„Tvoríme e-shopy pre veľké značky, napríklad pre Adidas, Puma, Crocs, Under Armour či L'Oreal. Vlani sme spolu s kolegami zo zahraničia dodali zhruba 60 projektov,“ hovorí vedúca košickej pobočky Astound Commerce Zita Kitty Hoffmann.

Firma v „košickom Silicon Valley“ aktuálne zamestnáva zhruba tridsať ľudí, z toho polovica sú Slováci a polovica Ukrajinci. Tím tvoria e-commerce experti najmä QA inžinieri a developeri. Už dnes bez ďalších investícií by firma podľa Z. K. Hoffmann dokázala uplatniť ďalších špecialistov, pretože zákaziek v oblasti e-commerce rýchlo pribúda. „Momentálne máme otvorené tri pozície a keby sa nám prihlásilo na každú desať ľudí, ak by boli perspektívni, prijali by sme všetkých,“ hovorí Z. K. Hoffmann.

Astound Commerce založili traja Ukrajinci, ktorí po štúdiu na amerických univerzitách založili v San Franciscu spoločnosť zameranú na e-commerce riešenia. 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa