Hybrid v podaní Porsche však nie je len o jazde bez emisií, aj keď sú modely s možnosťou nabíjania z elektrickej siete. Verzia Turbo S E-Hybrid aj slabší E-Hybrid majú síce dojazd na nabitie, teoreticky, až 30 kilometrov, ale skôr je zaujímavý výkon.

Už slabší hybrid bude mať v karosérii kupé a SUV trojlitrový motor s výkonom 250 kW (340 k) a elektromotor dosahujúci 99 kW (135 k). Celkový výkon slabšieho hybridu tak bude 339 kW (460 k). Štandardne bude mať 3,6 kW nabíjačku.

Porsche Cayenne Hybrid - každá karoséria Cayenne bude mať hybrid Zdroj: Porsche

Výkonnejšia verzia Turbo S E-Hybrid príde len ako SUV. Aspoň zatiaľ. Bude mať štvorlitrový osemvalec s výkonom 405 kW (550 k) a elektromotor rovnaký ako slabší brat. Celkovo bude mať takmer 500 kW (680 k). Na stovku sa ťažké SUV s takýmto ústrojenstvom dostane za 3,7 sekundy a maximum má pri 300 kilometroch za hodinu.

Obe verzie budú produkované vo fabrike v Bratislave. Silnejšia dostane naviac 7,2 kW nabíjačku či torque-vectoring na zadnej náprave. Tiež bude mať aj aktívne stabilizátory a keramické brzdy. Pri použití výkonnejšej nabíjačky sa batérie v hybride nabijú za 2 hodiny a 15 minút.

Porsche Cayenne Hybrid - interiér má len málo zmien Zdroj: Porsche