Odvod vo výške 2,5 percenta z obratu musia platiť reťazce, ktoré pôsobia najmenej v 15 percentách okresov. Terno tvrdí, že pokiaľ zostane pri troch značkách predajní, toto kritérium nespĺňa. Pokiaľ by malo platiť odvod, odviedlo by približne 3,7 milióna eur za celý rok (na základe obratu za rok 2017).

Terno sa odvoláva na definíciu zo zákona, podľa ktorej má obchodný reťazec jednotnú marketingovú komunikáciu a zároveň jedného vlastníka. Spĺňa však len jednu z týchto podmienok.

„Nepripravujeme sa na zaplatenie odvodu. Podľa zákona máme tri reťazce, 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa