Kreatívna online reklama s vysokou konverziou

Vlastnosti mobilných zariadení, o ktorých sa neustále všade píše, umožňujú firmám lepší kontakt so zákazníkom. Jednoduchšie s nimi komunikujete a všetko môžete riešiť na osobnej úrovni. To však nestačí a vy musíte robiť pre propagáciu svoje spoločnosti ešte viac. Preto vám ukážeme pár jednoduchých taktík, ktoré sa postarajú o dosiahnutie ešte lepších výsledkov.

Vyberte si správny reklamný formát

Rastúce technológie ako 4G Internet a neustály rozvoj mobilných zariadení zmenili vnímanie mediálneho publika. Na druhej strane však poskytli inzerentom možnosť osloviť veľké publikum a používať nové reklamné formáty.

Ktoré z nich sú najvhodnejšie? Určite zistíte najlepšie v praxi, no pri tvorbe  a ďalšom smerovaní vášho webu sa o tom poraďte aj s dobrou online marketingovou agentúrou.

Natívna reklama

Natívna reklama – jedna z najlepších možností pre mobilné zariadenia, pretože perfektne zapadá do ich prostredia a nebráni používateľovi v práci. Natívna reklama je streaming, ktorý sa demonštruje v procese užívateľského vstrebávania obsahu, a preto nespôsobuje negatívne emócie a vytvára omnoho viac názorov a prechodov. Neznamená to však, že tonery Konica Minolta pri tlači letákov a brožúr vo svojej firme nevyužijete.

Video reklama

Výdavky na video-reklamu predstavujú najväčší rast celkových výdavkov na mobilné reklamy. No podľa výskumu, prinášajú aj viac príjmov.

Popularita tohto formátu ovplyvnila vývoj nových možností zacielenia – pomocou publika a kontextuálnych interakcií vytvorila emocionálne spojenie s používateľom.

Od videa v sociálnych sieťach ide tento formát na rôzne platformy a je relevantný pre rôzne publikum. Presvedčte sa!

Využite geografické zacielenie

Mobilná Google reklama otvára veľa možností, ktoré sú pre klasickú offline pracovnú plochu neprístupné. Umožní vám zbierať údaje o publiku, vďaka čomu potom môžete jednoduchšie  stimulovať konverziu.

Vyhľadajte správny okamih

Reklama na mobilných zariadeniach vám umožňuje zamerať sa na používateľa s relevantným obsahom v tzv. mikro-momentoch – keď je väčšia pravdepodobnosť, že klient bude chcieť komunikovať s vašou reklamou.

Značky môžu napríklad inzerovať na mobilnom zariadení súčasne s televíznou reklamou. Veď štúdia spoločnosti Google zistila, že 2 z 3 spotrebiteľov použili svoj telefón, aby sa dozvedeli viac o produkte, ktorý videli v televízii. A teraz vyskúšajte, čo funguje u vás?!

ZDIEĽAJ NA:

Zapojte sa do diskusie. Vaše názory sú vítane!

komentárov