MojAndroid

Pred nejakým časom som na našom webe opísal nemilú skúsenosť s e-shopom, z ktorého som si objednal Honor 10. Telefón mi neprišiel, firma mi nechcela vrátiť peniaze, lebo skrachovala. Článok medzi vami, čitateľmi, rozpútal veľkú diskusiu, pretože poškodených bolo oveľa viacej. Teraz sa však celá situácia (minimálne pre mňa) končí šťastne.

Milé prekvapenie

Po podaní reklamácie v e-shope sme kontaktovali aj banku. Banka prijala tzv. reklamáciu transakcie. Ešte 13.5.2019 mi prišiel list z klientskeho centra mojej banky v Bratislave. Písalo sa v ňom, že celá transakcia musí byť prešetrená v spolupráci so zahraničnou bankou a o priebehu ma budú písomne informovať. Trvalo celý mesiac, než sa slovenská banka spolu so zahraničnou bankou dohodli na vrátení peňazí.

Hoci ma nakoniec písomne neinformovali, pohyb som našiel na svojom účte. Prišiel som na to náhodou, keď som si v mobile cez aplikáciu George Go kontroloval zostatok na účte. Písomne vyjadrenie pravdepodobne príde poštou v priebehu pár dní.

V histórii transakcií bola položka “Storno platby kartou“. Suma 273,00 eur sedela úplne presne. Bolo to milé prekvapenie, po takom čase už som ani nedúfal, že mi banka tie peniaze vráti.

mobiluj vratene peniaze banka
Mojej banke sa nakoniec podarilo prešetriť transakciu spolu so zahraničnou bankou

Aké je ponaučenie?

Budem opakovať niečo, čo sme spomínali aj v predošlých článkoch: nenakupujte z neoverených alebo podozrivo lacných e-shopov. “Čo nič nestojí, za nič nestojí.” a sám som sa poučil. Radšej dajte prednosť obchodu s tisíckami spokojných zákazníkov, než o pár desiatok eur nižšej cene.

Tiež sme v článkoch odporúčali, ak sa vám podobná situácia stala, je potrebné kontaktovať svoju banku. Verím, že vám vaša banka čoskoro vráti peniaze ako náhradu za túto nemilú skúsenosť :) Ak vám už aj vrátila, napíšte nám o tom do diskusie pod článkom.

Ďalšie články k téme:

Náš tip
E-shop mobiluj.sk skrachoval, nespokojní zákazníci sa sťažujú a svoje peniaze už asi neuvidia
Náš tip
Čo robiť, keď vás okradnú cez e-shop pri kúpe smartfónu?
15.6.2019

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+