Traja skúsení ľudia z marketingovej brandže sa podrobne pozreli na výzvy pre prezidentských kandidátov.
Ruttkay: Najviac budú potrebné investície do hláv
V jednom prípade udržať víťaznú eufóriu, v druhom nájsť originálne riešenie na zvrat zle rozohratej šachovej partie. To sú podľa Michala Ruttkaya, riaditeľa agentúry Creo/Young & Rubicam, hlavné oblasti, do ktorých by mali kandidáti investovať v druhom kole.
V tíme víťazky prvého kola Zuzany Čaputovej, ktorej kampaň analytici zhodne označujú ako veľmi kvalitnú, vidí Ruttkay priestor na zlepšenie v rozhodnosti a asertívnosti.
„Absentuje konkrétna vízia, čo nás, občanov, s takouto prezidentkou čaká. Tu by malo byť kľúčové vybrať a skonkretizovať niektoré zásadne prezidentské pozície,“ tvrdí marketér s tým, že by zároveň jej tím mal udržať volebnú mobilizáciu a ubrať z výstupov, ktoré pôsobia ublížene a nešťastne....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-28 17:01:57 - Feat.: - Title: Z prozápadného premiéra kritický prezidentský kandidát. Pellegrini mení rétoriku, tvrdí politilogička
02 - Modified: 2024-03-28 11:58:52 - Feat.: - Title: Sme v klube, ktorý nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna, tvrdí Čaputová o NATO
03 - Modified: 2024-03-27 18:46:27 - Feat.: - Title: Otázka našej bezpečnosti. Žiadna iná alternatíva by nás nechránila tak ako NATO, tvrdí Čaputová
04 - Modified: 2024-03-27 14:09:19 - Feat.: - Title: Prezidentka udelila podmienečnú milosť 31-ročnému mužovi. Pôvodne ho odsúdili na 10 rokov za marihuanu na vlastnú spotrebu
05 - Modified: 2024-03-27 13:49:01 - Feat.: - Title: Čaputová udelila podmienečnú milosť 31-ročnému mužovi. Odpykal si vyše polovicu trestu za marihuanu