Tvarovo sa na Kone nič nemení, sivé prvky karosérie ostávajú rovnaké ako na iných verziách, s výnimkou elektromobilu. Dôležitý je pohonný systém. Jeho spaľovaciu zložku predstavuje 1,6-litrový benzínový motor s výkonom 77 kW (105 k) a krútiacim momentom 147 Nm.

Elektromotor progukuje 32 kW (44 k) a 170 Nm. Celkový výkon systému je 104 kW (141 k) a celkový krútiaci moment vrcholí hodnotou 265 Nm. Elektromotor čerpá energiu z menšej, 1,56 kWh batérie. Na rozdiel od hybridov od Toyoty má Kona šesťstupňovú dvojspojkovú prevodovku. Toyoty používajú bezstupňovú prevodovku e-CVT.

Hyundai Kona hybrid - stovka trvá viac ako 11 sekúnd Zdroj: Hyundai

Relatívne priemerný výkon dáva Kone schopnosť vyštartovať v ústrety 100-kilometrovej rýchlosti v priebehu 11,2 sekundy. Maximálna rýchlosť je tiež priemerných 160 kilometrov za hodinu. Tento hybrid by mal vynikať v niečom inom.

Jedno z pozitív hybridu bude znižovanie emisií portfólia automobilky. A to druhé je spotreba. V cykle WLTP spotrebuje len 3,9 litra benzínu na sto kilometrov.

Vnútri Kony hybrid tiež nie je možné pozorovať takmer žiadne zmeny. Dotykový farebný displej s uhlopriečkou 7 palcov je štandardným prvkom výbavy a je ho možné, za príplatok, nahradiť 10,25-palcovou verziou.

Hyundai Kona hybrid - v ponuke je aj veľký displej Zdroj: Hyundai