2004. Gretzkého éru poznám len z dokumentov a starých záberov.
Pre mňa je ťažké porovnať Crosbyho a Grétzkeho, každopádne to je oveľa tesnejšie ako ukazuje kan. bodovanie.
Reagovat
soloo
Gretzky mal proste vyšší talent od boha ako messi nadal alebo federer preto je neprekonatelny
Reagovat
ttopi
Gretzsky je bez debat nejlepším hokejistou historie.

Boltův rekord jednou podle mě padne.
Reagovat
Mayo
SuperMario.
Reagovat
MarcelPersch
Mikaela ta má zatím nastavené tak, že pokud nebude zraněna, překoná všechny rekordy, mimo sjezdu samozřejmě. Ve stolním tenisu se taky zdálo, že Jana Oveho Waldnera nikdo neprekona (a herně asi neprokona), ale pak přišel Ma Long a uzmul všechny rekordy pro sebe.
Reagovat
MarcelPersch
Já taky, můj jmenovec, naštěstí pořad máme Mikaelu :)
Reagovat
Cico93
Šiffrinka nemá chybu:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Řešit tady, ze má Nadal easy los je blbost.

Prakticky celá big3 má na každém GS easy los. Jediný černý Petr poslední dekády byl vždy Del Potro, ten uměl porazit úplně všechny tři, pak samozřejmě Murray.

Wawrinka umí porazit jenom Djokovice.

Těžký los má maximálně ten, který schyta dva ze tři hráčů big3 v semifinále a finále, jako třeba Fedex na Wimbledonu.

Djokovic i Federer mají podobných walkover GS titulu nejméně polovinu z celého počtu. Pokud Nadal vyhraje, tak zaslouženě a má štěstí, ze mu vypadli rivalové díky zraněním.

Každopádně ještě nevyhrál.
Reagovat
tito
Palec hore.
Reagovat
Cico93
Pozri, ja sa stále pobavím, keď čítam článok tesne po žrebe.
Reagovat
dako
Konečne normálny názor ohľadom žrebu. To, čo tu niektorí ľudia píšu, fakt nikdy nepochopím. Ako keby hráči boli zodpovední zato, koho im nalosujú do pavúka, respektíve zato, že sa Big3 na turnaji nestretne navzájom. To že Roger a Nole v turnaji už nie sú, zmenená, že v nejakom zápase boli horší a vypadli. Rafa je stále v turnaji a keď ho vyhrá, tak ho vyhrá zaslúžene. A keď chcel vyhrať Nole alebo Roger, alebo chceli spravodlivý priamy súboj o titul s Rafom, tak nemali prehrať svoje zápasy. Jednoduché. Na druhej strane plačete, aká je to už nuda, keď je stále v SF alebo F Big3 a zrazu, keď sú tam noví hráči a nové zápasy, tak to už nie je hodnotné. Možno práve preto, že tým hráčom bude čeliť Nadal, že? A každý, kto videl dnešný zápas a hru Diega na turnaji, tak musí uznať, že to bol najťažší možný súper v tejto fáze. S touto hrou by bol hrozbou pre každého, vrátane Rogera a Noleho. S Grigorom by pozametal kurt...
Reagovat
Kozoroh
Zase plácáš a neověřuješ si fakta, Kamilosi!! Že del Potro uměl porazit všechny z Big 3 na GS, zatímco Wawrinka jen Djokera? Del Potro nikdy na GS turnajích neporazil Djokera, maximem bylo, že Djokera dostal do pěti setů, pro Fedala byl obtížnějším protivníkem. To Wawrinka dokázal všechny z Big 3 porazil na GS levelu a zatímco DelPovy výhry nad Big 3 se omezují na USO, Stan dokázal uspět nad členem Big 3 i na AO nebo na RG.

Tvé tvrzení, že 'walkover tituly' tvoří min. půlku Djokerových GS triumfů je k smíchu! Serbinátor při zisku 15 ze svých 16 GS titulů porazil jiného člena Big 4, u některých GS triumfů i dva a u 12 z 16 GS triumfů vedla No1eho cesta přes Fedala.
Reagovat
smazaný uživatel
S tymto suhlasim do bodky.

Djokerove tituly nikdy neboli cez druhy sled, mozno ten jeden z NY..Niekto moze spochybnovat Murrayho, ale vzhladom k tomu, ze dva Andyho tituly boli vo finále, cez Djokovica, stoji ten argument na vode.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to obrazně řečeno.

Na projížděni všech statistik Noleho jsi borec ty, ne já.
Reagovat
raduz
Jednoznačně nejtěžší cestu ke GS titulům měl vždy Djokovič.Je to až do očí bijící.Los k němu není nikdy shovívavý.Federer s Nadalem jsou v tomto dětmi štěstěny.Proč to tak je,ví asi jen bůh.Už z tohoto pro mě zásadního důvodu jsem přal právě Djokovičovi těch 21 GS.Bohužel se tak nestane.On má navíc tendenci tenis z hlavy uplně vypustit a žije jim méně nežli ti dva..Zkrátka normální zranitelnej chlap.
Reagovat
smazaný uživatel
Los byl k Nolemi zhovievavý na RG16, ked Nadal odstúpil z turnaja..

A bol to zásadny GS v kontexte Noleho kariéry, ze ano.
Reagovat
Kozoroh
No1e by Rafana stejně porazil.
Reagovat
smazaný uživatel
Prispevok roka v kategórii LOL :)
Reagovat
Kozoroh
Naivně věříš tomu, że Rafa v herní krizi by vyhrál RG, lol :D
Reagovat
smazaný uživatel
jj, ako v 2014 a 2019 :)
Reagovat
MarcelPersch
Ten rok určitě, nejspíš každý člen top 10 v letech 15,16, to není nějaký významný milník.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa na antuke 15 a 16 je velký rozdiel...

V 16 vyhral masters a v Rime prehral s Nolem, hoci ho mal na lopate.
Podobna situácia sa stala aj v roku 2014, Nadal nevyhral s Nolem v priprave, ale best of five uspel s prehladom..

Hovorit, ze Djokovic by vo finále RG Nadala URCITE porazil, ked mal predtým na to uz xy pokusov a neuspel je nonsens najhrubsieho zrna. Djokovic bol vo finále s Murraym vytrasený ako rešeto a vyhral, lebo Andy bol vytraseny este viac..

Nadal je z odstupenia na RG16 doteraz smutny, lebo vravel, ze citil, ze sa po vyhranom MC nejstale zlepšuje a moze uspiet. Holt, pech
Reagovat
MarcelPersch
Ano, ale tady se bavíme o jeho nejhorších letech, takže kdy jindy by měl šanci? 2009?
Reagovat
smazaný uživatel
Antukovu sezónu 2014 a 2019 mal rovnakú ako 2016, kedy odstúpil z RG.

S tym rozdielom, ze akoby dopadol v roku 2016 sa nedozvieme, kdezto vitazov 2014 a 2019 poznáme. Nadal napriek slabšim vysledkom z pripravy, triumfoval na RG.
Reagovat
Kozoroh
Musím se smát, když fanoušci Nadala tvrdí, že když měl No1e s Rafou v Římě 2016 problémy, tak by ho Rafa na RG porazil. Přehlíží a zejmény ty FH, že v Římě 2016 byl No1e nepřesvědčivý, vyfasoval kanára od Belluciho, trápil se s Niśikorim, na Andyho neuhrál ani set. Na RG předvedl o level dva lepší výkon. Ke střetu Djokera s Rafou mohlo dojít v SF, No1e by tak nebyl pod psychickou dekou, zvlášť když v předch?zejícím roce Nadala na RG porazil.
Reagovat
smazaný uživatel
Musim sa smát, ze kozoroh si ani za tych 10r, co sleduje tenis nestihol vsimnut, ze RG je od antukovej pripravy iná sutaz :)
Reagovat
spaniel
Musim se smat, jak se hadate, zda by padl orel nebo panna.
Reagovat
smazaný uživatel
V rokoch, kedy Nadal vyhral aspon jednu tisicku pred RG to ma s Djokovicom na RG 6:0.

V rokoch kedy vyhrali obaja aspon jednu tisicku je to 2:0, ci 3:0.

Tak neviem, ci je to az tak orel alebo panna...

A Kozorohove slová, ze by Nadal Djokovica na RG AJ TAK NEPORAZIL musim teda povazovat za vitazny prispevok v LOL kategorii..
Reagovat
Stan_Borowitz
Mně to spíš připadá jako debata typu kolik andělů se vejde na špičku jehly...
Reagovat
Kozoroh
Jiná věc by byla, kdyby Nadal odstoupil z letošního nebo loňského RG, kdy byl největším favoritem na titul, to by byla promarněná příležitost na zisk titulu, ale 2016? Největšími favority byli Novak s Andym, v závěsu Wawrinka coby obhájce titulu a Nadal kvůli své turnajové historii.

No1e měl v té době silnou formu i sebevědomí. Útočil na NCYGS, první pokus mu sice zhatil Nadal v roce 2012, jenže to byla jedna z nejlepších verzí Nadala na RG. I tak bylo finále 2012 pro Rafu komplikovaným zápasem. V hypotetické konfrontaci by šli proti sobě No1e, stejně silný nebo ještě trochu silnější než na RG 2012 a proti němu Rafa, v mnohem slabší formě, než v jaké byl v sezóně 2012. PJe zcela evidentní, jak by tento hypotetický zápas dopadl.
Reagovat
smazaný uživatel
V roku 2016 vyhral 500ku a 1000ku.

V roku 2019 kedy vyhral len jednu tisicku by to bola uz ina vec, lebo bol najvacsi favorit?..

Nie, nebol najvacsi favorit. Podla vysledkov nie. A to je to, co sa snazim povedat, ze vysledky v antukovej priprave sa vzdy ukazu ako nepodstatne, lebo vitaz je vzdy rovnaký..
Reagovat
smazaný uživatel
Uz len dodám, ze Djokovicove vysledky z roku 2016 a 2019 su v priprave rovnaké..

Vybuch v MC, Madrid a finále v Ríme. Nadal mal dokonca vysledky z 2016 lepsie ako tento rok..

Tak sa pytam, na zaklade coho bol vtedy Djok najvacsi favorit a tento rok bol najvacsi favorit, zrazu Nadal?...Domnenky?
Reagovat
Cico93
Ťažko predpovedať...ako by to dopadlo. Možno by som mierne favorizoval Novaka. Hrali spolu vtedy na M1000 a Nadal mal milión šancí a nedal to. Vtedy ani šťastie nestalo pri ňom. Možno 55/45.

Každopádne v 2017 by ho sfúkol jedná radosť.
Reagovat
turista
Kozorohu souhlasím s tím jak jsi to napsal. Tady se vždycky najde dost lidí, kteří budou zpochybňovat Novakovy úspěchy na antuce i jinde. Najdou se tady mraky lidí, kteří ho nemají rádi. Už jsem si na to nějak zvykl. V pondělí 9.9.bude mít 268 týdnů na No1. To je velký milník o který ho už nikdo nepřipraví.
Reagovat
Mayo
Prajes mu 21lebo mu fandis.
Reagovat
SwissMaestro
Wawrinka umí porazit na GS jen Djokoviče? Na cestě za RG titulem musel tehdá porazit Federera. Skalp Nadala má také - přehrával jej set a půl i bez Nadalova zranění. A ANdyho porazil na GS také několikrát - např. RG 17 či si vzpomínám na dvě vítězství na US Open.
Reagovat
Mayo
Máš pravdu ale vyslovene Stanov fackovací panák je práve Djokino
Reagovat
raduz
Nadala nenávidím,okazalý Federer mně sedí čím dál tím méně a Djokoviče mám velmi v oblibě a fandím mu.Stačí?
Reagovat
smazaný uživatel
Blbost.

AO se nedá považovat za regulérní úspěch Wawrinky nad Nadalem, Federera dal jenom na FO v životním turnaji.

Jestli někoho Stan fackuje pravidelně, tak je to Djokovic. Toho dal na antuce i na hardu v best of five.
Reagovat
JCFerrero
Rogerkovci totalne nezvladaju ze aj v pocte GS prekona Rafa kyslu tvar ????????????
Reagovat
marco22
Nehadz vsetkych je jedneho vreca prosim.Ja som vyrovnavy s tym ze Nadal a Djokovic prekonaju federerových 20 GS.
Reagovat
Krisboy
Podívej, mě jsou tyhle vaše žabomyší války u análu, ale řekl bych, že tímhle komentem jsi do toho "jednoho vreca" sám dobrovolně vlezl :D
Reagovat
marco22
preco si to mysliš?
Reagovat
Krisboy
Protože kdybys byl normální, vyrovnanej fanoušek, na tohle očividnou provokaci bys nereagoval. JCFerrerův koment měl jeden cíl - rýpnout si do "Rogerkovců"

Že "Rogerkovec" je posměšné označení, je snad jasné...
Reagovat
Krisboy
Existuje přísloví o potrefených husách, jistě ho znáte i na Slovensku.
Reagovat
marco22
OK pochopil som diky za vysvetlenie .
Reagovat
Krisboy
Neber si to zle, ty jejich nekonečný de-bi-lní diskuse jsou fakt otravné, takže jsem z toho trochu rozladěnej. Člověk chce pokecat o tenise a tady mezi těma zakomplexovancema to moc nejde...

Tak se omlouvám, opravdu jsem to nemyslel zle. Vůči tobě určitě ne.
Reagovat
marco22
V pohode.
Reagovat
smazaný uživatel
Problem je v tom, ze spousta lidi nemá rado tenis jako celek. Sleduji jenom své koně z big3 a pak bagatelizuji na anonymních fórech.

Já jsem viděl asi jeden zapas hráčů big3 na USO. Je to proste nuda, člověk je zná jako svoje boty, vím co zahrají atd

Lepší jsou Monfilsove, nebo Berrettini, Diego hrál pěkné, Stanoví zápasy taky super. Ale obecně USO je taková nuda, mám radši AO a Wimbledon.

Poslední roky je US Open takový lucky turnaj, který muže vyhrát skoro každý z TOP20. Včerejší matchup Monfilse byl super, predtim i s Denisem super match.

Jsem zvědavý jak dlouho to bude bavit mě. To zpomalování povrchu začíná být k bliti. Myslím, ze pro všechny by bylo lepší, aby tyhle války velké trojky už skončili a možná by začali dělat i normální kurty.

Celá ATP, média a další chtějí z big3 vyzdimat co nejvíce peněz a akorát tím kurvi tenis jako sport.
Reagovat
smazaný uživatel
A se ještě můžeme pobavit o tom; ze kdyby se hrála celá sezóna v trendu někde z roku 2003, kurty by měly stejnou rychlost, míče by byly stejného typu a byly by totožné podmínky, tak kolik by takový Federer měl asi titulu.
Reagovat
MarcelPersch
Muže to vyhrát skoro každý, nicméně za posledních 8 let to byli 3x Djoko s Nadalem, jednou Murray, takže big 4 a 1x Cilič, to teda moc překvapeni nepřineslo...
Reagovat
smazaný uživatel
Wawrinka?

Spektrum hráčů, kteří brali titul je za poslední roky nejvyšší ze všech GS.
Reagovat
smazaný uživatel
O jedno meno :)
Reagovat
Amputace
A to je špatně? Tak na jedné straně píšeš, že tě nebaví, jak se všechno pořád točí jen kolem big3, že si daleko raději pustíš zápasy úplně jiných tenistů, ale na druhé straně dehonestuješ úroveň US open proto, že má v horizontu posledních let nejširší paletu vítězů... To mi nedává zrovna smysl...
Reagovat
Krisboy
US Open vyhrává málo Federer v posledních letech. To bude ten Kamilkův "smysl".
Reagovat
Mayo
Prvý veľký super za sebou. Ešte tam vidím hrozbu vo finále.
Reagovat
Tenistop
Urazili sme Vás, že nám nadavate do blbcov, vari je problém ak niekto vyjadri svoj názor.
Popravde, ľudí ktorí bezdôvodne urážajú a používajú invektívy na iných mi je hrozné ľúto
Reagovat
safi1313
Není urážka říct o blbcovi ze je blbec , ne? :)
Reagovat
Mayo
Vamos El Matador. Ešte zvládnuť 2 zapasy.
Reagovat
peggy
Rafa se pomalu kouše dál,ale na vrcholu není.Rafo bacha.
Reagovat
Tenistop
Rafa nehrá top class tenis, opäť má šťastie na hráčov
100% by ho dal vo finále aj Nole a Roger nebyť sú zranení
Reagovat
Krisboy
Nikdo nikdy nehraje a nehrál top class tenis proti slabším hráčům...To nejlepší z tebe vždy dostane jenom stejně dobrej nebo ještě lepší hráč. Kdyby měl Rafa lepší soupeře, sám by hrál taky lépe.

Ale to nic nemění na tom, že Roger i Djokovič by ho dali, s tím souhlasím.
Reagovat
Frantz
lol trapáci
Reagovat
safi1313
Spis blbci :D
Reagovat
Frantz
jj + zhrzenost, zoufalství, beznaděj....
Reagovat
Cico93
Reagovat
steve79
Nadal za to nemuze, ze vsichni vypadli. Urcite to je pripadny titul nesnižuje.
Reagovat
marco22
V tom más pravdu.
Reagovat
Vlk-v-trave
Koukam dalsi sokujic UpseT na letosnim GS.
Diego venku, :-O
toz letos na tom USO neni dne, kdyby nas neco nesokovalo nebo aspon neprekvapilo ...
Reagovat
Denis92
Ten Nadalov zreb naozaj budi hrozu :D ako na nejakej 250ke.
Reagovat
ttopi
Měl mít dle nasazená Thiema, nebo Zvereva. To, že vypadli je jejich proiblém. ALe je fakt, že Nadalovi to spadne hezky do kapsy.
Reagovat
No-le
Moje řeč..
Reagovat
marco22
žreb má čajičkovy,ale malý Diego mu to upne zadarmo nedal .
Reagovat
Cico93
Určite si nevidel ani loptičku, ale mudruješ. Nadal tam miestami naozaj potil krv. Keby tam bol Nishikori, tak na papieri by to vyzeralo lepšie, ale asi vieš ako by to dopadlo.
Reagovat
Cico93
A mimochodom čo sa týka žrebov a losov, tak si plačko číslo 1, sorry ale tak to je.
Reagovat
spaniel
On se stezuje na pavoukem jednoho konkretniho turnaje, vy nad pulkou kariery. Je jasne kdo je vetsi placko ;)
Reagovat
Cico93
Miešaš jablka s hruškami.
Reagovat
Denis92
Nie, sorry. Nadal ma brutalny zreb a toto bude jeho najcennejsi GS v karirere. Pozri sa na tie mena. Ked som pisal, ze Nadal bude vo finale bez straty setu, tak som sa o jeden set sekol..moja chyba.
Reagovat
Cico93
Talian je len teraz na vzostupu, to isté Medvedev. Aby to raz neboli niekoľkonásobní GS víťazi. A potom TY pozrieš na tie mená.
Reagovat
Cico93
A Diego by dnes sfúkol všetkých od 4 miesta, jedná radosť.
Reagovat
Denis92
No neviem. Co som cital od tvojich kolegov vo vedlajsej diskusii tak Nadal hral velmi zle. Medvedeva beriem ako supera, Berretiniho urcite nie. Ten sa posierie rovnako ako ked hral s Rogerom vo W. Toto je nanho prilis velke susto. A to ci o par rokov vyhraju GS alebo nie, je momentalne irelevantne. Teraz su obaja neskuseni a takuto fazu turnaja videli len v televizii. To je proste obrovska vyhoda pre Nadala.
Reagovat
MarcelPersch
Beru tě jako jednoho z malá těch lepších fanoušků Federera tady, ale tohle mě teda od tebe udivuje, Rafa přece nemůže, že nasazení hrači, s kterými měl hrát, vypadli. Všichni vime, že Rafa téměř neprohrava s hrací mimo Rogera a Noleho, kdo by tam teda měl být, aby byl hrozbou?

Nolemu to párkrát taky spadlo do kapsy a to se ani nechci pouštět do Federera, kterému tam do roku 2010 padal každý druhy. Já jsem třeba chtěl, aby hrál se Zverevem a i s Rogerem, protože tady by s nim šanci určitě měl.
Reagovat
Denis92
Ludia, ale napisal som niekde, ze za to moze Rafa? :) Ma lahky zreb, na tom sa vsetci zhodneme od Forehanda az po mna. Je to len jeho "stastie" a zaroven sikovnost, ak to premeni na titul. Bolo mu dopriate na RG a na USO, kde tu pomoc potrebuje este viac, mu je dopriate znova.

Za mna, nech to tam Nadal vyhra cele. Zarobil by mi slusny balik penazi. Rogerov rekord v pocte GS tak ci tak dobehne a mne to zily naozaj netrha.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych, Fucovic, Chung, Cilic :

A uz bude klud :)
Reagovat
Denis92
Dolgopolov, Rublev, DelPotro, Anderson :)
Reagovat
smazaný uživatel
Baghdatis, Gonzales :)

Mam pokracovat?..Toto je vopred prehrana vojna, na zreb to naozaj neuhras. Ako fanusik Federera isto nie :)
Reagovat
Lukyi
Tak oni ti Nadalovi GS soupeři taky vždy nebyli kdovíjaké výplody zlaté éry. Söderling, Berdych, Ferrer, Anderson, ostatně i ten Thiem možná nikdy GS nevyhraje a skončí tak v propadlišti tenisových dějin, no a nyní nejspíš Medvěděv/Dimitrov. Kdy naposledy vyhrál Nadal GS díky skalpu Djokoviče/Federera? RG 14 a RG 19. Mimo RG v posledních letech je Djokovič/Federer stopka. Jen jestli ten tvůj oblíbený citát o jednookém králi mezi slepými nezačíná spíš platit o tvém koni ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Porazil Federera vo finále Wimbledonu, vo finále AO..

Porazil Djokovica dvakrát vo finále NY..Vsetko si uhral sám..

Mozu si toto isté povedat jeho konkurenti s Nadalom v Paríži?...

No vidis, a sme doma..Myslim, ze Rafa ma v tejto otazke splnené a dokonca s extra prídavkom..

Z tych mien. Hned Soderling mi vyčaril usmev na tvári, kedze vo mne vzbudzuje nostalgiu na RG09..

Berdych?..Hm, a co taký Cilic a to rovno dvakrát :)

Ferrer bolo vskutku semifinále, finále bolo s Djokovicom. .Thiem je bezpochyby tazký kaliber a v buducnosti sa to prejaví..

Federerova druhá vlna, okrem notoricky známych Gonzalesa s Baghdatisom, ktorí to korunovali..

Soderling na klúcovom GS, kde bol Federer na pomoc z nebies odkázaný. Zasadna vec.
Dvakrát priemerak Cilic, niekolkokrát neschopný Roddick, s prechodom na siet takým, ze ludia maju doteraz z toho srandu. Posledné finále Agassiho ako 35r, prvé finále Nadala vo W ako 20r, prvé GS finále Djokovica vobec. Roger si počas tohto obdobia do roku 2007 naškrabkal 11 titulov s béčkovým hracím polom, kdežto o kazdy dalsi GS sa uz viedli tuhé boje..

V otázke zrebov a konkurencie Federer nikdy nemoze byt poškodeny, principiálne..
Reagovat
Lukyi
No minimálně Djokovič to říct může. Porazil Nadala na všech GS aspoň jednou. Opačně to neplatí.
Jinak samozřejmě Nadal dokázal velké věci a to i mimo antuku. Ale to vůbec nevylučuje to, že v posledních letech sbírá tituly proti relativně slabším hráčům. Ostatně ročníky u posledních vyhraných GS, kdy na cestě porazil Djokoviče (nebo i Federera), to potvrzují.
Že byl Ferrer "semifinále" neberu. Tebe taky vůbec nezajímá, kdo jakou měl tehdy životní formu, nebo koho Federer na cestě za titulem porazil. Söderling byl důležitej jen pro Federera (i když údajně byl stejně Nadal zraněnej ne?), pro tenisovou historii je nepodstatnej. Nechceš snad srovnávat Berdycha a Čiliče? Buďme fér, kdyby sis mohl vybrat, koho bys na Wimbledonu viděl proti Rafovi radši, oba ve skvělé formě, Berdycha nebo Čiliče? A Roddick byl podle mě setsakra dobrej hráč. Hodně utrpěl, stejně tak jako třeba Hewitt, zpomalením povrchů. Má pozitivní bilanci třeba s Djokovičem, a to se většina zápasů odehrála až poté, co Djokovič už byl GS vítěz ;)
Nicméně podstatou toho příspěvku nebylo srovnávat historické soupeře BIG3. Spíše poukázat na fakt, který často používáš u Federera, a to, že Nadal v posledních letech sbírá tituly proti "slepým".
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Federer to povedat nemoze, to je to podstatne. Djokovic je v kontexte Fed nálepky, jednooky kral slepych irelevantný..

Nadal si uz svoje mimo antuky uhral, opakujem, porazil vsetkých a vsade, ked to potreboval. Velké zviera Fed na AO a W a velke zviera Djok v NY, vzdy vo finále a vzdy mimo RG. Takze aj keby teraz uhral 5x titul cez Ramosa Viňolasa vo finále na trábe, nič to menit na jeho zasluhach..To je pointa.

Djokovic, ano. Porazil Nadala v QF, ale nikdy, opakujem nikdy vo finále. To je predsa len iný príbeh a iná sutaz. Celkovo to ma stále aj ten velky Nemesis Djokovic s Rafom 6:9 na GS a negativna je len a len preto, ze dvakrát pustil finále, doma na harde.
Reagovat
Lukyi
Říkáš něco ve smyslu, že když Nadal porazil Rogera ve finále AO, W a Djokoviče na USO, tak vlastně může vyhrávat GS tituly proti rel. slabším hráčům a je to okay. Když vyhrává někdo jinej proti slabším, tak to okay není a ty GS mají nižší hodnotu, protože neporazili Nadala ve finále FO. Když už bych přistoupil na tuto hodně zvláštní logiku, tak Noleho "domácí" GS je AO, nikoliv USO. Potkávat tam Nadal Srba tak často jako v Paříži, asi by se ta argumentace trochu rozpadla.
Nicméně to pořád ale nevyvrací výrok, že Nadal poslední roky sbírá tituly hlavně proti slabším.
Reagovat
Amputace
A Federer je v poslední době sbírá proti komu? Můžeš mi to říct? Jednou porazil Nadala ve finále AO a dál? Porazil ho v semi Wimbledonu, který ale pak nevyhrál. Nadal zase porazil Federera v semi RG, které pak vyhrál.

Nadal musel 17, 18 i letos porazit na RG Thiema, momentálně asi nejnebezpečnějšího hráče na antuce a dvojnásobného finalisty RG, který Nadala na antuce už několikrát porazil. Oproti tomu Federer hrát finále Wimbledonu proti Čiličovi, jehož nejlepším výsledkem do té doby bylo ve Wimbledonu čtvrtfinále.

Na US 2017 Nadal porazil přemožitele Federera. Oba, jak Federer tak Nadal měli naprosto srovnatelný los, očekávalo se jejich střetnutí v semifinále. Federer toho nevyužil, Nadal ano.

AO18 je podle tebe co, pokud ne zisk GS titulu proti slabším soupeřům?
Reagovat
Lukyi
Já myslím, že na porážení nějakých přemožitelů se tady vůbec nehraje.
O USO17 se snad ani bavit nemusíme, že bylo ultrasnadné. To samé se zatím rodí i na USO19. A Thiem? Roddick je také trojnásobný finalista Wimbledonu, ale to některým nestačí k tomu, aby ho brali jako relevantního soupeře, takže asi tak ;)
A odpověď na poslední otázku. Ano, i AO18 byl zisk GS proti rel. slabším hráčům.
Reagovat
Amputace
Jenže jde o to, že my srovnáváme konkrétní období u dvou hráčů. Ty tvrdíš, že Nadal získává v posledních dvou letech GS proti vesměs snadným soupeřům, já tvrdím, že to samé se dá říct také o Federerovi. US 17 bylo stejně tak snadné pro Nadala jako i pro Federera. Federer neuspěl, Nadal ano, to je celý rozdíl. Podmínky měli oba takřka totožné. W 17 je zcela srovnatelný s jakýmkoli z posledních tří triumfů Nadala na RG. Federer porazil Nadala ve finále AO 17, Nadal zase porazil Federera v semi letošního RG, takže opět srovnatelné. A pokud Nadal nyní uspěje na US, bude to srovnatelné s Federerovým AO 18. Takže kde vidíš mezi těmi dvěma v posledních dvou letech rozdíl, pokud jde o kvalitu jejich soupeřů na GS?
Reagovat
Lukyi
To vůbec nerozporuju. Ale kdo nasbíral nejvíc GS titulů od roku 2017 včetně? Nadal a Djokovič (možná bude mít nyní Nadal o jeden navíc). A jaké měli soupeře? Vypisovat to tu nebudu, ale poradím, že Srb to měl mnohem těžší. Tj. zpátky k mému úplně prvnímu příspěvku, Nadal se stává poslední dva roky tak trochu jednooký král mezi slepými...
Reagovat
Amputace
Mimo antuku se dá říct. Ale na antuce opravdu nemůžeš ignorovat Thiema, který má od roku 2017 s Djokovičem na antuce H2H 3:2 a 2:0 na RG a je pravděpodobně nejlepším antukářem současnosti po Nadalovi. Federera na antuce také letos porazil. A ty výsledky na antuce má od roku 2017 konzistentní, pravidelně se dostává do finále, na masters poráží Nadala. Řekni mi, kdo má podobnou konzistenci třeba na hardu v tomto období? Samozřejmě mimo big3... Jinak ano, Djokovič to měl určitě nejtěžší, z posledních 4 GS musel na třech porazit Nadala či Federera, relativně snadné to měl jen na US 18.
Reagovat
Lukyi
V tomhle asi jeden druhého nepřesvědčíme :D Jen říkám, že když Roddickovi nestačilo 3krát finále Wimbledonu, aby byl uznán jako kvalitní soupeř pro GS finále, proč by Thiemovi mělo.
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic ziskal za posledné dva roky 4GS, rovnako ako Nadal. Federer 3 tituly.

Djokovic isiel 3krát cez Rafu alebo Rogera.
Nadal raz. Ale to bolo aj tak 3:0..Cize keby sa stretne v Parizi 3x s Federerom, alebo Djokovicom, krory ho nikdy v záverečnej fáze neporazili, aký by bol v tom rozdiel, nez v tom, ze tam bol Wawrinka a Thiem?..

Nadal ma menej GS titulov po stretu s big3 za posledne dva roky, lebo jeho soci sa neboli schopní dostat na antuke daleko, kdezto on sa dostal daleko aj mimo nej: Ved to vo finále akurat znamená, ze je lepšim hracom.
Reagovat
Amputace
A co poslední ročníky Federera? AO18: Berdych, Chung (skreč), Čilič. To je snad ještě 1000x větší výsměch, než čemu čelí na tomto US Open Nadal, který tam má alespoň mladé pušky, které nezná a mohou ho překvapit. Ale v QF první třicátník druhého sledu a ve finále další třicátník druhého sledu, to je přece jen už moc silné kafe..

Za posledních pět let to mají Federer s Nadalem 2:1 na GS. Federer vyhrál na trávě a na hardu, Nadal na antuce. Oba si postrážili svou doménu, přičemž ale v Austrálii to byla velká bitva. Takže predikce, že by Federer Rafu na US Open určitě porazil, jsou dost liché. Neměl Federer vypadnout. Ostatně - FFF, co prožíváte tento a řekněme i loňský rok, prožívají fanoušci Nadala celou jeho kariéru. Nadal vždy Federera porážel, kdekoli, v zápasech různé důležitosti, na svém povrchu, na jeho površích, všude, ale bagatelizovalo se to jako špatný match-up, na Rogerově velikosti to vlastně v očích fanatiků nic neměnilo. Na druhé straně Nadal sice porážel Federera, ale snadno vypadával s hráči druhého sledu. Takže turnaje, ve kterých Federer nepotkal Nadala, byly na 90% jeho (samozřejmě do nástupu beast Djokoviče). Poslední dva roky je situace dejme tomu opačná (pořád jsou dva roky samozřejmě nic ve srovnání s těmi 12ti či 13ti zbývajícími, co lze Rogera a Rafu považovat za rivaly). Vezmi si, že my jsme museli přihlížet desítkám takových turnajů, kterých se Rafa nemohl účastnit, nebo vypadl s někým jiným a pak jen sledoval, jak si Federer došel pro titul. Vy to zažíváte na GS podruhé (US 17 a letošek) a jste z toho více než konsternováni...
Reagovat
smazaný uživatel
Rafovi sa v NY navyše darí, má tu pozitivnu H2H s Djokovicom, osobne by som ho s Federerom favorizoval...NY nie je Melborune a uz vobec hard nie je tráva...

Federer tu naopak 10 rokov nevyhral, takze mysliet si, ze by uspel práve s Nadalom vo finále je nezdravo optimistické.
Reagovat
spaniel
Uplne stejnou vec bys napsal pred AO17...
Reagovat
peRFect
No nevim kamaráde:
Zmínění Rafovi soupeři ve vyhraných finále GS:
- Puerta - 0 GS
- Söderling - 0 GS
- Berdych - 0 GS
- Ferrer - 0 GS
- Wawrinka - 1 GS (který Stan udělal 3 roky před tím právě nad Rafou)
- Anderson - 0 GS
- Thiem - 0 GS

Roger a vzpomínaní soupeři:
- Phillippoussis - 0GS
- Safin - 1GS
- 2x Roddick - 1GS
- Hewitt - 2GS
- Baghdatis - 0GS
- Roddick - 2GS
- Söderling - 0GS
- 2x Cilic - 1 GS
Roger tak s těmito, jak ty píšeš slepci, vyhrál finále proti držitelům celkem 9GS (rozmělněně). Rafa proti držiteli jednoho GS. A pokud přidá z USO titul, tak to bude opět proti nedržiteli GS.
Hlavně ale nezačínej s polívkou, koho kdo musel po cestě do finále vyřadit. Reaguji na tvůj koment, který je čistě k finálovým zápasům.
Reagovat
MarcelPersch
Jasně, Stanimal byl jen takový nezdarek, co 2x porazil ve finále GS Djokoviče :D

Nechápu, že tady nějaký Federerovec napíše takovou blbost jako, že Nadal má lehký los, když v pavouku na začátku turnaje bylo 32 nasazených hráčů, kteří prostě vypadli se Schwartzmany, Fabbiany, Cilici, Rublevy. Co to ale vypovídá, když tihle hráči nebyli schopni porazit tyto hráče, jakou šanci by měli s Nadalem? Nadal se prostě utkal zrovna s nejlepšími hrací svoji části pavouka, nic víc, nic míň.
Reagovat
Lukyi
Zajímavej pohled ;) Bývá mnohem těžší udolat ve finále soupeře, co už nějaký GS má.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)

Zisky GS su dost irelevantne, minimálne čo sa povrchov týka. Gaudio ziskal GS na antuke, podla tvojej logiky by teda vo W. finále bol vačšie sústo, nez Berdych :)

Nehovoriac o tom, ze ked Federer porazil vo W. Nadala ci na USo djokera, obaja nedisponovali ziadnym GS z daného povrchu..
Reagovat
Lukyi
Pokud by se Gaudio dostal do finále Wimbledonu, měl na to ten výkon, tak ano, byl by těžší soupeř než Berdych bez GS. Psychika, zkušenost, sebevědomí, že už jeden má...
Reagovat
Amputace
Jo, pěkný. A ještě rozpočítej, kolika z těch GS ti hráči nabyli až po příchodu Federera... Z těch, co jsi napsal, mě napadá jen Safin 1x, Cilič 1x a Roddick 1x. Jinak je to samozřejmě statistika se vším všudy zavádějící a scestná. Neříká vůbec nic o aktuálních formách těch hráčů v těch daných finále. Takový Čilič, který jednou uhaluzil GS, pak sypal, přišli mu na to, rok nehrál, a po dvou dalších letech hrál finále AO, byl určitě tím samým hráčem, jako když vyhrál US Open. Ale šup, tvoji statistiku to rázem posílí o dva body. Safina z roku 2000 chceš určitě srovnávat s o pět let starším Safinem z finále AO, který se navíc vracel po sezóně, ve které neodehrál ani třicet zápasů... A také nechápu, proč máš u Wawrinky jen 1 GS, když v době jeho finále proti Rafovi na RG, byl už trojnásobným GS šampiónem, takže vlastně co do GS úspěchů nejlepší ze všech tebou jmenovaných :)
Reagovat
MarcelPersch
Hráč, který dokázal dosáhnout 1SF a 2F během tři let musí být neskutečně kvalitní na antuce, momentálně vyšší kalibr než Federer s Djokem. Kdo jiný mimo téhle 4 má podobnou konzistenci?
Reagovat
Lukyi
Thiem je velmi konzistentní na antuce a hraje na ní fakt skvěle. Ale to ještě neznamená, že ten GS získá. Jinak ještě třeba Wawrinka, když už se ptáš ;) Nebo Murray, který hrál mezi lety 2014 a 2017 jednou finále a 3x došel do semifinále. To také není špatné, ale antukářem ho nikdo nenazve.
Reagovat
Krisboy
Thiem RG určitě vyhraje, ale až to zabalí Nadal. Jestli Nadal bude hrát do čtyřiceti a Thiem skončí kariéru brzo, zůstane bez trofeje :)
Reagovat
Lukyi
Abych citoval Forehanda (snad mi to potvrdí). Bylo to něco ve smyslu, že by se nedivil, kdyby RG vyhrál dřív Zverev než Thiem.

Takových prognóz už tu bylo. Já to Thiemovi upřímně přeju. Je to jeden z mála nebo možná teď jediný hráč, který je schopen Nadala nejen porazit, ale i porážet na antuce.
Reagovat
smazaný uživatel
Pisal som, ze by som sa nedivil; keby vyhral RG skor Tsitsipas, nez Thiem..

Dom bude mat na RG20, 26 rokov, kdezto Tsi 21r..
Reagovat
Lukyi
Tak to omluva za špatnou citaci ;)
Reagovat
smazaný uživatel
V pohode..
Reagovat
Cico93
Del Potro Ti je smiešny, alebo čo?
Reagovat
smazaný uživatel
Asi bol.

Teda do roku 2009...

Tam opat. Totozna situácia. Nadal vypadol s Delpom, v dalsom zápase cakal Federer.
2017. Federer vypadol s Delpom, v dalsom zápase cakal Nadal.
Reagovat
Denis92
Totozne su len mena. Taky tenis ako hral DelPo na USO09 uz nikdy po tom nehral, ani na USO17. Dalsia vec, na USO09 isiel oddychnuty do finale po lahkych zapasoch, hlavne semi s Nadalom bolo rychle.
2017 mal 5setak s Thiemom, nasledne tazky 4setak s Federerom a proti Nadalovi uz fyzicky odpadol.
Reagovat
smazaný uživatel
Domnenka.

Keby Delpo dotiahol USO, vysledok by bol rovnaký..Nadal si to ustrazi, Fed prehral vyhraty zápas.

Ved rok 2017 mal minimálne rovnaký ako 2009..SF RG, QF na Wimbledone, par mesiacov po USO vyhral masterst na harde, jediny. Opat po skalpe Fed.
Reagovat
Denis92
Del Potro = Cilic.
Reagovat
Cico93
Tak s tvojou rovnicou zásadne nesúhlasím.
Reagovat
Denis92
Ja to beriem z pohladu uspechov. Obom vysiel jedno USO, kde hrali zivotny tenis a ziskali titul. Obaja pritom porazili Federera. Cilic navyse hral dalsie 2GS finale, kde prehral prave s Federerom. Juan hral jedno, kde prehral s Djokovicom. Juan je mozno lepsi hrac, ale po tych vsetkych zraneniach sa na svoj uplny TOP level uz nikdy nedokazal dostat. Naozaj si myslim, ze tychto dvoch hracov mozeme povazovat za rovnaku kategoriu, hoci H2H je jasne v prospec JMDP. Este maju aj podobnu postavu a hru.
Reagovat
Cico93
Ok, beriem tvoj názor. Tu sa nezhodneme...
Reagovat
Lukyi
Tady asi souhlasím. Při bližším pohledu je Del Potro jasně lepší (H2H, skalpy BIG4), ale z toho historického hlediska se na ně bude dívat stejným metrem.
Reagovat
smazaný uživatel
V tom pripade

Anderson=Cilic.

Obaja maju rovnaku postavu a hru.

Obaja hrali 2GS finále, obaja porazili raz na GS Federera.
Reagovat
Denis92
Berdych = Anderson
Reagovat
Krisboy
To je mi nějaká divná matematika.
Reagovat
Cico93
tenisové logaritmy.
Reagovat
Krisboy
Hmm, co se týká matematiky, ta u mě skončila prakticky ze základní školou. Na střední už na ní nebyl kladen důraz. Takže o logaritmech toho vím pramálo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ee. Anderson ma dvakrát viac GS finále.
Reagovat
Cico93
Nechcem sa Vám do toho pliesť, ale Berdych by Andersona porazil aj s pinpongovou raketou:-)
Reagovat
Denis92
Takze, Cilic > DelPo > Anderson > Berdych? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vsetko druha vlna, najlepší Delpo celkom prirodzene/
Reagovat
Denis92
Cilic hral 3x finale a raz GS vyhral.

Berdych = Anderson. Obaja porazila Fed vo W. Berdych k tomu este aj Nadala ale prehral finale s Djokovicom. + titul z ATP1000.
Anderson ma 2x finale, prehry s Nadalom a Djokovicom.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych neporazil Nadala vo W.
Reagovat
Denis92
Ano, mam to naopak. Porazil Djokovica a prehral s Rafom vo finale.
Reagovat
Amputace
Omg, že zrovna FFF vytahují los, to je úplně padlé na hlavu... To je asi podobně absurdní, jako kdyby fanoušci Nadala vytahovali, že Federer někdy zdržoval... Monfils, Del Potro, Soderling je ten zdaleka největší walkover v dějinách soupeření těch tří gigantů a zároveň nejvýznamnější, protože nebýt jeho, Federer by neměl kariérní GS a ty nikdy neutichající řeči o bez diskuze nejlepším tenistovi všech dob by dostaly výrazné trhliny. Byl by řazen spíš někde naroveň Samprasovi, už pro podobný osud s chybějícím RG, ale určitě by se o něm s takovou suverenitou nemluvilo jako o nejlepším (navíc když ve stejném roce kariérní GS zkompletoval Nadal). Takže jestli si v 33ti letech Nadal ušmudlá nějaké US Open bez nutnosti porazit špičku (takových titulů má mimochodem RF snad deset) je absolutně zanedbatelné ve srovnání s tím, že Federer, Great of the Greatest, nikdy nedokázal porazit svého největšího rivala na jeho nejsilnějším povrchu na GS, nikdy nedokázal tento turnaj vyhrát, aniž by jeho největší rival vypadl, a nikdy by ho taky nevyhrál.
Reagovat
Krisboy
Tohle je skutečný pan Unstoppable, nikoliv ta uřvaná megera ze Sibiře!!!!
Reagovat
Elip13
Potkat po cestě 2 hráče do 25 místa v žebříčku a zbytek byli hráči ještě s horším postavením, z toho jeden odstoupil. Tomu zas tak unstoppable neříkám :D:D.
Reagovat
Krisboy
To je sice pravda (u Nadala je to na US Open už takovej zvyk :), ale rozhodně to není jeho vina. Koho mu nalosují, s tím hraje. A Diega dneska zválcoval nekompromisně.

Kromě toho, myslel jsem celou jeho kariéru - tolik zranění a pauz, a vždy se dokázal vrátit na vrchol.
Reagovat
stopan
doping a specialne povoleny doping pri tych kvazi zraneniach robi zazraky na kurte, hrac, ktory v rokoch 2015 a 2016 na kurtoch rychlostne zaostaval, odrazu beha po tych otrasoch s kolenami ako vymeneny ako by mal 25. Naviac este pravidelne velmi podivne zreby, kde sa vyhyba top hracom, s ktorymi by potil krv, v prvyh kolach ma skoro pravidelne dvoch kvalifikantov, velmi zahadne.
Reagovat
Krisboy
Aha, takže Nadal ovlivňuje či přímo falšuje losy na turnajích?? OMG, co se člověk ještě nedozví...
O dopingu se v souvislosti s Nadalem spekuluje už léta. Měl někdy pozitivní test? Jestli ne, jsou tyto spekulace naprosto liché. Jsem si jist, že naprosto všechny pocházejí od fanoušků jeho soupeřů nebo od lidí, kteří ho prostě nemají rádi a nejsou schopni se vyrovnat s jeho úspěchy.
Reagovat
stopan
jednoducho povedane, ho niekto z pozadia pretlaca, tak ako svojho casu barcelonskych hercov v LM, aby nevypadaval v prvych kolach ako isteho casu vo wimbledone alebo v rokoch 2015 a 2016, ty vies velke kulove ake su medialne a financne zaujmy v pozadi, tu nejde ani tak o sport ale v prvom rade o prachy a medialny zaujem, a tie losy su velmi velmi zvlastne.
Reagovat
Krisboy
Máš pravdu, nevím o tom nic. Co o tom víš ty? Podílíš se snad na zákulisních podvodech, že jseš si tak jistej? VÍŠ, že Nadal dopuje, VÍŠ, že se manipuluje losy v jeho prospěch...pokračuj, jistě to není všechno.

Fotbalový dementy sem prosím nepleť, bavíme se o tenise.
Reagovat
smazaný uživatel
Stopan..Si nasadil tomu korunu...Nadal manipuluje zreby. Pravidelne

Mozno práve preto bol ako svetova dvojka nasadeny ako trojka vo W. a v druhom kole hral s outsiderom Kyrgiosom :)

Potíš krv kamoško :)...A to je dobre
Reagovat
stopan
kamarat nikto nikde nepovedal, ze nadal ovplyvnuje zreby, ale ucelovo to prekrutis aby si do mna stipol. Povedal som ze ho niekto pretlaca spozadia,logicky je vacsie lakadlo pre biznis a sledovanost v semifinale ako niekto priemernejsi, a nadal mal v minulosti dost problemy prejst cez prve kola, alebo cez disponovaneho supera.
Reagovat
smazaný uživatel
A ako sa to pretlacanie prejavuje?..

Ze hra Nadal s Millmanom a Federer s Nagalom?...:)

Skus konkretnejsie, nestrácaj dych..
Reagovat
Frantz
:D to je čisté zoufalství, co tady předvádíš....hlavně že egoista měl los smrti :DDD
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist