Nadal neztratil set ani s Tiafoem, o finále si zahraje s Tsitsipasem

22. 1. 2019, 12:57
Aktuality 191
AUSTRALIAN OPEN - Rafael Nadal pokračuje na Australian Open bez ztráty setu. Dnes si španělský šampion z roku 2009 poradil 6-3 6-4 6-2 s americkým mladíkem Francesem Tiaoem a postoupil do semifinále. V něm na něj čeká další vyzyvatel z nastupující generace - dvacetiletý Řek Stefanos Tsitsipas (h2h 2-0).
Rafael Nadal

Rafael Nadal na Australian Open startuje na prvním turnaji od loňského US Open, na kterém vzdal semifinále kvůli zranění kolena. Od té doby léčil také problémy s břišními svaly, byl na operaci s kotníkem a vstup do nové sezony mu komplikovalo stehenní sval.

V Melbourne však dvaatřicetiletý Španěl hraje ve velké pohodě, jako by za sebou neměl čtyři měsíce dlouho pauzu. Set neztratil s domácími Jamesem Duckworthem, Matthewem Ebdenem a Alexem De Minaurem, s českým tenistou Tomášem Berdychem a ani v dnešním čtvrtfinále s Američanem Francesem Tiafoem.

Nadal v prvním vzájemném střetnutí s jednadvacetiletým Tiafoem, který hrál ve čtvrtfinále grandslamu poprvé v kariéře, neměl absolutně žádné problémy. Dva brejkboly, kterým čelil ve čtvrtém gamu druhé sady, odvrátil a bez ztráty podání zvítězil za necelé dvě hodiny hry 6-3 6-4 6-2.

Sedmnáctinásobný grandslamový šampion Nadal je v semifinále Australian Open pošesté a usilovat bude o páté finále. Jediný triumfl slavil před deseti lety. 

V pátečním semifinále, v němž bude hrát o jubilejní 30. grandslamové finále, Nadala čeká už potřetí na turnaji soupeř z nastupující generace. Po devatenáctiletém De Minaurovi a jednadvacetiletém Tiafoeovi narazí na dvacetiletého Řeka Stefanose Tsitsipase, kterého loni porazil 2-0 na sety ve finále turnajů v Barceloně i Masters 1000 v Torontu.

Tsitsipas v dnešním prvním čtvrtfinále zastavil rozjetého Španěla Roberta Bautistu a navázal na předchozí cenný skalp Švýcara Rogera Federera. Nyní si bude brousit zuby na dalšího velikána světového tenisu Nadala.

Zítra budou o postup do semifinále bojovat Novak Djokovič s Keiem Nišikorim a Milos Raonic s Lucasem Pouillem.

• AUSTRALIAN OPEN 2019 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 62,500.000 australských dolarů
úterní výsledky (22. 01. 2019)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Nadal (2-Šp.) - Tiafoe (USA) 6-3 6-4 6-2
Tsitsipas (14-Řec.) - Bautista (22-Šp.) 7-5 4-6 6-4 7-6(2)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

191
Přidat komentář
smazaný uživatel
Odkedy Rafa spolupracuje s Moyom, tak hardový GS bud vyhral, hral 5-setové finále, alebo skrečoval...Nikdy žiadny prepadák, tým neskončí už ani AO19...Velmi cenný človek v realizačnom tíme, škoda, ze neprisiel skor, tesime sa vsak, ze neprisiel neskoro...

Mouratoglou vsak neni taktiez ziadny krčmový odbornik...Tenisu rozumie, Nadala ma zmapovaného a urcite Stefanovi poradí nejakú lumpárnu..:)

Na druhu stranu vplyv tenisového trénera je podla mna vo finále na kurte vidiet menej, nez trebars futbalového..
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud ho nekoučuje z tribuny třeba že. Což už jsme taky viděli.
Reagovat
Hypertac
Nevím, co tady někteří pořád řešíte s losem? Vyhraje ten kdo vyhraje sedm zápasů a nikoho nebude už zajímat nějaký los.
Reagovat
FerrariF50
To by ses divil teda, ... ti pravý fanoušci na losy nezapomínají. Myslim, že zrovna diskuze na TP jsou toho jasnym důkazem.
Reagovat
gigin
Reagovat
Herbert_Hoover
Co dělá Roberto? Už usnul?
Reagovat
gigin
Na furt už. Doufám.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozerám, ze Fanatici su toho roku extra vytrasení...Keby nebol Djokovic v turnaji, tak tomu ak celkom rozumiem. Tak strašne sa na AO tešili, a teraz preklínajú moment, kedy Melbourne park otvoril svoje brány :)....Stresy no
Reagovat
Herbert_Hoover
Přesně náš kariérně největší soupeř je stále v turnaji :)
Reagovat
ipko
bolo jasné, že vyhrať AO tretíkrát po sebe v jeho veku je priam nemožné, zvlášť keď ku koncu minulej sezóny Rogerovi odchádzala forma.. čakal som aspoň ŠF a dúfal v prípadné SF s Nadalom, koniec v osemfinále je trochu málo, čo sa týka výsledku.. ale aspoň to nie je ako prehra na USO s prachbiednym Millmanom a aj ten výkon môžme hodnotiť vcelku pozitívne.. ak to mal byť posledný Rogerov zápas v kariére na AO (teda ja dúfam, že sa budúci rok naposledy vráti), tak sa s Tsitsipasom podaril, bolo to dramatické až do konca a mohlo to dopadnúť kľudne aj opačne, stačilo "len" využiť svoje šance, ktorých bolo v zápase celkovo 12..
Reagovat
Herbert_Hoover
Pátý set by ale epilogu slušel :) No ale stejně se člověk neubrání pocitu, že mohl (a snad i měl) Roger vést 2:0 na sety.
Reagovat
FerrariF50
Já se nemůžu ubránit zas pocitu, že Roger prostě bohužel na stará kolena už nemá dost často na důležité bigpointy hlavu a zbytečně stresuje a tím kazí. To co tam v takových chvílích předvádí z toho zůstává až rozum stát a i když toho má tolik za sebou, tak on má strašnou chuť furt vyhrávat, že v tý chvíli je přemotivován a nedává to. Tahle písnička se opakuje už bohužel docela často, že si prohraje zápas šílenými chybami sám.
Reagovat
FerrariF50
Jak si Roger prohrává vyhrané zápasy sám, tak mi přijde, že jelikož se mu to stalo už tolikrát a ta písnička je furt stejná a jen se opakuje a on si je toho sám moc dobře vědom, tak má prostě už psychický blok sám ze sebe.
Reagovat
Ondra979
jo tohle je fakt, v sezone 2017 se mu to stalo taky, prohral blbe par zapasu, ale vetsinou ty mene dulezite. Ale loni to bylo spatne, - zacalo to prohranym finale IW, pak Halle, Wimbledon - vsechny tyhle zapasy mel v klidu vyhrat. Pak asi tesne SF s Novakem v Parizi a ted tato porazka, takze uz je toho nejak moc a muze to mit v hlave, coz pri jeho zkusenostech je prekvapujici, stavat by se to tak casto asi nemelo.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer má s přibývajícím věkem problem hlavně v hlavě. Tenisové je pořad úplně na jiném levlu, než 99% hráčů ATP a je vtipné, ze i tohle mu stačí na to, aby udělal na turnaji slušný výsledek. Na AO nehrál vůbec špatně, vytknul bych mu tak 3-5 micu se Stefanem. Stovku udělá určitě ještě so Wimbledonu a pak ať skončí. Věřím, ze má dost rozumu nedělat ze sebe saska do 40ti a dostávat naloženo od kde koho. I když s jeho skillem by mohl hrát s Bryanem dvojky a udělali by dalších 10 GS.
Reagovat
Krisboy
Mohli by se dát do party se Štěpcem a trošku zčeřit smrduté vody deblové :)
Reagovat
smazaný uživatel
A dali by dalsi GS ve ctyrkach. Proč ne.
Reagovat
FerrariF50
No on se prostě poráží hlavně sám a to je prostě sakra problém a s každym takovym stejně labilně prohranym zápasem je to jen horší a horší, protože on moc dobře ví že si to prohrál hlavně sám a že to už není náhoda, ale že se to sakra opakuje jak přez kopírák. Dřív když Roger prohrával tak jsem si řikal, on to otočí, kdo když né Roger a věřil jsem mu, protože si věřil i on sám. Teď když jsem viděl ten druhý prohráný set s TsiTsim tak jsem si jen řekl, "no a je to tady zase, je to hotový" :(
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ale hlavně on je na sklonku kariéry a je úplně silene, ze je stále na vrcholu. Rekord v počtu tydnu na N.1 si udrží a podle toho co vidím, tak granslamy taky. Takže muže být úplně klidný a vysrat se na to. Sice tady forehand, Francek a gayko umrou nudou, ale pro populaci to bude jenom dobře.
Reagovat
FerrariF50
jásný tak o tom žádná, já jen že je to takový smutný takhle si prohrávat zápasy. Holt hlava je rozhodně největší nepřítel, kdyby na to už neměl herně a nestíhal tak neřeknu nic, ale on to prostě nedá v hlavě, což je pro mě fakt smutný vidět. Každopádně je to ve výsledku jedno z jakého důvodu se mu ty kolapsy dějí, když se prostě dějí a už to není evidentě jenom náhoda a já myslim, že z tohodle už se nevyseká, že tyhle psychický kolapsy se s nim už potáhnou až do konce. Ale uvidíme, já jsem rád že vůbec hraje a věřim, že ještě nějaký ten titul přibude určitě :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hrát antuku je dobre rozhodnutí. Nevypadne z herní praxe jako loni. I kdyby rupnul pokaždé v druhem kole, tak je to lepší, než čtyři měsíce sedět na zadku.
Reagovat
FerrariF50
Taky jsem rád, že bude hrát antuku. Nadalovci jsou určitě rovněž rádi.
Reagovat
smazaný uživatel
V podstate suhlasim so vsetkym. Áno, Federer uz davno nie je psychciky neoblomný. Za Nadalom a Djokovicom v tomto smere vzdy zaostával...Ale dnes uz aj s ostatnými. On akonahle zaciti; ze zapas nema uplne pod kontrolou a dokonca esxistuje moznost, ze ho moze aj prehrat, tak sa to na nom podpisuje a z lovca sa na kurte stáva obeť...

Toto boli typické momenty v zapase s Coricom, Delpom, Kevinom, ci Millmanom. Zapas s Tstsipasom by som vsak upln do tejto kategorie nezaradovat. V prvom sete to psychicky ustal, v druhom to ustál Grek. V tretom, stvrtom hrali obaja dobre. Nebolo to o tom, ze by to Federer nevydrzal psychicky...
Reagovat
FerrariF50
No ten druhý set prostě měl vyhrát, to si posral sám, uznávám, že si toho spoustu uhrál TsiTsi, ale prostě ty některé chyby na BB byly uplně šílený, že jsem jen zíral co to má být. Takže podle mě to bylo zase o tý jeho hlavě, ten druhý set určitě a to rozhodlo, protože pak už si přestal na big pointech věřit uplně a prohra v 2. setu se s nim vezla dál. Protože kdyby ho dal tak už si to pravděpodobně urval a nenechal by zopakovat wimbledon. No ty zápasy co si vyjmenoval mám furt v živé paměti, přesně to je ono no. Jinak dík, za souhlas. Je zajímavý, že my si celkem rozumíme a pak že to nejde :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je pravda a výjimečně souhlasím. Zápas s Tsitsipasem se neřadí do kategorie projetých mačů. Tam podělal max 3 míče na BB, ostatní Řek odvrátil výborným servisem, nebo agresivní hrou. Moc tam nemohl udělat. Jeden dlouhý FH byl zbytečný a asi dva údery do pásky. Jinak no chance. Ten TB prvního setu ustál Federer neskutečně, první servis tak 99%.
Reagovat
ipko
mne by kľudne stačilo, nech dosiahne magickú 100-vku a vyskúša Tokyo 2020, veď za to nič nedá a možno práve zlatá z OH naňho čaká na staré kolená..
Reagovat
Davor1
Tí, ktorí tu plačú nad Nadalovym ultraľahkým losom a Djokovym extra náročným by mohli aj napísať nejaké argumenty k tomu. Tak si to poďme porovnať.
1. kolo
Djoko- Krueger, Nadal- Duckworth
Krueger totálny noname challengerista, ktorý nikdy nebol ani len na dohľad prvej stovky a nikdy nikde nič neuhral, už to, že tu prešiel kvaldou patrí k jeho životným výsledkom. Duckworth bol aj v stovke, hrával stabilne ATP turnaje, teraz je nižšie kvôli dlhej absencii pre zranenie, ale kvalitatívne je značne pred Kruegerom. Takže prvé kolo mal určite ťažšie Nadal.
2. kolo
Djoko- Tsonga, Nadal- Ebden
Tsonga je po zranení, nerozohratý, bez formy, ďaleko za zenitom, momentálne pre Djokoviča úplne neškodný súper. Ebden síce hráč prvej 50-tky, ale pre Nadala rovnako neškodný. Tsonga je ale väčšie meno aj kvalitatívne stále inde, takže tu mal ťažšie kolo Djokovič.
3. kolo
Djoko- Shapovalov, Nadal- De Minaur
Shapovalov je dosť dlho bez formy, je to síce hráč, ktorý vie prekvapiť, ale k tomu potrebuje formu. De Minaur naopak skvelá forma, ale dlhá séria zápasov. V rebríčku sú to v podstate susedia, obaja v podobnom veku, s podobnou výkonnosťou. Tu to mali Nole s Rafom v podstate rovnaké.
Reagovat
Davor1
Osemfinále
Djoko- Medvedev, Nadal- Berdych
Medvedev je síce vo forme, ale kvality na zdolanie Djokoviča v normálnom režime a na GS ani náhodou nemá. Berdych vyzeral herne pred zápasom výborne, mal formu a je to stále väčšie meno, ako Medvedev, s omnoho väčšími skúsenosťami na GS a Nadala už na AO porazil. Mnohí čakali, že ho tu môže potrápiť či dokonca zdolať, aj stávkové na neho vypísali nižší kurz, ako na Medvedeva. Tu to mal Nadal na papieri minimálne rovnaké ako Djoko, skôr o niečo ťažšie.
Štvrťfinále
Djoko- Nishi, Nadal- Tiafoe
Nishi tu bol na pokraji vypadnutia už s Karlovičom aj Bustom a do piatich setov ho dostal aj slabúčky challengerový antukár Majchrzak. Je zázrak, že je ešte v turnaji a nehrá tu žiadnu hitparádu. Je to Djokovičov obľúbený súper a v posledných rokoch doslova fackovací panák, keď s ním vyhral už 14 zápasov v rade. Nishi bude po tých ťažkých 5 seťákoch polomŕtvy a jeho šance sú takmer nulové. Na papieri je to síce väčšie meno, ako Tiafoe, ten tu ale hral životný turnaj a Nadal proti nemu ešte nehral. Tu je to podobné, ako v predchádzajúcom prípade (Berdych/Medvedev), ťažšie na papieri to má Djoko, ale v realite je to skoro to isté.

Semifinále
Djoko- Raonič/Puj, Nadal- Tsitsipas
Ak bude mať Nole Raoniča, znovu bude mať súpera, ktorý mu extrémne sedí, nikdy s ním neprehral (9-0) a pozná ho ako svoje staré topánky. Raonič tu síce hrá skvelý tenis, ale semifinále na AO proti Djokovičovi, ktorý vyhral posledné 2 GS bude úplne iná káva. Tsitsipas tu hrá neskutočne, mentálne je podľa mňa výrazne silnejší ako Raonič a Nadala môže kľudne prekvapiť, aj keď bude podobným outsiderom, ako Miloš, ale šance na prekvapenie vidím väčšie určite u neho. O Pujovi sa je myslím úplne zbytočné baviť, aj keď šancu na SF má. Takže tu je to vyrovnané, mierne horšie pre Nadala.
Reagovat
Davor1
Mne z toho vychádza, že jediné ťažšie kolo mal Nole to druhé, naopak mal ale ľahšie prvé, zbytok je viac menej vyrovnaný, akurát v semi je z môjho pohľadu nepríjemnejší súper Tsitsipas, ako Raonič. Tak kde sa to vlastne prejavuje ten extrémne ľahký Nadalov a extrémne ťažký Djokovičov los?
Reagovat
Nola
pekne zrovnanie
ale Novak, este v ziadnom semi nefiguruje, radsej nepredbiehajme a Milos tu vyradil hracov, s ktorymi by mal Novak urcite problem - Kyrgios, Stan...

za mna, su, ale vzdy nebezpecnejsi hraci NexGen, aspon z pohladu Noleho - tusis preco - Medved, Shapo, s ktorym nehral.....ako Tom, ktoreho maju tito hraci uz precitaneho, mladasi sa neboja, idu do toho, nemaju velmi co stratit, Medved je taky Simon, ktory vsetko vrati, videla som iba kusok zapasu, ale on mi v jednom momente dokonca pripominal Murrayho, vratit vsetko aj z tribuny, Novak mal uz s nim v minulosti problem v DC na harde + ma skvely servis, nebudem pisat, ze Tsonga hral vyborne v Brisbane a celkom zneskodnil DeMinaura, az Medved ho zastavil, nemozes zrovnavat jednotlive kola, ale ako sa ti hraci pred AO prezentovali, tym samozrejme nejdem Novaka obhajovat, Shapa mal dat v 3.setoch, zapas s Medvedom som cely nevidela, neviem zhodnotit, Rafa ide ako pila, nestraca cas, servis, je na tomto turnaji jednoducho skvely, Tsitsipas bude hrat prve semi narozdiel od Milosa, takze tie tvoje predikcie stoja na vode.... navyse Milos tu vyslovene zhovadil mladeho talenta ovesaneho zlatom, buducu NO1, to mu musi sat velke sebavedomie do dalsich zapasov
Reagovat
MarcelPersch
Já ten zápasy viděl a troufám so tvrdit, že Danil je a bude pro Noleho něco jako Ferrer pro Nadala, hrají podobně, ale Nole je ve všem o několik tříd lepší a nevím, za jakých okolnosti by ho mohl porazit.
Reagovat
Nola
nevidela som, iba kusok, ale David nemal servis a to je podstatny rozdiel, mal skvely return a Rafu prave na harde parkrat porazil, svojim behavym tenisom, ale Medved ma aj servis, aj return
Reagovat
MarcelPersch
Ale jen párkrát v životě ho porazil, jinak s nim měl hroznu bilanci, jak říkám, občas se ty okolnosti prostě sejdou.
Reagovat
Nola
David to mal podobne aj s Novakom.... ale Medved to ma napr. s Tsitsipasom 3:0... zaujimava statistika, sice je o 2 roky starsi, ale Medved ma na com stavat
Reagovat
Davor1
Zase to má 1-4 s Čoričom, 0-2 s Chungom a 1-2 so Shapom... Tie bilancie budú mať význam až tak o 5 rokov :)
Reagovat
Nola
Coric a Chung :D ti dvaja su mladsie kopie Novaka, Medved nieco medzi Simonom a Murrayom asi preto.....
Reagovat
Davor1
Či tam figuruje alebo nie je v tomto prípade úplne irelevantné.

Tie stratené sety Djokoviča so Shapovalovom či Medvedevom absolútne nestoja za reč. Nie je to vôbec o tom, že by mal s tými hráčmi problém, akurát na nejaký moment vypadol z koncentrácie a tým si prehral set, potom ale zapol a jednému nadelil kanára, druhému 6-2, tie zápasy mal totálne pod kontrolou a to hral ešte dosť úsperne. Nadal taktiež takmer stratil set s Berdychom, v tom treťom mal Berdych setbal a Nadal ho odvrátil mimoriadne riskantným forehandom po lajne, ktorý mohol kľudne skončiť v oute. Napriek tomu by sa tým nič nemenilo.

S Gyrosom by mal problém len ťažko, ten má totiž problém sám so sebou, neviem, či si si všimla jeho výsledky za posledný rok...

A Miloš takisto ešte nie je v semi. To, že porazil Zvereva je síce pekné, ale ten tu hral tragicky už so Chardym a proti Raoničovi ani nebol favorit. Tsitsipas porazil skvelo hrajúceho Bautistu, to je určite momentálne cennejšie víťazstvo a to nehovorím o Federerovi...Myslím, že sa nedá nijako vyvrátiť fakt, že Raonič bude mať Djokoviča v hlave oveľa viac, ako Tsitsipas Nadala a že je to jeho prvé semifinále? Prvé pre neho bolo aj QF a zvládol to ako mentálny titán. V koncovkách setov s hráčmi ako Federer a Bautista doslova kraľoval a to nie je žiadna náhoda...
Reagovat
Davor1
A ešte k tým nex gen hráčom. S tým samozrejme súhlasím, že môžu byť nebezpečnejší, ako notoricky známi súperi Berdych, Nishikori, Tsonga či Raonič. Djokovič hral s Medvedevom a Shapovalovom, ale Nadal mal takisto De Minaura, Tiafoeho a bude mať Tsitsipasa. Takže aj z tohto pohľadu to nemá o nič ľahšie, ako Djokovič, ktorý má zase svojich starých obľúbencov Nishiho a pravdepodobne Miloša, podobne, ako mal Nadal Berdycha...
Reagovat
MarcelPersch
To je klasická výhovorka ze strachu ze získání titulu úhlavního nepřítele státu (rozuměj Rogera), Djoko měl o něco zradě jsi los, ale všechna tvrzení, co zde padla od příznivců Federera slouží jako berlicka, pokud Rafa ten titul získá. Něco jako loni u Federera, kdy měl samozřejmě nejtěžší možný los a svyuzitim svých polobozskych sil přesto slavné zvítězil.
Reagovat
Pe3k
Mohli byste udělat nějakou soutěž, já nevím třeba si stoupnete vedle sebe a zjistěte kdo z vás všech je větší idi ot... všichni odborníci a fans na celém světě se shodli, že má Djokovic těžší los než Nadal, jen pomatenci na tp budou tvrdit, že ne...
Reagovat
MarcelPersch
Fanouškům Federera se teď říká sborně odborníci na tenis (samozřejmě samozvaní)?
Reagovat
Pe3k
Samozřejmě jsem nemyslel fanoušky Federera... já jsem byl hrubě nespokojený ihned po zveřejnění losu, ne jako někteří až po vypadnutí RF...projdi si zahraniční weby kde dělali rozbor losu, ale pokud mám zájem o realitu jako Forehand, klidně čti ten nesmysl co tu vypotil mag or Davor.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych, Fuczovics, Chung, Cilic
Berdych, Tiafoe, Tsitsipas, Djokovic.

Šlapeš vodu, typický rybár...
Reagovat
SwissMaestro
Mne prijde, ze Shapovalov prakticky nikdy formu jeste nemel. Je to zatim prehypovanej hrac, ktery nic nedokazal.
Reagovat
Davor1
S tým, že je prehypovaný súhlas. Formu mal v auguste a septembri 2017, keď na Masters v Kanade porazil Delpa a Nadala a potom na USO Tsongu. Odvtedy nič podobné neukázal a prehráva s kdekým...
Reagovat
SwissMaestro
Prave. Jeden/dva trunaje nic nedokazuji. A to byl ocenen ´jako sportovec roku v Kanade za 2017. Chudak Raonic. Ten, hadam, nikdy nic podobneho nedostal.
Reagovat
Herbert_Hoover
Dostal a to hned sedmkrát :)
Reagovat
SwissMaestro
Opravdu? Mne prislo, ze Shapo dostal neco cennejsiho , ale treba se pletu no...
Reagovat
SwissMaestro
Reagovat
Herbert_Hoover
Shapo dostal "the most improved player of the year" a "male tennis player of the year"..stejnou cenu (druhou) dostal Raonic sedmkrát..taky Nestor kdysi, Dancevic (lol), Rusedski..

jinak sportovce roku nikdy žádný tenista v Kanadě nevyhrál :)
Reagovat
SwissMaestro
ok ok, díky za upřesnění :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak máš pravdu, ono těch cen pro sportovce roku v Kanadě je totiž víc..Shapo vyhrál jednu z nich za rok 2017, kterou Miloš ukořistil dvakrát, za roky 2014 a 2015. Těžko říct, která z nich je prestižnější, možná ta, kterou doposud žádný tenista nevyhrál. Každopádně za minulý rok nejvíce bodoval Kingsbury (freestyle lyžař, zlatý z OH), což leckoho překvapilo. Získal obě trofeje pro sportovce roku.
Reagovat
Krisboy
Možná ji Shapo dostal za ten zásah rozhodčího. To byl skutečně husarský kousek, to jen tak někdo neumí.
Reagovat
Pe3k
Fajn porovnání losu, škoda že má nulovou hodnotu, jelikož jí udělal neobjektivní dmnt s nickem Davor1...
Reagovat
Davor1
No daj tvoje ty odborník. Nezabudni tam spomenúť ranára Medvedeva, blbečku :D
Reagovat
smazaný uživatel
150 řádku obhajovani toho, ze Rafa má free way až do semi. Dobra práce, stačila jedna věta.
Reagovat
Davor1
Dobre, dajme tomu, že má Rafa free way. A teraz mi ukáž, kde ho nemá Djokovič?
Reagovat
Pe3k
Ten kre ten pokaždé shazuje Noleho soupeře jak to jen de, aby to vypadalo, že měli vlastně stejný los. Celé to byla parodie na objektivitu a zcela přesně to vykresluje Davora jako zaujatého tenisového analfabeta. Věřím, že aj ty kamilos bys to napsal objektivněji...
Reagovat
Davor1
Djokoviča mám oveľa radšej ako Nadala a Federera považujem za najlepšieho hráča histórie. Ukáž mi, kde je tu zaujatosť. A blbeček, ktorý sám sebe ser*e do huby s výrokmi ako ranar Medvedev môže slovo analfabet aplikovať akurát na seba :)
Reagovat
Nola
Petrika tu chape iba Kamilos :D
Reagovat
smazaný uživatel
Takže ty jsi Fanda Noleho ale napíšeš 150 řádku o losu Rafy. Tady se hodi - C?moooon ??? Ono free way a free way jsou dva rozdílné pojmy. Takový Djokovic se musí trosku snažit aby přehrál mladé pušky Shapovalova nebo Medveděva. Je to fyzicky náročný tenis, který Nole musí mnohem více bránit. Za to Nadalovi stačí stát na BL a jeho soupeři se prakticky porazí sami. Už si to priznej. Ebden, DeMinaur, nebo Berdych jsou hrací, kteří umí hrát mnohem lépe ale v zápase s Nadalem se složili jako domeček z karet. Můžeme se tady bavit o tom, ze na Rafu si ostatní hrací věří mnohem méně, než na Federera, nebo Djokovice, ale nic to nemění na faktu, ze Rafa by všechny zápasy na AO odehrál za jeden den a vůbec by se nezapotil.
Reagovat
smazaný uživatel
No vidis, aky je Nadal skvelym tenistom, ked mu staci s mladymi puškami hrat tuzku, stat na BL a v klude vyhrá...Za to Federer, sa potí ako koň, lieta, hecuje sa Chum jetz, a nakoniec akurat tak nic z toho a isiel domov jetz...Este stále nevidis ten rozdiel?...
Reagovat
smazaný uživatel
Je mladá puška a mladá puška ze ano? Nechceš srovnávat neskutecne vyspeleho Štefana s saskem typu Tiafoe, který hrál úplně hov-no ze ne?
Reagovat
Kojinho
Kámo, kolik let je Fedexovi, prosím?
Reagovat
spaniel
Neres, je to troska. Bude tady kazat o fanatismu a objektivite, a sam je v tom az po usi.
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem, 37?...Rafa ma 32. To je málo?...Ked mal Federer 32, bol kde?...Ved mal este horsie vysledky ako teraz, vid 2013.
Reagovat
W.G.M.
No a proc by nemohla? Kazdy fanousek nemusi byt vyhraneny fanatik, jsou i fanousci, kteri jsou nad veci a necini jim problem s chladnou hlavou debatovat o uhlavnim rivalovi jejich favorita. Pro mnohe je to tezke pochopit, jelikoz to asi vnimaji jako nejakou svatokradez ci zradu, ale rekla bych, ze prave jejich vnimani je vadne az uchylne, nikoliv vecny pristup tech druhych. Aneb kdyz nejde o zivot jde o... velke hnede.
Reagovat
Nola
medzi nami dvomi je ten rozdiel, ze ja si precitam, co napise Davor, nemusim suhlasit so vsetkym co napise, viem si to aj zdovodnit, ale nebudem mu brat pravo na nazor nezaujateho fanusika, a ano, Novak ma problem s NexGen, je citatelnejsi ako Rafa, preto beriem ten los ako horsi, ale Davor to vnima inak, chapes?
vy dvaja s Petrikom tu excelujete, Rafovych superov podcenujete, rozsypu sa ako balik karat...., nebude to tym, ze Rafa sa proste skvele pripravil na AO? Novak ma iba smolu, ze mu nevypadol z pavuka v predikcii jediny hrac, ale co ma s tym spolocne Rafa? su turnaje, kde sa to takto proste zide a nic s tym nenarobim, ak chce vyhrat musi, kazdeho porazit, je len jeho vec, ze stravil na kurte viac casu ako Rafa,
ak by si bol fanusik Novaka, pochopim tvoje starosti.....
Reagovat
Davor1
Ja sa ani nesnažím nijakým spôsobom Djokovičov los zľahčovať, podľa mňa ma úplne normálny los, ktorý ničím nevybočuje zo štandardov posledných rokov, akurát absolútne nevidím taký rozdiel v jeho lose a Nadalovom, ako tu prezentujú vrchní Nadalovi hejteri, pomätenci Pe3k a kamilos. Ak by si tie losy vymenili, tak si myslím, že by ich cesta turnajom bola prakticky rovnaká, obaja by stratili tak 1-2 sety maximálne po ceste do semifinále. Nadal by si s Tsongom vytrel zadok podobne ako s Ebdenom a Nole by mal podobné "starosti" s De Minaurom ako so Shapovalovom, nevidím nikoho v Noleho časti, kto by mal Nadala nejak aspoň trochu potrápiť a rovnako to platí aj naopak... Ja síce Nadala nemusím, ale nebudem ho preto za každú cenu zhadzovať a znižovať jeho prípadné výhry, ako títo mentálni prvoci...
Reagovat
Ondra979
tak za me Nadal mel urcite nejlehci los, nekdy pak prubeh turnaje ukaze, ze to tak nebylo, nekdo muze mit slabsi form, nekdo prekvapit atd. ale tady se ukazuje, ze to tak bylo, to se neda okecat. Djoko prece jen o neco tezsi, chytrejsi budeme az po QF a pripadnem SF, ale Nishi je prece jen souper tezsiho kalibru nez ten Tiafoe, to je fakt. A neni to ani nespravedlive, nekdy ten los tak proste padne a ted ho mel Rafa. Roger si vyzral Tsitsiho a dojel na to, jinak Bautistu by podle me dal ale nic se neda delat uz Fedal nebude
Reagovat
Davor1
Ale ty sa musíš pozerať na realitu na tom turnaji, nie na to, ako je to na papieri. Nishi je ťažší los na papieri, ale pozri sa na výkony oboch hráčov na tom turnaji. Nishi musel otáčať z 0-2 proti úplnému niemandovi Majchrzakovi aj proti Bustovi, s Karlovičom takmer prehral v piatom sete, drevený Ivo ho dvakrát brejkol k nule v koncovkách setov a v piatom mal na returne 40-0, ktoré ale Nishi ubránil a potom uhaluzil tajbrejk. Je vyšťavený, nehrá najlepšie a Djokovič s ním vyhral posledných 14 zápasov!
Tiafoe tu vyradil hladko Andersona aj Dimitrova a hrá tu životný turnaj, je to mladý hráč s obrovským potenciálom a už teraz veľkou kvalitou a Nadal ho predtým nepoznal, keďže s ním nehral. Ak by sa tu stretli Nishi s Tiafoem, tak podľa výkonov na turnaji by som jednoznačne tipoval výhru Tiafoa.
Keby tu hral Nishikori výborný tenis a suverénne postupoval turnajom, tak by bol jasne ťažší los, ale v realite je to tak, že sa do toho QF vyslovene pretrápil, zatiaľ čo Tiafoe ukázal lepšie výkony. A to mal Nadal pred turnajom v pavúku v QF Andersona, čo je momentálne určite nebezpečnejší hráč, ako Kei.
Reagovat
Ondra979
tak ok, pockam si, co zahraje proti Novakovi, to je o cem mluvim. Do QF se dostal, i kdyz s problemy a muze byt neprijemnejsi nez Tiafoe, ktery se z NAdala podelal jako vetsina dalsich nadejnych i jinych, jako jsme uz videli v turnaji vcetne naseho matadora
Reagovat
ipko
ten servis Rafa rapídne zlepšil, Wilander ukazoval štatistiky.. oproti minulému roku ho zrýchlil priemerne o 5 km/h a po 1.servise si uhrá o 10% viac výmen.. to je slušný pokrok, ale bez pochýb ho teraz čaká najťažší súper v turnaji.. a som si istý, že Tsitsipas sa len tak nezosype..
Reagovat
Ereinion
Faktor taky může být to, že v Melbourne teď bude vedro, takže i večer bude třeba 30 stupňů...tzn. rychlejší povrch, což dává větší šanci Řekovi...
Reagovat
Herbert_Hoover
To ano, protože Rafa sluníčko vyloženě nesnáší, nejraději by byl aby bylo pořád chladno a pod mrakem.
Reagovat
MarcelPersch
a zavřená střecha :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak pokud se zavře střecha, tak je to jiná..na druhou stranu ve Wimbledonu taky byla a byl velmi blízko velkolepé výhře :)
Reagovat
Herbert_Hoover
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/50754185_1988711364580849_2389309307700117504_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=02d620dace83ddf92304600fc18987c5&oe=5CBE155E

:))

V pondělí už to bude jinak..
Reagovat
Herbert_Hoover
Komenty "Nadal jako vždy druhý" za 3,2,1.. :))
Reagovat
spaniel
:)
Reagovat
MarcelPersch
Zže byl tehdy vůbec aspoň druhy byl malý zázrak, vzhledem k tomu, že byl většinu sezóny zraněny.
Reagovat
Amputace
Krása. Před zápasem s Berdychem se tady hádali s Forehandem, že Nadal hrál doposud hov.no a Berdych pro něj bude problém. Nadal Berdycha smáznul 3:0. Takže se pro změnu hádají, že Berdych byl nulový a easy los. No kde tohle najdeš? Jedině na TP :) To už fanoušci Man United na Eurofotbale mi přijdou víc při smyslech než FFF - nově s Kamilosem v čele :D
Reagovat
spaniel
No jo no....ale není uměním se schovávat a vylézt s poučiváním a smíchem, když už je po, Amputko...
Reagovat
Amputace
Já už radši nevylézám vůbec :) Ale tohle mi nedalo. 500x si přečíst, jak skvostně a v klidu hrající Berdych Nadala vypráská a pár dnů na to si 500X přečíst, jak byl Berdych nulový los, to je zkrátka pro pozorovatele zážitek, to jistě uznáš :)
Reagovat
FerrariF50
Jenže on to sám Berdych v rozhovoru říkal, že hrál první 2 sety uplně na nic a že se chytil až ve 3 setu, tak na tom asi něco bude. Jasný, co jinýho měl říct, ale stejně prostě to nic nemění na tom, že hrál hrozně, na Nadala neumí, tomu bych nevěřil nikdy, že ho porazí.
Reagovat
Amputace
Reagovat
Pe3k
A to není jen amputace, on tohle dělá vždy, ale podívej se na ten ostatní hnůj co se tady vynořil...Vamos brigade se za každou cenu vždy snaží dokázat, že jsou dno.
Reagovat
Amputace
Ono není od věci čas od času ustoupit do pozadí a jen pozorovat. Doporučuji ti to též, Petříčku :)
Reagovat
Pe3k
Zbabělost je tvoje (vaše taktika), nikoliv moje...jsem zde nehledě na to, co se zrovna odehrává na tenisových dvorcích.
Reagovat
smazaný uživatel
Já se teda snažím lidem nevysmívat, a taky jsem si myslel, že Berdych prolomí své prokletí, Rafu překvapí a po tuhém boji udolá. A má blbost mě stála i trochu Etheru.

Každopádně nemám vůbec problém přiznat, že Rafa je legenda s neopakovatelným stylem postaveným na bionické levačce. V podstatě neopakovatelný lidský projekt šíleného strýčka Toniho, který klapl :)

Skvělý hráč, tečka.
Reagovat
Herbert_Hoover
https://4.bp.blogspot.com/-_AYkrPPbynA/VxbNZUazDyI/AAAAAAAALJM/4OUfjS6wAuoYXRlz9Kl-KukuTe-EOW70wCLcB/s1600/frankenstein-its-alive.gif
Reagovat
panzer.dragon
nemá rafa nějakou novou "medicínu", dneska mi ta jeho levačka přišla nějaká větši než normálně :-)
Reagovat
dako
Už tu toľko nemudrujte a nevyplakávajte s tým losom. To že vyššie nasadení hráči sa nedokážu k Rafovi dostať a vypadnú s tými, ktorých Rafa následne zostrelí z kurtu, to nie je jeho chyba. To že sa Roger nedokáže dostať do semi, aby si to tam rozdali, tiež nie je jeho chyba. Rafa mal na aktuálnu formu hráčov solídny los, lebo De Minaur a Berdych boli jedni z mála v pavúku, ktorí za sebou mali úspešný turnaj s dobrou hrou. To že ich Rafa vyfackal je jeho umenie. Vamos. Hawk
Reagovat
Pe3k
Očividně si vůbec nepochopil co znamená lehký los, ale buď naprosto v pohodě, od fandy Nadala to ani nikdo neočekává ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych, Fuczovic, Chung, Cilic...
Reagovat
EllNino
Fucsovics .... díky
Reagovat
Denis92
Berdych, Tiafoe, Tsitsipas, Raonic..moze to byt presne to iste.
Reagovat
paprikovygulas1
Tieto náreky ohľadom losu sú tu každý grandslam. Len jediný koho to trápi sú fanúšikovia ktorí počas dlhých chvíľ nemajú čo robiť tak musia neustále analyzovať mudrovať a pri najhoršom konšpirovať. Ako hráča vás nejaký los netrápi o to viac pokial ste aspirant na titul.
Reagovat
Pe3k
rofl
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli je Nadal od začátku turnaje aspirantem na titul s tím jeho jedním, deset let starým upocenym titulem, tak je Federer jasný favorit letošního French Open.
Reagovat
Frantz
čágos klaune, koukám, že i po tom tvém životním restartu prdět z huby pořád nepřestals.. :-D Kdy měl naposledy ten tvůj vyhaslej arogantní dóda v Paříži reálnou šanci na titul..???
Reagovat
smazaný uživatel
Spocitej si finále na RG Federera a finále na AO Nadala. Schválně jake to vyjde číslo. Btw dej to radši mamce, protože ty to dohromady nedáš.
Reagovat
smazaný uživatel
Finále, statistika porazených...Tipujem, ze finále ma tym padom Roger najviac..The joke, teda pardon the goat
Reagovat
Herbert_Hoover
Fedex 5 finále, Rafa 4 finále..to má být jako nějaký neprůstřelný argument? Kde jsi nechal Bolka? :) Jeden zápas Rafa zvládne a bude to jakříkajíc lidově šul-nul..
Reagovat
smazaný uživatel
Reagují na pračlověka France. Nic víc.
Reagovat
Krisboy
...a tím klesáš na jeho úroveň. Bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
To se snad ani nedá, ale díky za názor
Reagovat
paprikovygulas1
Pokial nepovazujes Nadala na ašpiranta na titul tak ta teda vítam na tenisovej stránke, zrejme si začal sledovať tenis ešte len týždeň tak ta teda vítam
Reagovat
turista
Bez generálky a takový válec!
Reagovat
Marduch
Jen se znovu potvrdila jedna z těch nejzákladnějších pouček moderní tenisové doby - nikdy, a to ani po několikaměsíčních pauzách, neodepisujte Rafu Nadala..
Reagovat
turista
Ano.
Reagovat
spaniel
Nadalovci vyplakávají doteď že Roger má RG...z toho samého důvodu.
Reagovat
Stan_Borowitz
do konca kariéry neztratí set. Možno ani servis.
Reagovat
FerrariF50
Já jsem přesvědčen, že nebude čelit byť jedinému breaku :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Uz nikdy neprileti ziadna lopta na jeho stranu, vsetky pojdu len na súpera. Goat
Reagovat
Pe3k
A neuroni při tom ani kapku potu.
Reagovat
smazaný uživatel
je ironia,ze o stratenych setoch,hrach ci breakballoch sa pisu clanky hlavne o Federerovy,ked vyhrava,az vyleti,jeho fans kopaju,prskaju a trepu voloviny:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
fanatici
Reagovat
Pe3k
A ta ironie je tam kde? Odpovím za tebe, nikde...
Reagovat
FerrariF50
tak tohle teda taky nějak moc nechápu :)
Reagovat
raduz
Los má Nadal velmi podobný s tím Federerovým v loňskem roce.Čiliče nahradí Tsitsipas.Myslim však,že právě Čilič patři k hráčům,kteři jsou pro Nadala na hardu velmi nebezpečnými.Každopádně bych se ve finále podíval na zajimavého Tsitsipase nežli Nadala v běžeckem scampolu.Je to o celkovém vkusu...
Reagovat
smazaný uživatel
Suhlas..

Nadala nenavidis, ale pises velmi objektivne. klobuk dole
Reagovat
raduz
Ano,nenavidím ho,nevěřim mu z mnoha důvodů.Okázalost Federera též ale není ničim,co bych obdivoval.Jeho hra se mně však líbi opravdu moc.Vyslovit však,že je Federer lepším hráčem nežli Nadal?Zde bych byl opravdu hodně opatrný.I tak to budu mít vždy tak,že Nadalovi nepřeji uspěch,a to proti komukoliv.
Reagovat
ttopi
Jen se neboj. Federer je lepším hráčem.
Reagovat
smazaný uživatel
I kdyby nebyl, tak je hlavně lepším člověkem. Nepotřebuje se vymlouvat, simulovat a porušovat pravidla aby vyhrával zápasy.
Reagovat
Pe3k
Djokovic i Federer jsou jasně lepší než Nadal. Rafa je zase lepší v dominanci na povrchu kde je nulová konkurence... každý vinika v něčem.

Btw. S tím losem co vyfasoval by titul bral aj taky Dimitrov.
Reagovat
raduz
Nadalovi nepřeju,každý jeho uspěch mě nasere.Naštěsti tenis neni mým az tak oblíbeným sportem,tudiz se přistihnu,že ho i několik měsiců vynechám.Antuku vynechávám kromě RG vždy.Letos ji zaujímavosti sledovat hodlám.Federer je lákadlo. Jsem zvědav,co tam uhraje.Asi ale orthodoxni fanoušky Rogera zklamu,protože si myslim,že pokud by se setkaly vrcholné výkonnosti těch tří,Roger by tahal za nejkratši konec.Za mě prvni Djokovič.Období 2004 az 2019 je delši nežli obdobi 2004 až 2008 tečka
Reagovat
raduz
V mém názoru mě utvrzuje zejména Wimbledon 2008.To se stát nemělo,nečekal jsem to.
Reagovat
Pe3k
Máš právo na svůj názor, tak jako každý. Nesouhlasím, ale respektuji.
Reagovat
dako
to asi ťažko, keďže ten vyletel práve s Tiafoem...
Reagovat
MarcelPersch
V životě by tu neporazil Djokovice
Reagovat
Herbert_Hoover
Jistě že ne, Dima by byl schopný vyhučet s kýmkoliv z Rafových soupeřů počínaje Ebdenem.
Reagovat
Davor1
Verím tomu, že on by bol schopný aj s Duckworthom, keby sa ten dobre vyspal.
Reagovat
MarcelPersch
A lámat rakety...
Reagovat
peggy
VAMOS RAFA!!!Nyni Rafo,bacha Rek umi.
Reagovat
Mayo
Vamos Rafa, najhoršie skončí na turnaji tretí, to je supis.
Reagovat
smazaný uživatel
Už chybí jenom skreč Tsitsipase a ve finále Nishikori a neskutečně vydřený titul bude na světě. Vamos !
Reagovat
ttopi
Po svém návratu jsi Kamile zatím dost přísný :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš, jak se člověk za den změní. :D Mě jenom točí ty pochvalné ódy na adresu Nadala, kterého jakožto sportovce respektuji. Je s SF turnaje a za týden nemusel předvést nic kromě inside out FH z připravené pozice a FH po lajně. když mu soupeř zahrál míč přímo na raketu. Jediné, za co se dá Nadal pochválit je rapidně upgradovaný první servis. Ale kvalita jeho dosavadních soupeřů (teď nemyslím postavením v žebříčku, nebo jménem) je na velmi podprůměrné úrovni a fascinuje mě, že vracením míčů s tří metrovým odskokem na mid lajnu si člověk dokáže zajistit semifinále GS. Tož asi tak
Reagovat
smazaný uživatel
Závist. Jeden z božích hriechov. Davaj na seba pozor, synu
Reagovat
FerrariF50
To by byl titul přímo nebeský, ale naštěstí je to víc než nepravděpodobný :)
Reagovat
vojta91
souhlasím, Raonič ve finále bude nad Rafovi síly..
Reagovat
vojta91
jojo, hlavně že poslední Federera tituly byly vydřené
Reagovat
smazaný uživatel
Hoši vy jste už fakt zralí na přihlášku do léčebného zařízení pro duševně choré lidi. Vytáhni mi z mého příspěvku v tomto článku počet, kolikrát jsem použil slovo Federer. Stačí cca. Díky.
Reagovat
smazaný uživatel
Ak by si vedela do 5 naratat, tak vies, ze Federer s tym suvisi. Kedze prave chorobny vztah autora k nemu je dovodom tohto nezmyselneho obsahu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nesouvisí. Federer už na turnaji není a Rafa na turnaji je. Nechápu Vaši potřebu to pořád srovnávat a házet vinu na jednoho, nebo druhého. Nadal má easy los a semi má úplně gratis. Tečka.
Reagovat
smazaný uživatel
Isteže, isteže...
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rád, že jsme se pochopili.
Reagovat
ttopi
Proč Ti Forehand píše v ženském rodě?
Reagovat
smazaný uživatel
Rozlišování žen a mužů ještě ve škole neprobírali.
Reagovat
Herbert_Hoover
Protože se začal Kamil chovat jako ženská :)
Reagovat
vojta91
a Roger mel los nesmirne tezky, hlavne ten Tsitsipas, zejo.. nojo, to je ten supertalent a vubec za to Roger nemuze.. nene, on nehral tuzku, ale Tsitsipas hral tak bozsky, ze ani krajene z Olympu by tak nezahrali...
.
Nu a vidim to tak, ze ten stejny Tsitsipas dostane od Rafy v semicku 3:0
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem se už omlouval za podcenění Rogerova losu začátkem týdne. Tsitsipas překvapil, neskutečně dospěl a s jeho tenisem může AO klidně vyhrát. Je mentálně vyspělý a proti Rafovi se určitě nesesype jako všichni s kterýma Nadal zatím hrál. Nejvíce se snad držel Duckworth s jeho hit or miss strategii. Ostatní došli k BB, neproměnili a pak se jenom vyhazovali do autu. Stefan to nevzdá ani v případě, že prohraje první set a to je pro Nadala, který zatím neměl pořádného protivníka dost blbá situace. Bude muset hrát útočně, což se mu moc nechce, radši stojí 3 metry za BL a liftuje FH na mid lajnu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Já nemám rád běh, přijde mi to nudné samo o sobě a radši dělám různé sporty. Znamená to ale, že pokud za mnou poběží psychopat s dýkou, tak budu stát na místě a čekat až mě rozpáře na cáry? :)
Reagovat
vojta91
jasně no.. to kdyby Federer porazil Berdycha, tak jak Nadal psal by jsi o tom, jak ve vyborne forme hrajiciho Berdycha Roger rozsekal apod...

zatimco, kdyz ho porazil Rafa, tak jenom liftoval na Tecko a cekal, az se at uz Berdych, nebo kdokoliv jiny vyhazi.

Takze ono se tech 15 setu (pouze 1 v tiebreaku) vlastne vyhralo samo..! Vubec to treba nevypovida neco o returnu, vubec ne.

Proste jsi zhrzeny svycarofil, tak si to priznej a bude vsem lepe :)
Reagovat
smazaný uživatel
Srovnávat vzájemně zápasy Berdycha s Federerem a Nadalem je asi nejhorší statistika, kterou jsi mohl vytáhnout. Berdych na Federera umí zahrát o parník lépe, než na Nadala z kterého se podelal 10 let zpátky. Zase vytahujes Federera a já mluvím o Nadalovi. Fakt ti není pomoci.
Reagovat
vojta91
je to hodne frustrujici, kdyz tvuj oblibeny hrac vytece v osmifinale, zatimco jeho nejvetsi rival to zatim valcuje vsechno jasne 3:0 a je uz v semifinale...:) ja te chapu, nicmene by bylo porad lepsi si to priznat... to je jako s alkoholika, pro ne je taky lepsi si priznat, ze maji problem a teprve pote s tim jde neco delat..! ;)
Trpis diagnozou eleganofilius a cim driv si to priznas tim driv ti bude lepe..! ;)
Reagovat
Pe3k
Vojta iq 97, beres v potaz kolik je Federerovi let? Kolik má za sebou zápasů? Odpovím za tebe, ne.
Reagovat
vojta91
Někdo kdo nerozezna jedničku od sedmicky bude něco psát o iq..?
Petriku, nebudu s tebou ztrácet cas..
Reagovat
smazaný uživatel
Buď rad ze ti přidal. A nesrovnavej prosím hráče s kterými hrál a Nadal a s kterými Federer. To snad ani nejde.
Reagovat
vojta91
Pořad jsem na tom v tomto směru lépe o tři body než ty..:)
Nebo snad ta 88 znamená, ze jsi nacista?

Jinak já jsem nic nesrovnaval jen reagují na symptomy eleganofilismu zdejších přispěvatelů stejně podobnou snůškou ho*en..;)
Reagovat
ta-dah
Dobra volba:)))
Reagovat
vojta91
Definice Eleganofilismu: Jedná se o vážne duševní onemocnění příznivců Rogere Federerova. Projevuje se abnormálním alibismem v případě jeho prohry. Dalším vážným příznakem je pospinovani jeho velkého rivala Nadala. Eleganofilismus je minimálně do konce jeho kariéry nelecitelny. Pozor, vysoce nakažlivy!!
Reagovat
vojta91
Omlouvám se za překlepy.. autokorekce
Reagovat
ta-dah
No problem:)
Reagovat
spaniel
Omlouvam se za preklepy...autonehoda :D
Reagovat
Pe3k
A ty tady předvádíš co?
Reagovat
FerrariF50
Nj, to je tak, když někdo nemá rozum na to s úctou a pokorou uznat naprosto jasně danou věc a to je ta, že Roža je GOAT. O čem se chceš pak s takovýma šílencema bavit :-D
Reagovat
vojta91
nojo tak si to uzivej, jeste si parkrat pohon, protoze v nedeli ziska Rafa zdublovany karierni grandslam a postavi tuto otazku do jine roviny...
Reagovat
Herbert_Hoover
V červnu ho získá Djoker a hned to bude ještě jiná rovina..
Reagovat
FerrariF50
To by nic na tom kdo je GOAT nezměnilo. Ale tvoje pohonění kdyby se tak stalo by nemusel ten tvůj kašpárek přežít :) Mě stačí až Roger smete 3x 6:0 Rafánka na French Open což je dá se říct hotová věc když tam letos bude hrát :-D :-D
Reagovat
vojta91
Tvé pokusy o trolling jsou trapne.. :-/
Reagovat
FerrariF50
Se koukni co sem píšeš ty za totální trollící zhovadělosti. Jen oplácim stejnou mincí.
Reagovat
vojta91
Až na to ze nejsi tak vtipný, originální, chytrý, tenisu znalý a sexy jako já...
Reagovat
FerrariF50
No vidiš to, a přitom se tady na TP nadává do egoisty furt někomu jinému :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak Fedex už párkrát toho Berdycha v Melbourne rozsekal a alespoň jeden ten zápas si pamatuju a Berdych nehrál vůbec špatně, ale to co hrál Roger bylo trošku k nepochopení. Hlavně to málokdo čekal..
Reagovat
Marduch
Ono to ma sve specifické příčiny. Fedexe Berdych vyřadil v minulosti postupne na trech velkych akcich vc. Wimbledonu a to nemel krali travy delat... od té chvíle vstupuje Fedex do vzajemnych duelu s odpovidajicim přístupem a koncentraci, s Rafou je to zas o tom, ze si u nej Berda udělal onen vroubek, nebo spis vrub jako prase, tehdy s tim umlcovanim divaku v zapase, ktery Rafa prohrál, takze double fault od Berdi, kterou mu Rafa nikdy nezapomnel. Moc casto se neslyší, aby top hráč o jinem hraci prohlasil, ze neni dobrým člověkem:)
Reagovat
smazaný uživatel
Já si pamatuji, když mi trenér v našem klubu říkal, ze Berdych o Rafovi prohlašuje, ze zase musí hrát s tím uhekanym cikanem. Takže asi tohle si mysli Berdych o Rafovi. Akorát dostává odjakživa naloženo, takže je mu to prd platné.
Reagovat
FerrariF50
:-D
Reagovat
Marduch
právě že až od Madridu 2006.. a to celkem bezprecedentně:)
Reagovat
Marduch
Reagovat
MarcelPersch
A loni i předloni to byl Federer a přesto si ho tady fanaticky obhajoval, zkus chvíli nemít dvojí metr. ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
Ty píšeš pořád o Rafovi, Forhend o Federerovi, podejte si packy a utíkejte do školky, nebo mu nic nevyčítej. :) Rafův los je požehnáním z nebes, protože se na to už vesmír nemohl dívat..za všechnu tu "smůlu", kterou na AO za ty roky schytal..2x vynechaný turnaj, 2x skreč postupem turnaje, 2x ztracené pětisetové finále s brejkem nahoře, jedno finále odehrané s limity vystavené vlastním tělem. I kdyby měl Rafa místo Tsitsiho teď Travagliu a ve finále Munara, tak mu jen vesmír splácí účty a je to v pořádku.
Reagovat
smazaný uživatel
Když to bereš takhle, tak ok. Rafovi skreče jsou hlavně jeho problém, kdyby negrindoval na antuce jako psychopat, tak těch GS může mít mnohem více. Pokud to vnímáš jako odměnu, tak tvůj názor respektuji a má i smysl.
Reagovat
Herbert_Hoover
Nemyslíš si, že byla-li by antuka klíčovým nepřítelem Rafova těla, tak by nechtěl po ATP, ať potlačí v kalendáři hardy ve prospěch drtě? :) Rafa by nejraději hrál na antuce od ledna až do listopadu..pokud by cítil, že na antuce jeho tělo dostává větší zápřah než na betonu, asi by nebyl takový masochista jen proto, aby nabral tituly. Možná se na ní vyšťaví víc, ale klouby trpí méně. Nicméně vzhledem k tomu, že antukářský styl hraje i na betonu a leckdy se plácá taky v dlouhých mačích, vyjde to skoro nerozhodně.
Reagovat
MarcelPersch
Obecně je to určitě pro tělo přívětivější povrch, ale souhlasím s tím, že se tam Rafa počtem turnajů už několikrát odpálil pro zbytek sezóny, na podzim už vždy měla z posledního, kromě tě sezóny, kdy i na antuce prohrával, prostě tím, jak odehraje mnohem více zápasu než všichni, tak pak už síly nejsou.
Reagovat
Pe3k
Ty si takový majákem naděje mezi fanoušky Nadala. Ani jeden z nich neuznal, že by měl Nadal lehký los, naopak psali, že ho má v podstatě stejný jako Djokovic :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je třeba uznat ze mu to jde. Palec hore.
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak ono je to těžké takhle soudit..Djoker má zvučná jména už od počátku turnaje, ale on jako král Melbourne, který byl navíc poslední půlrok na vlně, by neměl mít v prvním kole Duckwortha :) Naopak Rafa, který má jeden titul z AO a půl roku marodil by neměl mít ve druhém kole Tsongu..rovnováha musí být. Každopádně jo, nebudu si hrát na to, že bych Rafovi nevěřil a pokládal jeho soupeře za těžké váhy. I proti Demonovi jsem mu věřil hodně. Kdyby dostal Djokerovy soupeře, určitě bych nebyl tak v klidu.
Reagovat
MarcelPersch
A kdo z nich by Rafovi dělal na tomhle povrchu velké problémy? Tsonga, který je už pouze stínem z minulosti? Shapovalov? De Minaur je podobně velká naděje jako on a s tím jednorucakem by si ho tady Rafa vychutnal, Medvedev srovnatelný s Berdychem a dnes má totálně odpaleneho Nishikoriho, na kterého umí, potom asi Raonice, s nimž neměl nikdy problem.

Ano má těžší kos, ale rozdíl není velký, navíc, jak už tady bylo řečeno, Djokovič je tu v pozici Rafy na RG, takže je těžký favorit proti každému mimo Nadal, Federer.
Reagovat
MarcelPersch
To by platilo jen v případě, že by bral titul, ale to si já nemyslím.Ale smůlu měl neskutečnou, jako by 10 let měl platit za to, že měl v roce 2009 trochu štěstí.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist