Vpredu je najvýraznejšou zmenou použitie nových predných svetiel. Majú výrazne hranatejší tvar a nasledujú tak trend, ktorý nastolila nová generácia triedy GLE. Obe karosárske verzie budú mať masku Panamericana a tvar nárazíka odkazujúci na ostatné modely AMG.

Iné rozloženie prvkov majú aj zadné svetlá. V noci svietia hranatejšími tvarmi. Celkom nové sú aj koncovky výfukov s lichobežníkovými tvarmi a výškou 90 milimetrov. Pre verziu AMG s číselným označením 63 bude v ponuke aj špeciálna farba, matná sivá.

Vnútro prevzalo väčšinu prvkov z pôvodného modelu pred faceliftom. Ale zdanie klame. Mercedes použil výrazne väčší displej a nový systém MBUX s umelou inteligenciou. Ovláda sa buď hlasom, dotykom, alebo malou dotykovou plochou na stredovom tuneli. Pre verziu AMG pribudli špeciálne ukazovatele v rámci MBUX.

Mercedes-AMG GLC63 - výkonnejšie S má 510 koní Zdroj: Mercedes-Benz

V interiéri pribudol aj nový volant. Ten má okrem športového tvary aj niekoľko špeciálnych ovládačov. Sú dotykové a volia sa nimi režimy vozidla. V ponuke bude aj ďalšie čalúnenie v sivo-čiernej kombinácii s prešívaním žltou niťou.

Najdôležitejší prvok modelov AMG je pod kapotou. Osemvalec s objemom 4 litre má dve výkonové verzie, slabšia dosahuje 350 kW (476 k) a výkonnejšia až 375 kW (510 k). Krútiaci moment je 650 Nm pre verziu s nižším výkonom a 700 Nm pre výkonnejšiu.

Slabšia alternatíva zvládne stovku za 4 sekundy a maximálne sa rozbehne na 250 kilometrov za hodinu. AMG Driver’s Package posúva túto hranicu na 270 kilometrov za hodinu. Výkonnejšia alternatíva odlíšená písmenom S dosiahne stovku za 3,8 sekundy a maximum je pri 280 kilometroch za hodinu.

Mercedes-AMG GLC63 - prichádza so systémom MBUX Zdroj: Mercedes-Benz