Pre Samsung sú v roku 2019 okrem uvedenia nových produktov dôležité aj dva míľniky. Prvým je desiate výročie radu smartfónov Galaxy S, druhým polstoročie od založenia spoločnosti Samsung Electronics.

Na Slovensku sa na počesť predstavenia tohtoročnej smartfónovej novinky rozhodol Samsung rozhodol zmeniť vizáž dominanty hlavného mesta. Kampaň prebieha od pondelka 18. februára do piatka 22. februára.

„Tento rok je pre Samsung naozaj významný. Preto sme sa rozhodli v týždni príchodu našej jubilejnej vlajkovej lode s fanúšikmi a obyvateľmi hlavného mesta udalosť osláviť takýmto netradičným spôsobom a na päť dní zmeniť vizáž dominanty Bratislavy,“ uviedla Tereza Vránková, riaditeľka marketingu a PR, Samsung Electronics Czech and Slovak.

Laserová grafika, ktorá sa premieta na pylóny, bude mať dve podoby. Prvá, ktorá sa spustila v pondelok večer, sa skončí v stredu o 20:30.

Následne sa po celosvetovom predstavení nového telefónu v San Franciscu v Kalifornii symbolicky zmení až do piatka 22. hodiny.

Samsung si prepožičal bratislavské Ufo. Promuje na ňom novinku

Zdroj: Samsung