4-ročné dievčatko na vozíčku sa zastavilo pred výkladom. Fotografia s krásnym príbehom dojíma ľudí po celom svete

Hyriaková Kristína

Foto: unsplash

Nie je nič nezvyčajné, keď sa na sociálnych sieťach stane fotografia virálnou. Napriek tomu sa však niekedy stane, že takáto fotografia nie je len niečo senzačné, ale skrýva v sebe posolstvo, ktoré všetkých chytí za srdce.

Článok pokračuje pod videom ↓

Práve takou sa stal aj obrázok mamičky Carolyn Kovacs Anderson, ktorú zverejnila na svojom Facebooku. Na fotografii je jej malá dcérka, ktorá sa pozerá na plagát vo výklade. Nebolo by na tom nič zvláštne, keby ona a aj modelka na plagáte, neboli na vozíčku.

Krásny odkaz

V príspevku označila firmu Ulta Beauty, ktorá má svoju kampaň postavenú na tom, že každá žena je krásna. Práve vo svojej kampani majú na plagátoch ženu na vozíčku, čo dáva všetkým ľuďom so zdravotným postihnutím odkaz, že sme všetci rovnakí a každý z nás má šancu niečo dosiahnuť a dokázať, nehľadiac na to, v akom stave sa práve nachádzame. „No, Ulta, dnes večer si absolútne zastavila moje dievčatko na ceste. Bolo neuveriteľné sledovať, ako zastala, otočila sa a vyvaľovala oči na plagát. Takže, ďakujem,“ napísala.

Dievčatko trpí zriedkavou chorobou

Carolyn fotografiu zdieľala pravdepodobne práve preto, aby si z Ulta Beauty zobrali príklad aj ostatné firmy zamerané na kozmetiku alebo módu. Otázne je, prečo to vlastne neurobili už skôr. Ako uvádza Carolyn na svojom Facebooku, jej dievčatko Maren trpí zriedkavým ochorením, ktoré zatiaľ nemá názov a nebolo jej presne diagnostikované.


Povzbudí to aj ďalšie firmy?

Vďaka fotografii však určite povzbudí aj ďalšie firmy, aby do svojich kampaní zaraďovali aj ľudí zo zdravotným postihnutím. Počas pár dní zverejnenia príspevku už má viac ako 85-tisíc lajkov a tisíce krásnych komentárov, kde ľudia veľmi chvália rozhodnutie kozmetickej značky. Nielen malej Maren, ale aj ďalším deťom, ktoré sa cítia iné a zvláštne to dá pocítiť, že nie sú na tomto svete samy.


Čo si o tom celom myslíte vy? Pristali by ste, keby sa v kampaniach viac objavovali ľudia so zdravotným postihnutím?

Najnovšie články