V prvom rade automobilka ukázala novú masku chladiča s výraznejšími chrómovými prvkami. Takisto nárazník prešiel zmenami. Okolie hmloviek tiež ukázalo viac chrómu. Svetlá s prvkom potiahnutým nadol ostali nezmenené a ponúkajú LEDkový systém.

V zadnej časti sú zmeny ešte menej zrejmé. Spodná chrómová lišta má trochu iný tvar. V spodnej časti nárazníka pribudla tiež časť, ktorá imituje ochranu podvozka. Klasikou faceliftov sú nové tvary zliatinových diskov.

Interiér ostal bez zásahov, akurát automobilka prezradila, že sedadlá sú nové, majú byť ešte pohodlnejšie. Avšak ani tie pred faceliftom neboli práve nepohodlné. Sedadlo vodiča môže mať aj masážnu funkciu.

Renault Koleos - nové kolesá nie sú prekvapením Zdroj: Renault

Najväčšie zmeny nastali pod prednou kapotou. Základným motorom bude 1,7-litrový naftový štvorvalec s výkonom 110 kW (150 k). Bude s pohonom prednej nápravy a manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. V tabuľkách má kombinovanú spotrebu 5,4 litra nafty na sto kilometrov.

Najviac výkonu prinesie dvojlitrový agregát, tiež spaľujúci naftu. Má 140 kW (190 k), pohon všetkých kolies a je spojený výhradne s automatickou bezstupňovou prevodovkou. Oproti súčasnému vrcholu ponuky predstavuje nárast 10 kW (13 k).

Renault Koleos - interiér sa nezmenil vôbec Zdroj: Renault