Nová kampaň operátora sa nesie v duchu „Orange a hokej mimo mantinelov“. Spoločnosť zdôrazňuje, že v hokeji nejde len o výchovu budúcich majstrov sveta.

„Hokej vďaka svojim hodnotám a komplexnosti formuje ľudí, ktorí majú disciplínu, chápu silu tímovej práce – vedia, aké dôležité je pomáhať si, uvedomujú si, že bez odhodlania, vytrvalosti a tvrdej driny sa nedá dosiahnuť nič veľké,“ približuje PR posolstvo Miloš Lalka, šéf komunikácie a značky v Orange Slovensko.

Operátor aj v novom televíznom spote prízvukuje, že hodnoty a zručnosti, ktoré deti získajú na hokejovom ihrisku, nezostanú len medzi mantinelmi, ale sprevádzajú ich aj v živote.

„Chápeme, že hokej je viac ako hra a vďaka nemu z detí vyrastú nielen športovci, ale hlavne slušní a sebavedomí ľudia, ktorí nás posúvajú vpred. Preto stojíme pri tých, ktorým na budúcnosti našej krajiny záleží,“ dodáva M. Lalka.

V televíznej reklame si okrem detí a malých hokejistov zahral aj známy bývalý hokejista a dnes televízny expert Boris Valábik. Spot režíroval Max Turek, hudbu zložil Ironclad by Gyom, produkciu mal na starosti Leopard Production.

V printových vizuáloch používa Orange motív ľadovej plochy a na nej trojicu oranžových claimov: „Mať cieľ ma naučil hokej“, „Byť silný ma naučil hokej“ a „Hrať fér ma naučil hokej“.

Kampaň vrátane TV reklamy bude nasadená od 20. apríla do konca mája, teda aj počas celého priebehu hokejových MS, ktoré sa tento rok konajú na Slovensku. Súčasťou mediamixu je aj OOH. Kampaň pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett, s ktorou Orange spolupracuje dlhodobo.

Orange nasadzuje hokejovú kampaň. Pozrite si nový spot

Zdroj: Orange Slovensko

Orange nasadzuje hokejovú kampaň. Pozrite si nový spot

Zdroj: Orange Slovensko

Orange nasadzuje hokejovú kampaň. Pozrite si nový spot

Zdroj: Orange Slovensko

Vizitka kampane

  • Názov: Orange - Hokej MS 2019 Mimo mantinelov
  • Agentúra: Wiktor Leo BurnettCreative director: Juraj Dvorecký
  • Art Director: Michal Gabriž, Jana Malatincová Account manager: Michaela Kolrusová Leopard production: Janka Horáková Copywriter: Tomáš Kučírek
  • Graphic designer: Juraj Vačko
  • Klient: Orange Slovensko, Miloš Lalka, Katarína Špirková, Hana Čupilová
  • Produkcia: Leopard Production
  • Réžia: Max Turek
  • Hudba: Ironclad by Gyom
  • Trvanie: 20. 4. - 31. 5. 2019
  • Media: TV, Print, OOH