1. Blog
  2. /
  3. Banka
  4. /
  5. Gizka Oňová je novou tvárou študentskej kampane od Tatra banky

Gizka Oňová je novou tvárou študentskej kampane od Tatra banky

Boris Fojtík | ekonomický analytik Tatra banky Autor: Boris Fojtík, ekonomický analytik Tatra banky | 06.05.2019 | 2 min. čítania

Gizka Onova nova tvar studentskej kampane Tatra banky

Tatra banka sa v novej akvizičnej kampani rozhodla spolupracovať s kráľovnou internetu. Nemusela chodiť ďaleko a jednu našla na Slovensku s pomocou Studio Echt.

@Gizkariesi Študentský účet

Banka každoročne prichádza s projektom Tatra Academy. Ide o kampaň pre študentov, v ktorej komunikuje možnosť otvorenia Študentského účtu. Študentom po otvorení účtu pribudne 30 eur, čo je silná motivácia stať sa novým klientom Tatra banky.

V poradí siedmu kampaň dostalo do rúk Studio Echt, ktoré si za novú tvár kampane vybralo Gizku Oňovú. Televízna svokra známa svojim životným mottom „Idem, riešim!“ sa tak stala novou ambasádorkou Tatra Academy.

Kampaň s headlinom @Gizkariesi Študentský účet bude viditeľná v online priestore, pričom agentúra sa zamerala najmä na video content. Ďalej na vtipný a odvážny, no aj pútavý a vyrušujúci obsah.

Jadrom kampane je web www.tatraacademy.sk. Okrem toho si Gizka ako správna kráľovná internetu vytvorila svoj kanál na instagrame, youtube a vlastné Gizzy štúdio. Hneď v úvodnom videu šokuje zvučné mená slovenského šoubiznisu – moderátora a youtubera Sajfu, influencerku Momu a rapera Rytmusa – internetovou výzvou, ktorú si pre nich pripravila.

Nový merch Gizky Oňovej

Študenti môžu každý mesiac získať viac ako 50 šokantných cien. Ide o nový merch Gizky Oňovej v limitovanom počte kusov, ktoré nie je možné zakúpiť v žiadnom e-shope. Exkluzívne vznikol len pri príležitosti spustenia novej študentskej kampane Tatra banky.

Nový merch Gizky Oňovej

Jakub Ptačin zo Studia Echt hovorí: „Zaujať mladých je čoraz náročnejšie a neustále sa opakujú tie isté tváre. My sme sa rozhodli vytvoriť nového influencera. Namiesto rapperov a youtuberov sme oslovili legendu a dámu. Novú kráľovnú internetu. Gizka uprace nielen internet, ale v podstate každého. Mladí budú súčasťou jej cesty spoznávania internetu. Zabaví ich, ale aj poučí. To všetko okorenené nezabudnuteľnými hláškami a autentickými reakciami na dnešný svet mladých.”

Dominika Gaburová, brand manažérka Tatra banky už len stručne dodala: „Bude to šokantné.“

Vizitka kampane

Klient: Tatra banka
Agentúra: Studio Echt
Creative director: Ondrej Kořínek, Pavol Kyselica
Art director: Pavol Kyselica
Copywriteri: Ondrej Kořínek, Marián Balog
Strategy director: Jakub Ptačin
Account manageri: Ada Šimšíková
Kamera: Boris Holečko
Grafik: Viktor Mada

www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/tlacove-spravy/gizka-onova-je-novou-tvarou-studentskej-kampane-od-tatra-banky/