Aktuálna osmička ponúkala doteraz tri motory. Osemvalec v M850i a šesťvalce v 840i a 840d. Aktuálne pribúda nový vrchol ponuky, oproti ktorému je aj 390 kW (530 k) v M850i slabšie stádo. Prichádza vrcholná verzia M8.

Dizajnom sa od ostatných verzii až tak nelíši, pretože už balík doplnkov M posúva tvary smerom ku športovejším. Čierna predná maska je dostupná   aj pre slabšie alternatívy. Väčší rozdiel je vidieť na zadnom nárazníku s novými otvormi na koncovky výfukov.

Tá podstatná zmena je pod kapotou. Tam je stále motor V8 s objemom 4,4 litra a dvomi turbami, ale dosahuje taký výkon ako v M5. Verzia M8 sa tak dostáva na hodnotu 442 kW (600 k) a 750 Nm. Verzia Competition ešte pridáva 18 kW (25 k).

BMW M8 - v ponuke bude aj kabriolet Zdroj: BMW

Obe verzie agregátu sú spojené s osemstupňovou prevodovkou Steptronic a pohonom všetkých kolies. Kupé vyšprintuje na stokilometrovú rýchlosť za 3,3 sekundy. Competition čas skráti ešte o jednu desatinu. V ponuke bude hneď od začiatku aj otvorená alternatíva Convertible. Tá v oboch prípadoch potrebuje na zrýchlenie o desatinu viac ako kupé.

Maximálna rýchlosť je obmedzená na 250 kilometrov za hodinu. Avšak M Driver’s Package dokáže tento údaj posunúť až na 300 kilometrov za hodinu. Pozitívom veľkého kupé je, že aj v tejto verzii bude ponúkať natáčanie zadnej nápravy zlepšujúce manévrovateľnosť.

Z príplatkovej výbavy zaujmú keramické brzdy. Tie budú vhodné pri častých návštevách okruhov.

BMW M8 - kabrioletu trvá stovka o desatinu sekundy dlhšie Zdroj: BMW