StoryEditor

Mladých dnes zaujmete ťažko. Týmto značkám sa to podarilo

16.01.2019, 08:57
Autor:
rmrm
Prinášame top 10 reklám za rok 2018 na Slovensku, ktoré si mladí ľudia zapamätali.

Spôsob zisťovania bol jednoduchý. Spoločnosť Go4insight sa v rámci prieskumu Young People Ad Monitor pýtala mladých ľudí vo veku 15 – 29 rokov na reklamu, ktorá im napadne ako prvá a na ďalšie štyri, teda maximálne mohli uviesť 5 reklám, ktoré si najlepšie zapamätali. Respondenti mohli uviesť reklamu akéhokoľvek média typu (rádio, TV, outdoor, internet...). Stratégie spolu s prieskumnou spoločnosťou Go4insight exkluzívne vyhodnotili najúspešnejšie reklamy za celý rok 2018. Prieskum sa realizoval počas celého roku 2018 a to pravidelne na konci každého mesiaca na vzorke 200 respondentov. Výsledky sú vyhodnotené na kumulovaných dátach za celý rok na vzorke 2400 respondentov.

10. Poštová banka - Pôžička od 5,5%

Top of mind: 1,4 %
Ďalšie menované: 0,8 %
Celková spontánna znalosť: 2,2 %

9. Tatra banka - Tvárová biometria

Top of mind: 1,1 %
Ďalšie menované: 1,4 %
Celková spontánna znalosť: 2,5 %

8. Telekom - Áno! Nové paušály

Top of mind: 2,0 %
Ďalšie menované: 0,7 %
Celková spontánna znalosť: 2,7 %

7. VÚB - Pôžička s nákupom na splátky

Top of mind: 2,0 %
Ďalšie menované: 0,8 %
Celková spontánna znalosť: 2,8 %

6. Alza - Výpredaj / Black friday

Top of mind: 2,1 %
Ďalšie menované: 1,4 %
Celková spontánna znalosť: 3,5 %

5. VÚB - Mobilbanking (kurz spevu)

Top of mind: 2,7 %
Ďalšie menované: 1,2 %
Celková spontánna znalosť: 3,9 % 

4. COOP Jednota - Vianočná súťaž 2018

Top of mind: 2,5 %
Ďalšie menované: 1,6 %
Celková spontánna znalosť: 4,1 %

3. Slovenská sporiteľňa - George (viacero kreatív)

Top of mind: 2,2 %
Ďalšie menované: 2,2 %
Celková spontánna znalosť: 4,4 %

2. Lidl - Akcia/Tématické týždne

Top of mind: 2,3 %
Ďalšie menované: 2,2 %
Celková spontánna znalosť: 4,5 %

1. VÚB - Hypotéka so sporiacím účtom

Top of mind: 3,1 %
Ďalšie menované: 1,6 %
Celková spontánna znalosť: 4,7 %

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 20:22