Orange v rámci letnej kampane prinesie príbehy o tom, aké úlohy hrajú mobil, internet a televízia v rodine F. Tůmu a N. Pociskovej.

Rodinné Lovestories budú nasadené počas celého leta v médiách vo forme natívnych rozhovorov s touto dvojicou.

„Sú to práve moderné technológie, ktoré spájajú rodiny a priateľov, prinášajú úsmev a pohodu. Orange tieto vzácne momenty volá Rodinné Lovestories, pretože sú to chvíle, keď sa technológie, emócie a ľudia spoja pre dobrú vec a dokážu spríjemniť život,“ vysvetľuje myšlienku kampane operátor.

Kreatívnu ideu a stratégiu kampane vymyslela PR agentúra Neopublic, digitálne ju v online priestore rozpracovala Zaraguza a mediálnu kampaň naplánovala Unimedia.

„Hlavným cieľom kampane Rodinné Lovestories je cez každodenné životné situácie priblížiť hlavné benefity balíku služieb Love. Zaujíma nás, ako reálne známe osobnosti používajú v rodine mobil, televíziu a internet. Veríme, že neskončíme len pri Nele a Filipovi, ale svoje Rodinné Lovestories nám prezradia aj ďalšie známe osobnosti,“ vysvetľuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko.

Na Facebooku a Instagrame zasa herci v scénach ukážu, či sa navzájom dobre poznajú v oblasti sledovania televízie, používania mobilu a surfovania na internete.

Kto je s mobilom na toalete dlhšie? V kampani odpovedajú Pocisková s Tůmom

Zdroj: Orange