Volkswagen Jetta GLI je vlastne Golf GTI, ale s trojpriestorovou karosériou a veľkým kufrom. Je logické, že vzniká práve tam, lebo výrobné časti má automobilka v Mexiku, kde sa Jetta vyrába pre väčšinu trhov.

Navonok sa Jetta GLI prezentuje veľkým množstvom červených detailov. Okrem samotných znakov modelu je červený pás na maske chladiča a kontroverzne vyzerá červeným prúžkom lemovaný zliatinový disk niektorých verzií. Okrem tejto vizuálnej polohy sa Jette dostali aj nové nárazníky so športovejšími tvarmi.

Volkswagen Jetta GLI - motor z Golfu GTI je kombinovaný s väčším kufrom Zdroj: Volkswagen

Pre GLI sú štandardom LEDkové predné svetlá a z Golfu R prišli brzdy schované za osemnásťpalcovými zliatinovými diskami. Dôležitým prvkom, ktorý táto verzia získala je samosvorný diferenciál prednej nápravy. To znamená, že GLI bude len s pohonom predku, štvorkolka v pláne nie je.

Vzadu bude úplne nová viacprvková náprava, ktorá nahradí vlečnú. To sa bude hodiť pri krotení výkonu agregátu. Motor má objem dva litre, výkon 169 kW (230 k) a krútiaci moment 350 Nm. Na výber bude šesťstupňový manuál a sedemstupňový dvojspojkový automat.

Volkswagen Jetta GLI - zrezaný volant nesmie chýbať Zdroj: Volkswagen