Štandardnú svetlú výšku Audi dvihlo o 45 milimetrov, ale to nie je všetko. V prípade potreby ju dokáže ešte zdvihnúť vzduchové pruženie. Okrem terénnych etáp je vyššia svetlá výška použiteľná aj v prípade parkovania kolmo ku vysokému obrubníku v mestách.

Ku terénne zameraným prvkom sa pridáva aj asistent zjazdu z kopca spojený s asistentnom náklonu. Ten udržiava vozidlo v priamom smere s rýchlosťou do 30 kilometrov za hodinu. V klzkých podmienkach vodič ocení nezávislé brzdenie jednotlivých kolies.

Vizuálne odlíšenie prichádza vo forme plastových lemov okolo kolies a imitácií plechov chrániacich spodné časti auta. Vnútri nebolo treba meniť nič, Allroad ostáva štandardným modelom A6 so všetkým komfortom a so všetkými technológiami, ktoré sú dostupné pre ostatné verzie.

Audi A6 Allroad - v ponuke je so vzduchovým podvozkom Zdroj: Audi

Každá z troch verzií 3,0 TDI, ktoré budú pod kapotou Allroadu bude mať mild hybrid. Celkovo bude v ponuke trojica výkonov. Základom bude alternatíva s 170 kW (231 k) a 500 Nm. Stred Quattro 50 TDI ponúkne 210 kW (286 k) a 620 Nm.

Vrcholom ponuky sa stane Quattro 55 TDI. Bude mať výkon 257 kW (349 k) a krútiaci moment 700 Nm. Audi A6 Allroad s vrcholným motorom zvládne stovku za 5,2 sekundy.Všetky motory budú kombinované výhradne s osemstupňovou automatickou prevodovkou.

Nemecký trh už pozná cenu, základ bude stáť 61 500 eur.

Audi A6 Allroad - v interiéri nebolo treba nič meniť Zdroj: Audi