Sesterský model Kie Picanto dostal vizáž, ktorá napríklad prednou maskou výrazne odkazuje na ostatné nové modely, či už i30, alebo modernizovaný Tuscon. Aj napriek malým rozmerom ostáva i10 stále päťdverovým autom, čo uľahčuje prístup na zadné sedadlá.

Aj keď sú proporcie takmer rovnaké ako mal predchodca, šírka karosérie sa zväčšila o 20 milimetrov. Aj výška nepatrne narástla, avšak s dĺžkou a rázvorom automobilka príliš nehýbala. Celkovo dynamickejší tvar karosérie bude mať potenciál zaujať väčšiu časť zákazníkov. Hovorí sa aj o dizajnovej línii N-line.

Krok vpred nastal aj v interiéri malého vozidla. Displej nie je voľne stojaci, ako napríklad v i30, ale je prepojený s prístrojovým štítom pred vodičom. Má osem palcov a podporuje oba hlavné druhy pripojenia mobilných telefónov a zrkadlenia obsahu.

Hyundai i10 - malé auto si stále zachováva 5 dverí Zdroj: Hyundai

Hyundai ponúkne aj aplikáciu do mobilného telefónu s prístupom k niektorým funkciám auta a k niektorým nastaveniam. Malý automobil štandardne príde s núdzovým brzdením a v ponuke bude mať aj varovanie pri prekročení pruhu, či monitorovanie bdelosti vodiča.

Pod prednou krátkou kapotou bude pracovať trojvlcový motor. Bude ním litrový trojvalec s výkonom 50 kW (68 k) a krútiacim momentom 96 Nm. Aplikácia turbomotora sa konať nebude. Ale príde verzia, ktorá bude z výroby vybavená zariadením podporujúcim spaľovanie LPG. Ako alternatíva bude výkonnejšia 1,2-ka so štyrmi valcami dosahujúca 63 kW (84 k) a 118 Nm.

Hyundai i10 - interiér je modernejší ako doteraz Zdroj: Hyundai