Tri roky po podpise kontraktu na obchvat Bratislavy riešia, ako pretne D1
Po prerábke Prievozu sa chystá ďalšia komplikovaná operácia, D1 treba rozšíriť a dvihnúť o meter, aby pod ňou mohol viesť obchvat.
V máji 2019 uplynú tri roky od chvíle, keď si štát objednal obchvat Bratislavy.
Kontrakt za takmer dve miliardy eur však neráta s tým, že obchvat na vstupe do Bratislavy pretne D1. Inak povedané, od španielskych dodávateľov obchvatu štát neobjednal aj práce na D1.
Nebude ich pritom málo. D1 treba dvihnúť takmer o meter, aby obchvat viedol pod úsekom diaľnice, okrem toho sa ráta aj s rozširovaním D1 na osem pruhov.
Všetky tieto stavebné práce sa budú diať na malom území od Bratislavy po Triblavinu, čo z miestnej časti D1 robí jeden z najkomplikovanejších diaľničných úsekov v krajine.
Aj preto