Spoločným menovateľom životných príbehov súčasných zamestnancov aj týchto osobností podľa Tatra banka Group je, že „v najlepšom neprestali, ale prijali nové výzvy a posúvali sa vpred“. Jadrom všetkých komunikačných aktivít kampane je nový kariérny portál Prirodzene najlepší.

„Sme zamestnávateľom budúcnosti pre smart ľudí a miesto, kde nás baví byť, tvoriť a napredovať,“ približuje novú víziu zamestnávateľa Július Benko, riaditeľ odboru ľudských zdrojov Tatra banka Group.

Kampaň dáva do popredia tri piliere, ktoré si v Tatra banka Group vytýčili ako syntézu toho, čo súčasní zamestnanci a potenciálni kandidáti menovali ako najdôležitejšie pre spokojnosť a angažovanosť v práci. Sú nimi atmosféra, zmysluplná a kreatívna práca a miesto pre prácu a život.

Tatra banka a Raiffeisen banka chcú novým hashtagom vyjadriť, prečo si zamestnancov vážia a čo majú spoločné, a teda, že sú „prirodzene najlepší“. Táto zamestnávateľská značka bude viditeľná najmä v online priestore. Dominovať budú spoty, ktoré majú predstaviť hlavnú myšlienku konceptu, a tiež búrať mýty o práci v banke.

Náborová kampaň pre obe značky má podľa šéfky komunikácie podporiť nový „employer promise“, ktorý zdôrazní silu rôznorodosti a synergiu unikátnych talentov a schopností.

„Do jeho tvorby sa zapojili všetci zamestnanci, spolu so štúdiom Echt sme hľadali niečo, čo nás všetkých prirodzene spája – od pobočkového pracovníka po generálneho riaditeľa a od Bratislavy až po Košice – a priniesli sme identitu-neidentitu,“ hovorí Milada Halová, riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka.

Do kampane sa popri zamestnancoch banky zapojili aj osobnosti ako snoubordistka a podnikateľka Baša Števulová, architekt a hudobník Juraj Benetín, dizajnér a aktivista Jakub Ptačin či podnikateľka a inovátorka vzdelávania Lucia Šicková, ktorí sa spoločne predstavili v novom spote.

„Chceme byť dobrým zamestnávateľom pre múdrych a šikovných ľudí všetkých generácií, lebo vieme, že sú to ľudia, ktorí stoja za všetkými našimi inováciami a ktorí tvoria banku s celosvetovo najlepšou ponukou online produktov a najväčším počtom ocenení na Slovensku,“ dodáva k vízii M. Halová.

Tatra banka Group má po celom Slovensku takmer 4-tisíc zamestnancov, ktorí sa venujú práci rôzneho druhu vo viacerých odboroch. Niektorých predstavuje aj v krátkych videách, tiež dostupných na spomínanom webe a youtubovom kanáli.

„Veľmi sa tešíme, že sa Tatra banka rozhodla ísť do obsahovo aj vizuálne odvážnej komunikácie zamestnávateľskej značky. V kampani vzdávame hold ľuďom – a nielen tým v banke, ale aj mimo nej – ktorí v najlepšom neprestávajú, ale prijímajú nové výzvy. Koncept búrania mýtov a stereotypov budeme spolu s bankou postupne rozvíjať,“ doplnil Pavol Kyselica, spoluautor kampane z kreatívneho štúdia Echt.