Do značne upraveného a o 25 centimetrov dlhšieho Chironu posadili pilota Andyho Wallacea a na kontrolu prizvali nemeckú technickú inšpekciu. Tá potvrdila nový rekord, aj keď samotné auto ešte nie je sériové, ale je len prototyp.

Bugatti Chiron Sport dosiahol rýchlosť 490,484 kilometra za hodinu. Nebolo to však jednoduché, automobilka spolupracovala na nastavení podvozka s expertmi z Dallary a úzka spolupráca fungovala aj s výrobcom pneumatík Michelin.

Samotné auto aj inak vyzerá. Dlhšia zadná časť je očividná a vyzerá inak ako na modeli bez akýchkoľvek dodatočných názvov. Tiež zmizol spojler s aerodynamickou brzdou. Tomuto kus vraj stačí to, čo generuje malá odtrhová plocha. A naviac na maximálnu rýchlosť potrebuje čo najhladší povrch.

Bugatti Chiron Sport - predĺženie o 25 centimetrov je očividné Zdroj: Bugatti

K tomu sa pridávajú výfuky, ktoré sú po dvojiciach umiestnené nad sebou, podobne ako pri špecialite s názvom Centodieci. Takéto umiestnenie má za úlohu vypúšťať exhaláty tak ďaleko za auto ako to len je možné.

Podobne ako Centodieci má Chiron Sport agregát s výkonom 1 178 kW (1 600 k). Prevodovka ostala štandardná sedemstupňová s dvomi spojkami a rovnaký je aj pohon všetkých kolies. Otázkou ostáva len kto sa pokúsi tento rekord prekonať. Veľkým favoritom je Koenigsegg Jesko.

Bugatti Chiron Sport - vnútri je len jedno seadadlo Zdroj: Bugatti