Práve vzhľadovo sa nová vlajková loď priblížila veľkému SUV X7. Predná časť prináša tú najväčšiu zmenu zo všetkých zmien. Charakteristické ľadvinky sa znova zväčšili a teraz sú až o 40 percent väčšie ako na pôvodnom modeli. Predná časť má aj zmenené svetlá, čo si vyžiadalo aj úpravu blatníkov.

Novinky zasiahli aj zadné partie. Svetlá sú, po novom spojené svetelným pruhom, podobne ako to má Panamera a A8. Zadné svetlá sú trochu menšie a tenšie ako boli doteraz. Jednoznačnou zmenou bude ponuka zliatinových diskov, bude obsahovať aj nové dizajny.

Do interiéru prenikol rovnaký virtuálny kokpit ako majú najnovšia generácia X5 a nová osmička. Podľa výrobcu bude v ponuke aj nové kožené čalúnenie. BMW tiež oznámilo, že vylepšilo akustický komfort. V ponuke modelu bude štandardne bezdrôtové nabíjanie.

BMW rad 7 - zadné svetlá spája vodorovný pás Zdroj: BMW

Výborná správa je, že model M760Li nekončí. Dvanásťvalec prichádza naspäť do ponuky.   Aktuálne má 442 kW (600 k) a krútiaci moment 850 Nm. Dôležitou novinkou je aj vylepšenie a prepracovanie V8 s objemom 4,4 litra. Ten má výkon 390 kW (530 k) a krútiaci moment 750 Nm. Predstavuje to nárast o 60 kW (80 k) a 100 Nm. V modeli 750i xDrive dokáže vyštartovať na stovku za 3,9 sekundy.

Už od začiatku BMW ponúkne aj plug-in hybridnú verziu modelu. Tá bude mať upravený radový šesťvalec s výkonom 208 kW (280 k) a k nemu sa bude priznávať elektromotor s 85 kW (115 k). Aj napriek novej batérii Li-Ion sa BMW neprezentovalo reálnym dojazdom na nabitie. Celkový výkon je 290 kW (395 k) a stovku dosiahne za 4,9 sekundy.

Do ponuky sa nová verzia limuzíny s väčšími ľadvinkami dostane už v apríli tohto roka.

BMW rad 7 - základná výbava bude obsahovať bezdrôtové nabíjanie Zdroj: BMW