Značka Burger King sa vrátila na Slovensko po sedemročnej odmlke. Najskôr zakotvila vlani v novembri v bratislavskom nákupnom centri Bory Mall, potom nasledovalo obchodné centrum Avion na opačnom konci mesta.

Na chod ďalšej reštaurácie v Auparku prijala fastfoodová sieť štyridsať nových zamestnancov. „Je to navštevované a ľuďmi obľúbené nákupné centrum s výbornou dostupnosťou, preto sme sa rozhodli pre otvorenie tretej prevádzky práve na tomto mieste,“ hovorí regionálny manažér Burger King Slovensko Jakub Pala.

Podobne ako v prvých dvoch slovenských reštauráciách aj v Auparku bude fungovať číselný systém objednávok. V budúcom roku ho doplnia samoobslužné kiosky. S veľkými dotykovými displejmi na objednávanie jedla a nápojov predbehla Burger King konkurenčná sieť McDonald's, ktorá ich začala nasadzovať začiatkom tohto roka.

Burger King sa neusídli len v Bratislave. Už pri príchode na trh plánoval otvárať prevádzky po celom Slovensku, najbližšie pribudne na jeseň v Košiciach. Podľa skorších plánov by malo pod Tatrami postupne vyrásť zhruba pätnásť prevádzok Burger King.

Burger King otvára tretiu reštauráciu v Bratislave, na jeseň plánuje Košice

Zdroj: Burger King

Po sedemročnom pôste

Značka Burger King sa vytratila zo Slovenska koncom roka 2011 po necelých dvoch rokoch. Dve pobočky v Bratislave a jednu v Žiline vtedy prevádzkovala iná spoločnosť.

V súčasnosti rozvíja sieť Burger King na slovenskom trhu španielska spoločnosť AmRest Holdings, nezávislý prevádzkovateľ reštaurácií v strednej a východnej Európe. Okrem nej tu expanduje tiež s pizzeriami Pizza Hut Express a kaviarňami Starbucks.

AmRest bola pôvodne poľská firma, ktorá presunula sídlo do Španielska. Od roku 1993 prevádzkuje tiež franchisingový koncept rýchleho občerstvenia KFC a je majiteľkou gastro konceptov La Tagiatella, Blue Frog a Kabb. Portfólio spoločnosť zahŕňa viac ako 1 800 reštaurácií v osemnástich krajinách sveta.